Parašytas: 2010 Rgp 31, 19:31
aisku, ne visas temas esu skaites
Marrat rašė:Absoliutinės reikšmės arklių ir Nm man atrodo dar daugmaž suprantamos. Tiesą pasakius, tikėjausi mažesnių rodiklių nei teorinių - vis tik ne pirma jaunystė...
Man keisčiausia, kad jei teoriškai variklio maksimalus sukimo momentas pasiekiamas prie 2100, tai dyno stendo kreivė prasideda tik nuo 2000, ir reikšmė tuo metu arti 0. Nežinau, kiek tame logikos - ar gali būti taip, kad pradėta matuoti nuo per aukštų sūkių, turbina tiesiog nespėjo "užpūsti"? (Kaip suprantu, dr.amber link to ir lenkia - matytųsi slėgis kolektoriuje tuo metu, būtų galima spręsti?)
Ir dar keistas faktas, kad nėra AG kritimo - tarsi variklį dar būtų galima "sukti".
Kažkaip rpm reikšmės labai klausimą kelia.
Niekas neturi/nematė kito kokio standartinio B204L dyno kreivių palyginimui?
Marrat rašė:... prie mažų apsukų dyno stendas gali per lengvai įsisukti, nesukurdamas pakankamo pasipriešinimo, turbina "neužpučia", dėl ko atitinkamai ir sukimo momento kreivė "piešiama" vėliau...
domas.j rašė:Gal atsirastu norinciu pasimatuot? renkami automobiliai
domas.j rašė:Gal atsirastu norinciu pasimatuot? renkami automobiliai