galinio "anti-roll bar" pakeitimas 9-3

Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Standartinė Marrat » 2010 Lap 25, 11:19

Dar ne - reikia prisiruošti, ieškausi garažo su duobe...
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Snatch
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1211
Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
Miestas: Vilnius

Standartinė Snatch » 2010 Lap 25, 13:24

Haro rašė:ne i tema, bet ar jau isidejai antra stabilizatoriu Mariau?

Įsidėjau, o kas konkrečiai domina?
e85
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Standartinė Marrat » 2010 Lap 25, 13:31

Koks automobilis? Dėjaisi piggy-back variantą? Kokie įspūdžiai?
Ar pakaba dar kaip nors modifikuota (pvz., nestandartinės spyruoklės)?
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2010 Lap 25, 20:50

Marrat rašė:Dar ne - reikia prisiruošti, ieškausi garažo su duobe...


Jei netingi pavažiuot iki Žaslių,tai duobė,įrankiai pas mane yra ;) Savaitgali kaip ir namie busiu.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Standartinė Marrat » 2010 Lap 25, 21:14

Dėkui už pasiūlymą, bet atsisakysiu :)
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Snatch
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1211
Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
Miestas: Vilnius

Standartinė Snatch » 2010 Lap 25, 21:24

Marrat rašė:Koks automobilis? Dėjaisi piggy-back variantą? Kokie įspūdžiai?
Ar pakaba dar kaip nors modifikuota (pvz., nestandartinės spyruoklės)?

9-3 OG. No turbo. Pakaba "modifikuota" visom įmanomom naujom detalėm - visi sailentlokai, ammo etc. Viskas stock išskyrus polly priekinių riestų svirčių galinius ir priekinio stabilizo įvores. Problema ta, kad papildomą stabilizą į galą įdėjau kartu su polly sailentais priekyje, todėl įspūdžiai gali būti labai netikslūs, bet palyginus su identišku saab bet be piggy ir polly manasis stipriai standesnis ir šiek tiek mažiau svyra apskritai, ne tik greitesniuose posūkiuose.
e85
Snatch
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1211
Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
Miestas: Vilnius

Standartinė Snatch » 2010 Lap 25, 21:28

Marrat rašė:Dar ne - reikia prisiruošti, ieškausi garažo su duobe...

Pa'PM'ink. Galima nesudėtingai paorganizuot kažką...
e85
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Standartinė Marrat » 2010 Gru 11, 23:27

Na ką gi - įsidėjom sudvejintus stabilizatorius aš ir Karl (pas jį ng900 V6). Karl visas švyti ir sako, kad važiuoja kaip kitas automobilis :) Mažiau svyruoja ir linguoja - pas jį standartinė pakaba buvo. Aš tokio stipraus pokyčio nepajutau - galbūt dėl to, kad automobilis jau su kietesnėm spyruoklėm. Bet pasukamumas kiek pagerėjo, valdymas lyg kiek paaštrėjo, mažiau lingavimo ir jaučiasi, kad galas kiek standesnis.
Aišku, žinutė be nuotraukų nieko verta - keletas vaizdelių, darytų domkratu:

Paveikslėlis Paveikslėlis

Viskas, ko reikėjo: senas stabilizatorius (aš dar jį nuvaliau nuo rūdžių, nuterpiau modifikatoriumi, nugruntavau ir nudažiau), 4 vnt. M8 70 mm varžtų, 8 vnt. paprastų poveržlių ir 4 vnt. 12 mm aukščio tarpinių (panaudojau po dvi M10 veržles).
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Maximus » 2010 Gru 12, 01:17

Respect'as uz pastangas.

Taciau nei technikines masina nepraeis, nei draudimo negaus jei kas.
Zinoma tuo atveju jei ne akli ja tikrins...
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Standartinė Marrat » 2010 Gru 12, 10:50

Ziuresim...
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Standartinė Marrat » 2011 Geg 25, 11:19

Update: TA jokių priekaištų neturi ;) Sekantis žingsnis - steering rack brace and clamp ir 6 taškų apatinė "rasporkė" priekyje. :twisted:
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
prodigy1
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 1
Užsiregistravo: 2011 Spa 14, 19:17

Re: galinio "anti-roll bar" pakeitimas 9-3

Standartinė prodigy1 » 2011 Spa 14, 19:19

geras Update :)




darbas.lt kaunas
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

Re: galinio "anti-roll bar" pakeitimas 9-3

Standartinė selvedre » 2011 Spa 15, 17:09

o tai geriau su tuo dvigubu stabiliku gale visgi? posūkyje mašina neatsistoja ant trijų ratų?
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Re: galinio "anti-roll bar" pakeitimas 9-3

Standartinė Marrat » 2011 Spa 15, 21:44

Geriau - sukasi smagiau. Galas nėra toks kietas...
O vat įsidėjus steering rack clamp and brace kažkokio super duper poveikio nepajutau - matyt jis modeliams su senesne vairo kolonėle (iki '97 - didesnė, aliumininė, "vaflinio" paviršiaus) nėra būtinas, nes pats tvirtinimas yra su mažiau gumos ir todėl kolonėlė mažiau vaikšto nei naujesniuose 900 ir 9-3.
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Vartotojo avataras
Domas009
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 248
Užsiregistravo: 2007 Spa 02, 14:39
Miestas: panevezys

Re: galinio "anti-roll bar" pakeitimas 9-3

Standartinė Domas009 » 2011 Spa 30, 16:15

EX Saab 900 OG GL '83 2.0 74kW
Saab 900 NG SE '96 2.0T 136kW 4 sale


Life is to short to drive TDI

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 8 ir 0 svečių