Puslapis 37

Parašytas: 2010 Spa 09, 01:05
Haro
zilva rašė:o kaip reikejo ka perdarinet ar viskas prisisuko prie standartiniu tvirtinimu ir as pagalvoju i savo isidet

Man ideliai tinka saab 9-5 2.3 Aero ir 3.0 TDI nuo98 iki 01 stabdziu suportai be jokiu perdarymu. velesni jau tvirtinasi placiau ryt garaze paziuresiu koks atstumas tarp suporto tvirtinimo tasku

Parašytas: 2010 Lap 20, 19:46
belenkazz
Sveiki, arteja stabdziu kaladeliu ir disku keitimas. Ka manote apie si varianta lyginant su standartu? Ar nebus prasteni, maziau patikimi stabdziai, nors kaina vilioja, bet "downgrade" nesinori :) http://cgi.ebay.co.uk/SAAB-9-5-2-3-MINT ... 3ef5a57d15

Parašytas: 2010 Lap 23, 20:26
Haro
Taigi gal kas galesit patart :)
Pries stabdziu tobulinima buvo taip
284mm prieki ir mazesnis cilindriukas
260mm gale
po tobulinimo
308mm ir didesnis cilindriukas priekyje
260mm gale

taigi stabdymo jega(kilo niutonais ar kilo nutonmetrais nepastebejau) tuvlitoje (lentavrio gatveje) fiksuota
pries
P.D. 2,7 P.K 2,7
G.D 1,7 G.K 1.0 (gale buvo svieziai sudetos raicam kaladeles)
po fiksuota tanagroje ukmerges g

P.D 2.0 P.K 2.0
G.D 1.0 G.K 1.0

taigi klausimai:
1 kur prapuole is pirekio po 0,7 matavimo vieneto? (nors stabdymas pagerejo)
2. koks procentinis skirtumas galimas tarp priekines ir galines asiu stabdymo jegu?

mano uzmacios susideti gale 300mm diskus nuo 2.3AERO po2001 metu na ne tik diskus visa rato kelma.

tada vel bandysiu pamatuot stabdymo jegas. (aisku pravazeves kelis simtus km)

Taigi vel klausimai:
3 ka keicia, be padidejusio skyscio turio, kuri gali isspausti ta patcia pedalo eiga, ir didesnes jegos rate sukurimo, didesnis pagrindinis cilindras (master cylinder)
4. ar pagrindinis cilindras Part No.4543872 yra mazesnis uz cilindra su
Part No : 4836706?

Parašytas: 2010 Lap 23, 20:47
aurissan
Dėl skirtingose įmonėse darytų matavimų tai žinai kaip. Dėl to kad gale nauji sudėti ir nestabdo, tai kaimišakai tariant- turi prisitrint. Tam prisitrynimui stabdžių gamintojai nurodo 400km +- 100.
Dabar dėl jėgos. Sakai, kad geriau stabdo, bet gal tas geriau- tai kita kokybė tų pakeistų dalių?- juk medžiagos nėra identiškos. Stūmokliukai ir cilindriukai kad didesni tai turėjo padidėti pedalo eiga (tai čia ats. į tavo 3kl.: nieko nekeičia- išskyrus didesnė pedalo eiga). Jėga ta pati remia kaladėlę į diską (nes stabdžių stiprintuvas tai nekeistas kogero?). Aš nieko kito ir nesitikėčia keisdamas dalis iš galingesnės modifikacijos auto :?
2kl.: čia priklauso nuo auto masės- jos gali būti ir vienodos. Bet jei dėl TA rūpiniesi, tai jie ten turi savo nuostatas ir supratimą.

Parašytas: 2010 Lap 23, 21:01
Haro
aurissan rašė:Dėl skirtingose įmonėse darytų matavimų tai žinai kaip. Dėl to kad gale nauji sudėti ir nestabdo, tai kaimišakai tariant- turi prisitrint. Tam prisitrynimui stabdžių gamintojai nurodo 400km +- 100.
Dabar dėl jėgos. Sakai, kad geriau stabdo, bet gal tas geriau- tai kita kokybė tų pakeistų dalių?- juk medžiagos nėra identiškos. Stūmokliukai ir cilindriukai kad didesni tai turėjo padidėti pedalo eiga (tai čia ats. į tavo 3kl.: nieko nekeičia- išskyrus didesnė pedalo eiga). Jėga ta pati remia kaladėlę į diską (nes stabdžių stiprintuvas tai nekeistas kogero?). Aš nieko kito ir nesitikėčia keisdamas dalis iš galingesnės modifikacijos auto :?
2kl.: čia priklauso nuo auto masės- jos gali būti ir vienodos. Bet jei dėl TA rūpiniesi, tai jie ten turi savo nuostatas ir supratimą.

Del prisitrynimo manau spejo per 20k km prisitrint cia nuvazuotas atstumas tarp matavimu :) o del skirtingu imoniu tai sutinku, bet matai tanagra atlikineja TA apziuras joje ruostiems auto ten pat vietoje. tai manau matavimo prietaisai turetu buti praeje metrologine patikra.
Na del stabdymo pirmas dalykas kad padideja atstumas tarp rato centro ir kaladeles trynimosi pavirsiaus, liaudiskai tariant petys, kas ta pacia jega spaudziant cilindriuka duoda geresni stabdyma.(daugiau niuton metru) Del cilindriuku tai butu gerai gauti manzetu diametrus ir stumuokliuko eiga pagrindinio cilindro prasidaviau pora valanu nete bet neradau.

Parašytas: 2010 Lap 23, 21:10
aurissan
Žiūrėk nuo kur tas petys prasideda: jei stabdymo paviršiaus plokštumos vidinio apskritimo diametras didesnis negu prieš tai buvo tai tikrai geriau turi jaustis. Bet jei tik tas centras pasislinkęs į išorę per pusę atstumo kurio skirtumas tarp buvusio ir dabartinio disko išorinio diametro- tada lemia medžiagų (kaladėlių ir diskų) kokybė.

Parašytas: 2010 Lap 23, 21:28
Haro
aurissan rašė:Žiūrėk nuo kur tas petys prasideda: jei stabdymo paviršiaus plokštumos vidinio apskritimo diametras didesnis negu prieš tai buvo tai tikrai geriau turi jaustis. Bet jei tik tas centras pasislinkęs į išorę per pusę atstumo kurio skirtumas tarp buvusio ir dabartinio disko išorinio diametro- tada lemia medžiagų (kaladėlių ir diskų) kokybė.

Bandysiu taip paaiskinti:
Kaladeliu plotas identiskas tiek 900 tiek 9-5 iki 2001 berots ir numeriai sutampa EBC brake pads kataloge senai ziurejau nesu tikras. Taigi toliau nuo rato centro per 24mm pasislenka tiek visinis kaladeles lietimosi pavirsius tiek isorinis. bendroj sumoj padideja disko plotas i kuri remesi kaladele "S=pi r kvadratu" bet manau del sitos priezastiek tik ausinimas pagereja. o stabdymas pagereja del stabymo pavirsiaus pasislinkimo nuo rato centro. Nors butent mano atveju turbut ir kaladeles plotas padidejo kazkiek.
Tik man idomu kodel sumazejo stabdymo stendo rodmenys. Del technikines sendien man i rankas buvo papuoles popiergalis kur surasyti reikalavimai stabdziu sistemai. kazkaip neradau punkto koks gali but skirtumas tarp priekines ir galines asu tarp kaires desnes radau bet tarp asu neradau.

Parašytas: 2010 Lap 23, 21:39
aurissan
Haro rašė:...Kaladeliu plotas identiskas tiek 900 tiek 9-5 iki 2001
...Taigi toliau nuo rato centro per 24mm pasislenka tiek visinis kaladeles lietimosi pavirsius tiek isorinis....
Tokiu atveju stabdyt turėtų efektyviau. Bet kaladėlių stabdymo plotas tai reikšmingais dydis kai vertinamas santykis su stabdymo jėga, t.y. stabdžių stiprintuvo galingumo.

Parašytas: 2010 Lap 23, 21:54
Haro
taigi techniniai masinor reikalavimai TA metu
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaiesk ... ry=&p_tr2=
kiek supratau nera parasyta kiek gali skirtis priekines ir galines asu jegos

Parašytas: 2010 Lap 23, 22:00
drh
reiskias svarbu,kad minimumas stabdymo butu
kokie planai?
keisi darbini cilindra?

Parašytas: 2010 Lap 23, 22:07
Haro
drh rašė:reiskias svarbu,kad minimumas stabdymo butu
kokie planai?
keisi darbini cilindra?

Se savaite planuoju psimti 300 mm galinius stabdzius nuo 9-5 (ventiluojami) pakeisiu juos ir tada galvosiu apie darbini cilindra ir stabdziu stiprintuva.

Parašytas: 2010 Lap 24, 20:11
darėnas
Haro rašė:taigi techniniai masinor reikalavimai TA metu
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaiesk ... ry=&p_tr2=
kiek supratau nera parasyta kiek gali skirtis priekines ir galines asu jegos

nėra ir negali būt ;)

Parašytas: 2010 Lap 24, 21:06
Haro
darėnas rašė:nėra ir negali būt ;)

Vakar pasitikslinimui parasiau i Tuvlita tai sake kad priekis 70% o galas 30 %

Parašytas: 2010 Lap 25, 11:16
Haro
Taigi bet koks stabdziu gerinimas pagal lietuvos istatymus gatvese vazuojanciam automobiliui draudziams :P nebent turit atliekamus. 5k lt pasitikrint jusu padaryto pagerinimo rezultatams :D
leidziami pagerinimai smulkus tokie kaip stabdziu vamzdeliai, zarneles, cilindriukai, diskai, kaladeles.

Parašytas: 2010 Lap 25, 20:45
Khary900
Baisiai ten kas žinos ir tikrins kokia ten pas tave stabdžių sistema? Suprasčiau jei susidėtum naują kokio BREMBO sistemą,kuri nepanaši į originalia,gal tuomet per TA ir kas bandytų pakalbinti,o šiuo atveju, kai dedi tos pačios markės niekas nieko neįtars ir neįtartu... :roll: