SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero

timeless
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 397
Užsiregistravo: 2013 Geg 22, 20:27

SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero

Standartinė timeless » 2015 Bal 15, 13:24

Pask. žingsnių šiokia tokia dilema :)
Šiuo metu viskas iš B235E Vector jau pasikeista į Aero (iš tech. dalykų realiai tik važiuoklę reikėjo). Liko dar pasikeisti turbiną, bei lyg ir skiriasi išmetimo/įsiurbimo vožtuvai (2+2 kiekv. cilindrui = 16 vnt.), tačiau ardyti variklio vien dėl jų pakeitimo neketinu nes bent kiek iki šiol girdėjau esami būtų tinkami ir standartinei Aero programai/ nustatymams kompe (papildykit jei klystu).

Tad pasikeitus turbiną į Mitsubishi TD04HL-15T vietoje esamos Garrett GT1752 (GT1752S?. P/N 452204-5, S/N 275701, Remanufactured in EU) ir įrašius standartinę Aero programą, siekiant tolimesnio sklandaus variklio darbo kokio tipo prasminga būtų naudoti:
1. Žvakes?
2. Variklio alyvą?
3. Pilti kurą?
lyg ir nieko nepraleidau…

3. Visuomet pyliau tik 95+. Bet žinau kad ir į standartinius B235E yra pilančių 98 markės. Ankstesnis mano SAAB savininkas, iki 2013.08, atrodo irgi visuomet tik 98+ pylė. Tad matyt pakeitus turbiną irgi derėtų pilti vien tik 98(+), kaip kad nurodyta Aero varikliui?
2. Nuo 2007 m. vidurio Aeropolyje visuomet buvo pilama originali Castrol markės 5W-40. Prieš kelis metus paties Castrol'io ji girdėjau buvo atnaujinta ir nuo to laiko visuomet pilama konkrečiai Magnatec Professional OE (ACEA C3, API SM/CF). Kokią pilti po turbinos keitimo :?:
Manuale nurodymai tokie:
SAAB 9-5 Engine oil.png
1. Dabar žvakės susuktos NGK BCPR 6E7. Manual'e nurodytos – NGK BCPR 6ES-11 (Electrode gap 1.05 mm). Tuo tarpu Aero variantui nurodytos NGK PFR 6H-10 (Electrode gap 0.95 mm). Po turbinos keitimo pastarąsias ir sukti :?: :roll:
Vartotojo avataras
Mark
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 302
Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero

Standartinė Mark » 2015 Bal 15, 13:48

Platina ngk, kura 95 ar 98 pilsi manau uzpakaliu nepajausi rezultato, tepala tai 5w-40 arba 5w-50 priklausomai kaip spausi zasyna. Castrol tai cia nk gero daugiau nekam apie ji nesakyk :lol:
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
CandyBoy
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 471
Užsiregistravo: 2012 Kov 10, 18:47

Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero

Standartinė CandyBoy » 2015 Bal 15, 13:53

Suk ngk septynkes, platina ,iridis , varis, pagal kisene. pvz bcpr7es-11. Aukstesnio oktano kuras geresnis ir svaresnis, bet ar skirtuma pajusi apciuopiama, tai vargu. O castroli, mobili pamirsk. Rinkis kazka is Liqui moly, motul, motorex, repsol, eneos.
Vartotojo avataras
bruzas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 366
Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
Miestas: Memelland

Standartinė bruzas » 2015 Bal 15, 14:03

Del ne-platinos ir 95 kuro gali pajausti skirtuma. Bent taip internetai perspeja ir gasdina. O 98 tai visiems 9-5 "reikalingas" tiek 205, tiek 235, ir E ir R.
Klausimai tai tokie siknoj slieku ieskojimai :) Primena istorija kai draugeliui bande ispi.... prota, kad nuo AERO valytuvu varikliukas spec. :)))
9-5 B205E MY99 - Daily Wagon - Stage 1
timeless
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 397
Užsiregistravo: 2013 Geg 22, 20:27

Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero

Standartinė timeless » 2015 Bal 15, 14:21

Mark rašė:Castrol tai cia nk gero daugiau nekam apie ji nesakyk :lol:
CandyBoy rašė:O castroli, mobili pamirsk. Rinkis kazka is Liqui moly, motul, motorex, repsol, eneos.
Aeropolyje Castrol'is jau irgi atitinkamas made in PL …? :)
CandyBoy
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 471
Užsiregistravo: 2012 Kov 10, 18:47

Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero

Standartinė CandyBoy » 2015 Bal 15, 14:49

Nesvarbu jis pl ar ne pl. Vokieciuose didzioji dalis gonciku perejo prie liqui moly.
Vartotojo avataras
makmak
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 250
Užsiregistravo: 2008 Rgp 22, 22:33
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero

Standartinė makmak » 2015 Bal 15, 14:58

timeless rašė:
Mark rašė:Castrol tai cia nk gero daugiau nekam apie ji nesakyk :lol:
CandyBoy rašė:O castroli, mobili pamirsk. Rinkis kazka is Liqui moly, motul, motorex, repsol, eneos.
Aeropolyje Castrol'is jau irgi atitinkamas made in PL …? :)

priklauso iš ko ir kokiais kiekiais užsakinėja. tavo vietoje nebūčiau toks įsitikinęs, kad ten negali būti kažko ne to ;-)
9-5 Aero AT, MY05
ex 9-3 2.2 TiD 2001
tmocke
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 127
Užsiregistravo: 2014 Bir 11, 16:49

Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero

Standartinė tmocke » 2015 Bal 15, 15:09

Skiriasi ismetimo velenelis ir ismetimo voztuvai.
9-5 B205R+ AT
timeless
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 397
Užsiregistravo: 2013 Geg 22, 20:27

Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero

Standartinė timeless » 2015 Bal 15, 17:44

...
makmak rašė:priklauso iš ko ir kokiais kiekiais užsakinėja. tavo vietoje nebūčiau toks įsitikinęs, kad ten negali būti kažko ne to ;-)
Nesu :)

Pradedu galvot apie kažkurį Liqui-Moly 5W-40 variantą, kurių viso pas juos pilnai sintetinių yra 5 + 1 vien dyzeliniams skirtas.
Pasiskambinus atstovui su klausimu kuris alyvos var. iš jų labiausiai tiktų tepasiūlė naudoti alyvos parinkimo formą, kuri pagal 2002-2005 2.3t ir 2.3T variklius parenka identiškas alyvas (tinkamumo mažėjimo tvarka):
01 Paveikslėlis Top Tec 4200 5W-30
02 Paveikslėlis Top Tec 4600 5W-30
03 Paveikslėlis Top Tec 4100 5W-40
04 Paveikslėlis Leichtlauf High Tech 5W-40
05 Paveikslėlis Synthoil Longtime 0W-30
06 Paveikslėlis Longtime High Tech 5W-30
07 Paveikslėlis Special Tec LL 5W-30
08 Paveikslėlis Synthoil High Tech 5W-40
09 Paveikslėlis Synthoil Energy 0W-40
10 Paveikslėlis Top Tec 4605 5W-30 (M1)

Klampumą galvoju palikinėt tokį patį, kokį irgi siūlėt naudot po turbinos keitimo, prie kurio variklis matyt jau pripratęs (girdėjau nemažai atvejų kai supylus kitokį variklis pradeda tiesiogine ar perkeltine prasme purtytis/ negražiau dirbt).
Tai lieka 3 paryškinti 5W-40 variantai. Katras labiausiai tinka? Nes neatrodo labai patikimos tos Liqui-Moly rekomendacijos, kai iš 5W-40 labiausiai siūlo Top Tec 4100, apie kurį akcentuojama – „Ši alyva geriausiai tinka lengviesiems automobiliams, naudojantiems dujas“ … Ar čia reik suprast, kad benzininiams nenaudojantiems dujų ji irgi labiausiai tinka? :roll: Pagal visų aprašymus lyg ir labiau tiktų Leichtlauf High Tech arba mažiausiai rekomenduojamas Synthoil High Tech
Turbūt šiaip su bet kuria iš šių skirtumo pats nepajusčiau. Visgi, kad jau prigamina tiek skirtingų variantų norisi rinktis labiausiai varikliui tinkamą iš jų.
Vartotojo avataras
Mark
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 302
Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero

Standartinė Mark » 2015 Bal 15, 19:44

Nori tikrai gera imk liqui moly 5w50 molygen 4l bakelyje ir nesuk sau galvos ipac motoro pripratima prie tepalo :lol:
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero

Standartinė Romeo » 2015 Bal 15, 21:05

O kas su Castrol`iu negerai?
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero

Standartinė romask » 2015 Bal 15, 21:06

Kas cia per blevyzgos? :-D nuo tiuningo(kategorijoj tik) iki burimo is kavos tirsciu... Du pranesimai i tema :-D
Martynai toki OT pas save lektuvo temoj uzvedinek, o ne isivaizduojama tiuningavima aprasinek, kai jau pirmas postas yra totalus OT ziurint i tema, kuri siuo atveju butu geriau - budget ajiero :)
P.S. Tai koks tas zvakiu tarpelis turi but? 1,05 1 ar 0,95 keiciant turbinas?
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
Vartotojo avataras
Mark
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 302
Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero

Standartinė Mark » 2015 Bal 15, 21:08

Jeigu labai graziai apibudint KA-KA ka ten daugiau sakyt...
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero

Standartinė Romeo » 2015 Bal 15, 21:17

Mark rašė:Jeigu labai graziai apibudint KA-KA ka ten daugiau sakyt...

Nu kaka tai kaka, bet gal daugiau kokių istorijų? Nes neperseniausiai susipyliau:-) Ar čia visi pilat beveik f-1 varikliams skirtus tepalus? Nes kažkaip pilti tepalus už kosminę kainą vien dėl to, kad žinoti jog supilti ale geri tepalai ir neišnaudoti jų galimybių, tai kam tada tokių reikia? Čia kaip nusipirkti AERO ir važinėti kaip pensininkui. Dzin kad brungiai važinėju ale dokumentuose parašyta daug kilovatų, prieš draugus galiu pasigirti:-)
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Re: SAAB 9-5 B235E upgrade to B235R / Aero

Standartinė romask » 2015 Bal 15, 21:19

Kaip maximus sake - labai degesiai nuo jo kaupias ir nepadeda tepimui. Liepe nebepilt castrulio. Mobili ziuriu jau irgi liaudis kolioja.
P.S. Jie kaupias nuo trinties, ne is degimo kaip salutinis roduktas. Kazkoks shuds darosi...
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 16 ir 0 svečių