Puslapis 35

Parašytas: 2010 Rgp 15, 22:34
Pliustas
sarasand rašė:Na butu taip pastoviai ir ysijungtu sunkiai, tai galvociau kad dezes beda, bet kad viskas sklandziai veikia ir net tas 5 ysijungia issijungia tvarkingai, bet jei yjungi 5 ir pavaziuoji kokia 15min va tada jau sunkiai issijungia...

nu mano durna galva, krumpliaraciai padrozhti gal jau, pavaziavus ta 15min tepalas isyla suskysteja gal ir pradeda ten klibet labiau kokia ivore, ko pasekoje nebesueina tiksliai dantiratukai

Parašytas: 2010 Rgp 16, 10:49
sarasand
Na jeigu taip , tai kodel pavara isjungus per vargus, paskui ji kuo puikiausiai vel ysijungia ir issijungia, juk deze jau ysilus buna

Parašytas: 2010 Rgp 16, 10:57
Pliustas
sinchronizatoriai dar yra, del ju buna sunkiai junginejas shaibos

Parašytas: 2010 Rgp 16, 10:59
sarasand
Jei but sinchronai neyjungciau begio, o cia ysijungia lengvai ir issijungia lengvai jei tarp yjungimo isjungimo yra mazas laiko tarpas.

Parašytas: 2010 Rgp 16, 12:23
PRUSAS
as kazkaip tai bent isoriskai perjungimo mechanisma pasiziureciau. gal obuoliukai padile :roll:

Parašytas: 2010 Rgp 16, 12:39
sarasand
Man irgi y tai labiau nesa, o gal kokia pagalve pasedus, nu bandysiu pasikrapstyt

Pavarų ričago reguliavimas

Parašytas: 2010 Rgp 25, 20:33
aerohot
sveiki.reik patarimo meta 2 ir 4 begius kas galejo nutikti.viskas prasidejo kai pilnai pakrauta auto begejausi ir pasiekus 4 pavara tik ijungus ja ismete ir nuo tada dingo 2 ir 4 MY2002 9-5 AERO mechanine deze. :!: :?: is anksto aciu uz patarymus
;)

Parašytas: 2010 Rgp 25, 21:07
Khary900
Kadangi 2 ir 4 pavaros stovi ant pirminio veleno,tai greičiausiai tau perjungimo mechanizmo gedimas arba bėda su vežimėliu.Reikia ardyt dėže ir poto skaičiuot ką labiau apsimoką-remontuot ar šturmuot šrotus. Jei rida 150-200K gali būt pavargę guoliai,tuomet kapitalinis su 1000-1500 popierinę litų išraiška,o gal ir daugiau,nes AERO + dalys kurios sugedo.Rasti laužynę gera-laimės dalykas. Užuojauta. Pats su dėže jau 3 mėn vargstu.

Parašytas: 2010 Rgp 25, 21:59
aerohot
o negali buti kokios bedos su issireguliavimu traukiu ?pvz(del senu pagalviu) nes labai keistai ir staigiai tai nutiko.dezes viduje nesu buves todel nisivaizduoju kas ten ir kaip.anksciau jokiu menkiausiu sutrikimu nesijuto .rida 160.000 km

Parašytas: 2010 Rgp 25, 23:34
trance_inside
aerohot rašė:o negali buti kokios bedos su issireguliavimu traukiu ?pvz(del senu pagalviu) nes labai keistai ir staigiai tai nutiko.dezes viduje nesu buves todel nisivaizduoju kas ten ir kaip.anksciau jokiu menkiausiu sutrikimu nesijuto .rida 160.000 km


Man kai nuluzo kronsteinas, kuris laiko pagalve po akumu, nukrito variklis zemiau, irgi antro negalejau ijungt ir sunkiai ijungdavau ketvirta, zodziu, tuos kas jungesi i apiacia. Irgi issigandau, kad deze, bet pasirodo variklis isejo is savo vietos, del to ir nesijunge.

Parašytas: 2010 Rgp 26, 19:14
aerohot
dar pagalvojau negaletu buti tepalo mazokai :?: ir ten viduje mechanizmai nesudirba tinkamai(nesu ilindes i vidu niekada todel tik spelioju) nes jausmas kad begis isijungia bet jo neuzfiksuoja ji tiesiog isspjauna leidziant sankaba.(taip su 2-tru) o 4-tas isijungia bet vaziuojant paspaudi gaza ir kai auto pradeda traukti i prieki ji tiesiog ismeta.

Parašytas: 2010 Rgp 26, 20:04
Khary900
Blin,vakar pervargęs buvau ir sumaišiau. 2 ir 4 pavaros stovi ne ant vieno,o ant atskirų velenėlių. Tamstos vietoj patikrinčiau variklio ir dėžės pagalves.
Kaip kolega minėjo ,gal lūžo koks kronšteinas.Poto sektu pavarų svirties reguliavimas. Jei niekas nepadės-bėda dėžėj.
Ps anot mano galvos- dėl mažo tepalo lygio ji tau būtu pradėjus kaukti.

Atsiprašau jog vakar taip susibalamutinau.

Parašytas: 2010 Rgp 26, 20:29
aerohot
aciu uz patarimus savaitgali meginsiu ziureti kas gausis

Parašytas: 2010 Rgp 27, 21:04
aerohot
sendienine ekspertize parode ,kad gedimas dezeje.

Parašytas: 2010 Rgp 28, 11:58
Khary900
Užuojauta. :roll: