Puslapis 23

Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero

Parašytas: 2015 Bal 15, 21:30
timeless
romask rašė:Kas cia per blevyzgos? :-D nuo tiuningo(kategorijoj tik) iki burimo is kavos tirsciu... Du pranesimai i tema :-D
Martynai toki OT pas save lektuvo temoj uzvedinek, o ne isivaizduojama tiuningavima aprasinek, kai jau pirmas postas yra totalus OT ziurint i tema, kuri siuo atveju butu geriau - budget ajiero :)
Kategorija yra Tobulinimas, ir čia yra Tobulinimas, ir jokio tavo labai norimo primest mano įsivaizduojamo, ir dėl to tenkint save šaipantis, – tiuningavimo. Kapiš :?:
Ir tu vis dar tikrai gali pasinaudoti šio linko teikiamais privalumais.

Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero

Parašytas: 2015 Bal 15, 21:35
romask
Bent i tema susigalvota pasiziurek ir pasiskaityk ka rasineji. Ar nors truputi susije tie dalykai?

Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero

Parašytas: 2015 Bal 15, 21:40
Rudik
Piliau trecios grupes MPM (10W-40) -"ryjo" trolis alyva kaip kiaule bananus. (Klp-Vln-Klp, beveik litras)
Uzpiliau antros grupes Comma (15W-40,intercars) - pradejo ilgai barsket kompensatoriai, saltai uzkurus... po keliu simtu kilu, piliau lauk..
Paskutinis pilimas: ketvirtos grupes Castrol (5W-40,akcija,intercars), "saltas" barskejimas sutrumpejo, po poros tukstanciu, nesimate akivaizdaus alyvos lygio sumazejimo.

Galvokit ka norit. ;)

Parašytas: 2015 Bal 15, 23:32
bruzas
Po to kai kastrolio falsyfkes atrado net sandeliuojamas LT(jau nekalbant apie tai kad n metu sklande gandai apie prasta tepala garsiu firmu), tai apie ji paskutinej vietoj galvociau. Vienam 9-5 2.3t su normaliu varikliu 2 metus pilamas kastrolis buvo (magnatecas lyg, arba edge) ir uzvele indeklus. Del castrolio? Nebutinai. Bet bet bet... Kitu markiu forumuose irgi labai daug sutapimu, tokiu kaip mano minimam SAAB. Neimanoma teigti kad nuo kastrolio, niekas nedare pilnos variklio analizes pries/po, bet bet bet...

Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero

Parašytas: 2015 Bal 16, 05:47
Mark
Rudikai tai ka tu 15w40 uzpiliai ir kompensatoriai ilgiau kvaksejo ant salto, reikejo dar 80w90 koki uzpilt ir ant karsto pakvaksetu :lol:

Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero

Parašytas: 2015 Bal 16, 09:31
CandyBoy
Patys lenktynininkai sako, kad su 10w60 castroliu lieka daug nagaro ir ryja tepala. Pvz su liqui moly viskas ok ,ir valge tik simboliskai. Yra daug geresniu tepalo brandu nei castrolis. Kam ji pirkti ir po to galvoti, padirbtas ar ne :D.

Nors jeigu vazineji iki 3k rpm ir pagal taisykles, tai realiai koks skirtumas koki tepala pilt... :D

Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero

Parašytas: 2015 Bal 16, 17:59
lul

Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero

Parašytas: 2015 Bal 16, 23:09
Rudik
Mark rašė:Rudikai tai ka tu 15w40 uzpiliai ir kompensatoriai ilgiau kvaksejo ant salto, reikejo dar 80w90 koki uzpilt ir ant karsto pakvaksetu :lol:

Patikslinimas. Kompensatoriai barskejo ne visi, yra vienas, gal pora, kurie, po nakties, kartais (priklusomai kaip sustoja paskirstimo velenai) pasireiksdavo. Su Castrol tas dalykas niekur nedingo, bet gal kazkiek sutrumpejo.

p.s. Ipilus ta 15w40 i audi (variklio praplovimo tikslais), jokiu anomaliju nespejo pasireikst iki pardavimo.

Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero

Parašytas: 2015 Bal 17, 06:21
tmocke
B205e, viena karta buvo subarskeje kompensatoriai, pakeitus alyva ir filtra.

Tepalo filtras buvo su aukstesniu ,,bypass valve" slegiu 1 atm. Pries tai turejau filtra su 0.8 atm (abudu mann, vienas baltas kitas juodas. Saabui reikia 1atm).

Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero

Parašytas: 2015 Lap 09, 23:02
timeless
Jei dėti kitą kompą su originalia Aero programa – mano MY2003 SAAB'ui kokių modelinių metų kompai tinka? 2002-2005? Ar skiriasi kompai nuo MT vs. AT? Į ką dar atkreipti dėmesį? Vienas forumo narys rašė jog kompai būna skirtingų išmetimo emisijų valdymo (IEV). Kaip sužinoti koks IEV reikalingas man?

Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero

Parašytas: 2015 Lap 10, 18:43
Mark
MT ir AT skiriasi, nuvaziavai perprogramavei ir galvos nereik sukt

Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero

Parašytas: 2015 Lap 10, 19:22
timeless
Keičiant ECU gaučiau tikslius nustatymus ir apsidrausčiau nuo varianto jog ką nors neteisingai nustatys + visa tai kainuotų kur kas mažiau, kitą vertus – jei atsukant ECU jungties varžtus nulūžtų jų sriegiai, būtų bėdų…

Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero

Parašytas: 2016 Kov 05, 17:22
TB
Pasimečiau tarp temų, tai šioj buvo kalbama apie Aero ir tepalus. Iki šiol pyliau mobili 5w40 ir jau artėja keitimas, norėčiau pereit ant "geresnių" ir galvoju apie Liqui Moly. Tiesa nesusigaudau kuriuos pilti geriau ir apskritai ar tas gerumas nematuojamas placebo efektu. Saab manuale rašo taip: For gasoline engines, SAE 0W-30 engine oil. All gasoline engines - Fully Synthetic Engine Oil fulfilling GM-LL-A-025 requirements.
Pagal viską arčiausiai tiesos yra šitie. https://goo.gl/k3Irxm nes atitinka ir klampumą ir standartą. Kogero nesukčiau galvos ir susipilčiau, bet vis išlenda tokie komentarai: pilčiau 10w50 10w60 ar dar kokius ir būtinai LL. Mano žaliu supratimu w50/w60 skirti tiems kas važioja į nemuno žiedą. Kažkas rašė, kad tokius geriau pilti jei spausi. Negaliu pasakyt kad pasitaikius progai sėst prie vairo įsijaučiu į sportinį vaidmenį, tačiau nė vienas nepirkom Aero, kad nuolatos važiuot tik 50km/h nekeliant apsukų virš 3k. Tad kuom vadovautis?

Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero

Parašytas: 2016 Kov 05, 23:13
Romeo
TB rašė:Pasimečiau tarp temų, tai šioj buvo kalbama apie Aero ir tepalus. Iki šiol pyliau mobili 5w40 ir jau artėja keitimas, norėčiau pereit ant "geresnių" ir galvoju apie Liqui Moly. Tiesa nesusigaudau kuriuos pilti geriau ir apskritai ar tas gerumas nematuojamas placebo efektu. Saab manuale rašo taip: For gasoline engines, SAE 0W-30 engine oil. All gasoline engines - Fully Synthetic Engine Oil fulfilling GM-LL-A-025 requirements.
Pagal viską arčiausiai tiesos yra šitie. https://goo.gl/k3Irxm nes atitinka ir klampumą ir standartą. Kogero nesukčiau galvos ir susipilčiau, bet vis išlenda tokie komentarai: pilčiau 10w50 10w60 ar dar kokius ir būtinai LL. Mano žaliu supratimu w50/w60 skirti tiems kas važioja į nemuno žiedą. Kažkas rašė, kad tokius geriau pilti jei spausi. Negaliu pasakyt kad pasitaikius progai sėst prie vairo įsijaučiu į sportinį vaidmenį, tačiau nė vienas nepirkom Aero, kad nuolatos važiuot tik 50km/h nekeliant apsukų virš 3k. Tad kuom vadovautis?

Mano galva, w50/60 skirti ne tiems kas nori paspausti, o tiems kas išvažiuoja su tikslu tiktai spausti :) Manai, gamintojai gamindami galingesnes versijas galvoja, kad, ai vis tiek nelakstys tai rašom manuale w30/40?
Šiandien pats pasikeičiau tepalus į Comma 5w30. Taip pat atitinka GM-LL-A-025 reikalavimus.

Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero

Parašytas: 2016 Kov 06, 13:32
pjezo
Na su aero vis viena kartais užspaudi, tad w-30 gal kiek skystokas jau.
Manau kad klampa esant karštam turėtų būti 40..
Pagal specifikacijas bene pigiausia alternatyva 5w40 Mannol Extreme:
https://www.senukai.lt/p/varikliu-tepal ... 0-5-l/3q40
Tiesa tinklapyje netiksli info- pamiršta nurodyti, kad alyva atitinka GM LL-A/B-025 reikalavimus