dyno stendas
- domas.j
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 804
- Užsiregistravo: 2006 Rgs 10, 17:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- domas.j
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 804
- Užsiregistravo: 2006 Rgs 10, 17:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
Aš buvau kiek vėliau - mačiau tave išvažiuojant. Buvau pirmąkart gyvenime
Mano ng 900 2,0 turbo "stock'inis", išskyrus kad galinis duslintuvas nuo 9-3 turbo dyzelio, ir nesu tikras ar tebėra katalizatorius... Rezultatas: 195 B.H.P./6000 rpm ir 255 Nm/5000 rpm (vs teorija: 185 hp/5500 rpm & 263 Nm/2100 rpm). Pasirodė keista, kad arklių daugiau nei stock, o sukimo momentas žemesnis ir prie tokių aukštų sūkių (kaip ir pas Bokštą šitoje pačioje temoje, prieš metus). Štai kreivės:
Dar vienas dalykas, kad standartinis B204L maksimalią galią turėtų pasiekti prie 5500 rpm, o čia prie 6000 rpm, ir kreivė dar nesileidžia (daugiau 6000 rpm nesuko, be to ir "fuel cut" turėtų suveikti prie 6150 rpm). Ir kodėl sukimo momentas toks žemas prie mažų apsukų, o maksimalus pasiekiamas prie tokių aukštų? Ar čia dyno stendo specifika? Gal kas gali pakomentuoti, labiau išmanantis, kodėl tokie skirtumai nuo teorinių duomenų?
Būtų įdomu palyginti su kitų standartinių tokių pačių variklių kreivėmis, bet nerandu niekur.
P.S. Mano SAAB skaičiai gavosi visai kaip tavo BMW
Mano ng 900 2,0 turbo "stock'inis", išskyrus kad galinis duslintuvas nuo 9-3 turbo dyzelio, ir nesu tikras ar tebėra katalizatorius... Rezultatas: 195 B.H.P./6000 rpm ir 255 Nm/5000 rpm (vs teorija: 185 hp/5500 rpm & 263 Nm/2100 rpm). Pasirodė keista, kad arklių daugiau nei stock, o sukimo momentas žemesnis ir prie tokių aukštų sūkių (kaip ir pas Bokštą šitoje pačioje temoje, prieš metus). Štai kreivės:
Dar vienas dalykas, kad standartinis B204L maksimalią galią turėtų pasiekti prie 5500 rpm, o čia prie 6000 rpm, ir kreivė dar nesileidžia (daugiau 6000 rpm nesuko, be to ir "fuel cut" turėtų suveikti prie 6150 rpm). Ir kodėl sukimo momentas toks žemas prie mažų apsukų, o maksimalus pasiekiamas prie tokių aukštų? Ar čia dyno stendo specifika? Gal kas gali pakomentuoti, labiau išmanantis, kodėl tokie skirtumai nuo teorinių duomenų?
Būtų įdomu palyginti su kitų standartinių tokių pačių variklių kreivėmis, bet nerandu niekur.
P.S. Mano SAAB skaičiai gavosi visai kaip tavo BMW
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
- domas.j
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 804
- Užsiregistravo: 2006 Rgs 10, 17:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Man irgi labai keista. Ag gavau ta ka norejau ir net siek tiek daugiau, o Nm gerokai maziau nei turetu buti, plius pas mane atmosferikas, sraiginis turetu Nm pust zymiai daugiau nei atmosferinis. Vien zo, praeitais metas sukau savo aero, buvo mistika, nes kumeliu prisuko maziau nei reikia o Nm daugiau nei standarte, o siais metais atvirksciai
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 408
- Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
- Miestas: Klaipėda
man kažkodėl atrodo, kad pas juos su perskaičiavimu rpm problemos yra. tada ir gaunasi belekas ir belekaip. va stumtelti tą kreivę per 1000 rpm į kairę ir viskas žymiai arčiau stock atrodys.
šiaip 250 Nm iš gyvenimo mačiusio B204L nėra jau taip blogai. O ir torko bendroj sumoj pas jį daugiau gavosi nei atmosferike. Būtų įdomu paloginti bent koks slėgis ten kokiu metu yra, tada būtų galima galvoti apie tai kiek teisybės šitose kreivėse yra.
šiaip 250 Nm iš gyvenimo mačiusio B204L nėra jau taip blogai. O ir torko bendroj sumoj pas jį daugiau gavosi nei atmosferike. Būtų įdomu paloginti bent koks slėgis ten kokiu metu yra, tada būtų galima galvoti apie tai kiek teisybės šitose kreivėse yra.
- darėnas
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 807
- Užsiregistravo: 2008 Geg 30, 20:59
- Miestas: Mėmelis
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
Absoliutinės reikšmės arklių ir Nm man atrodo dar daugmaž suprantamos. Tiesą pasakius, tikėjausi mažesnių rodiklių nei teorinių - vis tik ne pirma jaunystė...
Man keisčiausia, kad jei teoriškai variklio maksimalus sukimo momentas pasiekiamas prie 2100, tai dyno stendo kreivė prasideda tik nuo 2000, ir reikšmė tuo metu arti 0. Nežinau, kiek tame logikos - ar gali būti taip, kad pradėta matuoti nuo per aukštų sūkių, turbina tiesiog nespėjo "užpūsti"? (Kaip suprantu, dr.amber link to ir lenkia - matytųsi slėgis kolektoriuje tuo metu, būtų galima spręsti?)
Ir dar keistas faktas, kad nėra AG kritimo - tarsi variklį dar būtų galima "sukti".
Kažkaip rpm reikšmės labai klausimą kelia.
Niekas neturi/nematė kito kokio standartinio B204L dyno kreivių palyginimui?
Man keisčiausia, kad jei teoriškai variklio maksimalus sukimo momentas pasiekiamas prie 2100, tai dyno stendo kreivė prasideda tik nuo 2000, ir reikšmė tuo metu arti 0. Nežinau, kiek tame logikos - ar gali būti taip, kad pradėta matuoti nuo per aukštų sūkių, turbina tiesiog nespėjo "užpūsti"? (Kaip suprantu, dr.amber link to ir lenkia - matytųsi slėgis kolektoriuje tuo metu, būtų galima spręsti?)
Ir dar keistas faktas, kad nėra AG kritimo - tarsi variklį dar būtų galima "sukti".
Kažkaip rpm reikšmės labai klausimą kelia.
Niekas neturi/nematė kito kokio standartinio B204L dyno kreivių palyginimui?
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
- darėnas
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 807
- Užsiregistravo: 2008 Geg 30, 20:59
- Miestas: Mėmelis
- domas.j
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 804
- Užsiregistravo: 2006 Rgs 10, 17:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Marrat rašė:Absoliutinės reikšmės arklių ir Nm man atrodo dar daugmaž suprantamos. Tiesą pasakius, tikėjausi mažesnių rodiklių nei teorinių - vis tik ne pirma jaunystė...
Man keisčiausia, kad jei teoriškai variklio maksimalus sukimo momentas pasiekiamas prie 2100, tai dyno stendo kreivė prasideda tik nuo 2000, ir reikšmė tuo metu arti 0. Nežinau, kiek tame logikos - ar gali būti taip, kad pradėta matuoti nuo per aukštų sūkių, turbina tiesiog nespėjo "užpūsti"? (Kaip suprantu, dr.amber link to ir lenkia - matytųsi slėgis kolektoriuje tuo metu, būtų galima spręsti?)
Ir dar keistas faktas, kad nėra AG kritimo - tarsi variklį dar būtų galima "sukti".
Kažkaip rpm reikšmės labai klausimą kelia.
Niekas neturi/nematė kito kokio standartinio B204L dyno kreivių palyginimui?
Ash praitais metais toki stock'a matavau. Man prisuko 175ag ir 285Nm
Kai rasiu kur kreives, idomumo del galesiu imest
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
Būtų įdomu pamatyti.
Dar radau tokį paaiškinimą, kad prie mažų apsukų dyno stendas gali per lengvai įsisukti, nesukurdamas pakankamo pasipriešinimo, turbina "neužpučia", dėl ko atitinkamai ir sukimo momento kreivė "piešiama" vėliau.
Geriausia būtų, kad kas suprantantis daugiau už mane matavimuose su stendu paaiškintų, nes čia didelis šansas nusišnekėti
Dar radau tokį paaiškinimą, kad prie mažų apsukų dyno stendas gali per lengvai įsisukti, nesukurdamas pakankamo pasipriešinimo, turbina "neužpučia", dėl ko atitinkamai ir sukimo momento kreivė "piešiama" vėliau.
Geriausia būtų, kad kas suprantantis daugiau už mane matavimuose su stendu paaiškintų, nes čia didelis šansas nusišnekėti
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Marrat rašė:... prie mažų apsukų dyno stendas gali per lengvai įsisukti, nesukurdamas pakankamo pasipriešinimo, turbina "neužpučia", dėl ko atitinkamai ir sukimo momento kreivė "piešiama" vėliau...
Taip ir gali būti! Ir tai reikštų jog stendas visdėl to nėra tvarkingas!
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
- domas.j
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 804
- Užsiregistravo: 2006 Rgs 10, 17:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
- Nivaue
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 66
- Užsiregistravo: 2006 Lie 20, 21:05
- Miestas: Klaipėda-Vilnius
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių