Puslapis 57

Parašytas: 2011 Bal 03, 23:49
trulikas
atsiprasau uz O.T., bet mano nuomone, rankinis stabdis ant priekiniu ratu, tai totali nesamone. vaziuoji su su masina, kur toks rankinis ir jautiesi kaip vaziuodamas su citroenu

Parašytas: 2011 Bal 03, 23:55
Rudik
trulikas rašė:atsiprasau uz O.T., bet mano nuomone, rankinis stabdis ant priekiniu ratu, tai totali nesamone. vaziuoji su su masina, kur toks rankinis ir jautiesi kaip vaziuodamas su citroenu

Tada klausimas,- Kodel rankini dedavo (ir deda, nors dabar jau pofigu) ant galiniu ratu?

Parašytas: 2011 Bal 04, 09:35
Maximus
rudik900 rašė:...

KET ne tik skaitem, bet ir zinom;)
Nieko ten konkreciai nera siuo klausimu.
O jei butu, tuomet visas firminis aftermarketas neturetu teises egzistuoti?:)

Nemanau kad beisbolkes stabdziai kazkuom ypatingi, tiesiog jo mase mazesne nei pvz 9-5, todel tai pasijaucia.
Del OG'io stabdziu, hm... Nesu jo zinovas, bet velgi esu skeptiskas.
Kelintu metu buvo tas zurnalas? Ant kiek "bombinti" buvo tie VW?
Tiesiog laikai keiciasi, galingumai dideja. Ir greiciai dideja, ir reikalavimai stabdziams.
Visos tos dabartines tendencijos det kuo didesnius ratus net miesto spuogams naujesniems, ne del grozio, o del efektyvesniu stabdziu

Parašytas: 2011 Bal 04, 09:42
Marrat
Turiu kelis klausimus:
Kokius diskus ir stabdžių kaladėles rekomenduotumėt ng900?
Armuotos šlangelės - GOODRIDGE, ar yra geresnių alternatyvų (kaina/kokybė)?
Stabdžių skystis gatviniam važinėjimui - koks nors FERRODO DOT5, ar yra geresnių variantų (vėlgi, kaina/kokybė)?

Parašytas: 2011 Bal 04, 10:14
Maximus
Marrat rašė:...

1. Diskai pvz Schneider, Brembo. Kalades pvz EBC geltoni ar zali.
Rekomenduot nedrystu. Manau tai subjektyvu. Siulau pasiskaityt daugiau uzsienio forumus, susidaryt nuomone.
Ko tiksliai nerekomenduoju -tai Zimmermann disku.

2. Alternatyva -gamintis paciam:)
Bet manau Goodridge ta kaina kokybe normaliai atidirba, ir galvoti nereikia, uzdejai ir vaziuoji.
Siulau pasidomet kitais gamintojais, ju yra nemazai, gal bus pigiau.

3. Tik ne DOT5, o DOT5.1 only! Arba geras DOT4. Ir tas ir anas pageidautina geros zinomos firmos, o ne vietiniam rusy gamintas

Parašytas: 2011 Bal 04, 10:26
MantasJm
Skaiciau KET ir ten parasyta, kad draudziama virsyt greiti, bet.... Norisi geresniu stabdziu. Turejau Golfa, uzmoviau audi TT stabdzius, pakeliau galia, uzmoviau Alfa romeo stabdzius, ir nieko. 2 Metus vazinejau, galiu pasakyt alfos stabdziai - geeriu geris :) Is saabo i vw daug ka megsta det. Purkstukus, stabdzius, nes - kita galia, kitas svoris, tad vw tu stabdziu per akis, bet va saabukui su tokiu svoriu ir galia, jie tikrai per silpni.

Parašytas: 2011 Bal 04, 10:39
Marrat
Maximus rašė:1. Diskai pvz Schneider, Brembo. Kalades pvz EBC geltoni ar zali.
Rekomenduot nedrystu. Manau tai subjektyvu. Siulau pasiskaityt daugiau uzsienio forumus, susidaryt nuomone.
Ko tiksliai nerekomenduoju -tai Zimmermann disku.

2. Alternatyva -gamintis paciam:)
Bet manau Goodridge ta kaina kokybe normaliai atidirba, ir galvoti nereikia, uzdejai ir vaziuoji.
Siulau pasidomet kitais gamintojais, ju yra nemazai, gal bus pigiau.

3. Tik ne DOT5, o DOT5.1 only! Arba geras DOT4. Ir tas ir anas pageidautina geros zinomos firmos, o ne vietiniam rusy gamintas


Ačiū už atsakymą. Taip, ne DOT5, bet 5.1 :) Užsienyje skaičiau, norėjau vietinės patirties...

Parašytas: 2011 Bal 04, 11:44
Rudik
Maximus rašė:.....

