9000 Areo mirtis ir prikelimas

Juzis
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 98
Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
Miestas: Vln

Standartinė Juzis » 2011 Sau 10, 12:31

tesiasi B234 variklio/bloko paieska
Audris, del meistro-tad gal brukstelk i PS ir sutarsim, Vilniuj man butu patogiau. Strioko nera, masina parsigabensiu tik liepa, iki to susisaudysiu keistinas dalis (grandines kompl. sankaba, galvos modifikavimas) ir gal rasiu motora.
9000 Aero
MB 500SEC
C70 T5
Jeep HEMI
Juzis
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 98
Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
Miestas: Vln

Standartinė Juzis » 2011 Sau 10, 12:58

mezdu proscim:
ar turit kas ideju-kame rasti pirkti nauja alkunini?
internetines istaigos (kaip elkparts, speedparts ar pan.) turi daug rakandu, bet tokio ne..
9000 Aero

MB 500SEC

C70 T5

Jeep HEMI
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2011 Sau 10, 14:35

Juzis rašė:mezdu proscim:
ar turit kas ideju-kame rasti pirkti nauja alkunini?
internetines istaigos (kaip elkparts, speedparts ar pan.) turi daug rakandu, bet tokio ne..


tai deficitas didelis.
ir kaip jau minejo-kazkodel tai 2,3 alkuniniai turi potrauki sulinkti...
labai tiketina kad rasi tik kartu su visu varikliu.
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Maximus » 2011 Sau 10, 23:35

Apie 2000 alkuninis.
Apie 7000 shortblock'as.
Zinoma nauji.
Kainos senos, dabar gali buti kitokios, bet nemanau kad labai pasikeite.

Jei darytis sau -imti nauja shortblock'a, kaltinius stumus su svaistikliais, ir esant poreikiui 500bhp ne riba, be jokiu BUM (jei tik tvarkingai viskas suderinta).
Toliau jau smulkmenos, galvos pasirinkimas, voztuvu spyruokles, gal patys voztuvai, paskirstymo velenai - viskas pagal poreiki.
Apie 10k susidaro, taciau sio variklio pakaktu ilgam (velgi, protingai viska darant (o neturint proto ir titaniniai rutuliai susilauzo:))

Tamstai prie 300bhp "daily drive" manau tiktu naujas shortblock'as be jokiu kaltiniu cackiu, cia jei yra tam pinigu.
Jei reikia pigiau - tuomet naudotas blokas (pigiausia), toliau naudotas blokas bet su naujais viduriais, na ir taip toliau, berods visa tai jau rasiau.

Tarp kitko, atsiminiau kad turiu 2.3 alkunini kurio man kaip ir nereikia, taciau nezinau jo bukles, kadangi dar neisardziau varikli.
Kai isardysiu pranesiu kaip jis laikosi (paciam idomu:)
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Vartotojo avataras
Edgaras'
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 910
Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
Miestas: Panevėžys-Kaunas

Standartinė Edgaras' » 2011 Sau 11, 00:39

Aplamai visų 2.3 alkūniniai vienodi, ar tik turbininių?
Laguna II 3.0 V6 '01 AT
EX:
9000 Aero 2.3T 165kW B234R '98 (MY97) MT Paveikslėlis
9000 Aero 2.0T 136kW B204L '94 MT
9000 2.3t 143kW B234L '91 AT
Įvairios 9000 dalys >> PM
Vartotojo avataras
Haro
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 456
Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Haro » 2011 Sau 11, 01:03

Edgaras' rašė:Aplamai visų 2.3 alkūniniai vienodi, ar tik turbininių?

apskritai visu
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
Juzis
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 98
Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
Miestas: Vln

Standartinė Juzis » 2011 Sau 11, 12:08

Maximus, skaitai mano mintis: variklio kausai tie patys ar deveti, viduriai nemirtingi nauji (kur reikia) ar teoriskai mirtingi deveti (kur maziau reikia). Viskas kaip ir realumo ribose. Peilis yra kaltiniai svaistikliai (kaina kosmonautiska), o pvz kaltiniai stumokliai ~600eur su pirstais ir ziedais. Kazkada mocui pagal uzsakyma liejau viena stumokli (99m. LT) tai kastavo 400lt-kaina nedaug ir skiriasi nuo wossner:)
Duok zinot apie mineto alkuninio bukle. Mano galva pilnai jo pakanka ir orginalaus, kad ir deveto, svarbu nelinkes, tada tik indeklus priderinti gerai ir kvit.
9000 Aero

MB 500SEC

C70 T5

Jeep HEMI
Juzis
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 98
Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
Miestas: Vln

Standartinė Juzis » 2011 Sau 24, 14:27

savaitgali nuemiau varikliui galva, situacija bloga, bet ne pati blogiausia (galva liko sveika-kaip ir maniske:) )

technines istorijos chronologija:
prasuktas indeklas, tada uzkaito alk. velenas (dbr melynas ir atsilupes), tada skilo svaistiklio apatine dalis ir atitrukus pasiliko karteryje, svaistiklio virsus su stumokliu liko is inercijos suktis-tada (bum faze)alkuninis nunese pati svaistikli per bloka (islauztos dvi skyles) ir dar pakeliui numuse tepalo filtro kunkolus..
stumoklis atsimuse i voztuvus, visi 4 aplamdyti, ir issitaske saibom, pirsto irgi nelike, gerai, kad tie voztuvai sulinko ir uzsidare-o tai butu skeveldros ilekusios i turbinos karstaji sraigta ir snd turbos nebebutu.

kiti pastebejimai:
cilindru gilzes kaip naujos (na su ~20k rida), matosi net slifavimo ravos, jokiu isbraizymu.
stumokliai kaltiniai, orginalus, 90mm skersmens, idomios konstrukcijos ir sandaros (nemates tokiu), taciau pasideveje, anksciau tepalo nerijo.
velenukai gan status, trumpos fazes.

isvados, kad bloko reikes. galva perdarinesiu ta pacia: isiurbimo voztuvai kaip nauji (na tie 2 sulinke), ismetimo keisius visus.
work in progress :)
9000 Aero

MB 500SEC

C70 T5

Jeep HEMI
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Standartinė Marrat » 2011 Sau 24, 16:24

O tepimo trūkumo priežastis neaiški?
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Juzis
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 98
Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
Miestas: Vln

Standartinė Juzis » 2011 Bal 29, 13:27

priezastis: tepalo cholesterolis
pats tepala keiciau (~60 000 km) kas 7000km, a kaip su juo buvo elgtasi pirmus 200 000km neaisku, bet tepalo shlako prisikaupe visur.
9000 Aero

MB 500SEC

C70 T5

Jeep HEMI
Juzis
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 98
Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
Miestas: Vln

Standartinė Juzis » 2011 Geg 10, 08:59

dar viena priezastis-gamykliskai prastai isbalansuotas alkuninis ir smagratis. Visiems saabams jei jau ardot varikli-rekomenduociau issibalansuoti sias dalis. Isbalansavus-galima apsukus link kaimyno mesti per stoga balansinius gemarojus su visa grandinele nr.2, jis atseit padeda sumazinti vibracijas, bet perzengus tam tikra riba-tik pablogina situacija. Gamyklinis balansavimas laiko ~220ag max 6 aps., jei daugiau-tada kvit.

+da pora klausimu:
1. buvo mineta, kad B234 matoru tiek atmosferiku, tiek turbininiu blokai ir alkuniniai yra vienodi, vo kaip su tepimo sistema-irgi identiski? (pvz. volvo matoriukams skiriasi, yra tokie teplao purkstukai is po stumokliu, kuriu pas atm. nera)
2. B234R smagratis skiriasi nuo kitu B234?
3. B234R galva skiriasi nuo kitu B234?
4. Ar esat kas girdeje, kad keiciant svaistiklius butu pasirinkti trumpesni nei orginalus (didinant iputimo slegi, mazinama kompresija ir didinama degimo kamera)?
5. esant >300ag kaip laikosi orginali transmisija: sankaba, deze, sarnyrai?
9000 Aero

MB 500SEC

C70 T5

Jeep HEMI
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Standartinė aurissan » 2011 Geg 10, 10:50

5kl.: Sankaba turėtų laikyti <350AG. Jeigu dėžė Aero tai laikys, tik jau kas link pusašių tai labai sutrumpėja tarnavimo laikas. Šarnyrai tai nelabai prie ko kalbant apie tokią galią. Tuoj pamatys žmogus išmanantis tai smulkiau papasakos ;)
EDIT: Dėja, dabar gali greit ir nepamatyt :roll:
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Audriss99 » 2011 Geg 12, 09:47

Nemanau kad šiame forume yra taip giliai įlindusių auksarankių. Pažįstu kelis meistrus-eksperimentatorius, vienas konstruoja Fordus su saab-iniais stūmokliais ir dar bala žino kokiais švaistikliais, kitas berods kažkada 8 mm nudrožė seną BMW 735 bloką kad įlįstų X5 stūmokliai...
SAAB 900
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

Standartinė selvedre » 2011 Geg 12, 13:30

OT - aš ir pažįstu vieną, kuris kadettui 2,0 buvo 1,3 cm nudrožęs - ėjo juntamai geriau, tik deja, kokius 5km :lol:

4. žmonės beleko yra pridarę.., bet tai nebūtinai į gera.. manau, kad nereiktų tau tokių navarotų.
5. pusašiai nu turėtų laikyt, priekis varomas, nėra ten milžiniško sukibimo, bet va sankabą jau kaip ir rekomenduoja maptun keist nuo 4 stage, o šarnyrams labiausiai px šioj vietoj:)
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2011 Geg 12, 14:40

Juzis rašė:5. esant >300ag kaip laikosi orginali transmisija: sankaba, deze, sarnyrai?


Siaip cia reiketu ne arklius skaiciuot, o sukimo momenta. Kiek zinau standartine nauja Aero sankaba 240mm diametras, atlaiko iki 500Nm. Yra kas isbande :roll:
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių