Sankaba

Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Re: Sugeso sankaba

Standartinė Marrat » 2011 Lap 11, 11:37

Sankabos hidraulikai naudojamas tas pats stabdžių skytis - tas pats bakelis. Žiūrėk, ar kur neleidžia sankabos hidraulinėje linijoje - oro pateko per kažkurį cilindriuką (pagr. - prie pedalo arba darbinį - prie sankabos) arba hidraulikos liniją, gal žarnelė kiaura.
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
GP6891
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 132
Užsiregistravo: 2008 Lap 08, 00:10

Re: Sugeso sankaba

Standartinė GP6891 » 2011 Lap 11, 13:17

Stabdziu skyscio maziau mazosios normos, pries pora savaiciu dar kaip tik tikrinau buvo ties didziaja norma...kai turesiu laisvo laiko reiks megint nuiminet ta paneli ir paieskot pro kur isbega skystis. Gal kas galit papasakot kaip nuorint sistema?
Saab 9-5, 2,3 t 1998 m.
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Re: Sugeso sankaba

Standartinė romask » 2011 Lap 11, 23:46

kuremis'ai, visi ieskantys tikrai moka paziuret skelbimu skyreli.. ar butina visas temas terst...
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
Maksimas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 78
Užsiregistravo: 2010 Kov 02, 19:33
Miestas: Klaipeda
Contact:

Re: Sugeso sankaba

Standartinė Maksimas » 2011 Lap 12, 00:27

sweiki,ketinu ideti i saab 9k varikli nuo 900 97m viskas kaip ir nieko,bet ten sankaba su troseliu o 9k hidrauline, ar geriau keist pedaline ir kazka konstruoti ar ideti darbini cilindriuka? dekui.
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Re: Sugeso sankaba

Standartinė Khary900 » 2011 Lap 12, 07:09

Jei turi galimybę-dėk darbini cilindriuką.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
GP6891
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 132
Užsiregistravo: 2008 Lap 08, 00:10

Re: Sugeso sankaba

Standartinė GP6891 » 2011 Lap 17, 18:42

Kas gali buti, jei ilgiau palaikius isminta sankaba nebeleidzia perjungti begiu?

Nusiorinau sistema, taip vaziuojant ir greitai perjungiant begius viskas normaliai veikia, bet kai reikia atbuliniu vaziuot ir sankaba neiskart atleist, tai sankaba pradeda nebeveikt.

Cilindriukas prie sankabos pedalo neapvarvejas, sausas.
Saab 9-5, 2,3 t 1998 m.
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Sugeso sankaba

Standartinė Rudik » 2011 Lap 17, 20:02

kiauras manzetas arba korozija pazeistas cilindro pavirsius (nekeisto stabdziu skiscio ir ilgo stovejimo pasekmes).
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Haro
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 456
Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Sugeso sankaba

Standartinė Haro » 2011 Lap 17, 21:22

Maksimas rašė:sweiki,ketinu ideti i saab 9k varikli nuo 900 97m viskas kaip ir nieko,bet ten sankaba su troseliu o 9k hidrauline, ar geriau keist pedaline ir kazka konstruoti ar ideti darbini cilindriuka? dekui.

pagalvok kas bendro tarp variklio ir sankabos apart to kad jie vienas pire kito prisisuka ir tai ne tiesiai...
o atdsakymas i klausima ar pedaline ar konstravimas burtu toks isidedi i bagaznyka 2 varikli ir ant dangcio uszasai twin engine
pamastymai blogoms mintis isvaryti:
1.i 9000 neidesi variklio su deze nuo 900
2 B202 ir b204 varikliai skirasi
3 b234long block ir b234short block skiriasi
4 9000 po94 ir 900 po 94 m smagraciai skiriasi
5 diskatorius isminamas su isminamuoju guoliu, kokia jo pavara nesvarbu mechanine ar hidrauline
6 9000 iki 94 metu smagratis skiriasi nuo 9000 po 94metu
sukonkretink klausima i koki 9000 nori deti koki varikli nuo 900? tada gal kazka galima bus tiksliau atsakyti ;)
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Sugeso sankaba

Standartinė Maximus » 2011 Lap 19, 01:18

Maksimas rašė:...

Varikli i 9k nuo daugmaz tu paciu metu 900NG ideti is esmes galima.
Taciau prasikeikti teks zymiai daugiau nei buvo prasikeikta dedant longblock'a i 5.5 shortblock'o vieta ;)
O sankaba apskritai ne prie ko :)
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
GP6891
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 132
Užsiregistravo: 2008 Lap 08, 00:10

Re: Sugeso sankaba

Standartinė GP6891 » 2011 Lap 24, 15:46

GP6891 rašė:Kas gali buti, jei ilgiau palaikius isminta sankaba nebeleidzia perjungti begiu?

Nusiorinau sistema, taip vaziuojant ir greitai perjungiant begius viskas normaliai veikia, bet kai reikia atbuliniu vaziuot ir sankaba neiskart atleist, tai sankaba pradeda nebeveikt.

Cilindriukas prie sankabos pedalo neapvarvejas, sausas.


Simptomai tie patys, tik va dar dabar paaiskejo kad dinsgta skystis, ir nuo pavaru dezes po truputi lasa, reikia keisti sankabos darbini cilindriuka ar gali buti dar kazkas? Kiek kainuoja toks remontas Lietuvoje, kiek pats cilindriukas kainuoja? Nes cia uzsiprase tikrai nemazai, tai nezinau ka cia ir be daryt.

Cia kaip suprantu labai daug reikalu yra ji pakeisti, reikia imti greiciu deze...
Saab 9-5, 2,3 t 1998 m.
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Re: Sugeso sankaba

Standartinė Marrat » 2011 Lap 24, 23:04

Taigi iš karto buvo aišku, kad kažkur nesandaru, jeigu užsiorino ir skysčio trūko. Jeigu pagr. cilindras ir magistralė iki darbinio cilindriuko sausa, tai tada darbinis cilindriukas. Norint pakeisti, reikia nuimti dėžę. Darbas gali kainuoti ~800 Lt, priklauso nuo serviso. Darbinis cilindriukas kokius 400 Lt kainuos, bet gal užteks remontinio komplekto. Apsimoka už tą patį ir sankabą pasikeisti, jeigu jau prie galo ir alkūninio riebokšlį, kad metų bėgyje nereikėtų vėl dėžės nuiminėti, bet sąmata dar išaugs gerokai.
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
FatalX
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 33
Užsiregistravo: 2010 Bir 25, 21:32
Miestas: Šiauliai-Kaunas

Re: Sugeso sankaba

Standartinė FatalX » 2011 Lap 25, 16:29

Sveiki, zodziu pastebejau, kad greitai isibegejant, pavaru permetimo momentu, apsukos kyla i virsu, ko anksciau niekada nebudavo. Siaip jauciasi, kad jau sankaba nebe kazka pas mane, bet siaip idomu ar tai susije gali buti su ja, ka manot?
SAAB 9-5 1998 2.3t
GP6891
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 132
Užsiregistravo: 2008 Lap 08, 00:10

Re: Sugeso sankaba

Standartinė GP6891 » 2011 Lap 25, 20:28

Išminamas guolis ir yra darbinis cilindras? cia vienas pardavejas taip pasake, ar yra skirtumas kokios firmos pirkti? Dabar gavau pasiulymus:
Akusan EU. Cilindriukas 238 lt
Išminamas guoliukas 214 lt WOLF

Sankaba pigiausias varinatas:

Sachs Vokietija. Diskatrorius+diskas 538lt
Saab 9-5, 2,3 t 1998 m.
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Re: Sugeso sankaba

Standartinė Marrat » 2011 Lap 26, 10:55

Taip, išminamasis guolis yra ant darbinio cilindriuko, ir nėra parduodamas kaip atskira detalė 9-5-tam. Dėl cilindriuko firmos nepatarsiu, o SACHS labai gerai - originali, rodos, irgi yra SACHS gamybos.
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
GP6891
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 132
Užsiregistravo: 2008 Lap 08, 00:10

Re: Sugeso sankaba

Standartinė GP6891 » 2011 Lap 28, 01:49

Internete radau, gal kam bus idomu kaip atrodo sankabos keitimo procesas:

http://home.jtan.com/~joe/saab/clutch.htm
Saab 9-5, 2,3 t 1998 m.

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių