Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo
Parašytas: 2015 Sau 21, 14:35
Pas mane sanaudos kaip ir nesiskiria, ramiai as vaziuociau ar nevisai. Stumiu tokia teorija, kai vaziuoji biski agresiviau, issibegeji greiciau (tuo momentu kura purskia daugiau, bet trumpesni laiko tarpa, plius variklis dirba efektivesniu rezimu, nes kaip bebutu keista, benzininiam motorui su sklende isiurbime, efektiaviausias rezimas yra - WOT atmosferikui, o turbavam ir tiek nereikia nes priverstinis), o isibegejus masina prarieda kuri atstuma is inercijos su atleistu pedalu, kuo didesnis pradinis greitis tuo didesni atstuma nuriedi. O kai vaziuoji ramiai birbini motora pastoviai, ir dar neefektiviu rezimu. Tai tas ant to ir iseina.
Del to man ir Vilniuje, kur vid.greitis iseina didesnis ir sanaudos gaunasi padoresnes. O taip aisku, kad "arkliu" nebuna is oro, kad isgaut tam tikrus kilovatus (t.i. alikti tam tikra darba), reikia sudegint tam tikra kieki kuro (tai surista kaip Litas su Euru kadais buvo), ka dulitriui motorui ka penkialitriui tas pats kiekis, tokiam paciam darbui. Tik, per didesni motora paprasciau "perpumpuot'' ta kieki.
Del to man ir Vilniuje, kur vid.greitis iseina didesnis ir sanaudos gaunasi padoresnes. O taip aisku, kad "arkliu" nebuna is oro, kad isgaut tam tikrus kilovatus (t.i. alikti tam tikra darba), reikia sudegint tam tikra kieki kuro (tai surista kaip Litas su Euru kadais buvo), ka dulitriui motorui ka penkialitriui tas pats kiekis, tokiam paciam darbui. Tik, per didesni motora paprasciau "perpumpuot'' ta kieki.