dyno stendas

Vartotojo avataras
domas.j
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 804
Užsiregistravo: 2006 Rgs 10, 17:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė domas.j » 2010 Rgp 31, 19:31

aisku, ne visas temas esu skaites :)
Vartotojo avataras
domas.j
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 804
Užsiregistravo: 2006 Rgs 10, 17:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė domas.j » 2010 Rgs 09, 23:01

gaila, kad ne vienas lektuvas taip ir nepasirode :(
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
sorry, kad ne lektuvas :oops:
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Standartinė Marrat » 2010 Rgs 10, 00:41

Aš buvau kiek vėliau - mačiau tave išvažiuojant. Buvau pirmąkart gyvenime :)
Mano ng 900 2,0 turbo "stock'inis", išskyrus kad galinis duslintuvas nuo 9-3 turbo dyzelio, ir nesu tikras ar tebėra katalizatorius... Rezultatas: 195 B.H.P./6000 rpm ir 255 Nm/5000 rpm (vs teorija: 185 hp/5500 rpm & 263 Nm/2100 rpm). Pasirodė keista, kad arklių daugiau nei stock, o sukimo momentas žemesnis ir prie tokių aukštų sūkių (kaip ir pas Bokštą šitoje pačioje temoje, prieš metus). Štai kreivės:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Dar vienas dalykas, kad standartinis B204L maksimalią galią turėtų pasiekti prie 5500 rpm, o čia prie 6000 rpm, ir kreivė dar nesileidžia (daugiau 6000 rpm nesuko, be to ir "fuel cut" turėtų suveikti prie 6150 rpm). Ir kodėl sukimo momentas toks žemas prie mažų apsukų, o maksimalus pasiekiamas prie tokių aukštų? Ar čia dyno stendo specifika? Gal kas gali pakomentuoti, labiau išmanantis, kodėl tokie skirtumai nuo teorinių duomenų?
Būtų įdomu palyginti su kitų standartinių tokių pačių variklių kreivėmis, bet nerandu niekur.
P.S. Mano SAAB skaičiai gavosi visai kaip tavo BMW :)
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Vartotojo avataras
domas.j
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 804
Užsiregistravo: 2006 Rgs 10, 17:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė domas.j » 2010 Rgs 10, 01:35

Man irgi labai keista. Ag gavau ta ka norejau ir net siek tiek daugiau, o Nm gerokai maziau nei turetu buti, plius pas mane atmosferikas, sraiginis turetu Nm pust zymiai daugiau nei atmosferinis. Vien zo, praeitais metas sukau savo aero, buvo mistika, nes kumeliu prisuko maziau nei reikia o Nm daugiau nei standarte, o siais metais atvirksciai :roll:
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Standartinė aurissan » 2010 Rgs 10, 04:51

Kokį velnią jie ten maklina, ar stendų nesusireguliuoja ar taip ką prichimičina. Tai kur tada varyt, kad teisybę sužinot :roll:
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
dr.amber
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 408
Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
Miestas: Klaipėda

Standartinė dr.amber » 2010 Rgs 10, 08:40

man kažkodėl atrodo, kad pas juos su perskaičiavimu rpm problemos yra. tada ir gaunasi belekas ir belekaip. va stumtelti tą kreivę per 1000 rpm į kairę ir viskas žymiai arčiau stock atrodys.
šiaip 250 Nm iš gyvenimo mačiusio B204L nėra jau taip blogai. O ir torko bendroj sumoj pas jį daugiau gavosi nei atmosferike. Būtų įdomu paloginti bent koks slėgis ten kokiu metu yra, tada būtų galima galvoti apie tai kiek teisybės šitose kreivėse yra.
Vartotojo avataras
darėnas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 807
Užsiregistravo: 2008 Geg 30, 20:59
Miestas: Mėmelis

Standartinė darėnas » 2010 Rgs 10, 09:06

nu bet nuo 3500rpm torko kreivė tai ideali.......
:twisted:
kaip ir jau ex: 9-5 3.0 LPT ARC '03 :(
Laikinas sprendimas - RWD.
Laukiu-nelaukiu žiemos :D
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Standartinė Marrat » 2010 Rgs 10, 09:35

Absoliutinės reikšmės arklių ir Nm man atrodo dar daugmaž suprantamos. Tiesą pasakius, tikėjausi mažesnių rodiklių nei teorinių - vis tik ne pirma jaunystė...
Man keisčiausia, kad jei teoriškai variklio maksimalus sukimo momentas pasiekiamas prie 2100, tai dyno stendo kreivė prasideda tik nuo 2000, ir reikšmė tuo metu arti 0. :roll: Nežinau, kiek tame logikos - ar gali būti taip, kad pradėta matuoti nuo per aukštų sūkių, turbina tiesiog nespėjo "užpūsti"? (Kaip suprantu, dr.amber link to ir lenkia - matytųsi slėgis kolektoriuje tuo metu, būtų galima spręsti?)
Ir dar keistas faktas, kad nėra AG kritimo - tarsi variklį dar būtų galima "sukti".
Kažkaip rpm reikšmės labai klausimą kelia.
Niekas neturi/nematė kito kokio standartinio B204L dyno kreivių palyginimui?
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Vartotojo avataras
darėnas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 807
Užsiregistravo: 2008 Geg 30, 20:59
Miestas: Mėmelis

Standartinė darėnas » 2010 Rgs 10, 10:06

ag kreivė yra tik Nm išvestinė, taip kad atskirai į ją žiūrėt nėra prasmės ;)
kaip ir jau ex: 9-5 3.0 LPT ARC '03 :(
Laikinas sprendimas - RWD.
Laukiu-nelaukiu žiemos :D
Vartotojo avataras
domas.j
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 804
Užsiregistravo: 2006 Rgs 10, 17:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė domas.j » 2010 Rgs 10, 10:30

Marrat rašė:Absoliutinės reikšmės arklių ir Nm man atrodo dar daugmaž suprantamos. Tiesą pasakius, tikėjausi mažesnių rodiklių nei teorinių - vis tik ne pirma jaunystė...
Man keisčiausia, kad jei teoriškai variklio maksimalus sukimo momentas pasiekiamas prie 2100, tai dyno stendo kreivė prasideda tik nuo 2000, ir reikšmė tuo metu arti 0. :roll: Nežinau, kiek tame logikos - ar gali būti taip, kad pradėta matuoti nuo per aukštų sūkių, turbina tiesiog nespėjo "užpūsti"? (Kaip suprantu, dr.amber link to ir lenkia - matytųsi slėgis kolektoriuje tuo metu, būtų galima spręsti?)
Ir dar keistas faktas, kad nėra AG kritimo - tarsi variklį dar būtų galima "sukti".
Kažkaip rpm reikšmės labai klausimą kelia.
Niekas neturi/nematė kito kokio standartinio B204L dyno kreivių palyginimui?

Ash praitais metais toki stock'a matavau. Man prisuko 175ag ir 285Nm
Kai rasiu kur kreives, idomumo del galesiu imest
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Standartinė Marrat » 2010 Rgs 10, 12:16

Būtų įdomu pamatyti.
Dar radau tokį paaiškinimą, kad prie mažų apsukų dyno stendas gali per lengvai įsisukti, nesukurdamas pakankamo pasipriešinimo, turbina "neužpučia", dėl ko atitinkamai ir sukimo momento kreivė "piešiama" vėliau.
Geriausia būtų, kad kas suprantantis daugiau už mane matavimuose su stendu paaiškintų, nes čia didelis šansas nusišnekėti :)
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Standartinė aurissan » 2010 Rgs 10, 13:49

Marrat rašė:... prie mažų apsukų dyno stendas gali per lengvai įsisukti, nesukurdamas pakankamo pasipriešinimo, turbina "neužpučia", dėl ko atitinkamai ir sukimo momento kreivė "piešiama" vėliau... :)

Taip ir gali būti! Ir tai reikštų jog stendas visdėl to nėra tvarkingas!
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Vartotojo avataras
domas.j
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 804
Užsiregistravo: 2006 Rgs 10, 17:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė domas.j » 2010 Lap 19, 04:03

Gal atsirastu norinciu pasimatuot? renkami automobiliai :)
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Standartinė Romeo » 2010 Lap 19, 07:23

domas.j rašė:Gal atsirastu norinciu pasimatuot? renkami automobiliai :)


Norėčiau, bet trenktis dėl šito reikalo į Vilnių nesinori.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
Nivaue
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 66
Užsiregistravo: 2006 Lie 20, 21:05
Miestas: Klaipėda-Vilnius

Standartinė Nivaue » 2010 Lap 19, 13:45

domas.j rašė:Gal atsirastu norinciu pasimatuot? renkami automobiliai :)


Gal ir idomu butu, kas ten per kainos ir ar automatus matuoja ? :)
Saab 9-3 1.9 TiD MY07
Saab 9-5 Aero MY00 (parduotas)
Saab 900SE 185hp (parduotas)

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 13 ir 0 svečių