dares ir ne karta tokius stabdziu upgreidus...
pats savo opely padidines stabdzius nuo 256 iki 288, galima ir daugiau pasididint, bet isbrangsta jau labai auto eksplotacija, draugui padidinau nuo tu paciu 256 iki 308 (dejau nuo 9-5 aero)....
na bendrai paemus pagereja stabdymas, bet neispudingai, visa esme tame kad tiesiog didesni stabdziai veliau uzkaista, tai aktualu jei kacerginei daznai maliesi, mieste prasmes beveik nera didint...
jei vistik nusprendei darytis tai tiesiog srote rask suportus su braketais tinkancius tavo masinai nuo aero modelio, praeita vasara prase po 150 lt uz vieneta, dabar gal galima ir pigiau susirast, toliau viskas turetu buti bolt-on, an nebent sugalvosi tuos suportus atsirestauruot, priduoti vaizdeli...
tada arba tam paciam srote paziuri kokiu geresniu stabdziu disku komplekta ir vezi nutekint, arba ieskaisi nauju, patarciau zimerman greziotus, kaina apie 500-600lt uz komplekta,
butu pravartu pasikeisti stabdziu skysti i dot-5, jo virimo temperatura aukstesne tai velgi kazkiek nutolina stabdziu dingima ekstremaliuose situacijuose, neblogus siulo ferodo ir valvoline 0.5l~30-40lt, reiks apie kazkur litro ...
kaladeles rinkesi priklausomai nuo to kur naudoji auto, jei vaziuoji varzybuose tai is ferodo gamos reik ziureti DS serijos kaladeles, bet kadangi dar niekad nemaciau jokio saab'o oficialiuose varzybuose tad tau per akis uzteks ir ferodo PRIEMER, t.y. pagerintos kaladeles skirtos gatvei...
kaina butu apie 150lt, prekiauja alterna
na ir belieka armuotos zarneles, na cia jau kaip ponas nuspres
taigi tokio "paprasto" upgreido kaina svyruoja nuo 1000 iki 1500lt, priklausomai nuo to kaip sekasi ieskoti, deretis ir visuokiu blatu, ir turi truputi didesnius, truputi geresnius stabdzius, prie sankryzos tikrai jau nieks nebesugedins ir pries sokant ant drago rimtai pagalvos
cia pats paprasciausiais ir pigiausiais kelias, jei nori dar geresniu stabdziu, teks ieskotis suportu su didesniu cilindriuku skaiciumi