Puslapis 14

Sportinis oro filtras

Parašytas: 2014 Vas 20, 10:08
Mark
sveiki, gal kas naudoja sportini oro filtra, noreciau suzinot kaip yra valomas, plaunamas kas kiek laiko?

pas mane green ir galvoju kad atejo tas metas kai ji reikia isplaut, kaip geriau butu tai padaryt ?

Re: Sportinis oro filtras

Parašytas: 2014 Vas 20, 10:15
raimax
domėjausi K&N produkciją, tai yra pirkti specialūs jų priedai: Ploviklis ir tepalas. Supučiamas filtras spec. valikliu, palaukiama keletą minučių, tada su vandeniu išplaunamas, išsausinamas ir supurškiamas spec. tepalu. Nes dulkės prikimbą būtent prie to tepalo. Intervalas priklausomai nuo kelių tipo, bet manau ne rečiau nei kas kokį 10k km.

va http://www.youtube.com/watch?v=K5JtLLiBDbc

Re: Sportinis oro filtras

Parašytas: 2014 Vas 20, 10:18
Perkūnas
Mark rašė:sveiki, gal kas naudoja sportini oro filtra, noreciau suzinot kaip yra valomas, plaunamas kas kiek laiko?

pas mane green ir galvoju kad atejo tas metas kai ji reikia isplaut, kaip geriau butu tai padaryt ?

Nori patarimo...nuimi savo "sportini" filtra ir tiesiu taikymu i siuksliu deze,tada idedi toki koks priklauso ir pirmyn.

Re: Sportinis oro filtras

Parašytas: 2014 Vas 20, 10:19
aurissan
Nieko neprižinosi kada reikia plaut. Užsimanei ir plauk (aišku realia rida, o ne kas tūkstantį km). Kad efektas būtų ne prastesnis ir sutaupyt ant brangių plovimo priemonių- drąsiai naudok FAIRY :) O dėl sutepimo- priklauso kokio tipo filtras.
Jei labai lauksi kol pritrauks šiūkšlių- jis susigniuždys dėl vakuumo.
O už gamyklinį filtrą- nieko geriau nebus.

Re: Sportinis oro filtras

Parašytas: 2014 Vas 20, 10:34
raimax
tiesa, yra pigaus mėlyno "motociklų filtrų" tepalo, litras apie 18 litų kainuoja gal? :? Dagris turėdavo pas save vitrinoje.

Re: Sportinis oro filtras

Parašytas: 2014 Vas 20, 10:49
Mark
turiu ir specijalu tepala irgi green firmos, tik kiek jo purkst lengvai ar taip jau normalei ?
pats filtras stovi dezuteje kur ir paprastas filtras tai manau tai gerai :)

Re: Sportinis oro filtras

Parašytas: 2014 Vas 20, 10:53
aurissan
Daug nepurkšk, tik tiek kad apdrėkint medžiagą. Nereikia tiek purkšt, kad net varvėtų.

Re: Sportinis oro filtras

Parašytas: 2014 Vas 20, 10:56
Mark
Perkūnas rašė:
Mark rašė:sveiki, gal kas naudoja sportini oro filtra, noreciau suzinot kaip yra valomas, plaunamas kas kiek laiko?

pas mane green ir galvoju kad atejo tas metas kai ji reikia isplaut, kaip geriau butu tai padaryt ?

Nori patarimo...nuimi savo "sportini" filtra ir tiesiu taikymu i siuksliu deze,tada idedi toki koks priklauso ir pirmyn.


Zinok butu koks kiniskas tai taip ir butu :D bet sis galvoju turi biski kokybes :)

Re: Sportinis oro filtras

Parašytas: 2014 Vas 20, 16:52
selvedre
kokybės...nuo tų tepamų filtrų apsineša oro masės matuoklės siūlai. O ir šiaip.. sportinis - tuo ir sportinis, kad jo didesnis pralaidumas, dažnai tai bus tiesiog didesnes daleles praleidžiantis ir viskas. Aš tai noriu minimaliai dulkių į variklio vidurius, juolab kai važiuoju kasdien, o ne savaitgaliais į trasą, tada tinka ir sportinis, garso geresnio prideda, o daugiau, iš jo vieno tai greičiau žala nei nauda, jei jis tinkamai neatitvertas, o standarto vietoj, tai man toks labiau pinigų siurbimas iš vartotojų.

Re: Sportinis oro filtras

Parašytas: 2014 Vas 20, 18:19
Povilas
Jei jau dediesi sportinį oro filtrą, tai pasikeisk ir oro paėmimo į gamyklinį filtro korpusą vamzdelį. Nežinau kaip ant 9-5, bet pvz pas 900ng oro įsiurbimo vamzdukas juokingai plonas :) išlitavau aš jį su karštu lituokliu, ir jo vietoje praplatinęs skylę įdėjau tūbelę nuo suvirinimo elektrodu, panašaus diametro kaip kad šlanga iš filtro iki turbos. Na ir žinoma gamyklinį oro filtrą palikau, nes už jį nėra nieko geriau :)

Re: Sportinis oro filtras

Parašytas: 2014 Vas 20, 21:12
Romeo
Canibal rašė:Jei jau dediesi sportinį oro filtrą, tai pasikeisk ir oro paėmimo į gamyklinį filtro korpusą vamzdelį. Nežinau kaip ant 9-5, bet pvz pas 900ng oro įsiurbimo vamzdukas juokingai plonas :) išlitavau aš jį su karštu lituokliu, ir jo vietoje praplatinęs skylę įdėjau tūbelę nuo suvirinimo elektrodu, panašaus diametro kaip kad šlanga iš filtro iki turbos. Na ir žinoma gamyklinį oro filtrą palikau, nes už jį nėra nieko geriau :)


O kartais Stage 2 geresniam rezultatui išgauti nerekomenduojama sport filtrą statyti?
Beje, geresnės vietos sugalvoti oro filtrui kaip pas S9K yra gamykliškai padaryta turbūt neįmanoma:-)

Re: Sportinis oro filtras

Parašytas: 2014 Vas 20, 21:23
Mark
Canibal rašė:Jei jau dediesi sportinį oro filtrą, tai pasikeisk ir oro paėmimo į gamyklinį filtro korpusą vamzdelį. Nežinau kaip ant 9-5, bet pvz pas 900ng oro įsiurbimo vamzdukas juokingai plonas :) išlitavau aš jį su karštu lituokliu, ir jo vietoje praplatinęs skylę įdėjau tūbelę nuo suvirinimo elektrodu, panašaus diametro kaip kad šlanga iš filtro iki turbos. Na ir žinoma gamyklinį oro filtrą palikau, nes už jį nėra nieko geriau :)


zinok gal ir nebloga mintis praplatint nes istikruju biski siaurokas vamzdis, o del filtro tai jau toks buvo iki manes

Re: Sportinis oro filtras

Parašytas: 2014 Vas 21, 07:34
aurissan
Romeo rašė: O kartais Stage 2 geresniam rezultatui išgauti nerekomenduojama sport filtrą statyti?... :-)
Kad jau nuo pat pirmo steidžo reikia filtrą keist :) Antram reikia jau duslių tobulint.

Re: Sportinis oro filtras

Parašytas: 2014 Vas 21, 10:05
Povilas
Dėl to reikėjimo, tai yra įvairių nuomonių. Aš asmeniškai nekeičiau, bet įtariu kad gali tekti kai pasikeisiu į 630cc purkštukus ir hibridinę turbiną. Būna kiti susideda tuos kūginius sportinius filtrus, kas iš principo nesąmonė, nes tada traukia karštą orą iš po kapoto.

Re: Sportinis oro filtras

Parašytas: 2014 Vas 21, 23:09
Romeo
Canibal rašė:Dėl to reikėjimo, tai yra įvairių nuomonių. Aš asmeniškai nekeičiau, bet įtariu kad gali tekti kai pasikeisiu į 630cc purkštukus ir hibridinę turbiną. Būna kiti susideda tuos kūginius sportinius filtrus, kas iš principo nesąmonė, nes tada traukia karštą orą iš po kapoto.


Reikia lyginti, kur gaunami didesni nuostoliai. Ar apribotame įsiurbime su stock filtru, ar su geresniu įsiurbimu, bet didesniu karščiu. Tam pagelbėtų Dyno stendas. Šiaip, pilna bombų Youtubėj su atvirais po kapotu filtrais. Yra, kurie iš vis nesivargina - uždeda filtrą ant šaltos turbinos dalies gerklės. Matyt, su tinkamu intercooleriu ir jo vieta šie dalykai išsprendžiami. Kiti mažina karštį po kapotu vyniodami specialią medžiagą ant išmetimo kolektoriaus ir duslintuvo. Po tokių veiksmų karštis ženkliai mažėja, tik mažėja ir kolektoriaus, ir duslintuvo tarnavimo laikas.