Puslapis 212

Parašytas: 2011 Sau 05, 18:25
Rudik
turintis patirties su 2.3 varikliais, kažkada (kai gavojau apie 2.3 automata) sake kad geriau iki 93-uju metų žiuret, nes velesni turi daugiau problemu....man tas variklis dabar neaktualus, del to ir nesidomejau plačiau...radau B206 (mašina dar važineja), galvoju bus proektas.... :P

p.s. Švaistikliai šaip sau ne trukineja, aš naudoju vasara Castrol EDGE 10w60...

Parašytas: 2011 Sau 05, 18:37
PRUSAS
rudik900 rašė:turintis patirties su 2.3 varikliais, kažkada (kai gavojau apie 2.3 automata) sake kad geriau iki 93-uju metų žiuret, nes velesni turi daugiau problemu....man tas variklis dabar neaktualus, del to ir nesidomejau plačiau...radau B206 (mašina dar važineja), galvoju bus proektas.... :P

AT iki 93 m maziau problemu :shock: ? Vien TCS ko vertas galvos skausmas ;)

Parašytas: 2011 Sau 05, 18:42
Rudik
TCS tai jau elektronika, o elektronika tai jau globaline problema ;)

Parašytas: 2011 Sau 05, 21:46
PRUSAS
na bet ji po 93 ar 94 m isspresta ;)
p.s. baigiam , cia ne ta tema , jei norim matuotis ilgius (kas geriau , kas blogiau ) keliaujam i asmeniskumus
:-D

Parašytas: 2011 Sau 06, 11:17
Rudik
tai, kad klausia žmogus,- iš ko rinktis?... :-D

Re: 9000 Areo mirtis ir prikelimas

Parašytas: 2011 Sau 06, 13:17
Maximus
Juzis rašė:Sveiki,

pradesiu nuo istorijos: per paskutinius metus savaji 9000Aero (1995m.) sukrikstyjau iki Steg4 pribumbasu lygio-nekeiciau tik variklio viduriu, g.dezes ir sankabos. Rezultatas buvo aisku raketinis ir baigesi taip: po ~3000km autobane istaikiau proga issukti 4a begi iki galo, davariau iki 235km/h (~7aps) ir... BUM! aplink keliom sekundem liepsna, veidruodziuose ugnies kamuoliai, ir is paskos melynu dumu sleifas..
Iskrito visi gemarojai per karteri, kas kaip konkreciai dar nespejau apziureti, bet faktas kad varikliui basta.
Beplanuodamas kaip susitvarkyti siuoje situacijoje susiduriau su siais klausimais, ir buciau dekingas jei pagelbetumet:
1. Kuo skiriasi 9000Aero ir 9000 kitu modifikaciju 2.3 varikliai (viduriai/tas kas tepale)?
2. Ar kas buvot susidure su sio variklio uzkalimu, kur silpnoji vieta? (nes pribumbasais atsikratyti nezado, o varikli reiktu perdaryt patikimai)
3. Rekomenduotini meistrai: galvos darymas, cilindru slifavimas, variklio surinkimas
4. Jei atsakymas i 1kl. tas pats b**** tik...-tada gal kas zinot toki varikli pardavimui. Be sankabos ir g. dezes, ir zinoma, su kuo mazesne rida.

is anksto dekoju bendraminciams

j


Vnz, taip:
Variklio vidurius (tai liecia 9k) tokiam lygyje dar tikrai keisti nebutina (St4).
Man keista kad BUM pirma nepadare sankaba, arba greiciu deze, na bet neesme.
Kas ten daryta su ribotuvu jei rode 7k aps?
Koks buvo gelezies rinkinys?
Kuom buvo matuojamas misinys, jei buvo? (jei nebuvo tai niekuo nesistebiu).
1. Aero ir 2.3 turbo varikliai nesiskiria.
2. Susiduriau. Svaistikliai. Stumokliai. Bet ir jie pakankamai stiprus, nebent tamsta labai jau prichimicino su savo steidzu. Ir visa si istorija lieso misinio, detonacijos pasekmes (beje, nuo to mirsta ir stock varikliai, galiu parodyt gyva pavyzdi: kaip neoriginaliu liambda zondu per pora menesiu buvo nukautas 125kW B234E be jokiu steidzu. Jis kaip suveniras nuo praeito masinos savininko, guli pas mane su dviem skylem bloke:)))
3. Cia jau priklausomai nuo miesto, bet abejoju kad surinksit senaji (kazkodel itariu tas pacias skyles, abejoju kad alkuninis gyvas jei jau matet toki fejerverka naujametini:)
4. "atsakymas i 1kl. tas pats b****", tad jum belieka ieskoti.

Taciau, kad istorija nepasikartotu reikia daugiau demesio skirti uzduociai.

Beje, su B235 siulau neprasideti, tvirtumo atsargos ten daug mazesnes.

Su Naujaisiais visus! :)

Parašytas: 2011 Sau 06, 13:20
Rudik
Biški pavarčiau info, panašu kad AERO versijos varikliai (B234R) skiriasi nuo paprastuju mirtinguju tik Mitsu turbina ir boost nustatimais(idomu kad iš pažiuros, ta turba visai neispudinga)....variklio viduriai ligtais venuodi....Savo akimis mačiau, kad pas 96-ų AERO grandines itempejai jau yra plastmasiniai vietoi aliumininiu, prie mano akiu serviso šaltkalvis ji netičia nulauže (upsss..)....Nežinau del 2.3, B202 ant stokiniu viduriu gali suktis iki maždaug 7200 rpm, bet po 7000 gidrokompensatoriai pradeda "plaukiot", didesniams sukiams reiketu mechaniškai reguliojamu ir ketesniu vožtuvu spiruokliu... Prie 6000 tepalo plionke trukineja, nekalbant apie farsuoto variklio apkrova, kada surinksi kita varikli, siulau pasidometi tepalų klausimu (negalvoju kad tavo atveju buvo teisingas pasirinkimas), ekonomija šiuo atveju išlenda per šona (arba per bloka...)....varikli žudo ne stockiniai viduriai, ir ne visokiu stage'ų susiderinamumas su tais viduriais, o detonacija, lokalinai perkaitinimai, tepimo ir aušinimo trukumas....uch...nu ir privariau :roll:

Parašytas: 2011 Sau 06, 13:25
Rudik
Maximus aplenke mane ;)

Parašytas: 2011 Sau 06, 21:20
domas.j
drh rašė:kazkas asmeniniuose skelbimuose pardavinejo aibe 9000 detaliu ir varikli, B204L aka italiskas aero, kaina tikrai nedidele buvo.
domas.j ne tavo ten skelbimas ?

Variklis parduotas jau

Parašytas: 2011 Sau 06, 21:22
pjezo
domas.j rašė:Nu normaliai varai su 4 stage'u ir stockiniais viduriais :D
2.3 ir Aero varikliai nesiskiria.


Laba diena.
Papsakokite prasom, kaip 2.3 atmosferikas nesiskiria nuo 2.3 aero varikliuko....

Parašytas: 2011 Sau 06, 21:25
Maximus
pjezo rašė:Laba diena.
Papsakokite prasom, kaip 2.3 atmosferikas nesiskiria nuo 2.3 aero varikliuko....

Zinoma kalba eina tik apie turbininius variklius ;)

Parašytas: 2011 Sau 06, 22:14
domas.j
Labas, labas :)
Taigi papasakok kuom skiriasi varikliai 2.3-147kW ir 2.3 Aero -165kW

Parašytas: 2011 Sau 06, 22:19
cementukis
tada paklauskim kitaip kuom jis turetu skirtis pagal jus? kalbama konkreciai apie variklio bloka.

Parašytas: 2011 Sau 06, 22:45
pjezo
domas.j rašė:Labas, labas :)
Taigi papasakok kuom skiriasi varikliai 2.3-147kW ir 2.3 Aero -165kW


sitie-niekuom iskyrus turbina nesikiria.
taciau prisimink savo teigini, kad negrybautume be reikalo "2.3 ir Aero varikliai nesiskiria."

2,3 yra ir atmosferinis. O va jis skiriasi nuo 2.3-147kW ir 2.3 Aero -165kW.

Parašytas: 2011 Sau 06, 22:52
Rudik
kolektoriai, stumuokliai ir pora zagluškiu bloke....tokie ir skirtumai...