Sveiki,
pradesiu nuo istorijos: per paskutinius metus savaji 9000Aero (1995m.) sukrikstyjau iki Steg4 pribumbasu lygio-nekeiciau tik variklio viduriu, g.dezes ir sankabos. Rezultatas buvo aisku raketinis ir baigesi taip: po ~3000km autobane istaikiau proga issukti 4a begi iki galo, davariau iki 235km/h (~7aps) ir... BUM! aplink keliom sekundem liepsna, veidruodziuose ugnies kamuoliai, ir is paskos melynu dumu sleifas..
Iskrito visi gemarojai per karteri, kas kaip konkreciai dar nespejau apziureti, bet faktas kad varikliui basta.
Beplanuodamas kaip susitvarkyti siuoje situacijoje susiduriau su siais klausimais, ir buciau dekingas jei pagelbetumet:
1. Kuo skiriasi 9000Aero ir 9000 kitu modifikaciju 2.3 varikliai (viduriai/tas kas tepale)?
2. Ar kas buvot susidure su sio variklio uzkalimu, kur silpnoji vieta? (nes pribumbasais atsikratyti nezado, o varikli reiktu perdaryt patikimai)
3. Rekomenduotini meistrai: galvos darymas, cilindru slifavimas, variklio surinkimas
4. Jei atsakymas i 1kl. tas pats b**** tik...-tada gal kas zinot toki varikli pardavimui. Be sankabos ir g. dezes, ir zinoma, su kuo mazesne rida.
is anksto dekoju bendraminciams
j
9000 Areo mirtis ir prikelimas
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 98
- Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
- Miestas: Vln
9000 Areo mirtis ir prikelimas
9000 Aero
MB 500SEC
C70 T5
Jeep HEMI
MB 500SEC
C70 T5
Jeep HEMI
- domas.j
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 804
- Užsiregistravo: 2006 Rgs 10, 17:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 98
- Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
- Miestas: Vln
- epka
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 133
- Užsiregistravo: 2007 Bir 25, 17:29
- Miestas: Kaunas
domas.j rašė:Nu normaliai varai su 4 stage'u ir stockiniais viduriais
2.3 ir Aero varikliai nesiskiria.
tikrai gan drasiai tiek arkliu prideti senam vezimui.
Turbina visgi skiriasi, pas Aero Mitsubishi, ne Garret.
Kas del meistro Kaune tai galima rekomenduoti Kesta. O Aero varikli gauti nemanau, kad bus taip lengva
SAAB 99T
- domas.j
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 804
- Užsiregistravo: 2006 Rgs 10, 17:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- Haro
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 456
- Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
- Miestas: Vilnius
- Contact:
domas.j rašė:Nu normaliai varai su 4 stage'u ir stockiniais viduriais
2.3 ir Aero varikliai nesiskiria.
maptunas i varikli nelenda iki 6 stage o ir tame keicia tik siurbimo ismetimo velenelius o 4 stagui eina purkstukai interkuleris ir sankaba pagal maptune.
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
- epka
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 133
- Užsiregistravo: 2007 Bir 25, 17:29
- Miestas: Kaunas
- Haro
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 456
- Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
- Miestas: Vilnius
- Contact:
epka rašė:domas.j rašė:Nu normaliai varai su 4 stage'u ir stockiniais viduriais
2.3 ir Aero varikliai nesiskiria.
tikrai gan drasiai tiek arkliu prideti senam vezimui.
Turbina visgi skiriasi, pas Aero Mitsubishi, ne Garret.
Kas del meistro Kaune tai galima rekomenduoti Kesta. O Aero varikli gauti nemanau, kad bus taip lengva
Aero ir 2,3turbo varikliai skirasi turbina visa kita tas pats. na i sankabas ir greiciu dezes nelindau ir neziurejau
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
silpna vieta - GM koncerno komponentu tekejai, po 93-ų metų tai progresojanti problema.....pvz B205 ir B235 varikliai, neturi tuningui reikalingos atsargos..
tema bus bomba...BUM , pagaliau kažkas idomesnio tech.skiriuje
tema bus bomba...BUM , pagaliau kažkas idomesnio tech.skiriuje
Paskutinį kartą redagavo 1 Rudik. Iš viso redaguota 2011 kartus.
- Haro
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 456
- Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
- Miestas: Vilnius
- Contact:
rudik900 rašė:silpna vieta - GM koncerno komponentu tekejai, po 93-ų metų tai progresojanti problema.....pvz B205 variklis, neturi tuningui reikalingos atsargos(berods iš opelio kiles)....apie B235 nepamenu....
tema bus bomba...BUM , pagaliau kažkas idomesnio tech.skiriuje
9000 berots kad stovejo b234R oB205 turi ta atsarga statuose vienas su stokiniu bloku ir mitsumo turbaku 250 arkliu turi, aisku variklio tarnavimo laikui tai tikrai ne i nauda bet...
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
- drh
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1165
- Užsiregistravo: 2007 Sau 24, 18:16
- Miestas: Vilnius
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 98
- Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
- Miestas: Vln
na tokiu vaizdu keli shvancai ant kelio nepamirs muset visa amziu (nebent lankosi dragsteriu varzybose), mate kokios 3ys masinos
itariu, kad truko vienas is svaistikliu, nes po katastrofos (vis tiek amen) pabandziau vesti-sake: burbt.. reiskia alk. velenas neluzo.
tepalai castrol magnatec 5w40 sintetiniai (po pakeitimo praejo ~4000km), nemanau, kad tepalai perkaito-turiu atsivedes daviklius.
mano atveju, kad 9000 2.3 varikliai (B234R) nesiskiria, yra gera zinia. Kaip del 9-5ojo (B235)-greiciausiai bus skirtingas tvirtinimas, sankaba ir elektronika.
belieka dilema, ar apsimoka toliau kurenti B234 matorus, ar del patikimumo pirkti brangius pribumbasus ir sumontuoti sukrikstyta varikli.
kol kas mintis: masinos pargabenimas i LT
itariu, kad truko vienas is svaistikliu, nes po katastrofos (vis tiek amen) pabandziau vesti-sake: burbt.. reiskia alk. velenas neluzo.
tepalai castrol magnatec 5w40 sintetiniai (po pakeitimo praejo ~4000km), nemanau, kad tepalai perkaito-turiu atsivedes daviklius.
mano atveju, kad 9000 2.3 varikliai (B234R) nesiskiria, yra gera zinia. Kaip del 9-5ojo (B235)-greiciausiai bus skirtingas tvirtinimas, sankaba ir elektronika.
belieka dilema, ar apsimoka toliau kurenti B234 matorus, ar del patikimumo pirkti brangius pribumbasus ir sumontuoti sukrikstyta varikli.
kol kas mintis: masinos pargabenimas i LT
9000 Aero
MB 500SEC
C70 T5
Jeep HEMI
MB 500SEC
C70 T5
Jeep HEMI
-
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 691
- Užsiregistravo: 2006 Rgs 06, 07:48
- Miestas: Vilnius
- Contact:
iii joJuzis rašė:na tokiu vaizdu keli shvancai ant kelio nepamirs muset visa amziu (nebent lankosi dragsteriu varzybose), mate kokios 3ys masinos
itariu, kad truko vienas is svaistikliu, nes po katastrofos (vis tiek amen) pabandziau vesti-sake: burbt.. reiskia alk. velenas neluzo.
tepalai castrol magnatec 5w40 sintetiniai (po pakeitimo praejo ~4000km), nemanau, kad tepalai perkaito-turiu atsivedes daviklius.
mano atveju, kad 9000 2.3 varikliai (B234R) nesiskiria, yra gera zinia. Kaip del 9-5ojo (B235)-greiciausiai bus skirtingas tvirtinimas, sankaba ir elektronika.
belieka dilema, ar apsimoka toliau kurenti B234 matorus, ar del patikimumo pirkti brangius pribumbasus ir sumontuoti sukrikstyta varikli.
kol kas mintis: masinos pargabenimas i LT
Forume beveik negirdėti tamstos buvo, o čia toks žvėris
Pagarba.
Mažai kalbų, darbai dideli
Sėkmės.
mb 500sec- didelis +
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių