Puslapis 67

Parašytas: 2011 Bal 04, 20:13
darėnas
rudik900 rašė:O kuom Alfos stabziai ipatingi, ir kas negerai su esamais? Nuo rimtesnio Porsche, tai suprasciau... bet Alfa... :roll:

ar poršas, ar alfa, ar audi ar pan - daugumoj tie patys Brembo ;)
Daugumoj 4 cilindrukų bet ne retai ir 6.

Parašytas: 2011 Bal 04, 20:29
Rudik
Straipsnis 99-u metu, apie patobulintus 9-5... Viska galima neskaityt, antram puslapije (apacioj masinele su rodikle paspaust), pabaigoj yra lentele, su ismatavimais (ne gamykiliniais), ten matosi, kad LPT biski geriau stabdo negu Aero, su didesniais stabdziais.. Pas Aero, tik lengvesnis pedalas...

http://www.autoreview.ru/tests/saab_199/saab1.htm

Bet siaip negirdejau, kad kas nors skustus SAABo stabdziais (per testus)..

Parašytas: 2011 Bal 04, 21:49
MantasJm
Gaila rusiskai.. Kuo ypatingi alfos stabdziau jau paaiskino. Brembo 4 cilindriuku, nors galma ir 6 susirast. Tokie eina ir i porshus ir i audes. Imanoma susirast net 8 cilindru brembinius kaip eina ir i gallardo ar RS6, bet jau retas individualus uzsakymas ir jau minimum uzdedami ratai R17, bet ir tai matuot reik. :) Pagailejo, pagailejo Saabas stabdziu..

Parašytas: 2011 Bal 04, 22:30
aurissan
Kam tie stabdžiai? Važiuosi ratu? Išsirinkau geros firmos diskus ir kalades- jaučiamas efektas ypač kai gerai pašyla stabdžiai. Bet kam smaugtis dėl 2mm ar su daugiau cilindriukų suportų.

Parašytas: 2011 Bal 04, 22:34
Haro
taigi man ne karta teko skambinti i "transporto studijas" ir tuvlitos padalini kuris uzsiema perdirbtu masinu patikrinimu" atsakymas del stabdziu apgreido buvo vienareiksmis negalima gatveje eksplotuoti automobilio supakeistais stabdziu suportais ar ju laikikliais i kitokiu nei su kuriais masina nuriedejo nuo konvejerio :) apsurdas bat taip yra :) net jaigu pvz turi 9-5 LPT ir nori susideti 9-5 aero stabdzius turi nueiti kryziaus kelius:) kad tai butu leista.
o visi kiti apgeridai tokei kaip as dariau ant 900 uko sudejau 9-5 aero stabdzius tiek prieki tiek gale yra grieztai draudziami :) ir sitie istatymai ne KET jurisdikcija. :) dar yra galimybe pries darant stabdziu upgreida pasidaryti projekto plana UAB "neigemas pagreitis" o po apgreido dar viska patestuoti, krc suma sito malonumo siekia ~5000lt, o kai paskambini i negiama pagreiti jie nesupranta ko nori perskambini 100 numeriu kol galu gale sujungia su kazkuo kas pradeda suprast apie ka tu cia sneki.
Trumpiau tariant sekmes legalizuojant savo perdarytus stabdzius as atsisakiau tos minties :)

Parašytas: 2011 Bal 04, 22:46
selvedre
dar reikia, kad jie pamat3 suprastų per apžiūrą, kad tavo stabdžiai ne standartiniai ;) Pas mane yra nepastebėję, kad galinio bakelio nėra :D (jis garso slopinimui įtakos nelabai juk ir turi).
Suportai bus apsinešę, uždengti ratlankių, niekas nieko nematys ir niekas nieko nesupras, kiek mašinų modelių ir kiek kokių variacijų buvo.

Haro - tai pigiau legaliai darant gal pirkt iškart pvz aero, kelt į jį variklį iš LPT :D galios mažinimui patikrų nereikia:)

Parašytas: 2011 Bal 04, 22:47
Edgaras'
O realiai tai susidėsi, važinėsi ir džiaugsies (su sąlyga, kad teisingai sumontuos)
Tuvlitoj ar kur kitur neatskirs Aero stabdžiai ar ne Aero...

Parašytas: 2011 Bal 05, 09:11
MantasJm
Edgaras' rašė:O realiai tai susidėsi, važinėsi ir džiaugsies (su sąlyga, kad teisingai sumontuos)
Tuvlitoj ar kur kitur neatskirs Aero stabdžiai ar ne Aero...

+1. Ne visiem reikia popieriaus uz 5000, o tuvtita tikrai neatskirs kas do stabziai jei bus padaryti tvarkingai.

Parašytas: 2011 Bal 05, 09:19
Perkūnas
As,tai nepagaunu,kam tobulint sikna smegenu pagalba... :roll:
Superiniai - aero stabdziai.Jei i zieda ruosiesi vaziuot,tai ir disku,ir kaladziu kitokiu reikes,siaip,ir masinos kitokios.
Pries kelis metus turetai M5,ar turimai 850,saab aero stabdziai,nu niekuom nenusileidzia.

Parašytas: 2011 Bal 05, 10:35
MantasJm
Visu pirma tai mastant logiskai: aero ir brembo uzkaitimo temperaturos skiriasi brembo naudai, brembo spaudziamoji galia didesne uz aerinius, alkune didesne ir plotas. Todel aero kritine riba yra greiciau pasiekiama nei brembiniu. Visa tai reikalinga saugumui. nesakau, kad as kiekviena diena vazinesiu sportiniu rezimu. Bet Brembo na, 1-2 kartus per menesi pagelbes, kur jau aeriniai butu sukaite. Del geru kaladziu dejimo - ne uz ka :) Cia miesto masina, o ne ziedo, as stabdziu tikrai nekaitinsiu iki darbines temperaturos, o is saltu jokios naudos. Brembo galesiu susidet gatvines stock kalades, kurios bus tiek miestui tiek ziedui, nes nekais taip stipriai kaip aerines ir t.t. na ir vaizdas geresnis, kai pro ratus kyso kazkas didesnio nei stock... Net nzn ka cia dar pasakyt. Beto as tik paklausiau, o nesuprantu, ar jus cia mano pinigu gailit ar noro pasitobulint auto? ar cia tik ta paplitusi forumo liga kritikuot ir tiek... :-D

Parašytas: 2011 Bal 05, 11:17
Perkūnas
MantasJm rašė:Visu pirma tai mastant logiskai: aero ir brembo uzkaitimo temperaturos skiriasi brembo naudai, brembo spaudziamoji galia didesne uz aerinius, alkune didesne ir plotas. Todel aero kritine riba yra greiciau pasiekiama nei brembiniu. Visa tai reikalinga saugumui. nesakau, kad as kiekviena diena vazinesiu sportiniu rezimu. Bet Brembo na, 1-2 kartus per menesi pagelbes, kur jau aeriniai butu sukaite. Del geru kaladziu dejimo - ne uz ka :) Cia miesto masina, o ne ziedo, as stabdziu tikrai nekaitinsiu iki darbines temperaturos, o is saltu jokios naudos. Brembo galesiu susidet gatvines stock kalades, kurios bus tiek miestui tiek ziedui, nes nekais taip stipriai kaip aerines ir t.t. na ir vaizdas geresnis, kai pro ratus kyso kazkas didesnio nei stock... Net nzn ka cia dar pasakyt. Beto as tik paklausiau, o nesuprantu, ar jus cia mano pinigu gailit ar noro pasitobulint auto? ar cia tik ta paplitusi forumo liga kritikuot ir tiek... :-D
:lol: ,negaila tavo pinigu...Norejau tik pasakyti,kam tobulint ir taip tobula mechanizma.Nesigilinau i jokius skaicius,t.y. uzkaitimo temperaturas ir t.t.Bet ivertinu vizualiai : pas saaba ir galiniai diskai,vos ne priekiniu dydzio.Efektyvumas - superinis,kai stabdo visi keturi,o ne beveik keturi.
Pvz. : pries savaite keiciau ratus,sone A8 4,2 buvo pakelta su nuimtais ratais.Priekiniai - "Brembo",nezinau ar tai originaliai eina,ar patobulinta - dydis kaip aeriniu,su liniuote nematavau.Galiniai - "neBrembo",o dydis ,tai net sypsena sukele,vos ne per pus mazesni uz aerinius.Tai tokiam variantui,svoris plius galia,su tokiais stabdziais,itariu,ne kas...

Parašytas: 2011 Bal 05, 11:46
Rudik
MantasJm rašė:... na ir vaizdas geresnis, kai pro ratus kyso kazkas didesnio nei stock... :-D

Aga :P Vaizdelis, aisku, krutesnis bus, nuo to ir reikejo pradet :-D o, ne nuo suvarimo SAABiniu stabdziu... Gamykla nedejo todel, kad (jau rasiau) SAABas per laika tolo nuo autosporto, imidzas greiciau seimyninis, o kam det brangius stabdzius (ir dar brangint masina ir eksploatacines islaidas) jeigu pilnai uztenka esamu, Aero stabdzius biski padidino del visa ko ir gerai.. Netgi galvoju, kad serijinis seimyninis eco"sport"mobilis, su galingais suportais, ir dar dazytais raudonai, atroditu vulgariai... O tiems, kam piz....ec kaip norisi, yra aftermarket. Tokia, mano nuomone, buvo gamyklos pozicija. O forumas tam ir yra, kad popiz..., oj, podiskutot ;)

Parašytas: 2011 Bal 06, 15:18
Edas
9000 '88 reikia priekinių stabdžiu diskų ir kaladėlių. Kur Kaune būtų galima ieškoti? Ir kokios maždaug kainos dabar yra tokių detalių?

Parašytas: 2011 Bal 06, 15:28
PRUSAS
Edas rašė:9000 '88 reikia priekinių stabdžiu diskų ir kaladėlių. Kur Kaune būtų galima ieškoti? Ir kokios maždaug kainos dabar yra tokių detalių?

ziurint kokiu ieskai. Delpfi diskai ir raicam kalades visas komplektas apie 400 lt. , bet teks susisiekt su manim per PM

Parašytas: 2011 Bal 06, 15:40
Rudik
Edas rašė:9000 '88 reikia priekinių stabdžiu diskų ir kaladėlių. Kur Kaune būtų galima ieškoti? Ir kokios maždaug kainos dabar yra tokių detalių?

Del kainos: pries 4-ius metus, pirkau is Baltic autoparts, visa komplekta stabdziu, apie 500 lt.; 4 diskai (emiau ne pacius pigiausius) visos kaladeles (brangiausios, Ferodo), visos zarneles, priekiniu suportu remkomplektai, du rankinio trosai... Stabdziai isbandyti "v boevych rezymach" kalnuose, su pakrauta masina, nieko blogo pasakyt negaliu... Dabar pasikeiciau kaladeles, velgi Ferodo, nes ju darbinis plotas pats didziausias, is, manim, apziuretu...