Zurnalas aisku nenaujas, apie 2000-ius, VW performance (neticia buvo papoles i rankas)... nu kiek ta, pukalka, G-60 galima prisukt... arba urzgianti VR... Bet svoriai mazesni, tai faktas...
OG nera lengvas (900T16 ir 9000 '86, keli kg skirtumo), bei velgi, turi inteligent brake sistem, be visokiu, galines asies stabdimo jegos reguliatoriu (koldun), stabdo visais keturiais ratais, o ne, praktiskai, tik priekiniais, kaip dauguma subinveziu... Pabandysiu paaskint, jeigu vaziosi neprisiseges ir atsipalaidaves, tai staigiai stabdant, sulisi po panele, o ne tik, pabuciosi priekini stikla (rusiskai - машина не клюёт носом)... Stabdimo jega, kiekvienai asiai, apskaiciota disku diametrais, ir kaladeliu darbiniu plotu, visos keturios kalades susidevi vienodai (idealiai dirbancioj sistemoj). Informativumas irgi aukstam lygije, persedus is vieno OG i kita (su senom sistemom), net nesiparini apie pripratima prie stabdziu, tiesiog vazioji ir viskas.. Trollsteriuj, kai keiciau, i naujesne sistema, pagrindinis cilindras, liko nuo senos sistemos, stabdziai pasidare labai jautrus, lietai vaziojant (reikia atsargiai elgtis su pedalu, tureti lengva koja), bet ant didesniu greiciu, viskas ok.... O persedus i Pastumdieli (irgi naujesne sitema, bet pilnai originali) i pacia pirma sankriza, vietoj to, kad sustot prie stop linijos, sustoju per viduri sankrizos :!: , toks jausmas buna, kad neveikia stabdziu stiprintuvas, paskuj pripranti ir ligtais nieko, bet informativumas ne tas, koks buvo, pas sena (ekonomija). Tiems kas nezino: Pas OG buvo trys sitemos; 1. su rankiniu ant priekiniu ratu(cia sena sistema); 2. po '87 su rankiniu ant galiniu ratu, nuo 9000 (cia naujesne sistema, jinai pigesne, negu sena); 3. ABS+3 (paskutiniai OGiai). Kol kas tiek.. :roll:

Parašytas: 2011 Bal 04, 12:02
MantasJm
Nu kiek kiek. mano urzgiantis vr pas Vitolda (vimota kaune) prisuko 273WHP :)

Parašytas: 2011 Bal 04, 12:08
Rudik
MantasJm rašė:Nu kiek kiek. mano urzgiantis vr pas Vitolda (vimota kaune) prisuko 273WHP :)

Stock'inis?

Parašytas: 2011 Bal 04, 13:12
Marrat
Tikrai ne - čia daugiau nei ~300 BHP gaunasi. Spėju, kad ir nebe N/A.

Parašytas: 2011 Bal 04, 15:22
Rudik
rudik900 rašė:
MantasJm rašė:Nu kiek kiek. mano urzgiantis vr pas Vitolda (vimota kaune) prisuko 273WHP :)

Stock'inis?

turejau omeny vidurius... Nes, mates ir G-60 prisuktu, po 20 000 litu i gelezis ikista.... :o

Parašytas: 2011 Bal 04, 17:53
MantasJm
Is viduriu tik alkuninis buvo kitoks, visa kita stock, bet ir be alkuninio butu buve gerai, tik gavau pigiai ir idejau, o siaip vr6 stock viduriai laiko 400 arkliu laisvai. Pas mane buvo uzmautas kompresorius su 0.9 bar. Amerikonai pucia ir 1.1 bar ~500 arkliu ant stock viduriu ir sako, kad laiko :) Tik va, granata ne viena esu pakeites. Budavo, kad po 1 isvaziavimo i miesta abi pr granatas keist reik. O del saabo stabdziu: Paziurejau, kad alfos stabdziai 2mm didesni, tai gal nereiktu disku keist, o palikt situs pacius, tik uzdet suportus, nieko baisaus? Kaip liaudis manot?

Parašytas: 2011 Bal 04, 19:20
Maximus
MantasJm rašė:...

Reikia lyginti disku storius. Ir t.t., ir pan.
Reikia ziuret gyvai, su nuimtais suportais

Parašytas: 2011 Bal 04, 19:22
Rudik
MantasJm rašė:Is viduriu tik alkuninis buvo kitoks, visa kita stock, bet ir be alkuninio butu buve gerai, tik gavau pigiai ir idejau, o siaip vr6 stock viduriai laiko 400 arkliu laisvai. Pas mane buvo uzmautas kompresorius su 0.9 bar. Amerikonai pucia ir 1.1 bar ~500 arkliu ant stock viduriu ir sako, kad laiko :) Tik va, granata ne viena esu pakeites. Budavo, kad po 1 isvaziavimo i miesta abi pr granatas keist reik. O del saabo stabdziu: Paziurejau, kad alfos stabdziai 2mm didesni, tai gal nereiktu disku keist, o palikt situs pacius, tik uzdet suportus, nieko baisaus? Kaip liaudis manot?

O kuom Alfos stabziai ipatingi, ir kas negerai su esamais? Nuo rimtesnio Porsche, tai suprasciau... bet Alfa... :roll: