Standartinė Juzis » 2011 Sau 07, 12:21
Del TCS bedos nematau, paspaudi knopkę ir „off“. Aišku akseleratoriaus mechanizmas sudėtingesnis. Bet tokiai elektronikai iki šiuolaikinių audiuchu ar hujamdajų, kuriuos kuria kapitalistai (ko labiausiai technikoj nemėgstu) dar toli, ir manau, dar neužskaitoma kaip „bėda“.
Pakeitimai. Elektronika -sportinis kompas. Nebėra ribotuvų, kick-down, prisitaiko APC, degimas, įpurškimas, ir dar kaip MapTun sako palei transmiją (pasirinktą bėgį) variklis pritaikomas, kad duotų geriausią Nm. Kiek žiūrėjau šito kompo nuskaitytas darbo kreives-tai gražu. Kaip ten bebūtų-efektas piktas. Žemesniais bėgiais užsisuka ir už 7 ribos, matyt kiek variklis dar sukasi su galios didėjimu, tiek tas kompas leidžia. Turbo mechanizmas-standartinė TD04 Mitsubishi turbina, aliumininis 5cm storio i-kuleris, silokoninės žarnos, abbott paėmimo vamzdis, KN filtras ir blow voztuvas. Ismetimas 76mm skersmens, tiesioginis. Pritaikęs visą važiuoklę ir stabdžius, na su stabdžiais dar reiks užsiimti.
Visad važinėju su 98 benzu, tada bake buvo ~5ltr 98 ir ~10 ltr 100 (Shell išmislas). Misliju, kad užlaikiau motorą ant aukštų rpm, ~1-1,5 s ant 6,5-7, nes variklis vis dar vilko ir nedetonavo..., bet susprogo. Lokaliniai perkaitimai įmanomi, šiaip oras nebuvo iš karštųjų ~+1C, antifrizas (raudonas) buvo darbinės t-ros.
Dėl tepalo plionkių ir detonacijų aišku yra variklio ribos. Su mocais važinėju visą amželį, yra tokių mataciklietų (pvz. 600cc žiediniai) kur tik visas linksmumas prasideda nuo 8aps. pats gazas ~10-12, maximumas 15 – tai kaip šitiems su tepalo plionkėm? Kitas faktas-jų garantinis tarnavimo laikas - 50,000 km, būna (ypač Hondų) atlaiko ir 4, 5 kartus daugiau.. +tuose varikliuose, greičio dėžė ir sankaba tame pačiame tepale gyvena. Taip, (rudik900) švaistikliai šiaip netrūkinėja, bet ši patirtis rodo, kad po 270 000 km gyvavimo ir taip paspaudus – nutrūksta. Dėl greičių dėžės ar sankabos-ko jai taškytis?-tolygus, nepraslystantis ir netrukčiojantis jėgos perdavimas.
Liambda orginalus. Mišinys nebuvo matuojamas, tiki iki galo išsukus bėgį, perjungus, per kamina meta ugnį arba nupliaukši viduj-reiškia riebumo pakanka. Bet ateityje į tai reikės atsakingiau žiūrėt.
Dar kitas reikalas, gal placebo veikia, nžn, bet po tų pakeitimų, ant aukštų traukia daug geriau, prie žemų-jausmas, kad kaip anksčiau su pakrauta mašina. Čia greičiausiai turbo veikimo diapazonas pasikeitęs. Turbiną leido pūsti iki ~1,2 bar, kartais 1,5, laisvai gazuojant per over-boost pasoka iki 2, neklykinant motoro pucia 0,6-0,8.
Geležių rinkinio neieškojau (o kas ieškotų kairijoje autobano juostoje?), bus aišku kai išardysiu.Per cilindrų bloką niekas neišlindo, dar ant kelio sustojęs ieškojau kur tas krateris, tai radau karterį pataškytą, ir tepalo filtras vilkosi ant vamzdukų iš radiatoriaus-tai lindau jį pririšti prie duslintuvo, kad nesivilktų asfaltu vežant mašiną.
Miestas LT ne taip ir svarbu, tik jei prasidėsiu su kaltinių gelžgalių montavimu-norėtūsi patikimaus žmogaus, kad paskui neišsivežčiau matorą su stock‘iniais viduriais, o kaltiniai pasiliktų stalčiuj..
Atmosferiniai ir turbininiai (aukšto ar žemo slėgio) skiriasi suspaudimo laipsniu-reiškia degimo kamera skiriasi (ir su tuo susijusios detalės). Pjezo minėjo dėl švastiklių-irgi skiriasi?
Su B206 prasidėti manau irgi neverta (tvirtinimas, elektra..).
Taigi, jei kas turit B234 (R-na ta modifikacija ne taip svarbi)-prasineškit sutarsim. Labiausiai reikia variklio bloko-tai kas žemiau cilindrų, nes cilindrus ir makaulę manau perdarysiu tą pačią.
Pamoka tokia, kad sutvarkius varikli, begius perjungsiu-iki to kai rpm pasiekia randona ribą. Siūlau ir jums taip daryt.
9000 Aero
MB 500SEC
C70 T5
Jeep HEMI