Puslapis 34

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Parašytas: 2015 Sau 20, 17:17
Romeo
Daivanas rašė:Po stage 1 sumažėjo ryškiai benzino sąnaudos.. kas čia per stebūklai? atrodo ir daugiau per pedalą paspaudžiu džiaugiuos mašina, bet sąnaudos tokios pačios kaip anksčiau važinėčiau ramiai t.y. 11.5-12 litrų vien mieste trumpais atstumais.. pažėsim kiek su dujom dabar nuvažiuosiu..


O Stage individualus ar Tune me up funkcija?

Parašytas: 2015 Sau 20, 22:37
Dancius
Idomu kas daryta,nes ten kiek atsimenu lyg korekcija ecu buvo daryta

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Parašytas: 2015 Sau 20, 23:19
Rudik
Daivanas rašė:...Po stage 1 sumažėjo ryškiai benzino sąnaudos.... bet sąnaudos tokios pačios kaip anksčiau..


Tai, sumazejo ar tokios pacios...? :roll:

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Parašytas: 2015 Sau 21, 00:54
timeless
rudik900 rašė:Tai, sumazejo ar tokios pacios...? :roll:
Daivanas rašė:…atrodo ir daugiau per pedalą paspaudžiu džiaugiuos mašina, bet sąnaudos tokios pačios kaip anksčiau važinėčiau ramiai

Re:

Parašytas: 2015 Sau 21, 08:05
Povilas
Dancius rašė:Idomu kas daryta,nes ten kiek atsimenu lyg korekcija ecu buvo daryta


Tai jau buvo prilituota BDM jungtis prie kompo platos? :o Nu anyway, pirkom antrą kompą ir litavau.
Šiaip dėl sąnaudų tai nežinau, neturėjo sumažėt logiškai mastant, nebent nespaudi gazo:) Galia gi neatsiranda iš kosmoso, jai pasiekt reikalingas benzinas.
Romeo, su St1 ir stockiniais viduriais ne kažką ten individualiai pribursi, sukeli tiesiog turbinos slėgį keliose lentelėse ir viskas. Tune me up! :)

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Parašytas: 2015 Sau 21, 08:45
Romeo
Tai jei Tune me up, tokiu atveju negali sumažėti kuro sąnaudos, nes nekoreguojamas nei Fuel, nei Ignition mapai. Programuojant individualiai gal kažkiek ir galima sumažinti kurą, kad būtų ekonomiškesnis. Žinoma ramiai važinėjant, nes, kaip sakoma, pigių arklių kaimenės nebūna.

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Parašytas: 2015 Sau 21, 09:02
romask
Tai čia gaunasi, kad tam pačiam benzino kiekiui įpučiama daugiau deguonies, iš ko ir atsiranda "galia". Jos 100% važiavimo laiko neišnaudojant - sąnaudos mažėja lyginant su buvusiomis, nes važiuoti ramiu ar įprastu režimu gazą užtenka mažiau spaust :) Čia gal toks labiau ūkiškas paaiškinimas, kur teorija gali labai prikibti, bet reziumė panašus turėtų būti :)

Parašytas: 2015 Sau 21, 09:14
bruzas
Ta prasme nuo liesesnio misinio atsiranda daugiau galios? :)))) kazkaip ne taip veikia pasaulis.
Jei vazinetu taip pat ramiai, su lambdos loop'u (nepamenu jis closed ar open?) sanaudos galetu nepakist, nu bet kad krenta kelias litrais... Saviitaiga, placebo, burtai ir magija - kaip pavadinsi, vistiek nesamone. Nebent rimtai tune me up'as sukele slegi, kura paliko ir db su uzliesintu iki negaliu vazineji :D

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Parašytas: 2015 Sau 21, 09:18
romask
Nuo bėgančio per duslintuvą benzino galios irgi nedaugėja ;)

P.S. kalba eina apie efektyvesnį sudeginimą lyginant su stock'u..

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Parašytas: 2015 Sau 21, 10:54
Povilas
Neteisūs kolegos, keliant slėgį, automatiškai koreguojasi ir įpurškimo lentelė, taip kad jokio lieso mišinio negali būt. Važinėjant ir įsibėgėjant ramiai, variklis dirba closed loop režimu, t.y. pagal liambdos parodymus stengiasi oro-kuro santykį palaikyt stecheometrinį (idealų) 14,7:1. Bet jei gazas-dugnas, tada pereina į open loop režimą ir įpurškimas valdomas pagal kompe esantį pagrindinį fuel map'ą. Tada jau rekomenduojamas santykis ~12:1.
Efektyvesnį sudeginimą kažin ar galima pasiekti pakeičiant tik maksimalų boosto pareikalavimą. O degimo kampo aš nekeičiau, nes ne su spiritu žmogus važinėja:) Pas mane tai jau visai kita degimo kampo ankstinimo lentelė, nes metanolis lėčiau dega.

Nu bet esmė ta, kad sąnaudos sumažėt mano galva neturėjo, gal SIDas grybauja :) pabandyk agresyviau pavažinėt, kai leis oro sąlygos:)

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Parašytas: 2015 Sau 21, 11:00
romask
Tai visi tie "efektyvesni" sudeginimai, išnaudojimai rezervo gamintojo ir t.t. tik pasakos? :)
Realiai tai tikrai sąnaudos apmažėję po čipavimo, ne kardinaliai, bet pastebimai, ramiai važiuojant :) Neramiai, tai viršutinė riba stipriai pakilus, lyginant su tuo kas buvo prieš čipavimą :-D

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Parašytas: 2015 Sau 21, 11:17
Povilas
Kažinau, nelaikau saves čipuotoju, reiktų jų ir klaust :D Teoriškai jei keiti degimo kampą, kažką galima laimėt. Įmetu pavyzdį savo orginalios degimo kampo lentelės, ir mano perdarytos važiavimui spiritu. Motoras tas pats, jau 2 metai ir dar neužkalė, tik pusašius nužudyt mėgsta :D Šiaip sąnaudų sumažėjimo man nebuvo, nes mažiau kaloringas kuras :)

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Parašytas: 2015 Sau 21, 12:50
Rudik
Nukripimas i bet kuria puse nuo reikiamo o/k santykio, laikinai sukelia "galia". Paskui seka kritimas ir problemos, liesam savo, riebiam savo.

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Parašytas: 2015 Sau 21, 13:07
Romeo
Esmė ta, kad Fuel mapas ir Ignition mapas lieka tas pats po Stage 1 ar Stage 2. Keičiasi tik Knock fuel mapas ir knock ignition mapas. Toliau nežinau, nebandžiau. Tiesiog gamyklinio softo slėgis apribotas. Leidžia pūsti tiek kiek leidžia, tačiau Fuel mapas jau gamykloje suprogramuotas "matyti" boost`ą iki 1,24 bar ir po perprogramavimo niekas pagrindiniame kuro mape nesikeičia. Tune me up funkcija pakeičia slėgio apribojimus: Stage1 - 1,15bar; Stage2 1,25 bar. Už 1,24 bar jau mišinys turėtų liesėti jei nebus rankomis pakeistos paskutinės kuro reikšmės. Kitas reikalas kada viską daraisi nuo 0, bet ten reikia daugiau žinių ir, žinoma, Wideband`o. Ir rezultatai, manau, geresni:-)
Taip kad sutaupyti kuro su Trionic 5 Tune me up funkcija nepavyks prie tų pačių sąlygų;-)

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Parašytas: 2015 Sau 21, 13:24
Povilas
Aha, Romeo teisus, atsiverčiau programą ir įsitikinau dėl fuel mapo :) atmintis apgavo, maniau kad gamykliškai fuel mapas būna iki tiek surašytas, kiek ir boosto apribojimas.