Problemos su automatine greiciu deze

Lorenzo95
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 47
Užsiregistravo: 2009 Bir 16, 23:16
Miestas: Vilnius

Problemos su automatine greiciu deze

Standartinė Lorenzo95 » 2011 Geg 13, 15:14

Sveiki, nezinau, bet man atrodo cia greiciu dezes problema..
Zodziu kai per kamscius po pusmetri tampaisi, buna kad kartais kai sustoji prie raudono sviesaforo signalo, nuspaudi stabdi ir lauki kol uzsidegs zalia, pradeda masina taip truputi tampyti.. lyg ji vaziuotu i prieki, o as nuspaudes stabdi ja stabdau, tai i prieki verziasi.. tas pats lyg spausciau stabdi ir gaza tuo paciu metu :) sunku net nupasakoti :?
Automato beda cia? Gal yra taip buve ar nujaucia kame reikalas..
Dekingas :roll:
Saab 9-5, 2.3t, AT, '00
Lorenzo95
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 47
Užsiregistravo: 2009 Bir 16, 23:16
Miestas: Vilnius

Standartinė Lorenzo95 » 2011 Geg 13, 15:17

O beje, kai ijungi P arba N ar bet kokia kita pavara viskas tavrkoje.. Kai vaziuoji su D normaliu greiciu problemu kaip ir nera, ramiai graziai sau vaziuoja.. :? :)
Saab 9-5, 2.3t, AT, '00
Vartotojo avataras
Edgaras'
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 910
Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
Miestas: Panevėžys-Kaunas

Standartinė Edgaras' » 2011 Geg 13, 15:53

Na mano patirtis su APD tik 600 km, bet visą laiką atrodė jog sankryžose mašina nori "pabėgti". Švelniai priliest stabdžio neužtekdavo, reikėjo paspaudus laikyt. Manau čia taip ir turėtų būt...
Laguna II 3.0 V6 '01 AT
EX:
9000 Aero 2.3T 165kW B234R '98 (MY97) MT Paveikslėlis
9000 Aero 2.0T 136kW B204L '94 MT
9000 2.3t 143kW B234L '91 AT
Įvairios 9000 dalys >> PM
Lorenzo95
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 47
Užsiregistravo: 2009 Bir 16, 23:16
Miestas: Vilnius

Standartinė Lorenzo95 » 2011 Geg 13, 15:57

Na nezinau, bet sita problema pasireiske pastaruoju metu kazkaip ypatingai.. anksciau irgi budavo, bet tokioj lengvoj labai formoj.. Sutapimas cia ar ne, siaip keistokai tai atrodo, taciau isjungus kondicionieriu tas tampymasis baigiasi.. taciau ilgiau ant D dar pastovejus vel po truputi tas begimas jauciasi.. :?
Saab 9-5, 2.3t, AT, '00
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Standartinė romask » 2011 Geg 14, 06:42

Galbut tiesiog truputi per dideles laisvos apsukos gaunasi ir spaudima sukelia didesni tepalo, kai ijungtas kondicionierius, nes variklis dauna didesne apkrova. Is bedos galima bandyt mazint apsukas, tiek kad variklis nedrebetu, bet butu mazesnes ir netemptu smarkiai.
Tik nezinau ar tas nerodo i kokia beda dezes. Nors kiek teko vairuot automatu, dauguma paleidus stabdy riededavo, O laikant stabdi D padetyje jausdavosi kad masina isitempus ir nori vaziuot pradet, panasiai kaip su mechanine ikalneje vaziuot pradedant su sankaba ir stabdziu :)
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
cementukis
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 121
Užsiregistravo: 2010 Geg 14, 09:11
Miestas: Siauliai
Contact:

Standartinė cementukis » 2011 Geg 15, 09:11

gal kaladeles i pabaiga ir reik daugiau spaust. o jei ka kaip kolega minejo trosa atlaisvink truputi ir maziau tems o kad turi temt kazkiek tai turi.
SAAB 9000 2,3 TURBO 91' Dalimis
Opel Omega 2.5
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Standartinė romask » 2011 Geg 15, 20:32

cementukis rašė:gal kaladeles i pabaiga ir reik daugiau spaust. o jei ka kaip kolega minejo trosa atlaisvink truputi ir maziau tems o kad turi temt kazkiek tai turi.

troso tam automobilyje nera :) reik kompa jungt :)
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
Lorenzo95
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 47
Užsiregistravo: 2009 Bir 16, 23:16
Miestas: Vilnius

Standartinė Lorenzo95 » 2011 Geg 16, 07:29

Tik vat kodel tuomet ant laisvu apsuku, kai ijungtas P ar N, netempia i prieki? Kaladeles tai naujos sudetos, si stabdziais problemos tikrai negali buti.. o del to begimo, tai labai tuomet jau nori begti, nes atrodo kad stabdis uzspaustas, o gaza tai lyg pries koki draga maigyciau jausmelis..
Saab 9-5, 2.3t, AT, '00
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Standartinė romask » 2011 Geg 16, 08:08

Lorenzo95 rašė:Tik vat kodel tuomet ant laisvu apsuku, kai ijungtas P ar N, netempia i prieki? Kaladeles tai naujos sudetos, si stabdziais problemos tikrai negali buti.. o del to begimo, tai labai tuomet jau nori begti, nes atrodo kad stabdis uzspaustas, o gaza tai lyg pries koki draga maigyciau jausmelis..

Na ne viena normali masina spaudziant gaza ant laisvo begio savaime nevaziuoja;)
Su kondicionierium, kuris didina variklio apkrova, stovint jungiasi ventiliatoriai, kad atvesintu freona, jie irgi didina apkrova variklio(per generatoriu), supulsavus apsukoms, siurblys tikrai gali pakelt spaudima dezeje ir nuo to timpteleti masina.
Na cia tik mano isvedziojimai, gal atsirades specialistas ir diagnozuos kokio greiciu dezes kompo beda :)
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
Andronas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 154
Užsiregistravo: 2008 Kov 25, 17:13
Miestas: Vilnius

Standartinė Andronas » 2011 Geg 16, 16:46

O kai ja pradeda tampyt neatsiranda jokiu papildomu vibraciju? Ar tiesiog pradeda riedet i prieki ir viskas? Stabdziu pedalas nebuna kietas?
Siaip ant D be stabziu masina rieda nedideliu greiciu i prieki, taip pat kaip ir atgal ant R :) Taip ir turetu buti.
SAAB 9-5 SE MY01 2.3t AT
Lorenzo95
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 47
Užsiregistravo: 2009 Bir 16, 23:16
Miestas: Vilnius

Standartinė Lorenzo95 » 2011 Geg 17, 07:40

Tai zinau kaip reikia vaziuoti su automatu :-D o del stabdziu kietumo tai net nezinau, manau normaliai kaip ir visada.. bet joa, vibracija papildoma atsiranda.. tokia nelabai zymi, bet jauciasi.. turiu priminti kad veiksmas vyksta kai stabdis yra nuspaustas :-D
Saab 9-5, 2.3t, AT, '00
Vartotojo avataras
Haro
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 456
Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Haro » 2011 Geg 19, 06:00

Taigi siek tiek patirteies is automatu
P ir N padetje jai neklystu yra nesuspaustas ne vienas hidro cilindriukas uztai per hidro transformatoriu perduodama jega yra isnaudojama tiktai dezei sukti
P padetyje dar yra nuleidziamas toks dantukas i slicus ir neleidzia ratam suktis panasiai kaip rankinis stabdys.
D padetje bent vienas is hidro cilindriuku yra suspaustas todel per hidro transformatoriu variklio jega jau perduodama ratams uztai atleidus stabdi masina vazuoja.
nuspaudus stabdi variklio jega uzsilieka hidro transformatoriuje nes ratams neleidzia suktis stabdizai
seip masina nuspaudus stabdi turi ramiai "laukti" kol jis bus atleistas ir neturi jaustis labai didelio tempimo i prieki arba neturi trukseti. variklio darbas turi buti nuostovus :)
1 diagnoze gal variklis dirba ne itin graziai ri truputeli plaukioja apsukos arba variklio apkrovimas ir todel jis labiau verziasi i prieki, arba trukcioja (ijungus kondiske varuiklio apkrovimas padideja uztai prie tu paciu apsuku turi siek tiek daugiau galios)
2 diagnoze tau paranoja po kazkiek vazinejimo pajutai geriau masina ir padidejusi variklio galia ijungus kondicionieriu tau jauciasi kaip papildomas masinos noras verztis pirmyn.


na nesu labai didelis automatu zinovas skau tai ka teko rasti apie automatus kaip jie veikia ir siek tiek apie mpotorus ka zinau, tikrai diagnoziai nustatyti reiketu paciam pamatyti pajausti kaip masina elgesi, be to butu neprosali ir seip su normaliu automatu pasivazineti ilgiau nei pusvalandi.
P.S automatas su kuruos teko vazuoti ilgiausiai t.y apie pora valandu nedideliais greiciais buvo 76m gamybos, su naujasniais automatais teko vazuoti ne ilgiau kaip 15 min arba 50m taip kad nesiulau primti mano zodiu uz gryna piniga, bet juose yra nemazai tiesos parasyta negana to dezes dalys yra ivardintos turbut ne visai tais vardai kuriais reiketu vadinti pagal technine literatura.
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Standartinė aurissan » 2011 Geg 19, 10:05

Laisvu nuo laisvalaikio laiku galėtum ir apie lt kalbos gramatikos taisykles pasiskaityt, bent pagrindus.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Vartotojo avataras
redb
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 354
Užsiregistravo: 2007 Lap 13, 08:57
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė redb » 2011 Geg 19, 10:20

aurissan rašė:Laisvu nuo laisvalaikio laiku galėtum ir apie lt kalbos gramatikos taisykles pasiskaityt, bent pagrindus.

ta proga, tamsta, galetum sukurt atskira tema kurioje ir vestum savo pamokeles. ;)
SAAB 9-5 Aero Estate My01
IN TORQUE WE TRUST
Venturi95
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 41
Užsiregistravo: 2007 Sau 02, 17:29
Miestas: Gargzdai

Re: Problemos su automatine greiciu deze

Standartinė Venturi95 » 2011 Bir 10, 05:29

Lorenzo95 rašė:Sveiki, nezinau, bet man atrodo cia greiciu dezes problema..
Zodziu kai per kamscius po pusmetri tampaisi, buna kad kartais kai sustoji prie raudono sviesaforo signalo, nuspaudi stabdi ir lauki kol uzsidegs zalia, pradeda masina taip truputi tampyti.. lyg ji vaziuotu i prieki, o as nuspaudes stabdi ja stabdau, tai i prieki verziasi.. tas pats lyg spausciau stabdi ir gaza tuo paciu metu :) sunku net nupasakoti :?
Automato beda cia? Gal yra taip buve ar nujaucia kame reikalas..
Dekingas :roll:


Tai taip automatai ir veikia jei atleidus stabdi jis nerieda i prieki tada jau skaityk kad neveikia greiciu deze .pas mane tas pats visada susutojus prie sviesaforo reikia spaust stbdi ir jauti kaip masina nori raut is vietos ir taip jau 4 metus vaziuoju .Man rodos kad tai norma
9-5 2.3 T 136 KW 2001
9-5 2.3 T 191 kw AERO 2009

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 13 ir 0 svečių