Puslapis 24

Re: Propoguoju 900 NG tobulinima

Parašytas: 2012 Geg 16, 09:26
Domas009
kaip sekasi ? :drunken:

Re: Propoguoju 900 NG tobulinima

Parašytas: 2012 Geg 19, 15:45
Haro
po truputi dar pora kartu teko vezti i tekinimo dirbtuves kad pataisytu nes tai sen tai ten pasirodydavo per daug metalo ir dabar guli salia saabo laukia manes, o as vis per balius festivalius neprieinu :)

Re: Propoguoju 900 NG tobulinima

Parašytas: 2012 Geg 19, 21:50
Maximus
Haro rašė:Paveikslėlis

Pasidaryciau keliolika skyliu sitoj bolvankej, tik va klausimas kas ja veliau balansuos:)

Haro, aero sankaba nera sventa karve, ji didesne, bet praktiskai lygiai taip pat prasisuka kaip ir 228mm.
Konstruojant kazka tai, butu gerai ja sustiprinti, na arba naudoti kazka tokio:
Paveikslėlis
nors irgi nedrysciau sakyti kad sis variantas vertas savo kainos, pamates ir pavartes ji gyvai.
Na o dvieju disku Sachs'ui, deja, apskritai daugumos musu biudzetas nepritaikytas...
O jei kalba eina apie tokias sumas (nuo 1000 lt) taikant 9k aerini stoka.. tai neabejotinai mesciau sia ideja lauk ir imciau Speca, aukstesniu lygiu bet normalios konfiguracijos, t.y dar tinkama miestui.

Ta Marrat pateikta is GS lentele yra labai salygine, nes gamintoju pateikta ir klasifikuota produkcija neatitinka pagal patvaruma:)

Re: Propoguoju 900 NG tobulinima

Parašytas: 2012 Geg 22, 11:53
Haro
Maximus rašė:Pasidaryciau keliolika skyliu sitoj bolvankej, tik va klausimas kas ja veliau balansuos:)
praktiskai galutinis smagracio vaizdas
Paveikslėlis
deje yra vietu kur smagracio storis tesiekia 3-4 mm o cia jau automatines dezes "smagracio" storiui beveik prilygsta. Taigi kitas etapas matyt bus is metalo gabalo darymas smagracio
Maximus rašė:Haro, aero sankaba nera sventa karve, ji didesne, bet praktiskai lygiai taip pat prasisuka kaip ir 228mm.
nors irgi nedrysciau sakyti kad sis variantas vertas savo kainos, pamates ir pavartes ji gyvai.
Na o dvieju disku Sachs'ui, deja, apskritai daugumos musu biudzetas nepritaikytas...
O jei kalba eina apie tokias sumas (nuo 1000 lt) taikant 9k aerini stoka.. tai neabejotinai mesciau sia ideja lauk ir imciau Speca, aukstesniu lygiu bet normalios konfiguracijos, t.y dar tinkama miestui.

aero sankaba buvo pasirinkta kaip pigi alternatyva nes nemazai reikejo su smagraciu zaisti ir dar buvo tikimybe kad visas sitas smagracio projektas po keliu simtu litu investiciju nukeliaus i siuksliu deze
Be to su maptunas ja siulo keisti beveik 100nm veliau, negana to 900uko turbo sachs`ai linke labai keistai nusideveti, o 9-5 sankabele laiko nepalyginamai ilgiau. o toliau bus matyt.

Re: Propoguoju 900 NG tobulinima

Parašytas: 2012 Bir 13, 21:32
Haro
Taigi kolkas sankabos sagos pabaiga, yra tokia kad iki galo neissimina, ir uzmynus iki 6k apsuku su isminta sankaba masina stumiasi i prieki, tad po trosu bus kisama plokstele kusi pagilins ismynima :)

Re: Propoguoju 900 NG tobulinima

Parašytas: 2012 Bir 13, 21:36
Haro
taigi nebaigus sankabos sagos prasides variklio saga :)
Taigi planas pradziai surinkti B236R bloka :) su stage 1 planuojama kumeliu banda ~270 :)

Re: Propoguoju 900 NG tobulinima

Parašytas: 2012 Bir 14, 12:38
Domas009
Pradėk ką pradėjai ;D
iš kur tokį agregatą gauti ?

Re: Propoguoju 900 NG tobulinima

Parašytas: 2012 Bir 14, 13:14
Haro
Domas009 rašė:Pradėk ką pradėjai ;D
iš kur tokį agregatą gauti ?

tokio agregato negausi ji tik susirinkt gali ;) na gal kur nors gamykloj ir buvo vienas kitas eksperimentinis ;)

Re: Propoguoju 900 NG tobulinima

Parašytas: 2012 Bir 14, 15:29
Audriss99
Na o kodėl nenorima B206 išbandyti?

Re: Propoguoju 900 NG tobulinima

Parašytas: 2012 Bir 14, 22:18
Haro
Audriss99 rašė:Na o kodėl nenorima B206 išbandyti?

vezi varo B204 zemi sukiai praktiskai vien todel ir pasirinktas B236 variantas

Re: Propoguoju 900 NG tobulinima

Parašytas: 2012 Bir 18, 12:18
Haro
Taigi atliktas pirmas zingsnis B234L alkuninio patikrintas tiesinkumas, zinios nudziugino: tiesus, na tiksliau neiseina is gamintojo nurodytu remu, turi 0,01mm kreivuma ties viduriu ir 0,02mm ties galu.

Re: Propoguoju 900 NG tobulinima

Parašytas: 2013 Sau 31, 10:46
Haro
Na ka senokai nieko nerasiau :)
Taigi pradejau rink siurbli kur is maximuso nusipirkau, bet pagalvoajau kad reikia kolbos nuo 9-5 po 01 metu gal ir aero kolba butu nieko.
Be to pradejau dometis performance stabdziu kaladelem ir cia i pagalba atejo prusas kuris pasiule idomias kaladeles muset reiks nusipirkti,
Tai pasiule rinktis "carbone lorraine" produkcija ir is ties paziurejau kreives maloniai nustebino nuo 0 iki 1100 laipsniu C stabdymo koficiantas beveik nekita, mano issirinktai RC5 serija, turi pika prie ~600 laipsniu C.
jai kam idomu
http://www.cl-brakes.com/catalogues/auto.php
3psl.
Taipogi vakar isidejau turbina nauo 9-5 gt17 (ne del tuningo sumetimu bet tiesiog manoji uzstrigo) ta pacia proga primieravau ir MItsu td014-15
taigi be turbos dar prisejo pakeisti ir isiurbimo koletoriuas dali iki turbinos
vamzdeli recirkuluojancio oro gryzimui pries turba
karterio ventiliacijos vamzdeli
bei tepalo gryzimo vamzdeli teko nuo 9-5 paimti
na siek tiek teko isbandyt lyg ir greciau isisuka pastaroji turbina bet lyg ir silpniau traukia nors cia gal paranoja :)

P.S. be to garett gt17 keciasi kur kas greiciau ir patogiau nei orginali 900uko turba, dedamas gt17 su visasi perdarymais sugauisau truputeli maziau laiko nei dedamas atgal orginalia 900uko turba. Beje visi tepalo vanderns vamzdeliai tinka nereikia ju keisti ar darytis specelius.

Re: Propoguoju 900 NG tobulinima

Parašytas: 2013 Sau 31, 17:30
Haro
Na ka trumpas foto reportazas is vakaryksciu darbu:
pries
Paveikslėlis
po
Paveikslėlis

Re: Propoguoju 900 NG tobulinima

Parašytas: 2013 Rgs 03, 10:46
Haro
preis kelias dienas uzdejau pusasius nuo 9-3og 2.0turbo
Paveikslėlis

Re: Propoguoju 900 NG tobulinima

Parašytas: 2013 Gru 12, 16:39
Haro
Dar keli atlikti darbai:
tai perinkta deze ir supyltas sustras tepalas :)
Paveikslėlis

Paveikslėlis

priekyje uzdeti raizti stabdziu diskai bei "Carbone Lorraine RC5+" kaladeles. Taip pat pakeistos stabdziu zarneles i armuotas kolkas irgi tik priekyje.
Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis