Puslapis 35

Parašytas: 2010 Rgs 24, 22:10
zilva
jai gerai prisimena tai rusiskas standartas g 65 spyruoklinis metalas atrodo isjo ir linges darydavo,kita iskyla problema kai tu ji lankstysi ir kaitinsi.dings savybes reiks grudint o prie kokios temperaturos ir kiek laiko nezinau beja ir ausinimo procesas svarbus nes jai ka blogai padarysi negausi norimo rezultato ir bereikalingas darbas nes reiks viska ismest

Parašytas: 2010 Rgs 25, 11:53
Khary900
Čia jau reikia domėtis kas tai per metalas,jo sąvybėmis ir t.t..Grūdinimas paprastai vyksta tirštuose masėse-tepalo atrabotkė,kraujas ,medus.Kai kurie metalai grūdinasi tiesiog kalimo metu,kiti net kaitinimo metu...

Parašytas: 2010 Rgs 27, 09:30
zilva
butent kad svarbi temperatura iki kiek laipsniu ikaitint nera paprasta cia tau nepeili ar kalta uzgrudint

Parašytas: 2010 Rgs 27, 19:33
Marrat
Pasiūliau paprastą alternatyvą, išbandytą - o jie vistiek patys iš kačiargos daryt nori :P

Parašytas: 2010 Lap 12, 10:48
Marrat
Dar šiek tiek apie stabilizatorius NG900/9-3OG: http://trolltuner.com/?p=56

Parašytas: 2010 Lap 12, 11:53
Apex
nu idomus pasvaigimai apie stabilizatoriaus (swaybar) gamyba. pradziai kazkas is vamzdzio maciau norejo gamint, dabar jau po truputi pereina prie cukrinio plieno...
sway bar yra meno kurinys, plieno marke (spyruoklinis vadinamas) 4140 berods marke.

dvigubas stabilizatorius nebloga iseitis, tik manau per kietas jau, kadaise ant zigulio buvau uzsidejes priekyje dviguba ir i gala viena, priekis neblogai, galas jau per kietas buvo.
vistik tai ka siulo patyre pardavejai - isbandyti, reikiamo plieno ir storio. zaisti aisku galima ypač jei kas turi galimybes, bet pagamint yra viena, o suprast ir teisingai vertinti ką pagaminai - jau kita.

edit
va pasiskaitymui apie 4140 aprasyta sudetis bei apdirbimo technologijos.

http://www.metalsuppliersonline.com/res ... als/25.asp

Parašytas: 2010 Lap 12, 12:26
Marrat
Kad pagal atsiliepimus piggy back varianto rezultatas švelnesnis nei 22 mm naujas stablizatorius... Kadangi gale standartiškai yra du stabilizatoriai, tai pridėjus trečią, pasipriešinimas padidėja ne dvigubai, kaip Tavo Žigulio pavyzdyje...

Parašytas: 2010 Lap 12, 15:13
Apex
Marrat rašė:Kad pagal atsiliepimus piggy back varianto rezultatas švelnesnis nei 22 mm naujas stablizatorius... Kadangi gale standartiškai yra du stabilizatoriai, tai pridėjus trečią, pasipriešinimas padidėja ne dvigubai, kaip Tavo Žigulio pavyzdyje...

nesakau kad reik kazka cia lyginti, (p.s zigulys gale neturejo stabilizo visai)
Kalbu apie tai, kad tai yra zaidimas ir spejimas kaip bus.
du originalus gali but minkstesni uz viena 22mm ar pan. cia nera formules kaip skaiciuot (zinoma galima ja pasidaryt)
Tiesiog vertinti sunku. per keita pasidarius yra rizika gala pamesti greitai. mano nuomone keist vien stabiliza nera itin gerai. pakaboje yra ir kitu komponentu ir jie dirba kartu.
pvz imant mano bandyta (zaidziau ant vaz su spyruoklem, stabilizais, amortikais) vien uzdejus stabilizatoriu gale, efekto gero negavau, masina vistiek buvo minksta ir posukiuose tiltas sokinedavo o kebulas svyruodavo.
uzdejus kietesnes zemesnes spyruokles ir stabiliza, susitvarke.
reik kompleksiniu keitimu o ne vien stabilizo. nebent dusiai nuramint.

Parašytas: 2010 Lap 24, 12:46
Apex
va prasom bidinkit ir turesit gera daikta

9-3 hirsch'o

http://cgi.ebay.co.uk/1999-Saab-93-Hirs ... _500wt_853

Parašytas: 2010 Lap 24, 15:58
Marrat
Bet čia strut brace, lietuviškai "rasporkė", o ne stabilizatorius... :? Ir net panašu, kad jis standartinis.
Rimti atrodo taip:
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Parašytas: 2010 Lap 24, 17:57
Apex
ieskojau hirsch aksesuaru, radau, ipostinau.

Parašytas: 2010 Lap 25, 10:25
aurissan
"rasporkė"- lietuvis ble :?
Geras dalykas pas 900/9-3 kad tvirtinasi prie kėbulo, galinės variklio skyriaus sienelės- dar labiau suefektyvinamas! Tai yra stabilizatorius.

Parašytas: 2010 Lap 25, 10:54
Marrat
aurissan rašė:"rasporkė"- lietuvis ble :?
Geras dalykas pas 900/9-3 kad tvirtinasi prie kėbulo, galinės variklio skyriaus sienelės- dar labiau suefektyvinamas! Tai yra stabilizatorius.

Humoro apie lietuvybę, ponas, nesupratote :)
Strut brace ir anti-roll bar yra skirtingi dalykai. Anti-roll bar (swaybar, liet. stabilizatorius) yra pakabos dalis, neleidžianti svyruoti automobiliui, persiskirstyti svoriui, o strut brace (strut bar, "rasporkė", lietuviškainežinaukaip) sutvirtina kėbulą.

Parašytas: 2010 Lap 25, 10:59
aurissan
Tada - sutvirtintunuoklis :lol:
Iš anglų verčiant modif'ų projektuose tai naudojamas dažnai kaip "viršutinis stabilizatorius". Jei atsiras gražesnis vardas nei "rasporkė" tada gal ir vartosiu tokį :)

Parašytas: 2010 Lap 25, 11:04
Haro
ne i tema, bet ar jau isidejai antra stabilizatoriu Mariau?