galinio "anti-roll bar" pakeitimas 9-3
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 113
- Užsiregistravo: 2008 Bal 11, 14:58
- Miestas: Vilnius-Alytus
jai gerai prisimena tai rusiskas standartas g 65 spyruoklinis metalas atrodo isjo ir linges darydavo,kita iskyla problema kai tu ji lankstysi ir kaitinsi.dings savybes reiks grudint o prie kokios temperaturos ir kiek laiko nezinau beja ir ausinimo procesas svarbus nes jai ka blogai padarysi negausi norimo rezultato ir bereikalingas darbas nes reiks viska ismest
9000 2.0 136KW aero 96m
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
Čia jau reikia domėtis kas tai per metalas,jo sąvybėmis ir t.t..Grūdinimas paprastai vyksta tirštuose masėse-tepalo atrabotkė,kraujas ,medus.Kai kurie metalai grūdinasi tiesiog kalimo metu,kiti net kaitinimo metu...
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 113
- Užsiregistravo: 2008 Bal 11, 14:58
- Miestas: Vilnius-Alytus
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
Dar šiek tiek apie stabilizatorius NG900/9-3OG: http://trolltuner.com/?p=56
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
- Apex
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 132
- Užsiregistravo: 2009 Spa 24, 21:38
nu idomus pasvaigimai apie stabilizatoriaus (swaybar) gamyba. pradziai kazkas is vamzdzio maciau norejo gamint, dabar jau po truputi pereina prie cukrinio plieno...
sway bar yra meno kurinys, plieno marke (spyruoklinis vadinamas) 4140 berods marke.
dvigubas stabilizatorius nebloga iseitis, tik manau per kietas jau, kadaise ant zigulio buvau uzsidejes priekyje dviguba ir i gala viena, priekis neblogai, galas jau per kietas buvo.
vistik tai ka siulo patyre pardavejai - isbandyti, reikiamo plieno ir storio. zaisti aisku galima ypač jei kas turi galimybes, bet pagamint yra viena, o suprast ir teisingai vertinti ką pagaminai - jau kita.
edit
va pasiskaitymui apie 4140 aprasyta sudetis bei apdirbimo technologijos.
http://www.metalsuppliersonline.com/res ... als/25.asp
sway bar yra meno kurinys, plieno marke (spyruoklinis vadinamas) 4140 berods marke.
dvigubas stabilizatorius nebloga iseitis, tik manau per kietas jau, kadaise ant zigulio buvau uzsidejes priekyje dviguba ir i gala viena, priekis neblogai, galas jau per kietas buvo.
vistik tai ka siulo patyre pardavejai - isbandyti, reikiamo plieno ir storio. zaisti aisku galima ypač jei kas turi galimybes, bet pagamint yra viena, o suprast ir teisingai vertinti ką pagaminai - jau kita.
edit
va pasiskaitymui apie 4140 aprasyta sudetis bei apdirbimo technologijos.
http://www.metalsuppliersonline.com/res ... als/25.asp
SAAB 9-5 Estate Hirsch edition.
Mano foto albumas>>>
Mano foto albumas>>>
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
- Apex
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 132
- Užsiregistravo: 2009 Spa 24, 21:38
Marrat rašė:Kad pagal atsiliepimus piggy back varianto rezultatas švelnesnis nei 22 mm naujas stablizatorius... Kadangi gale standartiškai yra du stabilizatoriai, tai pridėjus trečią, pasipriešinimas padidėja ne dvigubai, kaip Tavo Žigulio pavyzdyje...
nesakau kad reik kazka cia lyginti, (p.s zigulys gale neturejo stabilizo visai)
Kalbu apie tai, kad tai yra zaidimas ir spejimas kaip bus.
du originalus gali but minkstesni uz viena 22mm ar pan. cia nera formules kaip skaiciuot (zinoma galima ja pasidaryt)
Tiesiog vertinti sunku. per keita pasidarius yra rizika gala pamesti greitai. mano nuomone keist vien stabiliza nera itin gerai. pakaboje yra ir kitu komponentu ir jie dirba kartu.
pvz imant mano bandyta (zaidziau ant vaz su spyruoklem, stabilizais, amortikais) vien uzdejus stabilizatoriu gale, efekto gero negavau, masina vistiek buvo minksta ir posukiuose tiltas sokinedavo o kebulas svyruodavo.
uzdejus kietesnes zemesnes spyruokles ir stabiliza, susitvarke.
reik kompleksiniu keitimu o ne vien stabilizo. nebent dusiai nuramint.
- Apex
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 132
- Užsiregistravo: 2009 Spa 24, 21:38
va prasom bidinkit ir turesit gera daikta
9-3 hirsch'o
http://cgi.ebay.co.uk/1999-Saab-93-Hirs ... _500wt_853
9-3 hirsch'o
http://cgi.ebay.co.uk/1999-Saab-93-Hirs ... _500wt_853
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
- Apex
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 132
- Užsiregistravo: 2009 Spa 24, 21:38
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
aurissan rašė:"rasporkė"- lietuvis ble
Geras dalykas pas 900/9-3 kad tvirtinasi prie kėbulo, galinės variklio skyriaus sienelės- dar labiau suefektyvinamas! Tai yra stabilizatorius.
Humoro apie lietuvybę, ponas, nesupratote
Strut brace ir anti-roll bar yra skirtingi dalykai. Anti-roll bar (swaybar, liet. stabilizatorius) yra pakabos dalis, neleidžianti svyruoti automobiliui, persiskirstyti svoriui, o strut brace (strut bar, "rasporkė", lietuviškainežinaukaip) sutvirtina kėbulą.
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
- Haro
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 456
- Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių