romask rašė:Tai visos jos customaizinamos turbut Kiek pamenu tai ir dede PRUSAS ta daro
teks su dėde kada pakalbėt
romask rašė:Tai visos jos customaizinamos turbut Kiek pamenu tai ir dede PRUSAS ta daro
Dru rašė:Įdomu, kokia naudotų kaina.
Garrett GT1752 arba GT1752S (Kuris tiksliai šiuo metu pats nežinau, bet matyt pirmas…. P/N 452204-5, S/N 275701)Dru rašė:O koks tas garret, kolega? Spėju, ne GT2860RS
AeroGriffin rašė:…, kuris nors ir nėra tai kas už akių užkliūna, jei ką …
Kol kas padėta namie ir tiek Planai susitvarkyti viską su auto ir tada swap'inti Nebent kam nors prireiktų Garrett'o anksčiau…Mark rašė:Aerogriffin o kur dejai mitsubishi turba, gal sau uzdejai?
OT: O GT1752S, kurios galia anot tos TurboOST lentelės = 252 AG irgi ne vieta čia net būti paminėta?tmocke rašė:Na GT17 tikrai neturiu buti prie performanco temos.
Ji gali buti kaip pereinamas laikotarpis iki normalios turbo.
T25 - 250-270ag.
Gali bandyt daryt hibrida t25/28.
Bet turbut geriausia TD04. Turiu po stalu, bet ja reikia CHRA.
AeroGriffin rašė:OT: O GT1752S, kurios galia anot tos TurboOST lentelės = 252 AG irgi ne vieta čia net būti paminėta?
Dru rašė:nusprendžiau pradėt kažką daryt su savo 9-3, žingsnelis po žingsnelį. Ta proga užsisakiau įrangą pasijungt ecu ir pasireguliuot. Įdomu jūsų nuomonė - ar stage 1 bent kažkiek žymiau jaučias nei stock'inis variantas? Aišku, pats greit (tikiuosi) sužinosiu, bet smalsu.
Povilas rašė:Tik geri atsiliepimai apie juos. Pirkau kuro siurblį, atsiuntė per savaitę. Po 3 mėnesių siurblys užlinko nuo jam nepritaikyto kuro (ne jų kaltė, bet jiems to nesakiau), parašiau emailą, nusiunčiau jiems atgal siurblį, gavau kitą ir dar suvenyrų įmetė šiaip parašyk jiems, paklausk kas per reikalas. Tuos BDM interfeisus jie patys perka iš kitos kompanijos, gal pasibaige acargos.
Vartotojai naršantys šį forumą: 9 ir 0 svečių