DIY "Sport" poliuretaninės variklio pagalvės
Parašytas: 2015 Gru 03, 16:50
Taigi viskas prasidėjo nuo šokinėjančios po truputį vis labiau bėgių rankenos, poto sekusios variklio pagalvės pakeitimo ir vėl grįžtant prie tos jau mažiau bet vistiek šokinėjančios bėgių rankenos.. Dar ir šokinėjančio variklio judant iš vietos kaip pastebėjau kas atsisėda už vairo net ir patyre vairuotojai sunkiai sekas neužgesus pajudėt pvz. per T.A. kontrolierius užgeso gal 5 kartus..
Tikrinus 2 kartus pagalves sakė kad jos visos geros, kadangi jos aftermarketinės ir pvz. variklio keleivio pusės pagalvė net nepanaši į originalią tai nusprendžiau jas sustiprinti poliuretanu ir padaryt "sport" tipo pagalves..
Pvz. pirkti iš abbot racing kainuoja tiek: http://www.abbottracing.net/product.php?id_product=424
Taigi pasiruošimas darbams:
Plyšus sena pagalvė (radau rusyje),
Brake (carb) cleaneris nebūtina bet lengviau nusiemė visas purvas,
Šepetukas ir Fairy atšveist pagalvei,
Permatex rudžių surišėjas (rūdis paverčia juoda kieta medžiaga) irgi nebūtina bet norėjau kad labiau apsaugotas metalas būtų,
Mannol skystas poliuretanas stiklų klijavimui (senukuose akcija 4.55 eur) užtenka apie 2 pagalvėm nes pusę tik išnaudojau.
Pirštinės, būtinai naudot geriausiai kur būna viena pusės guma kita medžiaga, man per medžiagines kiauriai pateko tai poto ilgai ir nuobodžiai rankas šveičiau.
Jeigu darba atliekami namuose tai pasitieskit daug popieriaus ar pan. nes labai teplus darbas.
Dar pieštuko, ausų krapštukų ar panašių daiktų kad suformuot ta masę, kiti izoliaciją naudoja plačią bet pas mane toks variantas neišėjo dėl formos..
Pagalvė po plovimo matomas aiškiai trūkimas:
Na ir tada reikėjo pakaitint poliuretaną, lietuviškoj instrukcijoj nebuvo parašyta o po ja angliškoj buvo.. bet nepakaitinau tai buvo labai tirštas tai teko pavargt ten tepliojant jį ir užtrukau ilgiau negu tikėjausi.
Galutinis rezultatas toks:
Viršuje palikau truputį siauresnio pločio kad truputi daugiau to lankstumo būtų. Šiaip gal ant foto nelabai kaip atrodo bet realiai atrodo visai neblogai, laukt reikia kol išdžius mažiausiai turbūt kelias dienas ir ieškotis antros pagalvės donoro..
Rezultatų dar negaliu pasakyti bet skaitant įvairiausius forumus kurie atliko tokį modą tai jaučias žymiai mažesnis variklio judėjimas ir visi tik giria, tiesa minusas kad ant laisvų apsukų jaučiasi vos didesnė vibracija variklio ir tai tik ant kaip kurių modelių pvz. civic.. žėsiu kai pasidarysiu abi tai pasidalinsiu įspūdžiais..
Tikrinus 2 kartus pagalves sakė kad jos visos geros, kadangi jos aftermarketinės ir pvz. variklio keleivio pusės pagalvė net nepanaši į originalią tai nusprendžiau jas sustiprinti poliuretanu ir padaryt "sport" tipo pagalves..
Pvz. pirkti iš abbot racing kainuoja tiek: http://www.abbottracing.net/product.php?id_product=424
Taigi pasiruošimas darbams:
Plyšus sena pagalvė (radau rusyje),
Brake (carb) cleaneris nebūtina bet lengviau nusiemė visas purvas,
Šepetukas ir Fairy atšveist pagalvei,
Permatex rudžių surišėjas (rūdis paverčia juoda kieta medžiaga) irgi nebūtina bet norėjau kad labiau apsaugotas metalas būtų,
Mannol skystas poliuretanas stiklų klijavimui (senukuose akcija 4.55 eur) užtenka apie 2 pagalvėm nes pusę tik išnaudojau.
Pirštinės, būtinai naudot geriausiai kur būna viena pusės guma kita medžiaga, man per medžiagines kiauriai pateko tai poto ilgai ir nuobodžiai rankas šveičiau.
Jeigu darba atliekami namuose tai pasitieskit daug popieriaus ar pan. nes labai teplus darbas.
Dar pieštuko, ausų krapštukų ar panašių daiktų kad suformuot ta masę, kiti izoliaciją naudoja plačią bet pas mane toks variantas neišėjo dėl formos..
Pagalvė po plovimo matomas aiškiai trūkimas:
Na ir tada reikėjo pakaitint poliuretaną, lietuviškoj instrukcijoj nebuvo parašyta o po ja angliškoj buvo.. bet nepakaitinau tai buvo labai tirštas tai teko pavargt ten tepliojant jį ir užtrukau ilgiau negu tikėjausi.
Galutinis rezultatas toks:
Viršuje palikau truputį siauresnio pločio kad truputi daugiau to lankstumo būtų. Šiaip gal ant foto nelabai kaip atrodo bet realiai atrodo visai neblogai, laukt reikia kol išdžius mažiausiai turbūt kelias dienas ir ieškotis antros pagalvės donoro..
Rezultatų dar negaliu pasakyti bet skaitant įvairiausius forumus kurie atliko tokį modą tai jaučias žymiai mažesnis variklio judėjimas ir visi tik giria, tiesa minusas kad ant laisvų apsukų jaučiasi vos didesnė vibracija variklio ir tai tik ant kaip kurių modelių pvz. civic.. žėsiu kai pasidarysiu abi tai pasidalinsiu įspūdžiais..