ECU prijungimas ir programavimas

Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Standartinė Rudik » 2015 Sau 21, 14:35

Pas mane sanaudos kaip ir nesiskiria, ramiai as vaziuociau ar nevisai. Stumiu tokia teorija, kai vaziuoji biski agresiviau, issibegeji greiciau (tuo momentu kura purskia daugiau, bet trumpesni laiko tarpa, plius variklis dirba efektivesniu rezimu, nes kaip bebutu keista, benzininiam motorui su sklende isiurbime, efektiaviausias rezimas yra - WOT atmosferikui, o turbavam ir tiek nereikia nes priverstinis), o isibegejus masina prarieda kuri atstuma is inercijos su atleistu pedalu, kuo didesnis pradinis greitis tuo didesni atstuma nuriedi. O kai vaziuoji ramiai birbini motora pastoviai, ir dar neefektiviu rezimu. Tai tas ant to ir iseina.
Del to man ir Vilniuje, kur vid.greitis iseina didesnis ir sanaudos gaunasi padoresnes. O taip aisku, kad "arkliu" nebuna is oro, kad isgaut tam tikrus kilovatus (t.i. alikti tam tikra darba), reikia sudegint tam tikra kieki kuro (tai surista kaip Litas su Euru kadais buvo), ka dulitriui motorui ka penkialitriui tas pats kiekis, tokiam paciam darbui. Tik, per didesni motora paprasciau "perpumpuot'' ta kieki. :)
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Re: Deivis SAAB 900ng 2.0 Turbo

Standartinė aurissan » 2015 Sau 21, 15:10

rudik900 rašė:Stumiu tokia teorija, kai vaziuoji biski agresiviau, issibegeji greiciau (tuo momentu kura purskia daugiau, bet trumpesni laiko tarpa, plius variklis dirba efektivesniu rezimu, ... efektiaviausias rezimas yra - WOT atmosferikui, o turbavam ir tiek nereikia nes priverstinis), o isibegejus masina prarieda kuri atstuma is inercijos su atleistu pedalu, ... :)
Taip manau ir aš. Dar pritaikant "kai galingiau- mažiau spaudi"- galioja ir žiemą. Jei žmogus pasičipavo rudenį, o atvėsus orams keliai nebuvo slidūs (bet ne per šalta, kad nereikia gremžt stiklų ir ilgai šildyt variklio), tai pasijaučia ekonomija net ir ant atmosferikų.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Vartotojo avataras
Povilas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 148
Užsiregistravo: 2012 Gru 30, 19:43
Miestas: Kaunas

Re: ECU prijungimas ir programavimas

Standartinė Povilas » 2015 Sau 21, 15:25

Jei jau atsirado diskusija tam skirtoje temoje, tai pratęsiam :)
Kaip yra su degimo kampo paankstinimu, ar jis man teoriškai turėtų reikšmingesnės įtakos kuro ekonomijoje ant spirito, kurio oktanas >100 ir lėtesnis degimo greitis?
Aš prieš tai pateiktą lentelę nusižiūrėjau nuo biopower kuris kaip ir tam pritaikytas gamykliškai. Dabar jeigu tarkim pakeisčiau į benzininį mapą tai teoriškai variklio efektyvumas turėtų kristi? :?
900NG '97 2.0Turbo
Stage 2, 181kW
Alcohol powered
CandyBoy
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 471
Užsiregistravo: 2012 Kov 10, 18:47

Re: ECU prijungimas ir programavimas

Standartinė CandyBoy » 2015 Sau 21, 15:45

Gal kolegos galit paporinti kokiu irankiu reikia norint prisijungti ir konfiguruoti T8? :D
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: ECU prijungimas ir programavimas

Standartinė Romeo » 2015 Sau 21, 17:07

CandyBoy rašė:Gal kolegos galit paporinti kokiu irankiu reikia norint prisijungti ir konfiguruoti T8? :D


http://www.saab-tuners.com/saab-tuning-kit

Brungiai gaunasi.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
timeless
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 397
Užsiregistravo: 2013 Geg 22, 20:27

Re: ECU prijungimas ir programavimas

Standartinė timeless » 2015 Sau 21, 17:28

Romeo rašė:
CandyBoy rašė:Gal kolegos galit paporinti kokiu irankiu reikia norint prisijungti ir konfiguruoti T8? :D
http://www.saab-tuners.com/saab-tuning-kit
Brungiai gaunasi.
Gaunasi tiek kiek vienas chipavimas… (arba dar mažiau jei ne tas advanced) :)
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Re: ECU prijungimas ir programavimas

Standartinė Marrat » 2015 Sau 27, 22:01

Povilas rašė:Jei jau atsirado diskusija tam skirtoje temoje, tai pratęsiam :)
Kaip yra su degimo kampo paankstinimu, ar jis man teoriškai turėtų reikšmingesnės įtakos kuro ekonomijoje ant spirito, kurio oktanas >100 ir lėtesnis degimo greitis?
Aš prieš tai pateiktą lentelę nusižiūrėjau nuo biopower kuris kaip ir tam pritaikytas gamykliškai. Dabar jeigu tarkim pakeisčiau į benzininį mapą tai teoriškai variklio efektyvumas turėtų kristi? :?


Iki tam tikros ribos ankstesnis degimo kampas reiškia didesnę galią, kiek apčiuopiamai - be matavimų nepasakysi.

Atkreipkit dėmesį, kad skirtingose B204L programose degimo kampo reikšmės pagrindinėje lentelėje skiriasi. Vėlesnėse NG900 skirtose programose naudojamos agresyvesnės reikšmės, panašios į esančias šalto variklio degimo kampo lentelėje - didesnis ankstinimas prie žemų apsukų ir žemo kolektoriaus slėgio (nėra tos duobės "pradžioje"). Galbūt siekiant, kad lengviau "užpūstų"...

Aš bandyčiau lyginti 9-5 uždegimo lenteles, skirtas benzinui ir etanoliui arba ieškočiau kitų tiunerių etanoliui skirtų B204L programų pavyzdžių.
Ex SAAB NG900 turbo stage 1

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 9 ir 0 svečių