9000 Areo mirtis ir prikelimas

Juzis
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 98
Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
Miestas: Vln

Standartinė Juzis » 2011 Geg 20, 13:31

del sankabos, jau issiaiskinau, kad nelaikys, nes tikrai gausis >500Nm, ieskosiu iseities.
dar klausimas in progress:
-ar kaz zinot LT kas uzsiimtu alkuniniu balansavimu?
kas isbalansuotu smagrati tai radau, a del sito tai sudetingiau
9000 Aero
MB 500SEC
C70 T5
Jeep HEMI
dr.amber
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 408
Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
Miestas: Klaipėda

Standartinė dr.amber » 2011 Geg 20, 13:56

Pamiršk tu tą balansavimą. rimtai. Nebent bursi ką nors su alkūne radikalaus. O jei vistik nori, tai žemės ūkio akademija tau padės šituo klausimu.
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Maximus » 2011 Geg 21, 15:34

dr.amber rašė:Pamiršk tu tą balansavimą. rimtai...
Nu-nu.
Belieka patarti kur pigiai gauti kruva alkuninio guoliu atsargai.
Ir kaip juos prisukti taip kad ir neatsisuktu ir vibracijos nebutu.
Cia kaip minimum.
Ypac nestokiniam 2.3+


Juzis rašė:...
Turetu balansuot tos pacios kontoros, kas uzsiima matavimu bei slifavimu.
Jei reik ju kontaktu, galiu parasyt i PM.

Sankaba keisti butina.
Jei stock'as kazkam laiko 500Nm, tai abejoju kad ilgai.
O siaip tai, ilgam neatlaiko ir tikru 450.
Jei yra pinigu reik kazko tokio:
Paveikslėlis

O jei yra daug pinigu, idealu butu race'inis Sachs'as (bet labai brangus zaraza).



P.S.
Juzis rašė:...Isbalansavus-galima apsukus link kaimyno mesti per stoga balansinius gemarojus su visa grandinele nr.2, jis atseit padeda sumazinti vibracijas, bet perzengus tam tikra riba-tik pablogina situacija...

+da pora klausimu:
1. buvo mineta, kad B234 matoru tiek atmosferiku, tiek turbininiu blokai ir alkuniniai yra vienodi, vo kaip su tepimo sistema-irgi identiski? (pvz. volvo matoriukams skiriasi, yra tokie teplao purkstukai is po stumokliu, kuriu pas atm. nera)
2. B234R smagratis skiriasi nuo kitu B234?
3. B234R galva skiriasi nuo kitu B234?
4. Ar esat kas girdeje, kad keiciant svaistiklius butu pasirinkti trumpesni nei orginalus (didinant iputimo slegi, mazinama kompresija ir didinama degimo kamera)?
5. esant >300ag kaip laikosi orginali transmisija: sankaba, deze, sarnyrai?

Balansyru vistiek nemesciau.

1. alkuniniai -taip, o del bloku visisko vienodumo abejoju, siaip reikia ziureti ir lyginti, nes pats atmosferiniu taip gyliai neardziau.
Paprasciau iskart paimti turbo bloka.
2. vienodi B234 turbo, ir lyg dar 204L toks pat.
3. galvos apskritai vienodos visu 94-98 turbo.
4. degimo kameros didinti nereikia, kodel ir kokios pasekmes -ilgai aiskinti (geriau siulau paciam paimti tech.literatura ir paskaityti bei paskaiciuoti).
O trumpai -nereikia ir tiek.
5. esant apie 300, dar normaliai (turiu omeny pilnai tvarkingus agregatus).
Esant virs 300 pirma paprastai mirsta sankaba (ypac gerokai nenauja), bet buna ir kitu variantu bei niuansu.
Dezes patvarumas priklauso nuo to kaip yra startuojama ir kaip perjungiamos pavaros.
Pirma siulyciau labai gerai apgalvoti kuro sistema "nuo-iki".


P.P.S.
Tai matau pirminiai planai ~300a.g. daily drive, lyg yra koreguojami i aukstesne puse? :)
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
dr.amber
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 408
Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
Miestas: Klaipėda

Standartinė dr.amber » 2011 Geg 21, 17:11

nugi netikiu aš, kad kas nors tą alkūnę subalansuos geriau nei gamykloj. Kaip ir į tai, kad net ir po sėkmingo balansavimo, resursas padidės tiek, kad visa tas reikalas vertas žvakių būtų.
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2011 Geg 22, 09:35

dr.amber rašė:nugi netikiu aš, kad kas nors tą alkūnę subalansuos geriau nei gamykloj. Kaip ir į tai, kad net ir po sėkmingo balansavimo, resursas padidės tiek, kad visa tas reikalas vertas žvakių būtų.


Naujo tikrai geriau neisbalansuos,bet sena padilusi,kad ir 0,1m jau balansuoti reikia kai atliekami tokie galios didinimai ;)
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
dr.amber
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 408
Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
Miestas: Klaipėda

Standartinė dr.amber » 2011 Geg 22, 13:14

na mintis aiški, bet žiūrim kiek sveria alkūnė su švaistikliais irgi stūmuokliais, o tada žiūrim kiek sveria tą 0,1 mm sudaranti geležis. ir nusprendžiam, kad dzin visa tai :) net jei nuo švaistiklinių bus tiek nudilę, nes švaistikliams leidžiama 6 g paklaidos, o tie bus žymiai toliau nuo sukimosi ašies.
kitas dalykas, kad -0,1 nuo veleno iš esmės reiškia pirmą remontą (-0,25 nes indėklų kitaip nepririnksi) ir veleno, kaip performance dalies, išbrokavimą, jei jau žiūrėti į viską preciziškai.
kurioj vietoj aš neteisus?
Juzis
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 98
Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
Miestas: Vln

Standartinė Juzis » 2011 Geg 23, 11:05

Fu… vienu momentu-jau maniau, kad virsijau forumieciu zinias, dekui uz nuomones-gelbsti.
Maximus, kaip matau tu su tuo reikalu susidures-PM brukstelk kontaktus rekomenduotinu kontoru, kurie slifuotu makaule, smagrati ir uzsiimtu veleno balansavimu...
dr.amber-tavo mastymai nera klaidingi, bet gal painiojasi su alkuninio slifavimu ir alk. balansavimu.
Stumokliais (pirstai, ziedai, spilkos) su svaistikliais(+indeklai) bus wossner ir autoverdi-tai tikslumo bus daugiau. Del balanso, klausiu Jusu patirties ir ne is lempos. FR ir BE teko bendrauti su veikejais, kurie uzsiima saab’u sukrikstyjimu. Veleno balansavimas-pirmas zingsnis, jei nori kazko daugiau is B2** motoro. Balansuoja specializuotos firmos, isbalansuoja ant 11rpm (ne tam, kad tiek planuojama sukti, bet balanso tikslumo sumetimais) nuo veleno menciu nugrezineja svori, tada balansuoja smagrati, tada visas dalis bendrai. Tai kaip balansuoja-matosi, kad tas gamyklinis yra sh**** ir gali tverti max240ag. Taip balansyro gemarojai daro “von”. Tas balansavimas kastuoja ~300jevro, Lietuvoje kas tuo uzsiimtu itariu turi buti, ir pigiau ir neprasciau.
Del sankabos, suradau Maximus siuloma 6iu sausainiu sankaba, jau buvau bejemas, nes kastuoja 250eur, laiko ~550Nm ir “bolts on”, bet sako, kad kamstyje suspardysiu ta masina, nes sankaba veiks principu: arba viskas arba nieko + su zviegimu. Jau esu isigijes, orginalia Sachs sankaba, bet matyt reiks priduoti atgal, nes normaliai ji laikys tik 1-1.5menesio-ir prades praslysti/degti. Sachs racing-baisiai jau brungi, da yra tokie SPEC sankabos, susisiekiau su MapTun veikejais, tie turi ale kaikokia dvieju pakopu (kazkuri is 2ju minetu): kad laikytu ir, kad butu imanoma vaziuoti civilizacijoje, zada kainuot iki 600eur. Tai tebeieskosi.
Del degimo kameros klausiau-tik del idomumo, tikrai nekeisiu.
Del maitinimo sistemos, jep, is klaidu pasimokyta: 465cc purkstukai, TD04 19T turbo su forge wastgate voztuvu, 3bar MAP daviklis, abbott oro padavimo kanalas, 5cm storio interkuleris, spec. voztuvai su standesnem spiruoklem, 2.5”JT ismetimas, Steg5 Ecu suprogramuotas pagal visus pakeitimus ir liambda daviklis riebumui matuoti. Rezultate gausis kazkas >300ag, bet kaip suprantat stengiuosi losti ne tik ant performance, bet ir ant patvarumo.
Aciu, del variklio bloko-100% itikinai, kad reikia butent tokio B234 turbo. Nezinau kas darosi LT, bet juos visus sluoja ruskiai-nespeju uz nosies uzlyst, net is anksto rezervuot neduoda-veza tuos matorus i Rusija kaip desras-urmu. Stafke 1000-1300lt-jei uzklius-skambinkit, rasykit bet kuriuo paros metu
9000 Aero

MB 500SEC

C70 T5

Jeep HEMI
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2011 Geg 23, 12:08

Juzis rašė:B234 turbo. Nezinau kas darosi LT, bet juos visus sluoja ruskiai-nespeju uz nosies uzlyst, net is anksto rezervuot neduoda-veza tuos matorus i Rusija kaip desras-urmu. Stafke 1000-1300lt-jei uzklius-skambinkit, rasykit bet kuriuo paros metu


va va..
kai pas mane toks voliojosi- pavargau tautieciams pardavineti...
kolviena dien ruselis po 2 minuciu pokalbio telefonu pasake "beru" ir nesiderejes uz 1200 pasieme ir su pramustu karteriu bei plikai nurinkta....
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Maximus » 2011 Geg 23, 12:48

Juzis rašė:...

Forumieciu zinias negalima virsyti - jos yra berybes! :)
Nes tai kolektyvinis protas! 8)



Purkstuku mazoka!
Jei 465cc, tai darau prielaida kad omeny turimi Bosch'iniai "zali gigantai", va tokie:
Paveikslėlis

Nes jie is tikruju yra 465cc, bet prie 3.8 bar (ne prie 3!).
Prie 3 baru yra vos 413cc.
Prie tokiu salygu musu 4 cilindram to nepakanka, tegul geriau jais apsiperka 5cil OOOO ir 6cil XXX gerbejai.
O mum, vietoje to kad zaisti su kuro slegiais ir praktiskai netureti atsargos, geriau galingesni purkstukai su patikima atsarga ir rezervu ateiciai.
Reikia minimum apie 550, geriau kiek daugiau, pvz tokie butu pats tas:
Paveikslėlis

Tai 630cc Siemensai, tokiam setup'ui kaip tik.
Beje, siurblys nepaminetas, kas su juo? Kura megins paduoti stock'inis 15metu "dedukas"?:)


Kas ten per kuleris? Jei dydis toks kaip stock'o, tai 5cm mazoka.
Jei tai del to kad tikimasi ji kisti i standartine vieta, tarp dvieju radiatoriu - tai cia isvis bus tusciai isleisti pinigai, turbut nereikia aiskinti kodel.
Jei kuleris bus ne stock vietoj, tuomet daug svarbiau zinoti jo turi, o ne stori (bet ir siuo atveju 5cm mazoka, nes 9k nera nestandartines vietos kur galima ikisti kuleri kaip minimum tokio dydzio kaip standartinis).
Tikiuosi daugmaz aiskiai parasiau.
Siaip, kuleriu apskaiciavimas yra labai platus ir idomus klausimas.


Na, ismetimo taip pat tikrai mazai.
2.5 colio apskritai nelaikau upgrade'u palyginus su stock'u (kuris beje yra tik keliais mm siauresnis).
Minimum 3 coliai! Skirtumas tikrai yra.
Beje, JT kiek pamenu nera "nerzaveika".


Ta nupaveiksluota, taip vadinama, "6 sausainiu" sankaba yra normalus variantas miestui. Ji yra su spyruoklem ir nera taip kad tik dvi padetys "On-Off".
O Spec'o spec'ai nevisai atitinka tikrove, jei ka;)
Kokia tiksliai ten siule?
Kokia uz 250, kokia uz 600, kokia dar uz kiek, info jei galima man i PM.
Gal patarsiu ka geresnio/pigesnio.


Liambda daviklis tikiuosi turimas omeny wideband'as?
Jei ne, tuomet visi auksciau aprasyti veiksmai butu apie nieka...



P.S. kontaktus parasysiu i PM, kiek veliau, dabar nebeturiu laiko.
(nezinau ar bus geriau nei FR/BE, bet turetu but pigiau:)
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Juzis
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 98
Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
Miestas: Vln

Standartinė Juzis » 2011 Geg 23, 14:46

Dekui, forum oir tamsteles kompetencija neabejoju

Purkstukai-taip, tie patys zali. Tai nori pasakyt, kad jie veikia su mazesniu debitu (413), nei orginalus (juodi su randonais) berods (432)? Didesnio pralaidumo, nesugadins reikalo (yra minciu paskui prikonstruoti skysta propano padavima).
Siurblys-orginalaus nepakanka?
Ismetimo skersmuo berods 2,5-76mm tiesioginis seniai jau ji turiu (kaip interkuleri), nera jis nerzaveikinis, po metu naudojimo apsinese druskom ir pradejo rudyti visi tie dengimai cinku, tai nusveiciau ir nupurskiau su karsciui atspariais dazais-kol nenupus-macys.
Interkuleris yra 5cm splocio, aliumininis, standartinio dydzio ir tvirtinimu+ padavimo truba daug didesne. Tai turis yra padidejes ~4-5kartus. Buvo minciu mesti nachren kodicionieriu, ar kapote ispjauti skyles ties turbo kolektorium, nzn gal da taip ir padarysiu. Dbr kondicionieriaus radiatorius yra praretintas, ne stebuklai, bet kazkiek oro patenka pas i–kuleri. Kaip ji iskelti i isore-neisivaizduoju, nebet priristi ant bamperio
Sankaba uz 250 – tai SPEC 6-iu sausainiu, a ta “visapusisko veikimo” uz 600 dar laukiu siulymo (bus is SPEC arba Sachs race). Tu mandriu sankabu yra dafiga, bet su kriteriju, kad masina butu vaziuojama eisme-rasti sunkiau.
Liambda –tai toks pat daviklis, tik su daciku.
9000 Aero

MB 500SEC

C70 T5

Jeep HEMI
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

Standartinė selvedre » 2011 Geg 24, 07:42

tiek pabūrus ir pinigo bei darbo įdėjus, siurblį pasikeist laikas būtų, juolab, kad jis nėra prabangi prekė.
Išmetimas 2,5 yra 63mm, 76mm ir yra 3 coliai.
nesupratau dėl interkūlerio.. standartinėj vietoj, standartinio dydžio tik kažkodėl tūris 4-5 kartus didesnis? kaip čia taip? nu čia nelabai gaudausi kolkas :)
kokia ta liambda su dačiku - rodo air/fuel ratio?
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Standartinė aurissan » 2011 Geg 24, 08:22

Jeigu tūris IC didesnis tiek kartų (4-5) tai ir gabaritai (plotis) gerokai didesni turi būti. Nebent jis labai neefektyvus. Bet kas keisčiausia, kad žmogus po viso to dar ir po miestą važinės :)
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Juzis
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 98
Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
Miestas: Vln

Standartinė Juzis » 2011 Geg 24, 10:07

Visu pirma, pasidalinsiu savo džiaugsmais: del variklio paieškos „atboj“, vakar paemiau 2.3T, ir ne bet koki, o B234R! :)

Taip, siurblys-del ramybes galima pasikeisti i didesnio nasumo, nors senesis nemires.
Dekui maximus, purkstukai siemens 630, bus ateiciai, jei zajopas uzeis ka nors prisidirbt
Del sankabos-kazkaip linkstu i ta 6 kaladeliu 240mm diska, nes visi kiti variantai ~3kartus brangiau ir neaisku kas ten taip geriau (daugiau Nm ir masina nepavaziuojama). :roll:
Apie duslerka, seniai jau ja zudejes, bet kiek atmenu, kad pamatavus buvo 76mm (25,4x3) reiskia 3" tai valio
IC didesnis, t.y. 5 k. platesnis nei orginalus ir visas aliumininis, efektyvumu negalejau skustis pats efektas atsirado idejus padavimo truba (nepatikeciau), gyvena standartinej vietoj (a kur daugiau?) :idea: baiges darbus pridesiu fotkiu (muset ant rudens).
Liambda su matuokliu, vuo toks: http://shop.klracing.se/sv/artiklar/mat ... atare.html
9000 Aero

MB 500SEC

C70 T5

Jeep HEMI
dr.amber
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 408
Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
Miestas: Klaipėda

Standartinė dr.amber » 2011 Geg 24, 10:14

jei teisingai supratau tas žaislas rodis mišinį nuo įprastinės 1v (NB) lambdos? tau to tikrai nereikia. nebet turi vietą gaugui ir ten reikia ką nors įkišti, vietoj dangtelio. bet čia toks prabangus dangtelis gaunasi :)
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Audriss99 » 2011 Geg 24, 11:13

dr.amber rašė:jei teisingai supratau tas žaislas rodis mišinį nuo įprastinės 1v (NB) lambdos? tau to tikrai nereikia. nebet turi vietą gaugui ir ten reikia ką nors įkišti, vietoj dangtelio. bet čia toks prabangus dangtelis gaunasi :)


Prirariu - čia tik vaikų žaidimas. Jei nori tiklslių kuro mišinio parodymų, reikia statyti wideband liambdą.
SAAB 900

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių