Juzis rašė:Sveiki,
pradesiu nuo istorijos: per paskutinius metus savaji 9000Aero (1995m.) sukrikstyjau iki Steg4 pribumbasu lygio-nekeiciau tik variklio viduriu, g.dezes ir sankabos. Rezultatas buvo aisku raketinis ir baigesi taip: po ~3000km autobane istaikiau proga issukti 4a begi iki galo, davariau iki 235km/h (~7aps) ir... BUM! aplink keliom sekundem liepsna, veidruodziuose ugnies kamuoliai, ir is paskos melynu dumu sleifas..
Iskrito visi gemarojai per karteri, kas kaip konkreciai dar nespejau apziureti, bet faktas kad varikliui basta.
Beplanuodamas kaip susitvarkyti siuoje situacijoje susiduriau su siais klausimais, ir buciau dekingas jei pagelbetumet:
1. Kuo skiriasi 9000Aero ir 9000 kitu modifikaciju 2.3 varikliai (viduriai/tas kas tepale)?
2. Ar kas buvot susidure su sio variklio uzkalimu, kur silpnoji vieta? (nes pribumbasais atsikratyti nezado, o varikli reiktu perdaryt patikimai)
3. Rekomenduotini meistrai: galvos darymas, cilindru slifavimas, variklio surinkimas
4. Jei atsakymas i 1kl. tas pats b**** tik...-tada gal kas zinot toki varikli pardavimui. Be sankabos ir g. dezes, ir zinoma, su kuo mazesne rida.
is anksto dekoju bendraminciams
j
Vnz, taip:
Variklio vidurius (tai liecia 9k) tokiam lygyje dar tikrai keisti nebutina (St4).
Man keista kad BUM pirma nepadare sankaba, arba greiciu deze, na bet neesme.
Kas ten daryta su ribotuvu jei rode 7k aps?
Koks buvo gelezies rinkinys?
Kuom buvo matuojamas misinys, jei buvo? (jei nebuvo tai niekuo nesistebiu).
1. Aero ir 2.3 turbo varikliai nesiskiria.
2. Susiduriau. Svaistikliai. Stumokliai. Bet ir jie pakankamai stiprus, nebent tamsta labai jau prichimicino su savo steidzu. Ir visa si istorija lieso misinio, detonacijos pasekmes (beje, nuo to mirsta ir stock varikliai, galiu parodyt gyva pavyzdi: kaip neoriginaliu liambda zondu per pora menesiu buvo nukautas 125kW B234E be jokiu steidzu. Jis kaip suveniras nuo praeito masinos savininko, guli pas mane su dviem skylem bloke:)))
3. Cia jau priklausomai nuo miesto, bet abejoju kad surinksit senaji (kazkodel itariu tas pacias skyles, abejoju kad alkuninis gyvas jei jau matet toki fejerverka naujametini:)
4. "atsakymas i 1kl. tas pats b****", tad jum belieka ieskoti.
Taciau, kad istorija nepasikartotu reikia daugiau demesio skirti uzduociai.
Beje, su B235 siulau neprasideti, tvirtumo atsargos ten daug mazesnes.
Su Naujaisiais visus!