Puslapis 24

Re: ECU prijungimas ir programavimas

Parašytas: 2013 Rgs 30, 16:07
Povilas
O tiem pas ką T5 ir openSID negalimas, telieka stebėt parametrus per OBD :) Torque turi ir HUD režimą - numetei telefoną ant priekinės panelės, ir priekinio stiklo atspindyje matai greitį, apsukas ar ką tik nori.
Paveikslėlis
Važiuot nebandžiau, tik šiaip pratestavau ar veikia. Gal tamsoje ir ilgesnėje kelionėje visai patogu..

Re: ECU prijungimas ir programavimas

Parašytas: 2013 Rgs 30, 18:35
raimax
tik telefonui reiktų "nano" pado, kad neslidinėtų :D

Re: ECU prijungimas ir programavimas

Parašytas: 2013 Rgs 30, 19:33
Kukiz
Žodžiu, nebeišeina pririšti saviškio obd, reik kodo ieškot.
Prisiminiau, kad anksčiau klaidų jis nesugebėjo mano mašinai nuskaityt :)

Re: ECU prijungimas ir programavimas

Parašytas: 2013 Rgs 30, 20:01
Povilas
Kukiz rašė:Žodžiu, nebeišeina pririšti saviškio obd, reik kodo ieškot.
Prisiminiau, kad anksčiau klaidų jis nesugebėjo mano mašinai nuskaityt :)


Paprastai ant kitaickų OBD bluetooth pririšimo kodas būna "1234"

Re: ECU prijungimas ir programavimas

Parašytas: 2013 Rgs 30, 21:42
Kukiz
Bandžiau, nepavyko..
bet berods pamenu, kad ir anksčiau buvo, kad tik iš trečio karto kokio pririšdavo..
Ryt vėl pabandysiu :/

Ačiū beje!

Re: ECU prijungimas ir programavimas

Parašytas: 2013 Rgs 30, 21:48
darėnas
nuliukai tada gal

Re: ECU prijungimas ir programavimas

Parašytas: 2013 Rgs 30, 21:55
CandyBoy
Su SS'u veiktu tas daikčiukas?

Re: ECU prijungimas ir programavimas

Parašytas: 2013 Rgs 30, 23:43
Kukiz
Pasikartoriu: su senu telefonu ant 2008 SW buvau pasijungęs:) Tik, kad klaidų nerodė


Darėnai, bandžiau viską, 1234, 12345, 0000, 00000, 01234.
Tik turiu įtarimą, kad po kelių bandymų jis auto mane ignoravo... nes per greit response ateidavo. :)

Re: ECU prijungimas ir programavimas

Parašytas: 2013 Spa 01, 11:06
Romeo
Kukiz rašė:Pasikartoriu: su senu telefonu ant 2008 SW buvau pasijungęs:) Tik, kad klaidų nerodė


Darėnai, bandžiau viską, 1234, 12345, 0000, 00000, 01234.
Tik turiu įtarimą, kad po kelių bandymų jis auto mane ignoravo... nes per greit response ateidavo. :)


Anksčiau ši programa ir man ant S9K neskaitė klaidų. Dabar jau skaito ir trina(po kažkeliolikto update`o).

Re: ECU prijungimas ir programavimas

Parašytas: 2014 Sau 13, 09:11
aurissan
selvedre rašė:... max greičio ribotuvą nukėliau, bet neteko išbandyti dar šios funkcijos veiksmingumo :D
O ar bandęs greičio ribotuvą padaryti iki 60km/h? :) Čia geras atvejis kaip kam pvz., varant į autoservisą. Tas pats ir su sūkių ribotuvu :)

selvedre rašė: P.S. vien tik perprogramavus, variklio apsukos prie to pačio greičio negalėjo pasikeist, neįmanoma.
Vien perprogramavus- tikrai negalėjo keistis. Be to gal taip nepasidarytų su CANusb jungimu.

Re: ECU prijungimas ir programavimas

Parašytas: 2014 Sau 13, 10:59
Myndoza
O po to servise ir užsiparina, kas čia su mašina nutiko, kad apsukos nekyla, ir greičiau 60 nevažiuoja :lol:

Re: ECU prijungimas ir programavimas

Parašytas: 2014 Bal 17, 12:47
Dancius
turiu kelis kitaiskus su vienu bedu jokiu, kito niekaip negaliu sujungt su telefu
P.S ziurint per torgue pro programele, kur boostas ir dirbant ant laisvu rodo vakumas , kox jis real turi buti ? nes ant laisvu pas man rodo - 23,6

Re: Saab performanco galimybes

Parašytas: 2014 Spa 21, 16:14
tmocke
Kas gali patarti:

b205e, stage 1. TCM limitas 310NM.

Perdarau TorqueCal.M_EngXSP lentele iki 310, pakeiciu tik dvi virsutines eilutes 370->310 ir 330->310.

Kaip perdaryti TorqueCal.M_EngMaxAutTab lentele?

254 254
263 263
287 287
299 293
316 297
330 300
340 303
340 303
340 303
340 303
310 295
262 262
225 225
219 219
219 219
219 219


Teisingai ar ne?

Re: Saab performanco galimybes

Parašytas: 2014 Lap 05, 09:50
tmocke
I just checked your converted values in first post, they are looking correct.

But you can check it to be sure - in "Show airmass result" take a look at your dyno graph (with automatic gearbox ticked), if it shows the same torque and power than before changing bin, then all is good. Better don't overrun max torque, if you are not sure about it. If it shows more than before in some places, you can lower EngMaxAutTab by 1 in these places and then check changes in graph again.

When you tick "Use trionic calculation for torque", then suite shows you torque and power values how trionic will think they are, there you can see, how you fool trionic.


All that have been done:

1. TorqueCal.M_EngXSP top two lines 370->310 ir 330->300
2. TorqueCal.M_EngMaxAutTab results the same as with original TorqueCal.M_EngXSP.
3. TorqueCal.M_NominalMap last column multiplied by 0.84

Result is under 300nm.

Re: ECU prijungimas ir programavimas

Parašytas: 2014 Lap 05, 09:59
aurissan
Neprisiregistravę negali atsiversti puslapio. Tai jei nori, kad visi matytų, tai gali įdėti kaip citatą tą paaiškinimą.