Puslapis 1314

Re: Webasto, autonominis šildymas

Parašytas: 2014 Spa 25, 21:41
raimax
jei paspaudinėjus rodyklės "aukštyn/žemyn" nebus Manual start, ir laikų, tai ške jis tik automatiškai tepasileidžia.

Re: Webasto, autonominis šildymas

Parašytas: 2014 Spa 26, 21:05
kuremis
pas mane + - rodykles
laikas nusistato reiskias

Re: Webasto, autonominis šildymas

Parašytas: 2014 Spa 26, 21:10
raimax
nu tai užgesinus mašiną, paspaudinėjus + / - atsiranda "manual start", A --: -- Heat; B --: -- Heat; C --: -- Heat ?

Re: Webasto, autonominis šildymas

Parašytas: 2014 Spa 27, 16:00
kuremis
jo

Re: Webasto, autonominis šildymas

Parašytas: 2014 Spa 27, 16:03
raimax
vakare ikelsiu nuotrauka tada

Re: Webasto, autonominis šildymas

Parašytas: 2014 Spa 27, 16:36
kuremis
ok, geriau pastu man ymesk: kuremis@gmail.com

aciu

SAAB 9-3 eberspacher D5W Z

Parašytas: 2014 Lap 11, 22:03
NaikiuZ
Sveiki,

Turiu saab'ą jame yra šis gėris (nors nė neįsivaizduoju kolkas ant kiek jaučias jo efektas :D), tačiau be gyvybės ženklų.
DP servize atliko diagnostiką, nustatė, kad nėra komunikavimo su PHM bloku (autonominiu šildytuvu) - nuspėjo, jog problema greičiausiai ir bus pačiame valdymo bloke. Anot jų, labai retas atvejis, kai pavyksta atgaivint tapatį, tenka keist kitu.

Šiandien viename servize, išėmė patį "aparatą" su esamu valdymo bloku ir pabandė paleist - nepasileido. Prijungus eberspecher'io valdymo bloką, paimtą nuo kito automobilio - pasileido. Žvakės, ventiliatoriai visi kt. agregatai veikia. Uolia!

Tačiau problema ta, kad pas maniškį iš valdymo bloko išeina fiškė su 4 kontaktais, jis bandė su bloku turinčiu berods 6 ar net 8.
Kaip supratau, pas vienintelius SAAB ir yra toks "unikalus" blokas su būtent 4-kontaktais.
Apskambinau daug kur, niekas neturi nei pačio SAAB'inio webasto parduot, nei tuo labiau tokio valdymo bloko.

Susidūrėt gal kas su panašiom problemom? Ar turit kokių protingų idėjų?
O gal atsarginių dalių (D5W Z valdymo bloką, su 4-rių kontaktų fiške) :roll:

Prisegu keletą fotkių.
Pats valdymo blokas hermetizuotas klijais, tai vargiai ten ką suprasi.
Mašina 2004m. 2,2 TiD.

Ačiū.

Re: SAAB 9-3 eberspacher D5W Z

Parašytas: 2014 Lap 11, 22:22
raimax
sveiki,

kaip tik, jau kelinta diena rašau aprašymą apie tuos pečiukus :)

Tas valdymo blokas su 4laidais naudojamas ne tik SAAB'uose. Naudojamas ir kituose GM tveriniuose ir kituose naujesniuose automobiliuose. Tik tokia esmė, kad jis valdomas per duomenų magistralę - CAN I-Bus. Ir jam paleisti, būtina sąlyga iš automobilio valdymo bloko.

Tas kurį tau įdėjo - su daugiau kontaktų turinčia fyške - yra analoginio paleidimo pečiukas. T.y. jam užtenka paduoti ant atitinkamų kontaktų + ir jei viskas okey, jis bando pasileisti.

---

Kas liečia pačias elektrines dalis - jos praktiškai yra netaisomos. (įmanoma nugrandyti užlietą gumą, bet pisnios daug. o rezultato gali ir nebūti). Gedimai gali būti nuo vadinamų šaltapaikių iki sudegusių komponentų, arba vidinio kokios nors mikroschemos gedimo, kurio neišeis lokalizuoti.

Tavo atveju, suradus valdymo bloką su 4laidais ir jį įdėjus, gali ir nepavykti paleisti. Jei skirsis kokie nors jo paleidimo duomenų protokolai. Įdėjus SAAB'inį, galbūt ir veiks, jei nereikės kokių nors pririšimų su Tech2.

