9000 Areo mirtis ir prikelimas

Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Re: 9000 Areo mirtis ir prikelimas

Standartinė aurissan » 2011 Rgs 12, 12:03

Jie visada dirba ant max. Visi- kokius bedėtum ;)
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: 9000 Areo mirtis ir prikelimas

Standartinė Maximus » 2011 Rgs 12, 12:25

Juzis rašė:...

Visu pirma: Bosch zali purkstukai yra ne 465cc o 413cc prie triju baru!
Ikalkit tai i galva, nes tie 465 yra prie 3.8, o kaip as matau su kuro slegiu nieko nedaryta (ir nereikia nieko su juo daryti nes Walbro yra per silpnas aukstiems slegiams!)
Juodi Siemensai 630 kaip tik T19-tai turbai, silpnesniu nereikia.
Kitas klausimas ar kompas programuotas zaliukams ar juodukams:)
Nezinau kokiam setup'ui tiksliai tas Maptun'inis kompas, bet jei yra taip: "...nublokuoja ties 4 apsukom, t.y. prasidedant paciam traukimo pikui...nublokuoja-tai reiskia, numeta apsukas, paburbuliuoja ir vel dirba..." - tuomet sakyciau kuro ne per daug, o per mazai.
Tai va, prie oro slegio ~2bar (jei aisku cia turimas omeny virsslegis), slegis rampoj bus 5barai, o faking Walbro gali ir ne isduoti tuos savo isreklamuotus 255 prie tokio slegio.
Tiksliau prie ~5baru jis teissiusioja maziau nei 200l/h net pagal oficialius grafikus, o realiam gyvenime gali buti daug maziau.
Aisku pilnai apkrautiems 630 kaip ir pakanka stabiliu 150l/h, bet, kaip jau minejau visai neaisku ar yra nors jie prie tu 5baru. Nes tai Walbro;)

Jei turba Mitsu 19T, tuomet klausimas toks: ar programa daryta jai? Koks bazinis slegis darytas programiskai ir koks nustatytas "ant turbos"? Tai labai svarbu.
Pvz. as daryciau 0.8 bazini, jei to Forge'o spyruokle tai leistu (jei neleistu - pakeisciau i kita).

Koks kalibravimas turimas omeny, ir kas per adaptyvinis kompas (siaip visus trionikus galima pavadinti adaptyviniais;)


Kaip ten bebutu, reikia tvarkyti, nes toliau taip vazinejant gali atsitikti dar vienas BUM, deja...

Ir dar: kuom blogai toks distancinis kompo tiningas: akivaizdu kad "svedukai" tikriausiai dare is savo senu algoritmu, t.y kadaise tureto automobilio su tokiu pat setup'u. O dar tikriausiai jie dare is numatomu algoritmu, t.y jie tokio setup'o net neturejo (nes gelezies rinkiniu galima apturet be galo daug, ir visiem surasyt po programa fiziskai ir finansiskai neimanoma), o mazdaug surinko kelis zinomus algoritmus (pvz mapa turbai, mapa purkstukams ir t.t.) i viena rinkini.
Nors sveduku naudai pasakysiu kad sitas setupas: 19T, 630cc, 3bar map - yra labai tipiskas ir darytas turbut kelis simtus kartu, zinoma ir jie toki dare keliasdesimt (gal ir kelis simtus) kartu...
Bet!...
" ...standartinis, universalus softas visoms masinoms yra daugiau idilija nei realybe. Visiskai vienodomis masinos gali buti tik isoriskai, ir tai tik kol naujos:) Techniskai, kiekviena kad ir tokia pati detale, skirtingose masinose yra skirtingos bukles. Nes dalys nevienodu laiku pakeiciamos ir nevienodai devisi. Kai jau kalbet apie neoriginalias arba aftermarket detales kuriu yra begale. Todel, vienas ir tas pats softas skirtingoge masinose gali pasireiksti skirtingai... " - cituoju pats save :) (kopiraitas yra:)


P.S. ziuriu, kol rasiau dar kruva post'u atsirado... :)
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: 9000 Areo mirtis ir prikelimas

Standartinė Maximus » 2011 Rgs 12, 12:33

aurissan rašė:Jie visada dirba ant max. Visi- kokius bedėtum ;)

Neteisybe.
Jie nevisada dirba "ant max", ir reikia stengtis kad jie ant to max nedirbtu;)
Patartina kad ju "duty cycle" nevirsitu 80%.
Realiam gyvenime tai nelabai pavyksta kartais, bet stengtis reikia:)
Reikia visuomet tureti atsarga pagal kura. Tiek is purkstuku tiek is siurblio puses
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Re: 9000 Areo mirtis ir prikelimas

Standartinė aurissan » 2011 Rgs 12, 12:53

Ką reiškia max., Ką turėjo omeny užklausėjas? Jei purkštukai dirba ne max. debitu, vadinasi jie blogi.
Maximus, žinau, kad supratai, tik norėjau prigaut tą žnmogų ;)
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Juzis
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 98
Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
Miestas: Vln

Re: 9000 Areo mirtis ir prikelimas

Standartinė Juzis » 2011 Rgs 12, 13:58

tikiuosi is Jusu atsakymu ir patarimo, o ne kas ka prigaus ir taip save patenkins
tie 630cc pasiekiami prie 6bar, tai negi reiskia, kad prie 0.8 ar prie -1 vis tiek siemensai varys 630?
dekui Maximus uz isdestyma.
ECU buvo suprogramuotas pagal 19T turba ir 465cc purkstukus.
Surasiau uzklausa Maptun, lauksiu atsakymo. Reiks siuntinetri kompa arba varyti pas lietuviskus reguliuotojus, kad sukurtu individualu "zemelapi" :D
9000 Aero
MB 500SEC
C70 T5
Jeep HEMI
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: 9000 Areo mirtis ir prikelimas

Standartinė Rudik » 2011 Rgs 12, 14:17

Primetu, kiek kainuos nerviniu lasteliu (ir ne tik nerviniu), kol tas "venegretas" prades nors kazkiek vaziuot :? Neakivaizdus patarimai cia nelabai pades. Bet linkiu kantrybes, visgi idomu, kuom baigsis ;)
Dazniausiai tokie variantai baigiasi..... (ne, ne tai, ka jus pagalvojot ;)) . Parasysiu paskui, jeigu ka, post faktum.
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Re: 9000 Areo mirtis ir prikelimas

Standartinė aurissan » 2011 Rgs 12, 14:45

Dar rimtas klausimas Juzis'ui: Ar prie tų 4k rpm neužsidegdavo/nemirksėdavo CE?
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Maksimas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 78
Užsiregistravo: 2010 Kov 02, 19:33
Miestas: Klaipeda
Contact:

Re: 9000 Areo mirtis ir prikelimas

Standartinė Maksimas » 2011 Rgs 13, 01:21

manau CE dega pastoviai pas ji.
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Re: 9000 Areo mirtis ir prikelimas

Standartinė Marrat » 2011 Rgs 13, 09:14

Kodėl?
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Juzis
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 98
Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
Miestas: Vln

Re: 9000 Areo mirtis ir prikelimas

Standartinė Juzis » 2011 Rgs 14, 14:39

kun tas znuochej "CE"? :silent:
aisku tas, kad isprotejo saabalioto maptuniniai smegenai, neveikia tachometras visai, aisku dega check engine ir kiti biesai neleidzia varikliui dirbti.
9000 Aero

MB 500SEC

C70 T5

Jeep HEMI
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Re: 9000 Areo mirtis ir prikelimas

Standartinė Marrat » 2011 Rgs 14, 21:30

CE=check engine :)
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Juzis
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 98
Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
Miestas: Vln

Re: 9000 Areo mirtis ir prikelimas

Standartinė Juzis » 2011 Rgs 15, 10:23

o taip-dbr dega nuolat :clown:
9000 Aero

MB 500SEC

C70 T5

Jeep HEMI
Juzis
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 98
Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
Miestas: Vln

Re: 9000 Areo mirtis ir prikelimas

Standartinė Juzis » 2011 Rgs 15, 11:23

klausimas:
ar visu 2.3T kompai yra vienodi?
9000 Aero

MB 500SEC

C70 T5

Jeep HEMI
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: 9000 Areo mirtis ir prikelimas

Standartinė Maximus » 2011 Rgs 15, 11:31

Kompai kaip gelezis yra apskritai vienodi.
Taciau programos yra visur skirtingos
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Juzis
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 98
Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
Miestas: Vln

Re: 9000 Areo mirtis ir prikelimas

Standartinė Juzis » 2011 Rgs 19, 13:00

gerb saabistai (ypac 9000Aero savininkai),
paskolinkit savo lektuvo smegenine 2oms dienoms (i pm)
..nes kitaip neina susiprasti toje kibernetikoje. 2.3T kompas kainuoja 100-200lt, Aero - 300lt, vien tik ant pabandymo taip mesti $, jei galit sumacykit, lauksiu

visi davikliai veikia kaip turi but (cia maptuneriai siule pasitikrint:)

perskambinau keleta musu chipuotoju, dauguma dirba ant standartiniu masinu, su standartiniais pakeitimais (praktiskai kaip ir maptun), arba atsakymas, kad reikia pziuret (paziurejau-nepadejo.. :D), gal da su Maximus ka suderinsim:) EAMVmotorsports siulo deti motec programuojama kompa uz kosmine kaina (10-12k).

Dar kita mintis uz 40-50eur (pigiau nei perprogramuotis uz 1000-1500lt) pasikeiti ta steg5 kompa i steg6, ar macytu-irgi neaisku. bandom isvengti aklavietes:)
9000 Aero

MB 500SEC

C70 T5

Jeep HEMI

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 10 ir 0 svečių