Puslapis 5962

Re: Saab performanco galimybes

Parašytas: 2015 Rgp 27, 13:40
matas_
dėkavoju, kažkada reikės šitą pasidaryti ir pasidalinti įspūdžiais. :cyclopsani:

Re: Saab performanco galimybes

Parašytas: 2015 Rgs 20, 13:10
krafas
Sveiki, pas mane MY05 2.3t (B235E), turiu minčių keisti GT17 į TD04. Kiek skaičiau, tai didelių pakeitimų ten neturėtų būti, gal galite tiksliai išvardinti ką reikės pakeist ir kokie pakeitimai su ECU - ar reiks kažką modifikuoti ar ne?

Re: Saab performanco galimybes

Parašytas: 2015 Rgs 20, 13:42
Romeo
krafas rašė:Sveiki, pas mane MY05 2.3t (B235E), turiu minčių keisti GT17 į TD04. Kiek skaičiau, tai didelių pakeitimų ten neturėtų būti, gal galite tiksliai išvardinti ką reikės pakeist ir kokie pakeitimai su ECU - ar reiks kažką modifikuoti ar ne?

Jei norėsi išnaudoti TD04 galimybes - reikės.

Re: Saab performanco galimybes

Parašytas: 2015 Rgs 20, 21:41
tmocke
As kitaip sakyciu, jei neketini programuoti neverta TD04 deti.

Re: Saab performanco galimybes

Parašytas: 2015 Rgs 20, 21:54
Rudik
Ka nori laimet?

Re: Saab performanco galimybes

Parašytas: 2015 Rgs 20, 22:40
romask
1000km palangoj, turbut, kam daugiau ilgaamziskumu turbinos rupintis, nesiderinant prie potencialo :D

Re: Saab performanco galimybes

Parašytas: 2015 Rgs 21, 13:24
krafas
Romeo rašė:
krafas rašė:Sveiki, pas mane MY05 2.3t (B235E), turiu minčių keisti GT17 į TD04. Kiek skaičiau, tai didelių pakeitimų ten neturėtų būti, gal galite tiksliai išvardinti ką reikės pakeist ir kokie pakeitimai su ECU - ar reiks kažką modifikuoti ar ne?

Jei norėsi išnaudoti TD04 galimybes - reikės.


O kokios TD04 galimybės lyginant su dabartiniu stockiniu variantu (GT17)? T.y. ką galima išspausti iš TD04 (proto ribose, nelendant į variklį), ką rekomenduotumėt, ko nerekomenduotumėt ir pan. Mašina skirta kasdieniam važinėjimui.

Re: Saab performanco galimybes

Parašytas: 2015 Rgs 21, 15:25
tmocke
Galima pirkti AERO kompa + TD04 ir tureti 184kw/350nm.
Galima pirkti AERO turbina + chipuoti ir tureti 180-190kw/400-420nm.

Re: Saab performanco galimybes

Parašytas: 2015 Rgs 21, 15:53
Rudik
Kas per AERO kompas? Pas saaba zodziu "aero", vadindavosi isorine apdaila, veliau ir komplektacija... o motorai galejo buti "skirtingi".

Re: Saab performanco galimybes

Parašytas: 2015 Rgs 21, 16:22
krafas
tmocke rašė:Galima pirkti AERO kompa + TD04 ir tureti 184kw/350nm.

O kompai tikrai skiriasi?

tmocke rašė:Galima pirkti AERO turbina + chipuoti ir tureti 180-190kw/400-420nm.

O pas aero ne TD04 stovi?

Visai susimaišiau :)

p.s. 180-190/400-420 skamba smagiai, o kaip variklio atžvilgiu? Čia jau viršutinė riba, kurią pasiekus "kenkia" varikliui ar saugi riba, kai nereikia bijot, jog variklis išsitaškys po kiek laiko?

Parašytas: 2015 Rgs 21, 16:42
bruzas
Pas aero td04.
Kompai vienodi - skirias programos.
Ne, tai nera virsutine riba, bet netoli. Dar keliasdesimt kW galima butu "imest".

Re: Saab performanco galimybes

Parašytas: 2015 Rgs 21, 17:57
timeless
Domina atsakymai į identiško keitimo niuansų klausimus. Pabandysiu tik dėl E detalių patikimumo naudojant jas pagal R (TD04 + softas) suprasti kitaip:

Kiek E nuo R tie 16 vožtuvų (nr. 13+14) skirasi savo fiz. išmatavimais / metalo standumu?

Mark rašė:taip pat ir sitie tik dar stumuokliu forma skiriasi tiek b205r tiek b235r nuo "e"
Skiriasi stūmokliai tais 0.5 mm vs 1.0 mm ar dar ir forma…? Konkrečiau galima kas tai per atstumai / formos skirtumai?



Norint visus vožtuvus pakeisti užtektų nuimt tik viršutinį dangtelį ar reiktų ir variklio galvą? Ar jei jau keisti vožtuvus tai derėtų ir stūmoklius (na ir tuomet nuiminėt galvą)?


Pagal EPC matau skiriasi dar ir bent šios detalės:
Atrama + viena pagalvė + jos varžtai
Ar teisingai suprantu, kad variklis „pakabintas“ ant tos pagalvės būtent per nr. 13A atramą? Keičiant ją ardymo reiktų tiek pat kaip ir keičiant nr. 15 pagalvę? Ir taip pat jei kas žino – kiek pastarosios E detalės mažiau standžios už R?

Re: Saab performanco galimybes

Parašytas: 2015 Rgs 21, 19:29
tmocke
Rudik rašė:Kas per AERO kompas? Pas saaba zodziu "aero", vadindavosi isorine apdaila, veliau ir komplektacija... o motorai galejo buti "skirtingi".


Tai turbut idejus i 2.3 2.0 kompa viskas bus ciki, taip rudik??

Aero pasakiau tam, kad jei zmogus nenoretu nieko cipuotis, nusipirktu TD04 turbina, kompa is 184kw variklio, susiristu su TECH2 ir dziaugtusi.

Re: Saab performanco galimybes

Parašytas: 2015 Rgs 21, 19:31
tmocke
krafas rašė:
tmocke rašė:Galima pirkti AERO kompa + TD04 ir tureti 184kw/350nm.

O kompai tikrai skiriasi?

tmocke rašė:Galima pirkti AERO turbina + chipuoti ir tureti 180-190kw/400-420nm.

O pas aero ne TD04 stovi?

Visai susimaišiau :)

p.s. 180-190/400-420 skamba smagiai, o kaip variklio atžvilgiu? Čia jau viršutinė riba, kurią pasiekus "kenkia" varikliui ar saugi riba, kai nereikia bijot, jog variklis išsitaškys po kiek laiko?


Kompai identiski skiriasi tik programos juose. Aero tik su TD04.

Teorine riba 300ag. Bet buna linksta motorai ir su standartine galia. :)

Re: Saab performanco galimybes

Parašytas: 2015 Rgs 21, 19:40
Rudik
Dabar idomiausias klausimas: kuom (isskirus mokescius) skiriasi 169/350 vs 184/350 :?: