Puslapis 55

Parašytas: 2011 Sau 03, 21:41
Haro
Dar netiketai viena mintis sove gali but plastkinio perdavimo svitrele itrukus uztai normalaiai nepalenkia, nepaslenka, dezej esancio pipso. apziurek gerai plastika jai ne tada gali ramiai planuot lindima i deze. dar vienas klausimas ar deze kas nors perinkinejo?

Parašytas: 2011 Sau 03, 22:36
hartke
i deze bent jau 40k km niekas nelindo. anksciau nezinau, masina pries tai 240k atvazinejo Danijos keliais.
vis dar tikiuosi kad beda tarp ryciago ir dezes, reikes apziuret dar karta ryciago mechanizma, nes kai pavara lenda, tai lenda labai graziai, tik kad retai..

Parašytas: 2011 Sau 03, 23:57
Edgaras'
Senajam 9-5 buvo tokia bėda, tik labai jau retai. Padėdavo nedidelis pajudėjimas į priekį pirma pavara :) Čia galbūt tau laikinas sprendimas..

Parašytas: 2011 Sau 04, 09:38
hartke
taip, tikrai padedavo, atrodo kad pajudant i prieki, suverti kazkiek varykli ir speji ikist atbuline. dabar nebepadeda

Parašytas: 2011 Kov 15, 22:49
hartke
nu ka, linksmybes tesiasi :)
servise ziurejo kazka, sake atjunge traukes, bande tiesiogiai junginet - stringa. atseit reikia listi i deze. 400lt nuemimas-uzdejimas, 300lt isardymas surinkimas + detales ir kazkoks remontas. zodziu perspektyva sumoketi 700 vien uz darba, nedziugina.
bet! skamba juokingai, bet vengiant remonto, perpratau viena bajeri, kas turi panasia beda, galbut bus naudinga.
kas per bajeris:
kai nelenda atbuline pavara, uztrauki rankini, jungi pirma pavara, trukteli i prieki, kad masina biski prituptu. po tokio labai greito ir staigaus tuptelejimo, kylant galui aukstyn, staigiai kysi atbuline pavara, kuri tada jau graziai ilenda.
kodel tai veikia, dar nesupratau.

Parašytas: 2011 Kov 16, 01:09
Haro
hartke rašė:nu ka, linksmybes tesiasi :)
servise ziurejo kazka, sake atjunge traukes, bande tiesiogiai junginet - stringa. atseit reikia listi i deze. 400lt nuemimas-uzdejimas, 300lt isardymas surinkimas + detales ir kazkoks remontas. zodziu perspektyva sumoketi 700 vien uz darba, nedziugina.
bet! skamba juokingai, bet vengiant remonto, perpratau viena bajeri, kas turi panasia beda, galbut bus naudinga.
kas per bajeris:
kai nelenda atbuline pavara, uztrauki rankini, jungi pirma pavara, trukteli i prieki, kad masina biski prituptu. po tokio labai greito ir staigaus tuptelejimo, kylant galui aukstyn, staigiai kysi atbuline pavara, kuri tada jau graziai ilenda.
kodel tai veikia, dar nesupratau.

Jai pas tave beda atsirado po dezes remonto tai 90% bus apverte rear gear slave. uztai atbulinis begis sunkiai sinchronizuojasi, o i jungdamas 1 begi tu gana brutaliai ji sinchronizuoji, cia spejimas tuo atveju jai atbulinio begio nesaudo arba o jis sunkiai jungiasi, aisku gali buti sudiles ir uzsiskersaves sinchronizatorius ir trukdyt ijungt atbulini begi, bet paprastai tokiu atveju ir atbulinis saudo vazuojant

Parašytas: 2011 Kov 16, 08:47
hartke
butent kad nesaudo, ir po tokiu brutaliu veiksmu, ilenda graziau uz pirmaji...

Parašytas: 2011 Kov 16, 10:58
Haro
hartke rašė:butent kad nesaudo, ir po tokiu brutaliu veiksmu, ilenda graziau uz pirmaji...

pasidare labai idomu kas toj dezej darosi :) o kokia priesistore gedimo? gal anksciau pries jungiant atbulini begi visa laika sukrenksdavo dantraciai? o kuo toliau tuo sunkiau jis isijungdavo?

Parašytas: 2011 Kov 16, 14:13
hartke
priesistore nelabai ispudinga, pries 2 metus paemiau is danijos parvaryta 9-5, atbulinis ne visada jungdavosi is pirmo karto, bet ijungus pirma pavara, atbuline ilisdavo be problemu. dantraciu sukrenksejimo nebudavo ir dabar nera, buna panasus garsas, bet labai retai, mazdaug isivaizduoju kaip kertasi dantraciai, bet sitas garsas "svelnesnis". Tada atbulinei ijungti turejau 100% buda, uzgesini varikli ir jungi. po kiek laiko (1.5m) tas jau nebeveikia, ir rekia nuobodziai varyt per visas pavaras, kol sugalvoja ikristi tas atbulinis. Kolkas veikia triukas su rankiniu...

Parašytas: 2011 Kov 16, 22:19
Khary900
Jei teisingai "neša" mano smegenys-kalti sinchronizatoriai...Jei skersi dėžę,tai greičiausiai prireiks ir įtempimo įvorės ir naujos veržlės,kas palengvins piniginę dar apie 100lt.. užuojauta...

Parašytas: 2011 Kov 17, 01:20
Haro
Deje greciausiai ne sinchronizatoriai, o danijoj perenkant deze mano mineta dalis blogai buvo uzdeta, nes viskas labai jau panasu i tokio broko padarinius...
ta daikta apverst neapsiziurejus labai paprasta, o ji apvertus kaip tik ir apsunkinamas atbulinio begio jungimas, kai jis stovi teisingai tai ant abieju galu yra po trikampi kuris leidia paprasciau ijungti begi kai slave apverstas tada trikampis yra tik ant begio o slaive trikampis atsiduria piresingoje puseje, o jungimo puseje lieka kvadratas. kas salygoja reikluma tikslesnio begio tarpu ir slaive dantu atistojimo vienas pries kita.
nors nebuciau linkes atmesti ir sutrinto ir uzsiskersuojacio sinchronizatoriaus.

Re: Pavarų ričago reguliavimas

Parašytas: 2012 Gru 15, 23:52
Valdelis
chebra kaip nulupti riciago bumbula? visaip siandien plesiau be sansu... ir sunkiau ir tempiau niekaip :/ Saab 9-3 04m. 5 begiu mech.