Puslapis 45

Parašytas: 2010 Lap 25, 11:19
Marrat
Dar ne - reikia prisiruošti, ieškausi garažo su duobe...

Parašytas: 2010 Lap 25, 13:24
Snatch
Haro rašė:ne i tema, bet ar jau isidejai antra stabilizatoriu Mariau?

Įsidėjau, o kas konkrečiai domina?

Parašytas: 2010 Lap 25, 13:31
Marrat
Koks automobilis? Dėjaisi piggy-back variantą? Kokie įspūdžiai?
Ar pakaba dar kaip nors modifikuota (pvz., nestandartinės spyruoklės)?

Parašytas: 2010 Lap 25, 20:50
Khary900
Marrat rašė:Dar ne - reikia prisiruošti, ieškausi garažo su duobe...


Jei netingi pavažiuot iki Žaslių,tai duobė,įrankiai pas mane yra ;) Savaitgali kaip ir namie busiu.

Parašytas: 2010 Lap 25, 21:14
Marrat
Dėkui už pasiūlymą, bet atsisakysiu :)

Parašytas: 2010 Lap 25, 21:24
Snatch
Marrat rašė:Koks automobilis? Dėjaisi piggy-back variantą? Kokie įspūdžiai?
Ar pakaba dar kaip nors modifikuota (pvz., nestandartinės spyruoklės)?

9-3 OG. No turbo. Pakaba "modifikuota" visom įmanomom naujom detalėm - visi sailentlokai, ammo etc. Viskas stock išskyrus polly priekinių riestų svirčių galinius ir priekinio stabilizo įvores. Problema ta, kad papildomą stabilizą į galą įdėjau kartu su polly sailentais priekyje, todėl įspūdžiai gali būti labai netikslūs, bet palyginus su identišku saab bet be piggy ir polly manasis stipriai standesnis ir šiek tiek mažiau svyra apskritai, ne tik greitesniuose posūkiuose.

Parašytas: 2010 Lap 25, 21:28
Snatch
Marrat rašė:Dar ne - reikia prisiruošti, ieškausi garažo su duobe...

Pa'PM'ink. Galima nesudėtingai paorganizuot kažką...

Parašytas: 2010 Gru 11, 23:27
Marrat
Na ką gi - įsidėjom sudvejintus stabilizatorius aš ir Karl (pas jį ng900 V6). Karl visas švyti ir sako, kad važiuoja kaip kitas automobilis :) Mažiau svyruoja ir linguoja - pas jį standartinė pakaba buvo. Aš tokio stipraus pokyčio nepajutau - galbūt dėl to, kad automobilis jau su kietesnėm spyruoklėm. Bet pasukamumas kiek pagerėjo, valdymas lyg kiek paaštrėjo, mažiau lingavimo ir jaučiasi, kad galas kiek standesnis.
Aišku, žinutė be nuotraukų nieko verta - keletas vaizdelių, darytų domkratu:

Paveikslėlis Paveikslėlis

Viskas, ko reikėjo: senas stabilizatorius (aš dar jį nuvaliau nuo rūdžių, nuterpiau modifikatoriumi, nugruntavau ir nudažiau), 4 vnt. M8 70 mm varžtų, 8 vnt. paprastų poveržlių ir 4 vnt. 12 mm aukščio tarpinių (panaudojau po dvi M10 veržles).

Parašytas: 2010 Gru 12, 01:17
Maximus
Respect'as uz pastangas.

Taciau nei technikines masina nepraeis, nei draudimo negaus jei kas.
Zinoma tuo atveju jei ne akli ja tikrins...

Parašytas: 2010 Gru 12, 10:50
Marrat
Ziuresim...

Parašytas: 2011 Geg 25, 11:19
Marrat
Update: TA jokių priekaištų neturi ;) Sekantis žingsnis - steering rack brace and clamp ir 6 taškų apatinė "rasporkė" priekyje. :twisted:

Re: galinio "anti-roll bar" pakeitimas 9-3

Parašytas: 2011 Spa 14, 19:19
prodigy1
geras Update :)




darbas.lt kaunas

Re: galinio "anti-roll bar" pakeitimas 9-3

Parašytas: 2011 Spa 15, 17:09
selvedre
o tai geriau su tuo dvigubu stabiliku gale visgi? posūkyje mašina neatsistoja ant trijų ratų?

Re: galinio "anti-roll bar" pakeitimas 9-3

Parašytas: 2011 Spa 15, 21:44
Marrat
Geriau - sukasi smagiau. Galas nėra toks kietas...
O vat įsidėjus steering rack clamp and brace kažkokio super duper poveikio nepajutau - matyt jis modeliams su senesne vairo kolonėle (iki '97 - didesnė, aliumininė, "vaflinio" paviršiaus) nėra būtinas, nes pats tvirtinimas yra su mažiau gumos ir todėl kolonėlė mažiau vaikšto nei naujesniuose 900 ir 9-3.

Re: galinio "anti-roll bar" pakeitimas 9-3

Parašytas: 2011 Spa 30, 16:15
Domas009