Puslapis 11

Wideband lambda loginimas

Parašytas: 2014 Kov 05, 20:29
Povilas
Kas žinot kaip susilogint innovate wideband'o duomenis? Turiu laptopa su COM jungtim, pajungus prie widebando isejimo Logworks softas viska randa, kreive galiu matyt ir issaugot. Bet man reik AFR duomenu prie yvairiu apsuku/slegio diapazono. Taip pat yra no-neiminis OBD->USB kabelis. Kad paduot y Logworksus rpm ir map davikliu duomen is ECU speju reik kazkokiu papildomu pluginu? Ar as cia isvis ne taip darau? :? Ar reikia combiadapterio ir viska bandyt logint per T5suite?

Re: Wideband lambda loginimas

Parašytas: 2014 Kov 06, 07:57
aurissan
Kažkaip idomiai darai: tiesiai per aplinkui. Nori nuskaityt WB duomenis įvairiais režimais ir sustatyt lenteles? Būtų paprasčiau surišti su loginti galinčia programa (nežinau kaip T5) ir bandyt tiesiogiai.

Canibal rašė:Bet man reik AFR duomenu prie yvairiu apsuku/slegio diapazono.
Tai šitų duomenų neišsaugo? Šiaip turi būti atvirkštiniai duomenys: prie esamo parametrų sustatymo gauni AFR.

Re: Wideband lambda loginimas

Parašytas: 2014 Kov 06, 11:09
Povilas
Taip, noriu sustatyt įpurškimo lentelę pagal AFR. Softas kuris atėjo kartu su widebandu - LogWorks3 - turi tą galimybę, bet jam reik papildomai kažkaip paduoti RPM ir MAP duomenis. Šiandien dar išsiaiškinau, kad ir T5 Suit'as turi funkciją "autotune", t.y. prisijungi widebanda, prisijungi tiesiai prie ECU, ir važiuojant T5 suitas iškart kiekvienoje celėje surašo AFR, ir pasiūlo kiek tam diapazone riebint/liesint įpurškimą. Tai čia būtų idealus varijantas.... Bet neturiu kaip pasijungt ECU į laptopą online režimu, reikia kažkokio specialaus combiadapterio, kaip kad rašo trionictuning.com forume. :? O aš programuoju ECU senovišku būdu, per LPT jungtį, DOS'ą :D

Spėju Lietuvoje nelabai kas turi tokį adapterį trionicui?

Re: Wideband lambda loginimas

Parašytas: 2014 Kov 06, 12:54
selvedre
čia lawicel usb adapteris gal tinka? (neturiu tokio :D ) bet tikrai yra turinčių. Gal atsilieps kas galintis live mappint:)

Re: Wideband lambda loginimas

Parašytas: 2014 Kov 06, 13:38
aurissan
Neatsilieps tokie.
Naudoju aš tą lawicel canusb prie T7, bet su Wide Band'u dar nebandžiau poruoti (pas mane irgi "innovate"). Tai bus proga su bendraminčiais paeksperimentuot 8)
Kol kas tekę WB jungti per DET3 tai kuo puikiausiai live veikia ir koreguojasi.

Re: Wideband lambda loginimas

Parašytas: 2014 Kov 06, 16:02
dr.amber
Ten to poravimo esmė - pajungti WB išėjimą į laisvą trionico įėjimą. ar ne 70 kontaktas ant T5. Toliau jau viskas kaip ir įprastai Suitą online režimu pasileidus. Nors loginimui ten dar carpc programėlė buvo, kažkaip mažesnis gremėzdas pasirodė. Pats lawicel šitiems reikalams pilnai tinka, tik kalbant apie t5, jį prie ecu tvarkingai prijungti reikalų yra, nes tinkamos jungties kokiais 2009 taip ir neradau.

Re: Wideband lambda loginimas

Parašytas: 2014 Kov 06, 20:40
Povilas
Aha, na dabar darosi aišku kaip tas vyksta. WB analoginį išėjimą prie ECU pasijungsiu, bet kaip prie trionico pajungti CAN fiškę lawicelio kabeliui tai dar reiks pasidomėt, turbūt be lituoklio čia nepavyks :) aurissan, jeigu viską pasiruošiu, būtų įmanoma privažiavus patikrint kaip tamstos lawicelis veikia? :)

Re: Wideband lambda loginimas

Parašytas: 2014 Kov 06, 20:52
aurissan
Nieko ten sudėtingo, lituoklis tik dėl formalumų.
Gerai, jokių problemų ;)

Re: Wideband lambda loginimas

Parašytas: 2014 Kov 19, 09:53
Marrat
http://www.rossonex.com/SAAB/Trionic_5.pdf, 97-98 psl. - kaip pasidaryti adapterį su CAN jungtimi, skirtą NG900 (prie jo tada jungi LAWICEL CANUSB ir - į laptopą). Reikalingą CAN "fiškę" (part no. 4117 461) nesunkiai rasi sąvartyne - NG900/9-3 tokių fiškių yra nemažai, ne tik prie ECU. Man, prisimenu, HARO išlupo iš kažkur prie vairuotojo kojų :) Kitame gale reikalingą DB-9 jungtį ir varžų rasi kokioje nors "Lemonoje".

Jei būtum Vilniuje su paruoštu laptopu, galėtume pasijungti su mano adapteriu ir laidais, nes šiuo metu neturiu tinkamo PC laptopo.

Re: Wideband lambda loginimas

Parašytas: 2014 Kov 19, 23:10
Povilas
Dėkui už info. Šiandien pagaliau pasikeičiau turbiną (dėkui Prūsui), tai užspaudus jaučiasi kuro trūkumas, tuo momentu kai kompas persijungia į Open loop režimą, WB šokteli iki 18 ir daugiau. Bandysiu pradžiai iš akies pagrindinį įpurškimo map'ą koreguot, kad pasiekt normalesnį važiuojamumą. Na ir dar prie progos kuro siurblį į našesnį pasikeisiu - guli stalčiuje kaip rezervas. O paskui tobulesniam sureguliavimui būtinai reiks su lawicell kabeliu užsiimt :) tik užknisantis reikalas bus prieit prie WB analoginio išėjimo kabelio, kurį paslėpiau kitoje saabo panelės pusėje negu stovi ECU :evil: daug plastmasių ardymo... :(