Ar verta "čipuoti"?

romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė romask » 2015 Kov 02, 18:41

Tokiem šarlatanam patikint mašiną, kokiais Jūs čia vadovaujatės, tai ir be klausimų išoperuojamos tokios dalys, net ir užsiminti pamiršta(o gal ir neapsimoka)...
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė Romeo » 2015 Kov 02, 19:40

romask rašė:P.S. Visgi man įdomu kodėl turbinų niekas nelupa lauk? Juk taip pat žiauriai brangus eksploatuoti daiktas, po "čipavimo" net ir benziną brangesnį tenka pilti, o naujos, kaip ir dėvėtos, kaina ne mažesnė negu to paties DPF.

Būna, esu girdėjęs, kad yra kas ir turbinas išsilupa lauk.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Dancius
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 321
Užsiregistravo: 2011 Rgp 20, 12:48
Miestas: Elektrenai

Standartinė Dancius » 2015 Kov 02, 20:15

Romask tie zmones zino ka daro ir tikrai zino kas kaip geriau nei tu. Taip tie visi agregatai susija su ekologiniais reikalavimais kurie pas pas mus yra zemesni nei daugeli europos salyse ir auto daznai parduodamos kai pradeda grybaut tie super duper ekologiniai daigciukai. Cia taikoma 1,9 dyzelius 110 kw ir naujasnius
Romėns V6 24V
KAI MOTERIS IŠMOKS REMONTUOTI KELIUS TADA AŠ JAI VĖL LEISIU VAIRUOTI!!!
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė aurissan » 2015 Kov 02, 20:29

Jei po pačipinimo nemeta dūmelio- respekčiuks. Kitu atveju- gražios ir išraiškingos kalbos proto neprideda. Bet kas gali pasikeisti po perprogramavimo, jei net ir prieš jį kamuoliavosi?
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė Romeo » 2015 Kov 03, 13:16

aurissan rašė:Jei po pačipinimo nemeta dūmelio- respekčiuks. Kitu atveju- gražios ir išraiškingos kalbos proto neprideda. Bet kas gali pasikeisti po perprogramavimo, jei net ir prieš jį kamuoliavosi?

Gal daugiau oro, mažiau dyzelio:-)
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
Haro
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 456
Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė Haro » 2015 Kov 04, 10:30

aurissan rašė:
Haro rašė: jai butu mano valia tai visi aplinkui dviraciais vazinetu :twisted:
O, kitąkart balsuosiu už tave! 8)

jai zmogus nezinoi ko nori(ar nori cipuotos masinos ar nenori) tai pisi prota taip kad parts suparstu ko nori :) cia tas pats kas as klauciau :
as vakar trysterlejau, kaip manot gal cia pradeti mesos nevelgyti na kaip ir apie vegtarizma ar apie veganizma galvoju, bet po paraliais labai mesa ir zuvi megstu tai va ir nezinau ka daryti? negaletumet padeti? pasidalinti savo nuomonem?
atsiprasu uz offtopic`inima

Tai cia gvildenat panasu klausima. Man labai svarbu kad masina butu ziauriai taupi nes (tie kas turi dyzelius toliau neskaitykit) as sugebu nusipirkti labai brangia masina (tai parodo kokia plati mano pinigine ir statusa visuomeneje) bet paskui kazkaip pinigu kurui truksta . Tai va dabar as cia paklaust noreciau?.. ka butu galima padaryt kad tas .... dyzelis vazuotu bent panasiai kaip benzinas?
aaa cipuoti :shock:
o tai tas cipavimas nieko negadina?
aaa na kaip ir galeciau dar kelis litus skirti remontui (is mamos pasiskolinus)
o tai zinot cia man PAF uzsikimso ir na dar ten tokias kazkokias sklendes kliba mechanikai sake (mama daugiau neskolina litu) nezinot kaip cia pigiau prasisukus?
aaa iskastruot ir isprogramint gera mintis (dvi algas pataupysiu pasidarysiu)
as seip nieko pies pries dyzelinius automobilius neturiu jai ka. bet jie turi buti naudoijami pagal paskiri, o jie buvo sugalvoti kad zmones kurie gyvena uzmiesti ir kasdien bent po 30km iki darbo turi vazineti ir ne maziau 20km sudaro trasa dar geriau jai reikia vazuoti 50 ar 100km ir tada visoos tos skalneds visi katuliai ir ect puikiausiai veikia.
o kai nusiperkate dyzeli ir nosies is miesto nekisate visa ziema tai visi tie ekologiniai sudai uzikemsa ir juos reikia kastruoti. Kad masina bent kiek gryno oro gautu.
aisku yra dyzeliniu mortoru kurie puikiausiai gyvena ir miesto salygomis.
Aisku dar yra toks dalykas kaip uzprogramuotas gedimas, kad pirktumete kita masina truputeli naujesne, truputeli geresne, truputeli anksciau nei jos jums reikia. bet sitoj vietoj prasidedA EKONOMIKA ir toliau galima bus prie alaus bokalo sneketi.
Dyzelistam kurie perskaite ir liko nesuprate tai postas su ironija gal net autoironija. vazinekime su savo dyzeliais ir toliau ir dziaukimes visi kad dar neatejo tvarka kaip Vokietijoje. o kai ateis tvarka kaip vokietijoje tai reikia tiketis kad ir algos bus panasios i tu nusipenejusiu zaliu vokieciu. :) :cheers:
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
FCELT
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 2
Užsiregistravo: 2014 Rgs 24, 13:19

Re: Ar verta "čipuoti"?

Standartinė FCELT » 2015 Bal 20, 09:20

Dėl chipavimo - jei automatas, tai , bent jau mano atveju, nei Galingas, nei Vimota rezultato nepasiekė - nesugebėjo apeiti 240NM dėžės limito. Pasidariau iš švedų BSR.
Esu patenkintas, pravažiavau jau metus. Gal su dyzeliu LT tiuningistams geriau seksis, nes pas mane benzinas.
giedriuskadisa
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 70
Užsiregistravo: 2012 Spa 21, 18:12

Re: Ar verta "čipuoti"?

Standartinė giedriuskadisa » 2015 Bal 20, 09:54

Haro - teisingai pasakei, taupyti reikia protingai, o jei neturi pinigų benzinui - nevaidink, kad turi. Ir rekomenduoju "nešūdeliauti", kad sutaupyti kelis eurus (tą išpjausim, to gal nereikia, kaimynas Staska sakė, kad girdėjo, kaip kažkas pasakojo....)

P.S. Ai, ir dar... Nikuja nesuprantu, kokia prasmė pirkti dyzelinį automobilį, jei gyveni ir važinėji mieste? Nesuprantu. Nusipirkit dar tanką ir skųskitės, kad neįvažiuojate į vaikų darželio kiemą vaiko pasiimti. Ai, bet pala, juk galima nupjauti vamzdį, ania? :)
ex 9-3 SS 2.0t (2003)
Vartotojo avataras
igud
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 47
Užsiregistravo: 2014 Vas 03, 18:38

Re: Ar verta "čipuoti"?

Standartinė igud » 2015 Bal 30, 13:01

Iš savos praktikos: 2.0t 110kw -> (teoriskai) 135kw (Galingas).
Darbu as patenkintas, daugiau nei metai vazineju del to jokiu problemu.
Galios prieaugis juntamas buvo, kuro sanaudos padidejo stipriai su pirmais keliais bakais, nes negalejau atsidziaugt.
Kai apsiramini ir pripranti vel netraukia, kuro sanaudos identiskos. Del to jau uzsiimta bus rimtesniais darbais. :)

Dare galingas man 3 kartus kol padare. Ir del to, kad vazinejau kelis kart ir nuolaida atitinkama pritaike. Negaliu sakyt, kad su jais kas nors blogai. :)

Kas liecia dyzelius, vienas is geriausiu mano draugu, kartu atvare 159 alfa 2,4jtd i ta pati galinga.
Cipavo 147 -> 170kw. Dezei nekele iki pat limito nM. Paliko daugiau rezervo.
Islupo ta pati DPF ir EGR, veliau jau. Nes egr'as buvo uzsikirtes nuo parvarymo is Italijos.
Is kolektoriaus turbut ~1kg suodziu visokiu ispurte. Tada masina atsigavo. Dumu - nera jokiu vaziuojant normaliai. Uzsmaugus iki dugno - velgi jokio dumu stulpo. Siek tiek vos matomo juodo dumo. Bet juk cia dyzelis.
Dabar jau gerai virs metu - jokiu gedimu. Sanaudos autostradoj ~-0,3 litro.
Ekologija ar ne - kiekvienam sprest. Kas naiviai tikisi, kad su parveztinem masinom dar vazineja su katalizatoriais - dideli optimistai.
Kiek pazistu/zinau perekupciku visi dyzelius tik ir skerdzia, nes gauna ~200-500 euru (priklausomai). Vadinasi tiek atpinga masina, arba lieka kisenej.

Kitos istorijos: naujas, Lietuviskas 350CDI E klases (tas 2,7 variklis). Po 35k km buvo uzsikisusiu dpf, pastrigusiu egr, checkais ir durniavimais. Nors pagrinde vazinejo Vilnius-pajuris. Silberis "keite" uz atrodo 5k euru.


Mane irgi erzina, vaziuot paskui juodu dumu kamuoli, smirda, neekologiska ir t.t. Bet, kad tai paprastai neveikia kaip priklauso ir kelia vienokiu ar kitokiu bedu - tai irgi faktas.
ex Mazda 6 '02
ex BMW 523i '00
9-5 MY08 2,0t + chip
Vartotojo avataras
makmak
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 250
Užsiregistravo: 2008 Rgp 22, 22:33
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Ar verta "čipuoti"?

Standartinė makmak » 2015 Bal 30, 13:31

igud rašė:Siek tiek vos matomo juodo dumo. Bet juk cia dyzelis.


off-topic: Nuo kada tai yra normalu dyzeliui? ;-) analogiškai: truputį meta melsvo dūmo tik užvedus, bet juk čia tik gedimo pradžia, važiuojant nemeta.

on-topic: jeigu planuose rimtesni darbai, tai gal tiesiog rimtesnį auto su rimtesniu agregatu įsigyti?
9-5 Aero AT, MY05
ex 9-3 2.2 TiD 2001
Vartotojo avataras
igud
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 47
Užsiregistravo: 2014 Vas 03, 18:38

Re: Ar verta "čipuoti"?

Standartinė igud » 2015 Bal 30, 20:04

makmak rašė:off-topic: Nuo kada tai yra normalu dyzeliui? ;-) analogiškai: truputį meta melsvo dūmo tik užvedus, bet juk čia tik gedimo pradžia, važiuojant nemeta.

on-topic: jeigu planuose rimtesni darbai, tai gal tiesiog rimtesnį auto su rimtesniu agregatu įsigyti?


Nu cia mano nuomone ir melsvas dumas pagyvenusiam turbininiam yra normalu. Kieme dar stovi audi 2,7 twinturbo. Rida 400k+.
Turbinos gamyklines, uzkurus jau trys metai melsvo dumo ismeta. Anokia cia beda.
Tas pats ir su dyzeliu. Jeigu jis naujas, tai nematai tokiu dalyku. Bet kadangi iperkam tai ka iperkam tai tas dyzelio dumelis toks isvis normalus. Normalus gal ir kabutese, bet yra kaip yra.

Mano masina labai tvarkinga. Ir po siai dienai teisingai priziurima, su visa labai aiskia istorija nuo pat pirkimo.
Butu daugiau pinigu, butu gal ir kitiem agregatam arba kitoms masinoms galimybiu.
O dabar ieskot, tarkim, 9-5 aero mechaninio ir po to tvarkyt dar visus kitus mazgus, biski nera nei noro nei laiko.
Taip pat, zinant, kad uz savo duok dieve puse sumos atgausiu, uz kuria pirkau - nera ir pinigu. :)
ex Mazda 6 '02
ex BMW 523i '00
9-5 MY08 2,0t + chip
Vartotojo avataras
Zazikas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 15
Užsiregistravo: 2014 Lie 03, 08:33

Re: Ar verta "čipuoti"?

Standartinė Zazikas » 2015 Rgs 01, 16:22

Sveiki kažkaip čia visi šneka tik apie dyzelių čipavimą. Gal kas žinot kiek maždaug galėtų kainuoti ir ką galima būtų pasiekti čipuojant 9-5 AERO 184kw? Nes kažkodėl trumpai džiaugiausi padidėjusia galia, pasikeitęs po 2,0t 110kw. :)
SAAB 9-5 MY02 2.3T AERO
SAAB 9-5 MY98 2.0t ex
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Ar verta "čipuoti"?

Standartinė sarasand » 2015 Rgs 04, 20:58

Jei tik cipas tai apie 200kw, bet jei neri gyvesnio auto pjauk katalyzus lauk, laisvesni bakeliai nepamaisytu irgi.Pasikeisk visus vakumus, plius garu surinkimo sistemos voztuvelius ir slangas, plius bova jung tiesiai nuo koliko o ne per elektromagnetiny voztuva.
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Ar verta "čipuoti"?

Standartinė Rudik » 2015 Rgs 06, 13:18

Zazikas, jei padarysi kaip sarasand rekomenduoja, iskart gausi aparata "lag-boost-lag-boost". Siulau daryti po biski, is eiles, tipa stage 1, paskui 2 ir t.t. Po kiekvieno turesi po savaicike dziaugsmo, taip prailginsi bendra orgazmo laika. ;)
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Mark
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 302
Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Ar verta "čipuoti"?

Standartinė Mark » 2015 Rgs 06, 19:58

Rudik rašė:Zazikas, jei padarysi kaip sarasand rekomenduoja, iskart gausi aparata "lag-boost-lag-boost".


jokio ten lago kaip tik nera ir masina staigesne geriau reagoja
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių