Puslapis 6262

Re:

Parašytas: 2015 Spa 02, 21:42
Rudik
bruzas rašė:Kaip ogiui suderinai ismetima, kad dujom vaziuotu? :)

Jei paaiskinsi kaip susijes kuro tipas su ismetimu, pabandysiu atsakyti. :?

Parašytas: 2015 Spa 02, 22:22
bruzas
EGT tarkim :)

Re:

Parašytas: 2015 Spa 03, 07:14
Rudik
bruzas rašė:EGT tarkim :)

Stai kaip... Na gerai, del IV kartos duju irangos specifikos, buvo ribojamas deguones perteklius. :)

Re: Re:

Parašytas: 2015 Spa 03, 10:40
Romeo
Rudik rašė:
bruzas rašė:EGT tarkim :)

Stai kaip... Na gerai, del IV kartos duju irangos specifikos, buvo ribojamas deguones perteklius. :)

Kodėl "buvo"?

Re: Saab performanco galimybes

Parašytas: 2015 Spa 04, 08:50
Rudik
Todel, kad prazuvo... ir .... is dalies, del netesiogines kaltes 3" ismetimo sistemos. :?

Re: Saab performanco galimybes

Parašytas: 2015 Spa 05, 12:41
svitas
Bet koks garsas 3 coliu išmetimo :shock: buvo 60 tiesus iki galines pūsles nismo tai žimie tiliau buvo, trauka dar nepasikeitė duju nėra , liktai gal geriau traukia :-D

Re: Saab performanco galimybes

Parašytas: 2015 Spa 05, 13:51
bruzas
Ne lyrika uzsimineti atejau , tad jusu tokie komentarai nei kiek nepadeda;) . Noreciau isgirsti konkretu atsakyma , kaip visa tai pasidaro . Aciu kolegos.
Perki ECU, vaziuoji pas kazka su tech2, dedi vietoj ECU ir pririsineji. Reikia praeitos masinos VIN.

Geresnis variantas - perki belekoki ECU, duodi supust kazkam stage1 ir turi keliais kW dar daugiau nei stock 184.

Re: Saab performanco galimybes

Parašytas: 2016 Vas 10, 18:09
Rudik

Re: Saab performanco galimybes

Parašytas: 2016 Bal 08, 08:20
Juzis
Pora faktu atsakant i tai kas buvo parašyta:

Tiesioginio išmetimo duslintuvas turbo varikliams tik i naudą, visokie rezonatoriai (aišku be pertvaru) čia jau skonio garsui klausimas. Skersmuo - pagal sraige, 3" einamiausias.

B2XX varikliu "chipinimas" ypač stage'ais yra žaidimas su ugnimi. 2,3T variklio ~ribos be lindimo į geležį: iki <250a.g žalia, 250-300 geltona, >300-randona-gali jau laukti kada išlakstys viskas šaibom.
Kodėl?
Todėl, kad tie motorai yra nėra pakankamai ir tiksliai išbalansuoti, kalba eina apie visas besisukančias detales. Pradedant juos prievartauti standartinius, tas disbalansas nebeišlyginamas balansinių velenukų, gaunasi permušimai arba rezonansas, ko pasekoje, skyle motore.
Ką dartyti? -taikyti tokius Steidžus:
1. Pirmiausia atjungti kibenifeni tuos balansyrus.
2. Lendant giliau-ant dinaminiu staklių išbalansuoti alkūninį veleną ir viskas kas ant jo sukasi (t.y. viskas). Pas maniski paklaida buvo kazkas 20-30g tarpe, finale liko 2g, balansuojant ties 11000rpm.
3. ir t.t.-jei to reikia, prasideda kilo euru reikalaujantys dalykai.

Re: Saab performanco galimybes

Parašytas: 2016 Bal 13, 09:00
ML13
Sveiki,

Atsiprasau uz pasikartojima, bet labai reiktu forumiecio kontaktu (kazkada jis sioje temoje labai aktyvus buvo). Arba kito zmogaus, kuris dirba su Trionic Can Flasher programa.
Aciu!