9000 Areo mirtis ir prikelimas

pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2011 Sau 06, 22:54

rudik900 rašė:kolektoriai, stumuokliai ir pora zagluškiu bloke....tokie ir skirtumai...


kiek pamenu svaistikliai taip pat skiriasi.
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Vartotojo avataras
domas.j
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 804
Užsiregistravo: 2006 Rgs 10, 17:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė domas.j » 2011 Sau 07, 10:21

ne nu kita karta pradedam dar prie kableliu kabinetis :lol: :lol: :lol: Man atrodo visi puikiai suprato ka ash norejau pasakyti. Tik vat kolegai pirstai uzniestejo prisikabint ;)
Juzis
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 98
Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
Miestas: Vln

Standartinė Juzis » 2011 Sau 07, 12:21

Del TCS bedos nematau, paspaudi knopkę ir „off“. Aišku akseleratoriaus mechanizmas sudėtingesnis. Bet tokiai elektronikai iki šiuolaikinių audiuchu ar hujamdajų, kuriuos kuria kapitalistai (ko labiausiai technikoj nemėgstu) dar toli, ir manau, dar neužskaitoma kaip „bėda“.
Pakeitimai. Elektronika -sportinis kompas. Nebėra ribotuvų, kick-down, prisitaiko APC, degimas, įpurškimas, ir dar kaip MapTun sako palei transmiją (pasirinktą bėgį) variklis pritaikomas, kad duotų geriausią Nm. Kiek žiūrėjau šito kompo nuskaitytas darbo kreives-tai gražu. Kaip ten bebūtų-efektas piktas. Žemesniais bėgiais užsisuka ir už 7 ribos, matyt kiek variklis dar sukasi su galios didėjimu, tiek tas kompas leidžia. Turbo mechanizmas-standartinė TD04 Mitsubishi turbina, aliumininis 5cm storio i-kuleris, silokoninės žarnos, abbott paėmimo vamzdis, KN filtras ir blow voztuvas. Ismetimas 76mm skersmens, tiesioginis. Pritaikęs visą važiuoklę ir stabdžius, na su stabdžiais dar reiks užsiimti.
Visad važinėju su 98 benzu, tada bake buvo ~5ltr 98 ir ~10 ltr 100 (Shell išmislas). Misliju, kad užlaikiau motorą ant aukštų rpm, ~1-1,5 s ant 6,5-7, nes variklis vis dar vilko ir nedetonavo..., bet susprogo. Lokaliniai perkaitimai įmanomi, šiaip oras nebuvo iš karštųjų ~+1C, antifrizas (raudonas) buvo darbinės t-ros.
Dėl tepalo plionkių ir detonacijų aišku yra variklio ribos. Su mocais važinėju visą amželį, yra tokių mataciklietų (pvz. 600cc žiediniai) kur tik visas linksmumas prasideda nuo 8aps. pats gazas ~10-12, maximumas 15 – tai kaip šitiems su tepalo plionkėm? Kitas faktas-jų garantinis tarnavimo laikas - 50,000 km, būna (ypač Hondų) atlaiko ir 4, 5 kartus daugiau.. +tuose varikliuose, greičio dėžė ir sankaba tame pačiame tepale gyvena. Taip, (rudik900) švaistikliai šiaip netrūkinėja, bet ši patirtis rodo, kad po 270 000 km gyvavimo ir taip paspaudus – nutrūksta. Dėl greičių dėžės ar sankabos-ko jai taškytis?-tolygus, nepraslystantis ir netrukčiojantis jėgos perdavimas.
Liambda orginalus. Mišinys nebuvo matuojamas, tiki iki galo išsukus bėgį, perjungus, per kamina meta ugnį arba nupliaukši viduj-reiškia riebumo pakanka. Bet ateityje į tai reikės atsakingiau žiūrėt.
Dar kitas reikalas, gal placebo veikia, nžn, bet po tų pakeitimų, ant aukštų traukia daug geriau, prie žemų-jausmas, kad kaip anksčiau su pakrauta mašina. Čia greičiausiai turbo veikimo diapazonas pasikeitęs. Turbiną leido pūsti iki ~1,2 bar, kartais 1,5, laisvai gazuojant per over-boost pasoka iki 2, neklykinant motoro pucia 0,6-0,8.
Geležių rinkinio neieškojau (o kas ieškotų kairijoje autobano juostoje?), bus aišku kai išardysiu.Per cilindrų bloką niekas neišlindo, dar ant kelio sustojęs ieškojau kur tas krateris, tai radau karterį pataškytą, ir tepalo filtras vilkosi ant vamzdukų iš radiatoriaus-tai lindau jį pririšti prie duslintuvo, kad nesivilktų asfaltu vežant mašiną.
Miestas LT ne taip ir svarbu, tik jei prasidėsiu su kaltinių gelžgalių montavimu-norėtūsi patikimaus žmogaus, kad paskui neišsivežčiau matorą su stock‘iniais viduriais, o kaltiniai pasiliktų stalčiuj..
Atmosferiniai ir turbininiai (aukšto ar žemo slėgio) skiriasi suspaudimo laipsniu-reiškia degimo kamera skiriasi (ir su tuo susijusios detalės). Pjezo minėjo dėl švastiklių-irgi skiriasi?
Su B206 prasidėti manau irgi neverta (tvirtinimas, elektra..).
Taigi, jei kas turit B234 (R-na ta modifikacija ne taip svarbi)-prasineškit sutarsim. Labiausiai reikia variklio bloko-tai kas žemiau cilindrų, nes cilindrus ir makaulę manau perdarysiu tą pačią.
Pamoka tokia, kad sutvarkius varikli, begius perjungsiu-iki to kai rpm pasiekia randona ribą. Siūlau ir jums taip daryt.
9000 Aero
MB 500SEC
C70 T5
Jeep HEMI
PRUSAS
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 427
Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
Miestas: Kaunas

Standartinė PRUSAS » 2011 Sau 07, 12:27

[quote="Juzis"]Del TCS bedos nematau, paspaudi knopkę ir „off“. Aišku akseleratoriaus mechanizmas sudėtingesnis.
...bet kai tokios knopkes nier , o TCS yr ... patikek kaip saunu ;) . Vienas toks neveiksnus 9K stovi kieme butent del sios priezasties TCS ;)
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis :)
Juzis
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 98
Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
Miestas: Vln

Standartinė Juzis » 2011 Sau 07, 12:28

to juozux
-jep SEC500 technikos pasiekimas.Itariu, jei kokiais 1985 m. su tokiu kas atvyktu i LT, melzejos atsiduotu, halchozninkai prasigertu per diena, o komunistu valdzia padegtu volgas ir nusisautu is pavydo vakarams. 200km/h prie 2.8rpm-nerealu, a dar ziguliuku laikais.
Tik siais laikais sunkiai ismaitinamas (nors HEMI irgi slibinas su 5.7), ir jei MB dbr toki vel gamintu-bankrotuotu, nes nebutu pajamu is "aftermarket".
9000 Aero

MB 500SEC

C70 T5

Jeep HEMI
Juzis
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 98
Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
Miestas: Vln

Standartinė Juzis » 2011 Sau 07, 12:36

...jei kalbant apie pati variklio bloka: 91-94m SAAB9000 2.3, B206, ir B234R juk identiski?
9000 Aero

MB 500SEC

C70 T5

Jeep HEMI
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Maximus » 2011 Sau 07, 13:06

Juzis rašė:...jei kalbant apie pati variklio bloka: 91-94m SAAB9000 2.3, B206, ir B234R juk identiski?

Jei kalbant apie bloka tik kaip apie gelezies gabala i kuri isideda visi viduriai, tai beveik identiski.
Skirtumai -balansiniu pribambasu nebuvimas, tvirtinimai bei visi viduriai
Paskutinį kartą redagavo 1 Maximus. Iš viso redaguota 2011 kartus.
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Juzis
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 98
Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
Miestas: Vln

Standartinė Juzis » 2011 Sau 07, 13:08

reiskia skiriasi, aciu.
9000 Aero

MB 500SEC

C70 T5

Jeep HEMI
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Maximus » 2011 Sau 07, 13:33

Jum tamsta:
1. pigesnis variantas: B234 E/L/R visas variklis "bolt-on";
2. brangesnis variantas B2x4 blokas ir kuri kisate kokius tik norite vidurius, galva lieka ta pati;
3. na ir begale visokiu kitu variantu kaip pvz galva nuo B2x5 prie B2x4 bloko, su ivairiais viduriu variantais, bei kita egzotika, kaip pvz jusu paminetas B206.

Bet be tikslaus misinio (kaip minimum misinio) stebejimo bei pritaikymo konkreciai masinai visi sie variantai gali buti beprasmiski.
Turiu omeny tai kad viskas kas >= taip vadinamam Stage3, turi but labai jau subtyliai pritaikoma
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Sau 07, 14:15

B206-dveju litru, be balansiru, tiesus blokas...
6000 rpm-čia tokia kritine riba, peržengus kuria jau reiketu pasidometi tepalo kompetencija....F1 Cosworth varikliai sukdavosi iki 20000, resursas variklio pora valandu, o tepalai formulei, kur kas klampesni už tuos kurie laisvai parduodami...ford RS 200 (2.0T, 600 arkliu) 10 val. laimes...
motocikliniai tepalai irgi neskisti berods 20w50, BMW M modeliam 10w60.... pasidomejus EVO ir Impreza tech. aptarnavimo reikalavimais, greit atšoko fantazija prasidet su jais...
Biški apie Stage'us, visi jie paprasčiausi OVERBOOSTERIAI, tam tikram trumpam laikui, be aušinimo patobulinimu-bendru ir lokaliniu-niekam nesiulau bandyti motoro kraštutines galimibes (nebent esat avantiuristai iš prigimties)...
Benzinas naudojamas autosporte yra 105-112 (oktaninis skaičius), litro kaina apie 24 litus...užforsuotose varikliose degimo kameros temperatura reikia gesinti kuro pagalba, taip mažinant NVK , taigi kuro sanaudos bus kosmines.... Vnž čia parašiau tiems, kurie prisižiuri YOUTUBE'i (toks buvo ir mano buves švogeris) visokiu vaizdeliu ir svaigulioja paskui...
p.s. prie 6000 rpm, jėga veikianti stumuoklio piršta reverso metu, sekia 1,5 tonos
Juzis
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 98
Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
Miestas: Vln

Standartinė Juzis » 2011 Sau 07, 14:59

...o dragsteriai, su 7000ag tveria ~20s. man reikia patikimo saab‘o su ~300ag kasdieniniam/kelionems naudojimui. Varžybose nedalyvauju (mėgėjiški dragai nesiskaito), a kol tebesu užsienyje, trackdays dar yra pramoga. Kai užeina zajopas paspaust pedalą-čia ne sportas.
Taip, mocų pagrindinis tepalas yra 10w60, BMW yra klampesni, nes turi sausą sankabą ir atskira pavarų dėžę. Kiek variklis tveria parodo jo resursas: kubatūros, galios ir apsukų santykis..na dar yra kokybė ir nusidėvėjimas:)
Pagal Maxximus siūlymus, reiks eiti link 1 ir 2 kombinacijos. +įsidėti liambda su davikliu kuro mišiniui matuoti
9000 Aero

MB 500SEC

C70 T5

Jeep HEMI
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2011 Sau 07, 15:14

Juzis rašė:man reikia patikimo saab‘o su ~300ag kasdieniniam/kelionems naudojimui.
Tai,jei 9000 aero ir 1stage uztenka,be jokiu sportiniu kompu.Matyt,daugiau norejai... :lol:
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Audriss99 » 2011 Sau 07, 15:46

Motorų meistrą Vilniuj galėčiau pasiūlyti (pagrindinis darbas Krastoj, bet namie turi garažą su keltuvu).

Bent jau B204 neturi tepalinių purkštukų; be to turi balansyrus. Nežinau kaip su B206.
B234 jau su purkštukais.
Ir dar kiek žinau gana daug 2.3 alkūninių yra kreivi. Kai jį reikėjo keisti Senoliui, tai teko ilgokai paieškoti tiesaus...
SAAB 900
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Sau 07, 15:54

Griffino B234L (geras) pas bachura prasivoliojo kokius metus, niekam nereikejo, iškeliavo į metalą....
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Sau 07, 20:20

kad ne buciau apkaltintas odejalo tempimu ant saves, parasiau "biski"savo temoi (klasika), kam idomu, mielai prasom apsilankyti...

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 12 ir 0 svečių