Viskas apie EGR vožtuvus

Vartotojo avataras
raimax
Asas
Pranešimai: 2064
Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
Miestas: Šiaulai
Contact:

Re: Viskas apie EGR vožtuvus

Standartinė raimax » 2013 Lap 24, 11:09

edgaras1989 rašė:Su universaliu elm skaitytuvu , blem eisiu ieskot nesandarumu siandie ir gal zinot patikrint kaip elektrine dali egr?


Dar noriu pasiteirauti, jei atungta EGR fyškė, kompas meta CE ant skydelio? (kodėl klausiu? todėl, kad pvz kai kuriems fiatams nedega CE, ir žmonės atjungę EGR fyškę sėkmingai važinėjasi.)

Kaip čia pasakius apie jo tikrinimą... Nežinau kaip tavo skaitytuvas mato tą EGR, ir ar leidžia jį aktyvuoti. Su T2 tai tikrai galima padaryti... Tai vat, jei įmanoma EGR aktyvuoti/deaktyvuoti tuo metu įmanoma patikrinti. "uždarius/atidarius" EGR turi šiek tiek pasikeisti variklio darbo garsas, turi pasikeisti įsiurbiamo oro masė, bei dar vienas parametras - tai EGR vožtuvo padėtis (procentais arba voltais) turi pakisti.

O taip, senam darbe taipogi tekdavo susidurti su tais EGR'ais, tai turėjau vieną sudaužytą, bet veikiančią elektrinę dalį, tai ji padėdavo labai greitai defektuoti ar problema ten, ar ne. Nes kompas rodydavo gedimą, kuris gali būti tiek elektirnėj daly, tiek laiduose (EGR position sensor short/open circuit) o įkišus veikiančią elektrinę dalį problema dingdavo.

edgaras1989 rašė:Blem jau baigiu uzsiknist su ta masina, dabar ant zemu sukiu netraukia masina, kai apsukos uzkyla iki 2500 tada trauka lyg atsigauna

o mašina nedūmija? nes jei prasidaręs EGR'as būtų, tai paspaudus gazą pagalvotum, kad su garvežiu važiuoji ;)

Trafukas rašė:
raimax rašė:kad yra tos klaidos...
Tiksliau tokia sintaksė:
P0400 xx


Čia yra visų tokių skaitytuvų bėda, kad jie parodo tik visą klaidų grupę, o ne konkrečią klaidą. Šiuo atveju yra 4 skirtingos klaidos


viso WIS'as rodo 6 skirtingus kodus, bet 2 dubliuojasi, tai lieka 5 skirtingos klaidos:

    P0400 01 - EGR Actuator Circuit, Short to B+
    P0400 02 - EGR Actuator Circuit, Short to Ground
    P0400 04 - EGR Actuator Circuit, Open Circuit
    P0400 54 - EGR Actuator Circuit, Short to B+
    P0400 5A - EGR Flow to LOW
    P0400 5B - EGR Flow to HIGH
www.SAAB-klubas.lt

SAAB 9-3 2.2 TiD MY00
Paveikslėlis


[img]http://i.imgur.com/hI8Wesz.jpg[/ img]
MindaugasV85

Re: Viskas apie EGR vožtuvus

Standartinė MindaugasV85 » 2013 Lap 24, 17:26

Kas tingi - bold.
Aš dar norėčiau prie savo problemos "sugrįžti". Priminsiu, kad įsidėjau EGR emuliatorių. Visi EGR laidai pajungti per fyškę, oro srauto matuoklės 1 laidas tik lituotas. Problemų atsijungti atgal didelių nebūtų.
Kas konkrečiai su mano tuo EGR buvo sunku pasakyti. Nes kai žmogus, įdėjęs emuliatorių, tikrino patį vožtuvą, tai bėdų jame kaip ir nematė - nei jis strigo, nei ant kompo kažką blogo matė.
Kadangi seniau kompas rodė kažkokią EGR klaidą, o iš vakaro buvo dingusi trauka, tai tada nusprendžiau dėti tą emuliatorių ir nesukti galvos.
Dabar auto važiuoja gerai, CE nemeta. Bėda tik su užsikūrimu. Dar tada, kai dingo trauka, vakare ir ryte (su EGR vožtuvu) sunkiai užsikūriau. Įsidėjus emuliatorių vis tiek kitą rytą sunkiai kurėsi. Užsikūrus daug baltų dūmų (pirmas "išspjovimas").
Kažkurią čia dieną galvoju pabandysiu dar nusiimti EGR ir pravalyti, kad būčiau tikras, kad jis liko gerai uždarytas (jau su pajungtu emuliatoriumi). Bet atsukus kelis varžtus, vožtuvo nepavyko nuimti (gal ten dar daugiau ardyt reikia pagalvojau, tai atgal viską atstačiau). Tik atjunginėjant šlangutes kažkiek skysčio nutekėjo. Šiandien pirmą kartą SID parodė, kad trūksta aušinimo skysčio. Galvoju nejaugi taip ant ribos pataikiau tada nuleisti... O gal kažkur leidžia? Ar negali būti pats EGR kiauras ir į degimą tą skystį pūst (neįsivaizduoju kaip ten atrodo viskas, dėl to ir klausiu)?
Galvoju keisti šlangutes ir purkštuku gumyte - kaip skaičiau čia dar būna bėda su kūrimusi.
Beje auto ir seniau nelabai gražiai kurdavosi - bent keletas pasukimų.
Gal kas turi kokių kitų minčių?
O gal bandyti atstatyti EGR ir pavažinėti, kol vėl CE užsidegs ir pasitikslinti kokia ten konkrečiai klaida būdavo?
Nors aš bandžiau ant karšto variklio pilnai atidaryti EGR ir pabandyti kurti - kuriasi lengvai. Taip kad pats vožtuvas kūrimuisi įtakos turbūt neturi.
Čia dabar jūsų pranešimus paskaičius matau, kad EGR klaida galėjo būti ir dėl nesandarumų. Ar tie nesandarumai turi įtakos kūrimuisi?
Trauka normali, juodų dūmų nėra, variklio garsas kiek pasikeitęs - labiau į traktorių kai "pagazuoju".
Pakaitinimo žvakės dar nedirba.
Vartotojo avataras
raimax
Asas
Pranešimai: 2064
Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
Miestas: Šiaulai
Contact:

Re: Viskas apie EGR vožtuvus

Standartinė raimax » 2013 Lap 24, 17:41

kaip jau pats paminėjai, EGR praktišai neturi įtakos automobilio užvedimui, taip pat nesandarumai... Užsiveda dyzelis ir be įsiurbimo kolektoriaus, tik baisia kriokia :) EGR/Emuliatoriaus keitalioti atgal manau tikrai neverta. O daugiau, reiktų keltis į kitą (viskas apie 2,2 tid'us) temą, jei nori diskutuoti
www.SAAB-klubas.lt

SAAB 9-3 2.2 TiD MY00
Paveikslėlis


[img]http://i.imgur.com/hI8Wesz.jpg[/ img]
MindaugasV85

Re: Viskas apie EGR vožtuvus

Standartinė MindaugasV85 » 2013 Lap 24, 18:02

raimax rašė:kaip jau pats paminėjai, EGR praktišai neturi įtakos automobilio užvedimui, taip pat nesandarumai... Užsiveda dyzelis ir be įsiurbimo kolektoriaus, tik baisia kriokia :) EGR/Emuliatoriaus keitalioti atgal manau tikrai neverta. O daugiau, reiktų keltis į kitą (viskas apie 2,2 tid'us) temą, jei nori diskutuoti

Gerai, tada galvosiu, kad EGR klaida ir sunkus užsikurimas buvo tik sutapimas.
Kadangi paminėjai "baisiai kriokia", tai paskutinis klausimas: ar EGR atjungimas galėjo įtakoti tą variklio garsą (nenutuokiu kas tas įsiurbimo kolektorius - ne mano sritis)?
Nors dabar beklausdamas pats prisiminiau, kad tas variklio garsas buvo atsistatęs į įprastą - tylesnį, duslesnį.
Vartotojo avataras
raimax
Asas
Pranešimai: 2064
Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
Miestas: Šiaulai
Contact:

Re: Viskas apie EGR vožtuvus

Standartinė raimax » 2013 Lap 24, 22:08

MindaugasV85 rašė:
raimax rašė:kaip jau pats paminėjai, EGR praktišai neturi įtakos automobilio užvedimui, taip pat nesandarumai... Užsiveda dyzelis ir be įsiurbimo kolektoriaus, tik baisia kriokia :) EGR/Emuliatoriaus keitalioti atgal manau tikrai neverta. O daugiau, reiktų keltis į kitą (viskas apie 2,2 tid'us) temą, jei nori diskutuoti

Gerai, tada galvosiu, kad EGR klaida ir sunkus užsikurimas buvo tik sutapimas.
Kadangi paminėjai "baisiai kriokia", tai paskutinis klausimas: ar EGR atjungimas galėjo įtakoti tą variklio garsą (nenutuokiu kas tas įsiurbimo kolektorius - ne mano sritis)?
Nors dabar beklausdamas pats prisiminiau, kad tas variklio garsas buvo atsistatęs į įprastą - tylesnį, duslesnį.


dar karteli patikslink, kaip paliko su tuo EGR'u? pas tave jis yra paliktas automobilyje: ta prasme jis savo vietoje, nejudintas ir nevalytas, bet tik jo fyškė atjungta ir pajungta į emuliatorių?

Jei taip, variklio darbas/garsas neturėtų pakisti.

apie ta "baisų kriokimą" gal nereikėjo suprasti taip tiesiogiai, kad pas tave kažkas blogai ar pan. Tiesiog po variklio remonto/keitimo norima kuo greičiau išgirsti variklio garsą - o vdrug kas blogai, ir tada dažnas pabando variklį užvesti aprengtą tik būtiniausiais agregatais, kad blogiausiu atveju tektų kuo mažiau vėl nuardyti :) (tiesa čia turiu omeny dyzelį)

Įsiurbimo kolektorius, tai tas aliuminis daiktas (1 ir 7 (galbūt derėtų priskirti ir 10 numerį) numeriai prikabintoje nuotraukoje), į kurį įsistato EGR vožtuvas, prisijungia storojo oro žarna ir kuris paskirsto oro kanalus link kiekvieno cilindro.
www.SAAB-klubas.lt

SAAB 9-3 2.2 TiD MY00
Paveikslėlis


[img]http://i.imgur.com/hI8Wesz.jpg[/ img]
shax
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 38
Užsiregistravo: 2011 Lap 12, 17:33

Re: Viskas apie EGR vožtuvus

Standartinė shax » 2013 Lap 30, 22:40

Trafukas rašė:O kuo tas užsip....as pasireiškė? Kodėl taip jau nori dėti tą emuliatorių?

prieš metus valiau ji, bet vistiek kartais ties 140-160 įsijungdavo avarinis, o dabar pavažiavus kelius mėtrus dusta variklis į gazo paspaudima 0 rekcijos. Į grifina vežiau degnostika padaryti klaida buvo egr sakė keisti reikia. Tad nusprendžiau dėti emuliatoriu. Tai va dabar ieškau kur geriausia butu padaryti.
Vartotojo avataras
raimax
Asas
Pranešimai: 2064
Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
Miestas: Šiaulai
Contact:

Re: Viskas apie EGR vožtuvus

Standartinė raimax » 2013 Lap 30, 23:27

paskaityk MindaugasV85 pranešimus šioj temoj, nurodė jis kontaktą kas jam dėjo ir kainą.
www.SAAB-klubas.lt

SAAB 9-3 2.2 TiD MY00
Paveikslėlis


[img]http://i.imgur.com/hI8Wesz.jpg[/ img]
shax
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 38
Užsiregistravo: 2011 Lap 12, 17:33

Re: Viskas apie EGR vožtuvus

Standartinė shax » 2013 Gru 01, 11:18

raimax rašė:paskaityk MindaugasV85 pranešimus šioj temoj, nurodė jis kontaktą kas jam dėjo ir kainą.

Skaičiau galvojau, kad dar kas nors pasireikš.
Vartotojo avataras
Buzyte&MrBuzius
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 227
Užsiregistravo: 2007 Lap 21, 21:59
Miestas: Vilnius

Re: Viskas apie EGR vožtuvus

Standartinė Buzyte&MrBuzius » 2013 Gru 03, 10:52

Laba diena,

Galiu gauti naują EGR (93176989) už 850 lt.
SAAB 9-3, 2.2 TID, MY 2003
EX:SAAB 9-5, SE 2.0t, 141kW, 99
Rolas91
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 112
Užsiregistravo: 2013 Bal 01, 15:15
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Viskas apie EGR vožtuvus

Standartinė Rolas91 » 2014 Bir 14, 22:07

sweiki jei kas netycia turetu parduoti egr voztuva saab 93 2000m 2.2 tid pasukite ar parasykite nupirkciau :) 860597483
MindaugasV85

Re: Viskas apie EGR vožtuvus

Standartinė MindaugasV85 » 2014 Rgp 17, 10:58

shax rašė:
raimax rašė:paskaityk MindaugasV85 pranešimus šioj temoj, nurodė jis kontaktą kas jam dėjo ir kainą.

Skaičiau galvojau, kad dar kas nors pasireikš.


Sveikas.
Noriu tik informuoti, kad praėjo beveik metai su egr emuliatoriumi - jokių bėdų neišlindo: nei check'ų, nei koks padidėjęs dūmingumas (pas mane apskritai beveik nedūmina net ir užspaudus iki dugno).
Manau investicija pasiteisino.
latuushka
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 19
Užsiregistravo: 2012 Lap 12, 17:49

Re: Viskas apie EGR vožtuvus

Standartinė latuushka » 2014 Rgs 05, 13:42

Sveiki, žodžiu susitvarkiau ir aš savo saabą.. turėjau 9-3 su 2.2 TID 92 kw varikliu, kuris atceit neprogramuojamas.. Opel forumuose radau žmogelį, kuris išprogramavo man tą egr ir pasibaigė visos bėdos su klaidų P0400 pranešimais, trukčiojimais ir pan. :) Ateity reikės dar chipinti, kur visi kaip susitarę rėkia, jog šitie verikliai aceit nesiprogramuoja ir nesičipuoja :)
Kipish
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 24
Užsiregistravo: 2011 Rgs 17, 11:20

Re: Viskas apie EGR vožtuvus

Standartinė Kipish » 2014 Rgs 05, 13:55

latuushka rašė:Sveiki, žodžiu susitvarkiau ir aš savo saabą.. turėjau 9-3 su 2.2 TID 92 kw varikliu, kuris atceit neprogramuojamas.. Opel forumuose radau žmogelį, kuris išprogramavo man tą egr ir pasibaigė visos bėdos su klaidų P0400 pranešimais, trukčiojimais ir pan. :) Ateity reikės dar chipinti, kur visi kaip susitarę rėkia, jog šitie verikliai aceit nesiprogramuoja ir nesičipuoja :)


Sveiki, pas mane SAAB 9-3 2.2TiD 2002m, problemėlė nuo žemų apsukų vangokas automobilis (iki 2000aps), o paspaudus akceleratorių iki galo, prie 2700aps pasijaučia lyg atsikvėpimas, spjauna suodžius ir atsiranda trauka. Check engine nemeta, bet jaučiu kad stringa EGR.
Gal kam buvo tokie simptomai? Ant turbinos esanti svirtelė pagazavus turi judėti? Pas mane tik užkūrus, ją pritraukia, o užgesinus atleidžia.
Opel Zafira B 1.9 CDTI 110kW
ex. SAAB 9-3 2.2 TiD 92kW
ex. Honda Accord 2.0ES 100kW
Mantas93ss
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 50
Užsiregistravo: 2014 Lie 28, 16:09
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Viskas apie EGR vožtuvus

Standartinė Mantas93ss » 2014 Rgs 05, 14:18

Hmm, arba aš jau maišausi, arba mano atsakymas apie EGR'o išprogramavimą dingo. nejaugi laisvoje šalyje draudžiama laisvai kalbėti? :D
Esmė. Opel (žaibo ratas) forume. žmogus RCL nicku sėdi. išprogramavo egr'ą man. sanaudos 1-1,5 litro mažiau trasoje (nuo 7 (važiuoju vienas) iki 5,3 (4 asmenyes + daiktai), Jokių dūmų, jokių checkų ir kito šlamšto, o taip pat pakonsultavo, kad emuliatoriaus geriau nedėti (kaina vistiek tokia pati čiut ne gaunas)
latuushka
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 19
Užsiregistravo: 2012 Lap 12, 17:49

Re: Viskas apie EGR vožtuvus

Standartinė latuushka » 2014 Rgs 05, 14:26

Jo, aš irgi buvau emuliatorių įsidėjęs, bet gliučino man kažkodėl tas emuliatorius, vistiek kartais mėtė egr klaidas.. Paskui tas žmogus (RCL nickas) išprogramino man ir bėdų su tuom po kolkas nebėra :) Sakė, jog saabams nemoka dar programinti, bet palikau dienai savo saabą paeksperimentuoti ir išprogramino, sakė dbr viską su tuo kompu galima daryti ir programinti :)

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 11 ir 0 svečių