Puslapis 15

Problemos su automatine greiciu deze

Parašytas: 2011 Geg 13, 15:14
Lorenzo95
Sveiki, nezinau, bet man atrodo cia greiciu dezes problema..
Zodziu kai per kamscius po pusmetri tampaisi, buna kad kartais kai sustoji prie raudono sviesaforo signalo, nuspaudi stabdi ir lauki kol uzsidegs zalia, pradeda masina taip truputi tampyti.. lyg ji vaziuotu i prieki, o as nuspaudes stabdi ja stabdau, tai i prieki verziasi.. tas pats lyg spausciau stabdi ir gaza tuo paciu metu :) sunku net nupasakoti :?
Automato beda cia? Gal yra taip buve ar nujaucia kame reikalas..
Dekingas :roll:

Parašytas: 2011 Geg 13, 15:17
Lorenzo95
O beje, kai ijungi P arba N ar bet kokia kita pavara viskas tavrkoje.. Kai vaziuoji su D normaliu greiciu problemu kaip ir nera, ramiai graziai sau vaziuoja.. :? :)

Parašytas: 2011 Geg 13, 15:53
Edgaras'
Na mano patirtis su APD tik 600 km, bet visą laiką atrodė jog sankryžose mašina nori "pabėgti". Švelniai priliest stabdžio neužtekdavo, reikėjo paspaudus laikyt. Manau čia taip ir turėtų būt...

Parašytas: 2011 Geg 13, 15:57
Lorenzo95
Na nezinau, bet sita problema pasireiske pastaruoju metu kazkaip ypatingai.. anksciau irgi budavo, bet tokioj lengvoj labai formoj.. Sutapimas cia ar ne, siaip keistokai tai atrodo, taciau isjungus kondicionieriu tas tampymasis baigiasi.. taciau ilgiau ant D dar pastovejus vel po truputi tas begimas jauciasi.. :?

Parašytas: 2011 Geg 14, 06:42
romask
Galbut tiesiog truputi per dideles laisvos apsukos gaunasi ir spaudima sukelia didesni tepalo, kai ijungtas kondicionierius, nes variklis dauna didesne apkrova. Is bedos galima bandyt mazint apsukas, tiek kad variklis nedrebetu, bet butu mazesnes ir netemptu smarkiai.
Tik nezinau ar tas nerodo i kokia beda dezes. Nors kiek teko vairuot automatu, dauguma paleidus stabdy riededavo, O laikant stabdi D padetyje jausdavosi kad masina isitempus ir nori vaziuot pradet, panasiai kaip su mechanine ikalneje vaziuot pradedant su sankaba ir stabdziu :)

Parašytas: 2011 Geg 15, 09:11
cementukis
gal kaladeles i pabaiga ir reik daugiau spaust. o jei ka kaip kolega minejo trosa atlaisvink truputi ir maziau tems o kad turi temt kazkiek tai turi.

Parašytas: 2011 Geg 15, 20:32
romask
cementukis rašė:gal kaladeles i pabaiga ir reik daugiau spaust. o jei ka kaip kolega minejo trosa atlaisvink truputi ir maziau tems o kad turi temt kazkiek tai turi.

troso tam automobilyje nera :) reik kompa jungt :)

Parašytas: 2011 Geg 16, 07:29
Lorenzo95
Tik vat kodel tuomet ant laisvu apsuku, kai ijungtas P ar N, netempia i prieki? Kaladeles tai naujos sudetos, si stabdziais problemos tikrai negali buti.. o del to begimo, tai labai tuomet jau nori begti, nes atrodo kad stabdis uzspaustas, o gaza tai lyg pries koki draga maigyciau jausmelis..

Parašytas: 2011 Geg 16, 08:08
romask
Lorenzo95 rašė:Tik vat kodel tuomet ant laisvu apsuku, kai ijungtas P ar N, netempia i prieki? Kaladeles tai naujos sudetos, si stabdziais problemos tikrai negali buti.. o del to begimo, tai labai tuomet jau nori begti, nes atrodo kad stabdis uzspaustas, o gaza tai lyg pries koki draga maigyciau jausmelis..

Na ne viena normali masina spaudziant gaza ant laisvo begio savaime nevaziuoja;)
Su kondicionierium, kuris didina variklio apkrova, stovint jungiasi ventiliatoriai, kad atvesintu freona, jie irgi didina apkrova variklio(per generatoriu), supulsavus apsukoms, siurblys tikrai gali pakelt spaudima dezeje ir nuo to timpteleti masina.
Na cia tik mano isvedziojimai, gal atsirades specialistas ir diagnozuos kokio greiciu dezes kompo beda :)

Parašytas: 2011 Geg 16, 16:46
Andronas
O kai ja pradeda tampyt neatsiranda jokiu papildomu vibraciju? Ar tiesiog pradeda riedet i prieki ir viskas? Stabdziu pedalas nebuna kietas?
Siaip ant D be stabziu masina rieda nedideliu greiciu i prieki, taip pat kaip ir atgal ant R :) Taip ir turetu buti.

