tesiasi B234 variklio/bloko paieska
Audris, del meistro-tad gal brukstelk i PS ir sutarsim, Vilniuj man butu patogiau. Strioko nera, masina parsigabensiu tik liepa, iki to susisaudysiu keistinas dalis (grandines kompl. sankaba, galvos modifikavimas) ir gal rasiu motora.
9000 Areo mirtis ir prikelimas
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 98
- Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
- Miestas: Vln
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 98
- Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
- Miestas: Vln
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
Juzis rašė:mezdu proscim:
ar turit kas ideju-kame rasti pirkti nauja alkunini?
internetines istaigos (kaip elkparts, speedparts ar pan.) turi daug rakandu, bet tokio ne..
tai deficitas didelis.
ir kaip jau minejo-kazkodel tai 2,3 alkuniniai turi potrauki sulinkti...
labai tiketina kad rasi tik kartu su visu varikliu.
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
- Maximus
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 494
- Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Apie 2000 alkuninis.
Apie 7000 shortblock'as.
Zinoma nauji.
Kainos senos, dabar gali buti kitokios, bet nemanau kad labai pasikeite.
Jei darytis sau -imti nauja shortblock'a, kaltinius stumus su svaistikliais, ir esant poreikiui 500bhp ne riba, be jokiu BUM (jei tik tvarkingai viskas suderinta).
Toliau jau smulkmenos, galvos pasirinkimas, voztuvu spyruokles, gal patys voztuvai, paskirstymo velenai - viskas pagal poreiki.
Apie 10k susidaro, taciau sio variklio pakaktu ilgam (velgi, protingai viska darant (o neturint proto ir titaniniai rutuliai susilauzo:))
Tamstai prie 300bhp "daily drive" manau tiktu naujas shortblock'as be jokiu kaltiniu cackiu, cia jei yra tam pinigu.
Jei reikia pigiau - tuomet naudotas blokas (pigiausia), toliau naudotas blokas bet su naujais viduriais, na ir taip toliau, berods visa tai jau rasiau.
Tarp kitko, atsiminiau kad turiu 2.3 alkunini kurio man kaip ir nereikia, taciau nezinau jo bukles, kadangi dar neisardziau varikli.
Kai isardysiu pranesiu kaip jis laikosi (paciam idomu:)
Apie 7000 shortblock'as.
Zinoma nauji.
Kainos senos, dabar gali buti kitokios, bet nemanau kad labai pasikeite.
Jei darytis sau -imti nauja shortblock'a, kaltinius stumus su svaistikliais, ir esant poreikiui 500bhp ne riba, be jokiu BUM (jei tik tvarkingai viskas suderinta).
Toliau jau smulkmenos, galvos pasirinkimas, voztuvu spyruokles, gal patys voztuvai, paskirstymo velenai - viskas pagal poreiki.
Apie 10k susidaro, taciau sio variklio pakaktu ilgam (velgi, protingai viska darant (o neturint proto ir titaniniai rutuliai susilauzo:))
Tamstai prie 300bhp "daily drive" manau tiktu naujas shortblock'as be jokiu kaltiniu cackiu, cia jei yra tam pinigu.
Jei reikia pigiau - tuomet naudotas blokas (pigiausia), toliau naudotas blokas bet su naujais viduriais, na ir taip toliau, berods visa tai jau rasiau.
Tarp kitko, atsiminiau kad turiu 2.3 alkunini kurio man kaip ir nereikia, taciau nezinau jo bukles, kadangi dar neisardziau varikli.
Kai isardysiu pranesiu kaip jis laikosi (paciam idomu:)
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
- Edgaras'
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 910
- Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
- Miestas: Panevėžys-Kaunas
- Haro
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 456
- Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
- Miestas: Vilnius
- Contact:
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 98
- Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
- Miestas: Vln
Maximus, skaitai mano mintis: variklio kausai tie patys ar deveti, viduriai nemirtingi nauji (kur reikia) ar teoriskai mirtingi deveti (kur maziau reikia). Viskas kaip ir realumo ribose. Peilis yra kaltiniai svaistikliai (kaina kosmonautiska), o pvz kaltiniai stumokliai ~600eur su pirstais ir ziedais. Kazkada mocui pagal uzsakyma liejau viena stumokli (99m. LT) tai kastavo 400lt-kaina nedaug ir skiriasi nuo wossner:)
Duok zinot apie mineto alkuninio bukle. Mano galva pilnai jo pakanka ir orginalaus, kad ir deveto, svarbu nelinkes, tada tik indeklus priderinti gerai ir kvit.
Duok zinot apie mineto alkuninio bukle. Mano galva pilnai jo pakanka ir orginalaus, kad ir deveto, svarbu nelinkes, tada tik indeklus priderinti gerai ir kvit.
9000 Aero
MB 500SEC
C70 T5
Jeep HEMI
MB 500SEC
C70 T5
Jeep HEMI
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 98
- Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
- Miestas: Vln
savaitgali nuemiau varikliui galva, situacija bloga, bet ne pati blogiausia (galva liko sveika-kaip ir maniske:) )
technines istorijos chronologija:
prasuktas indeklas, tada uzkaito alk. velenas (dbr melynas ir atsilupes), tada skilo svaistiklio apatine dalis ir atitrukus pasiliko karteryje, svaistiklio virsus su stumokliu liko is inercijos suktis-tada (bum faze)alkuninis nunese pati svaistikli per bloka (islauztos dvi skyles) ir dar pakeliui numuse tepalo filtro kunkolus..
stumoklis atsimuse i voztuvus, visi 4 aplamdyti, ir issitaske saibom, pirsto irgi nelike, gerai, kad tie voztuvai sulinko ir uzsidare-o tai butu skeveldros ilekusios i turbinos karstaji sraigta ir snd turbos nebebutu.
kiti pastebejimai:
cilindru gilzes kaip naujos (na su ~20k rida), matosi net slifavimo ravos, jokiu isbraizymu.
stumokliai kaltiniai, orginalus, 90mm skersmens, idomios konstrukcijos ir sandaros (nemates tokiu), taciau pasideveje, anksciau tepalo nerijo.
velenukai gan status, trumpos fazes.
isvados, kad bloko reikes. galva perdarinesiu ta pacia: isiurbimo voztuvai kaip nauji (na tie 2 sulinke), ismetimo keisius visus.
work in progress
technines istorijos chronologija:
prasuktas indeklas, tada uzkaito alk. velenas (dbr melynas ir atsilupes), tada skilo svaistiklio apatine dalis ir atitrukus pasiliko karteryje, svaistiklio virsus su stumokliu liko is inercijos suktis-tada (bum faze)alkuninis nunese pati svaistikli per bloka (islauztos dvi skyles) ir dar pakeliui numuse tepalo filtro kunkolus..
stumoklis atsimuse i voztuvus, visi 4 aplamdyti, ir issitaske saibom, pirsto irgi nelike, gerai, kad tie voztuvai sulinko ir uzsidare-o tai butu skeveldros ilekusios i turbinos karstaji sraigta ir snd turbos nebebutu.
kiti pastebejimai:
cilindru gilzes kaip naujos (na su ~20k rida), matosi net slifavimo ravos, jokiu isbraizymu.
stumokliai kaltiniai, orginalus, 90mm skersmens, idomios konstrukcijos ir sandaros (nemates tokiu), taciau pasideveje, anksciau tepalo nerijo.
velenukai gan status, trumpos fazes.
isvados, kad bloko reikes. galva perdarinesiu ta pacia: isiurbimo voztuvai kaip nauji (na tie 2 sulinke), ismetimo keisius visus.
work in progress
9000 Aero
MB 500SEC
C70 T5
Jeep HEMI
MB 500SEC
C70 T5
Jeep HEMI
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 98
- Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
- Miestas: Vln
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 98
- Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
- Miestas: Vln
dar viena priezastis-gamykliskai prastai isbalansuotas alkuninis ir smagratis. Visiems saabams jei jau ardot varikli-rekomenduociau issibalansuoti sias dalis. Isbalansavus-galima apsukus link kaimyno mesti per stoga balansinius gemarojus su visa grandinele nr.2, jis atseit padeda sumazinti vibracijas, bet perzengus tam tikra riba-tik pablogina situacija. Gamyklinis balansavimas laiko ~220ag max 6 aps., jei daugiau-tada kvit.
+da pora klausimu:
1. buvo mineta, kad B234 matoru tiek atmosferiku, tiek turbininiu blokai ir alkuniniai yra vienodi, vo kaip su tepimo sistema-irgi identiski? (pvz. volvo matoriukams skiriasi, yra tokie teplao purkstukai is po stumokliu, kuriu pas atm. nera)
2. B234R smagratis skiriasi nuo kitu B234?
3. B234R galva skiriasi nuo kitu B234?
4. Ar esat kas girdeje, kad keiciant svaistiklius butu pasirinkti trumpesni nei orginalus (didinant iputimo slegi, mazinama kompresija ir didinama degimo kamera)?
5. esant >300ag kaip laikosi orginali transmisija: sankaba, deze, sarnyrai?
+da pora klausimu:
1. buvo mineta, kad B234 matoru tiek atmosferiku, tiek turbininiu blokai ir alkuniniai yra vienodi, vo kaip su tepimo sistema-irgi identiski? (pvz. volvo matoriukams skiriasi, yra tokie teplao purkstukai is po stumokliu, kuriu pas atm. nera)
2. B234R smagratis skiriasi nuo kitu B234?
3. B234R galva skiriasi nuo kitu B234?
4. Ar esat kas girdeje, kad keiciant svaistiklius butu pasirinkti trumpesni nei orginalus (didinant iputimo slegi, mazinama kompresija ir didinama degimo kamera)?
5. esant >300ag kaip laikosi orginali transmisija: sankaba, deze, sarnyrai?
9000 Aero
MB 500SEC
C70 T5
Jeep HEMI
MB 500SEC
C70 T5
Jeep HEMI
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
5kl.: Sankaba turėtų laikyti <350AG. Jeigu dėžė Aero tai laikys, tik jau kas link pusašių tai labai sutrumpėja tarnavimo laikas. Šarnyrai tai nelabai prie ko kalbant apie tokią galią. Tuoj pamatys žmogus išmanantis tai smulkiau papasakos
EDIT: Dėja, dabar gali greit ir nepamatyt
EDIT: Dėja, dabar gali greit ir nepamatyt
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- selvedre
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 573
- Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
- Miestas: Kaunas
OT - aš ir pažįstu vieną, kuris kadettui 2,0 buvo 1,3 cm nudrožęs - ėjo juntamai geriau, tik deja, kokius 5km
4. žmonės beleko yra pridarę.., bet tai nebūtinai į gera.. manau, kad nereiktų tau tokių navarotų.
5. pusašiai nu turėtų laikyt, priekis varomas, nėra ten milžiniško sukibimo, bet va sankabą jau kaip ir rekomenduoja maptun keist nuo 4 stage, o šarnyrams labiausiai px šioj vietoj:)
4. žmonės beleko yra pridarę.., bet tai nebūtinai į gera.. manau, kad nereiktų tau tokių navarotų.
5. pusašiai nu turėtų laikyt, priekis varomas, nėra ten milžiniško sukibimo, bet va sankabą jau kaip ir rekomenduoja maptun keist nuo 4 stage, o šarnyrams labiausiai px šioj vietoj:)
saab 9-5 st1 http://aeropolis.lt/forum/viewtopic.php?f=26&t=8276
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Juzis rašė:5. esant >300ag kaip laikosi orginali transmisija: sankaba, deze, sarnyrai?
Siaip cia reiketu ne arklius skaiciuot, o sukimo momenta. Kiek zinau standartine nauja Aero sankaba 240mm diametras, atlaiko iki 500Nm. Yra kas isbande
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių