galinio "anti-roll bar" pakeitimas 9-3

pilkas.vilkas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 12
Užsiregistravo: 2008 Sau 29, 11:19

Standartinė pilkas.vilkas » 2009 Rgp 06, 10:52

Na, ant 16" ratlankiu turetu buti 205/50. Suprantu, kad rekomenduojamos, tad didesnes ir platesnes kaip ir gali neigiamai atsiliepti valdymui, guoliams ar dar kam. Tad ir klausiu ekspertu, blogai ar ne maniskes 215/55 :>
meska
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 125
Užsiregistravo: 2006 Gru 24, 01:00
Miestas: Vilnius

Standartinė meska » 2009 Rgp 06, 11:36

Tai ar bus auksarankių apsiimančių pameistraut pagal aprašymus ir brėžinius ? :)
9-3 2000 AERO
dede
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 61
Užsiregistravo: 2008 Vas 10, 18:50
Miestas: Trakai - Vilnius
Contact:

Standartinė dede » 2009 Rgp 06, 13:53

Bus bet tikrai neanksciau savaitgalio. :)
SAAB 900 SE Talladega
Snatch
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1211
Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
Miestas: Vilnius

Standartinė Snatch » 2010 Rgs 16, 15:57

ar klausimas išspręstas? ar pavyko pagaminti galinį antirollbarą?
e85
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2010 Rgs 16, 18:42

Jo,kai baigsiu montuoti žaizdrą-bandysiu užsiimt tokiu dalyku. Nėra ten sudėtingas gaminys-lenktas strypo gabalas.,tik k klausimas iš kokio metalo? Plieno? 22mm stiprintos armatūros?
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
dr.amber
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 408
Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
Miestas: Klaipėda

Standartinė dr.amber » 2010 Rgs 16, 19:41

iš esmės ten metalo parinkime ir yra visas fokusas darant stabilniką.
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Standartinė Marrat » 2010 Rgs 17, 11:08

Alternatyva 22 mm stabilizatoriui yra piggy-back variantas (http://www.uksaabs.eu/UKS/viewtopic.php?f=3&t=19139) - pritvirtinti antrą originalų stabilizatorių. Pagal atsiliepimus, jis beveik tiek pat pagyvina valdymą, sumažina svorio persiskirstymą, understeer'ą, bet gaunasi kiek švelnesnis, nėra oversteer'o rizikos, kas yra kartais nurodoma kaip trūkumas - "lift-off oversteer in the wet". Ir kaštų prasme piggy-back daug patrauklesnis variantas...
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2010 Rgs 17, 17:09

Gal ir nieko,reiktu išmėginti toki varianta :roll: Nors asmeniškai bučiau laimingesnis turėdamas viena,o ne du stabilnikus....
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Standartinė Marrat » 2010 Rgs 17, 17:23

Du stabilnikus ir taip turi gale - vienas slepiasi torsioninės svirties viduje ;)
Paskutinį kartą redagavo 1 Marrat. Iš viso redaguota 2010 kartus.
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2010 Rgs 17, 17:24

Nežinojau,reiks pasidomėt.Dėkui. :salut:
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Standartinė Marrat » 2010 Rgs 17, 17:52

Detalė nr. 4 - antras stabilizatorius:
http://www.elcats.ru/saab/parts.asp?sec=3347&myear=1996&vin=
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
zilva
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 113
Užsiregistravo: 2008 Bal 11, 14:58
Miestas: Vilnius-Alytus

Standartinė zilva » 2010 Rgs 19, 22:59

islankstyt nera sunku bet metalas turi but su atmintim ne paprastas strypas
9000 2.0 136KW aero 96m
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Maximus » 2010 Rgs 21, 18:23

zilva rašė:islankstyt nera sunku bet metalas turi but su atmintim ne paprastas strypas


dr.amber rašė:iš esmės ten metalo parinkime ir yra visas fokusas darant stabilniką.


Butent.
Zinociau metalo marke jau seniai pasidaryciau.



PS. kazkiek info apie arb apskaiciavimus (bet deja ne apie medziagas, nors gal gyliau palindus galima ir ta atkasti -pats neturejau kolkas laiko iskoti idemiau)
http://www.ten-tenths.com/forum/showthread.php?t=122296
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2010 Rgs 21, 19:13

Šiap lingės daromos iš taip vadinamo 'cukrinio metalo'-jo savybė tokia,jog jis turį atminti,bei nuo didelio smūgio nelinksta,o pradeda trupėti-jei gerai pamenu)dėl to vadinamas "cukriniu".Tai gal iš to paties ir stabilnikai daromi :roll: Kažkada turėjau nemažai šito metalo,bet dabar jaučiu ir metalistai pavogė....o beto ten tik juosta didelė,ne strypas....
Ps dėl nuorodų-anglu nesuprantu....Jei kas ką išsiaiškins-bukit malonus pasidalinkit info :roll:
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Vartotojo avataras
pietu tetusis
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 100
Užsiregistravo: 2006 Lap 06, 16:46
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė pietu tetusis » 2010 Rgs 22, 09:23

sveiki, esu isidejes stabilizatoriu, pirkausi is elkparts, pokytis tikrai jauciasi, tiesa nesioja gala "astriuose " posukiuose...
Juodas NG900se 2.3, 150AG 96my, + 22mm galinis stabilizatorius

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 6 ir 0 svečių