Parašytas: 2011 Geg 17, 07:40
Lorenzo95
Tai zinau kaip reikia vaziuoti su automatu :-D o del stabdziu kietumo tai net nezinau, manau normaliai kaip ir visada.. bet joa, vibracija papildoma atsiranda.. tokia nelabai zymi, bet jauciasi.. turiu priminti kad veiksmas vyksta kai stabdis yra nuspaustas :-D

Parašytas: 2011 Geg 19, 06:00
Haro
Taigi siek tiek patirteies is automatu
P ir N padetje jai neklystu yra nesuspaustas ne vienas hidro cilindriukas uztai per hidro transformatoriu perduodama jega yra isnaudojama tiktai dezei sukti
P padetyje dar yra nuleidziamas toks dantukas i slicus ir neleidzia ratam suktis panasiai kaip rankinis stabdys.
D padetje bent vienas is hidro cilindriuku yra suspaustas todel per hidro transformatoriu variklio jega jau perduodama ratams uztai atleidus stabdi masina vazuoja.
nuspaudus stabdi variklio jega uzsilieka hidro transformatoriuje nes ratams neleidzia suktis stabdizai
seip masina nuspaudus stabdi turi ramiai "laukti" kol jis bus atleistas ir neturi jaustis labai didelio tempimo i prieki arba neturi trukseti. variklio darbas turi buti nuostovus :)
1 diagnoze gal variklis dirba ne itin graziai ri truputeli plaukioja apsukos arba variklio apkrovimas ir todel jis labiau verziasi i prieki, arba trukcioja (ijungus kondiske varuiklio apkrovimas padideja uztai prie tu paciu apsuku turi siek tiek daugiau galios)
2 diagnoze tau paranoja po kazkiek vazinejimo pajutai geriau masina ir padidejusi variklio galia ijungus kondicionieriu tau jauciasi kaip papildomas masinos noras verztis pirmyn.


na nesu labai didelis automatu zinovas skau tai ka teko rasti apie automatus kaip jie veikia ir siek tiek apie mpotorus ka zinau, tikrai diagnoziai nustatyti reiketu paciam pamatyti pajausti kaip masina elgesi, be to butu neprosali ir seip su normaliu automatu pasivazineti ilgiau nei pusvalandi.
P.S automatas su kuruos teko vazuoti ilgiausiai t.y apie pora valandu nedideliais greiciais buvo 76m gamybos, su naujasniais automatais teko vazuoti ne ilgiau kaip 15 min arba 50m taip kad nesiulau primti mano zodiu uz gryna piniga, bet juose yra nemazai tiesos parasyta negana to dezes dalys yra ivardintos turbut ne visai tais vardai kuriais reiketu vadinti pagal technine literatura.

Parašytas: 2011 Geg 19, 10:05
aurissan
Laisvu nuo laisvalaikio laiku galėtum ir apie lt kalbos gramatikos taisykles pasiskaityt, bent pagrindus.

Parašytas: 2011 Geg 19, 10:20
redb
aurissan rašė:Laisvu nuo laisvalaikio laiku galėtum ir apie lt kalbos gramatikos taisykles pasiskaityt, bent pagrindus.

ta proga, tamsta, galetum sukurt atskira tema kurioje ir vestum savo pamokeles. ;)

Re: Problemos su automatine greiciu deze

Parašytas: 2011 Bir 10, 05:29
Venturi95
Lorenzo95 rašė:Sveiki, nezinau, bet man atrodo cia greiciu dezes problema..
Zodziu kai per kamscius po pusmetri tampaisi, buna kad kartais kai sustoji prie raudono sviesaforo signalo, nuspaudi stabdi ir lauki kol uzsidegs zalia, pradeda masina taip truputi tampyti.. lyg ji vaziuotu i prieki, o as nuspaudes stabdi ja stabdau, tai i prieki verziasi.. tas pats lyg spausciau stabdi ir gaza tuo paciu metu :) sunku net nupasakoti :?
Automato beda cia? Gal yra taip buve ar nujaucia kame reikalas..
Dekingas :roll:


Tai taip automatai ir veikia jei atleidus stabdi jis nerieda i prieki tada jau skaityk kad neveikia greiciu deze .pas mane tas pats visada susutojus prie sviesaforo reikia spaust stbdi ir jauti kaip masina nori raut is vietos ir taip jau 4 metus vaziuoju .Man rodos kad tai norma