Puslapis 45

Parašytas: 2010 Rgp 29, 12:23
aerohot
aciu :( dabar reik dezes gal zinot kas ar FM55 B05 dezes tik aero modeliams dedemos ar i dar kokius kitus modelius dedamos? :?:

Parašytas: 2010 Rgs 02, 18:22
Khary900
Gal kas gali padėt su detalių kodais? Reikia FM57 greičių dėžės įvaržinės įvorės(ji su gofra ) ir veržlės ir diferencialo įvorių kodų. :(

Parašytas: 2010 Spa 07, 19:40
flexterful
Sveikuciai, tikiuosi pataikysiu i tema.
Beda tokia. Sunkiai jungiasi 1, 3, 5, R begiai.
Siandien ant salto imetant 1, 3, 5 ir ismetant 2, 4 (R nebandziau, kamstyje galejo ne taip suprast, o kai susilo -garsas dingo) skleidzia "kvaksinti" garsa (panasu galima isgaut jei patrint viena gumini kaliosa i kita)

Del atbulinio buvau pasiskundes Kestui, jis nuorino sankaba (isspaude viena burbuliuka oro), bet tai nepadejo, tad apkaltino sinchronizatoriu.

Padekit vyrai kuom galit, kas patarimu, kas stipriu zodiu, kas alum, kas moneta. Aciu :)

Parašytas: 2010 Spa 08, 10:58
Maximus
flexterful rašė:...

Pirma pasiziurekit i pagalviu bukle, tiek dezes tiek variklio

Parašytas: 2010 Spa 08, 11:30
flexterful
Maximus rašė:
flexterful rašė:...

Pirma pasiziurekit i pagalviu bukle, tiek dezes tiek variklio


Jau susitaikiau su tuo kad pagalves reikes keist, bet Kestas gasdina tukstanciais. Variklio virsutine pagalve trukus - matos akivaizdziai. Del kitu - nedrysiu teigt, bet manau nebus kazkokio stebuklo ir bus irgi out of order. Gal kas keitesi ir prisimena apytiksle samata?

Parašytas: 2010 Spa 08, 11:57
AUGIS

Jau susitaikiau su tuo kad pagalves reikes keist, bet Kestas gasdina tukstanciais. Variklio virsutine pagalve trukus - matos akivaizdziai. Del kitu - nedrysiu teigt, bet manau nebus kazkokio stebuklo ir bus irgi out of order. Gal kas keitesi ir prisimena apytiksle samata?

Viršutinės nėra brangios (mažiau šimto lt.) tik išpresuot/ įpresuot pačiam sunku. Martono servise už 1 pakeitimą (darbą) paėmė 70 lt.

Parašytas: 2010 Spa 08, 11:59
Maximus
flexterful rašė:Jau susitaikiau su tuo kad pagalves reikes keist, bet Kestas gasdina tukstanciais. Variklio virsutine pagalve trukus - matos akivaizdziai. Del kitu - nedrysiu teigt, bet manau nebus kazkokio stebuklo ir bus irgi out of order. Gal kas keitesi ir prisimena apytiksle samata?

Tai jei pas tamsta tokia situacija - prie ko cia deze;)

Jokiu tukstanciu nereikia, virsutines isvis pigios, apatines kiek brangesnes (originalios isties brangios).
Apatiniu kaina: ~500 lt uz vieneta perkant geras aftermarket hidraulines (Corteco), arba ~500 lt uz abi perkant gumines (Scantech).
Virsutiniu kaina nuo ~50 lt/vnt uz gumines aftermarket (ivairiu gamintoju), arba variantas isideti poliuretanines ir pamirsti apie jas ilgam.
Jei reikes nuomoniu apie apatines, tai kiek veliau parasysiu, arba gal kas dar pasisakys pvz apie pigesnes gumines (tik ne visi zino kad jos gumines:)
Jei reikes nuomoniu apie poliuretanines, duosiu kontaktus tu kas isidejo ir laimingai vazineja.

Pats galiu pasiulyt poliuretanines, Saabui 9000, (tiek dezes tiek variklio virsutines).
Bei turiu pora atliekamu nauju guminiu (guli atsargoj, taciau abejoju kad jas kada nors isidesiu)

Parašytas: 2010 Spa 08, 13:18
Romeo
AUGIS rašė:

Jau susitaikiau su tuo kad pagalves reikes keist, bet Kestas gasdina tukstanciais. Variklio virsutine pagalve trukus - matos akivaizdziai. Del kitu - nedrysiu teigt, bet manau nebus kazkokio stebuklo ir bus irgi out of order. Gal kas keitesi ir prisimena apytiksle samata?

Viršutinės nėra brangios (mažiau šimto lt.) tik išpresuot/ įpresuot pačiam sunku. Martono servise už 1 pakeitimą (darbą) paėmė 70 lt.


Pas Kęstą už abi viršutines pakeitimas 80lt.

Parašytas: 2010 Spa 09, 22:14
flexterful
Aciu vyrai labai.
Dabar moteriskas klausymas :
Kas yra aftermarket? Srotas?

Parašytas: 2010 Spa 10, 00:04
selvedre
Aftermarket (automotive), the addition of non-factory parts, accessories and upgrades to a motor vehicle.

Parašytas: 2011 Sau 03, 18:49
hartke
hartke rašė:tesiog nesijungia atbulinis, kai pereini per kelis begius, pirma ijungi, tada ilenda begis. bet ir neatradau iki siol tinkamo budo ijungt ta atbuline, po pirmo begio ijungimo irgi kas 3 karta suveikia, vienintelis tikras budas, tai sustot, uzgesint varikli, imest begi, nuspaust sankaba ir uzsivesti is naujo. galvoju gal ryciagas issimales ir netiksliai stumia ta atbulini.
pvz naujam Avensi, begiai jungiasi super graziai ir jokio laisvumo nera, tai kilo minciu gal del to kad masina nauja ir ryciago visos ivores sveikos.

zinau kad buna poliuretaniniu ivoriu, su kuriom begiai labai tiksliai ir greitai jungiasi. tai gal tos padetu.


Kagi, problema pradejo progresuoti...
sunku ijungti begi (is kokio 10 karto) net uzgesinus masina. buna absurdisku situaciju, kad jau prisiparkaves gatveje, tesiog negaliu istraukti rakto is spyneles, nes neijungiu atbulinio begio. Pradedu nesiotis su savim antra rakta, kad bent masina uzrakint trumpam galeciau.
Ka kolegos patarsit ziureti? Traukes? Pagalves? Sankaba? Yra kazkokios dezes kulisos.. Lysti tiesiai i vidu? Gal kas rado priezasti?
Taip nesinori siaip atiduoti servisui kad perrinktu deze ir nuluptu visa alga, kai sitiek vilties kad ten kazkokia smulkmena kaip nenuorinta sankaba ar kokia palankstyta traukute... :roll:

Parašytas: 2011 Sau 03, 20:19
saab fanas
Daznai susidevi tokia dalis kuri yra tarp kulysos vamzdzio galo ir pavaru dezes (variklio skyriuje). Jeigu yra laisvumas tai gali buti si dalis arba pats riciagas (kulysa) susideveje.

Parašytas: 2011 Sau 03, 20:31
Haro
Jai sankaba butu tai jungiant ir kiti begiai dzergztu sunkiai juntusi. jai tiek su atbuliniu beda tada gali but koks sinchronas nuejes velniop. o kai jungi atbulini jis nesaudo ta prasme inungi bandai vazuot o jis issoka. Gali but vidui atbulinio asele pasimalus uztai jis kvailioja, gali but kad jungimo sakute sudilus gali but svirtis kuri perduoda inungimo procesa i atbulini bega pasileidus, gali but atbulinio begio slaive uzdetas atvirksciai uztai cherovai jungiasi.

Parašytas: 2011 Sau 03, 21:27
hartke
Nesaudo, tiesiog nesijungia, pakeliu ta plasmase, grudu pavara, o jinai nelenda nors tu ka...

Parašytas: 2011 Sau 03, 21:34
Haro
hartke rašė:Nesaudo, tiesiog nesijungia, pakeliu ta plasmase, grudu pavara, o jinai nelenda nors tu ka...

Jai beda tik su atbuliniu begiu negarantuoju 100% bet baisiai panasu kad arba "slave" apverstas arba sakute arba syrtinis perdavimas jai bedos dezej. jai su visom kitom pavarom neturi problemu greiciausia kad butent bedos dezes viduje.