Kitas pasirinkimas - ieškoti pačio viso pečiuko/elektrinės dalies nuo kokio nors senesnio D5WZ'eto, pvz nuo Sharano, Transporterio, merso, opelio ar kokio kito priedo, kuris yra valdomas atskirais laidais. Tik jis automobilyje nefunkcionuos taip kaip buvo sugalvota. Ta prasme tu jo negalėsi programuoti per SID'ą, ir jis pats nepasileis, kai lauke bus žemesnė temperatūra nei 5 laipsniai. Teks dėti kokį nors išorinį laikmatį.

p.s. taip atrodo nugrandyta elektrinė dalis:
download/file.php?id=799

Re: SAAB 9-3 eberspacher D5W Z

Parašytas: 2014 Lap 11, 23:53
Elektrodas
Pas mane stovi lygiai toks pats pečius, net Nr. sutampa 25 2194, tai kiek diagnozavo, išvada - problema su valdymo bloku. Bandžiau per Autokurtą naują užsakyti, bet informavo, kad tokių jau nebegamina ir nėra galimybės užsakyti. Svarstau dabar irgi, ką daryti..

Re: SAAB 9-3 eberspacher D5W Z

Parašytas: 2014 Lap 12, 00:15
raimax
Tie numeriai reiskia galutine modifikacija kam jie naudojami. Bet SS"u nemazai anglu, nebandet skambineti kas ardo?

Re: SAAB 9-3 eberspacher D5W Z

Parašytas: 2014 Lap 12, 10:15
Elektrodas
Tai, kad pas Anglus nelabai juos deda, klimatas ne tas.. Aplamai, kiek Klaipedos laužynuose teiravausi, tai Eberiu iš viso niekas neturi.

Tiesa, yra dar variantas, Vilniuje yra meistras 8 620 85335, kuris užsiima eberio smegenų remontu. Kiek su juo kalbėjau, tai valdymo bloko su CAN'ine jungtim atgaivinimo tikimybė labai maža, bet būtų galima pabandyti. NaikiuZ, jeigu tu iš Vilniaus, pabandyk pas jį nuvažiuoti, gal pasiseks. Ir būtų gerai, kad paskui parašytum, kaip pavyko operacija.

Re: SAAB 9-3 eberspacher D5W Z

Parašytas: 2014 Lap 14, 10:43
NaikiuZ
Elektrodas, dėkui už kontaktus.
Nuvežiau tam meistriukui, žadėjo pamėgint atgaivint.
Bet kaip ir sakei, tikimybė tikrai maža. Pranešiu kaip sekės.

Re: Webasto, autonominis šildymas

Parašytas: 2015 Sau 02, 22:08
Zilitonas
Ir aš turiu bėda su webasto ar kaip jį čia dar pavadinus. Stovi tokia kaip foto, programuojasi SID'e, veikia puikiai, tik yra viena problema, kad ji neišsijungia, užkuri mašiną ir pradeda veikti tol kol neužgesini mašinos. Čia galima jai dar kažką padaryti ar valdymo blokui kaput? Sutikčiau ir išjungti, bet ištraukus saugiklį neberodo SID'e kai kurių rodmenų, ištraukiau tada fiškę, bet tada ir nerodo vid. sąnaudų.
IMG_20140111_121032.jpg

Re: Webasto, autonominis šildymas

Parašytas: 2015 Sau 03, 00:17
Trafukas
O variklis pašyla iki normos? Pečiukas turi savo temperatūrinius daviklius, kuriems pasiekus tam tikras reikšmes, jis išsijungia.
Jei aušinimo skystis nepašyla iki reikiamos temperatūros, tai pečiukas dirba toliau

Re: Webasto, autonominis šildymas

Parašytas: 2015 Sau 03, 12:09
raimax
Taip, logiška, kad atjungus fyškę norodo kuro sąnaudų, nes pečius yra sujungtas į visą mašinos tinklą ir jo suvartojamas kuro kiekis yra įskaičiuojamas į bendrą kiekį, kuris rodomas SID'e.

O kokį saugiklį buvai ištraukęs? 19nr?

Dar variantas būtų atjungti pečiuko kuro pompos maitinimo laidą. Tačiau gali pats pečius ir užsiblokuoti :roll: