pavaru dezes keitimas ish mechanines i automatine
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 78
- Užsiregistravo: 2010 Kov 02, 19:33
- Miestas: Klaipeda
- Contact:
pavaru dezes keitimas ish mechanines i automatine
Noriu pasiteirauti, ar imanoma idet i mechana automatine deze, ir ka reikia keisti jei tai imanoma?aciu uz atsakymus. saab 9000 2,3 non turbo o deze ish saab 9000 2,3 t
- Haro
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 456
- Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
- Miestas: Vilnius
- Contact:
turbo ir non turbo dezes gali skirtis final drive ilgiu bent taip jis mech dezej vadinasi. Darbo gal but ir nera baisiai daug kai supranti ka darai. Nuimi sankaba su smagraciu uztatai automato smagrati ar kaip jis ten, uzdedi pati automata isvedzioji laidus sujungi ten kur reikia kur reikia prilituoji, pakeiti rycega dar pora laidu lemputes apsvietimui patrasivedi, dar pora laidu del idomumo pravedi gal prireiks, ir isemi sankabos pedala, idedi dideli stabdziu pedala. ir tu jau automatinis zmogus. mechanine dali padaryt nera sunku, o su laidais tai pakovosi kolega. ypac jai schemu neskaitai. gali but kad dar siek tiek reiks pasikelti apsukas ECU bei pasikoreguoti programa. Na turbut ir viskas.
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
- trulikas
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 888
- Užsiregistravo: 2007 Rgp 20, 17:56
- Miestas: Vilnius
- Contact:
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 78
- Užsiregistravo: 2010 Kov 02, 19:33
- Miestas: Klaipeda
- Contact:
.
pasiimu ryt saaba su uzkalusiu varykliu, tai kapitalini daryt nesinori, tai i savo bandysiu ikisht automatine deze ir visus pribumbasus kurie ten yra... o spidometra vistiek reiktu keist nes ten dega kokia pavara esi ijunges, tikiuos nereikes daug pravodkes keist...
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 154
- Užsiregistravo: 2009 Bir 22, 22:30
- Miestas: Vilnius
- redb
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 354
- Užsiregistravo: 2007 Lap 13, 08:57
- Miestas: Vilnius
- Contact:
trulikas rašė:o nesiskirs perdavimai turbinines dezes ir paprastos?
jeigu nesiskiria ir tvirtinimo taskai tokie patys, tai analogiska situacija, kaip ir keiciant is automato i mechana. isimi pedala, idedi deze, idedi kompa ir programiskai susitvarkai
tikrai ne. jei tvirtinimo taskai net vienodi. keiciant is AT i MT dar reik pasirupint hidrauline sankaba. bent jau ant 9-5...
SAAB 9-5 Aero Estate My01
IN TORQUE WE TRUST
IN TORQUE WE TRUST
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 154
- Užsiregistravo: 2009 Bir 22, 22:30
- Miestas: Vilnius
Re: :)
faze rašė:Maksimas rašė:o kur tas kompas randasi? ar tinka jungtis ir panasiai, galima ishsamesnes informacijos...
Kad automato deze neturi kompo, ten viskas mechaniskai valdosi.
Na nežinau, bet 9-5 tai tikrai turi automato kompiuterį.
Ex. SAAB 900NG (MY97). 2,0i.
Ex. SAAB 9-5 (MY98). 2,3t, AT.
Ex. SAAB 9-5 (MY98). 2,3t, AT.
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 408
- Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
- Miestas: Klaipėda
Re: .
Maksimas rašė:pasiimu ryt saaba su uzkalusiu varykliu, tai kapitalini daryt nesinori, tai i savo bandysiu ikisht automatine deze ir visus pribumbasus kurie ten yra... o spidometra vistiek reiktu keist nes ten dega kokia pavara esi ijunges, tikiuos nereikes daug pravodkes keist...
tai gal paprasčiau tavo variklį į tą kėbulą ir tiek...
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 154
- Užsiregistravo: 2009 Bir 22, 22:30
- Miestas: Vilnius
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių