Ankščiau apkalbėtų temų rodyklė:
SAAB 2.2 TiD 85-92kw purkštukų salnykėliu keitimas
Saab 9-3 2003 2.2TiD bedos
Saab 9-3 2.2TiD, važiuojant užgeso ir daugiau nesiveda
saab 9-3 2.2 TiD nesikuria pastovėjas ilgiau
Sunkiai kuriasi šiltas
Saab 95 2,2TiD uzkurus ismeta pilkų dūmų debesį
Apie 2.2 TiD grandinę
Kuro papildai
Swirl sklendžių solenoidas
Kuro filtro keitimas 9-3OG 2.2 TiD
Užgesinus - keistas garsas
Šilto užvedimas
Netraukia, juodi dūmai iš duslintuvo
2003 9-3 2.2 TiD dingo trauka
salta purtosi 9-3 TiD
Dar kart apie aušinimo skystį
saab 9-3 2.2 TID 2001 vel griztam prie ECU
Užsidega tepalo lemputė
Viskas apie 2.2 TiD
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: Viskas apie 2.2 TiD
rezervuota.
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 9
- Užsiregistravo: 2013 Bir 18, 17:19
saab 9-3 2.2tid 2002-2005
Nera traukos (9-3SS 2.2TiD) nes neveikia oro filtro daviklis, ar tiesa? Diagnostikoj taip isdeste,po to kai idejau egr emuliatoriu.???
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: saab 9-3 2.2tid 2002-2005
Nu kad jau sukūrei čia tema, bus proga rytoj ją perkelti į atinkamą foruma, o kol tvarkau šį skirsnį, šendien sau nebesuksiu galvos.
Apie kokį daviklį kalbama? Oro filtro daviklis? gal oro masės matuoklis (daviklis)?
Nes kitoj temoj žiūrėdamas emuliatoriaus pajungimo schemas, mačiau kad reikia perkirpti būtent oro srauto matuoklio signalinį laidą. Tai arba laiduose kažkas ni to, sumaišyta. Arba emuliatoriui pzdc, arba matuoklei.
Ir kur čia tokias diagnostikas atlikinėja, kad nieko nepasako...
Apie kokį daviklį kalbama? Oro filtro daviklis? gal oro masės matuoklis (daviklis)?
Nes kitoj temoj žiūrėdamas emuliatoriaus pajungimo schemas, mačiau kad reikia perkirpti būtent oro srauto matuoklio signalinį laidą. Tai arba laiduose kažkas ni to, sumaišyta. Arba emuliatoriui pzdc, arba matuoklei.
Ir kur čia tokias diagnostikas atlikinėja, kad nieko nepasako...
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 9
- Užsiregistravo: 2013 Bir 18, 17:19
Re: saab 9-3 2.2tid 2002-2005
Daviklis salia oro filtro,ir prie jo atejna dar nuo egr emuliatoriaus laidelis.diagnostikas sako kad butent jis ir meta klaida.emuliatoriu jis pats ir dejo praejta savajte.buvau isardes ,tai filtras ir daviklis vizualej tvarkoj.
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: saab 9-3 2.2tid 2002-2005
Nu bandyti pajungti tą laidelį kur jis turėjo būt (prie oro srauto matuoklės) ir tada žiūrėt kas gliūčina
- Rolkis
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 27
- Užsiregistravo: 2013 Bal 24, 16:44
mistika su saab 9-3 2.2 tdi
Sveiki man iskilo siokia tokia problemele kai pasiekiu apie 3.2 stukos apsuku jos staigiai krenta ir masina nebetrauke tech 2 parode kad egr nepilnai darinejasi uzstringa retkarciais tai as ji isivaliau susitvarkiau bet niekas nepasikeite. Taciau pastebejau kat kur is interkulerio iseina slangos tos storosios kai pasieki tas 3.2 tuks. apsuk7 jos susitrauke kaip vakumas gautusi jose gal kam yra jau taip buve?
ai beja dar vienas pastebejimas kai interkulerio slangas sutrauke turbina pradeda pusti ora i oro filtra
ai beja dar vienas pastebejimas kai interkulerio slangas sutrauke turbina pradeda pusti ora i oro filtra
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: Viskas apie 2.2 TiD
Pas tave 92kw? turiu kelias mintis, tai galbūt vakare jas išdėstysiu...
- Valdelis
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 386
- Užsiregistravo: 2011 Geg 22, 11:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Viskas apie 2.2 TiD
negali but Intercooleris uzsikises? ir kai turbina pradeda pust maximaliai nebeistraukia oro ir gaunasi kad pasidaro vienoj pusei vakumas... cia pamastymui
ex. 9-3 ss my05
now 9-3 sw my09
now 9-3 sw my09
- Valdelis
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 386
- Užsiregistravo: 2011 Geg 22, 11:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Viskas apie 2.2 TiD
Man tai klausimas del kuro siublio. Tas sunkus vedimasis pastovejus masinai... su timeriu uzsiveda bet ne kaip dyzelis tokiu metu... be prievartinio zvakiu pasildymo be sansu uzvesti... Kiek domejausi kuro siubli kazkas nukepa... Taigi gal kas remontavot? Kur? ir kokia darbu kaina gavosi? Kolkas pasitikiu tik LBM
ex. 9-3 ss my05
now 9-3 sw my09
now 9-3 sw my09
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: Viskas apie 2.2 TiD
interkuleris uz turbinos, vakumas del jo jei ir bus tai ne del turbinos. Cia is vis toks vaizdas, kad turbina "atvirksciai" pajungta, jei jau ora i filtra is variklio pucia...
Valdeli, ar ne degimo kampas ten pabega, del issitampiusios grandines, kuria pakeist reik varikli stipriai isardyti... Del ko ir deda timerius uz pigiai, o ne varikli perrinkineja.
Valdeli, ar ne degimo kampas ten pabega, del issitampiusios grandines, kuria pakeist reik varikli stipriai isardyti... Del ko ir deda timerius uz pigiai, o ne varikli perrinkineja.
- Trafukas
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 622
- Užsiregistravo: 2013 Sau 19, 19:20
- Miestas: Klaipėda
- Contact:
Re: Viskas apie 2.2 TiD
Valdelis rašė:Man tai klausimas del kuro siublio. Tas sunkus vedimasis pastovejus masinai... su timeriu uzsiveda bet ne kaip dyzelis tokiu metu... be prievartinio zvakiu pasildymo be sansu uzvesti... Kiek domejausi kuro siubli kazkas nukepa... Taigi gal kas remontavot? Kur? ir kokia darbu kaina gavosi? Kolkas pasitikiu tik LBM
Ką pirmiausia reiktų padaryti, tai pas dyzelistus pasitikrinti degimo kampą. Nes per laiką grandinės pasitampo, dėl ko gaunasi vėlyvas įpurškimo kampas, tada užvesti labai sunku. Jeigu atstačius degimo kampą bėdos nesibaigs, tada jau reikia žiūrėti siurblį
SAAB 9-5 Estate 2.2TiD MY05
- Valdelis
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 386
- Užsiregistravo: 2011 Geg 22, 11:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Viskas apie 2.2 TiD
Tai vat kad kai nusipirkau as sita saaba buvom ant tech2 pajunge tai nieko nesake del degimo kampo... esme kad kai atjungi dacika temperaturini arba kai pakaitinimo zvakes priverstinai ijungi tada viskas ok uzsiveda nors aisku vistiek ne taip kaip priklauso...
Reiks turbut dar karta nuvaryt isitikint paciam, kiek pamenu turi but 5 laipsniai?
Reiks turbut dar karta nuvaryt isitikint paciam, kiek pamenu turi but 5 laipsniai?
ex. 9-3 ss my05
now 9-3 sw my09
now 9-3 sw my09
- Trafukas
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 622
- Užsiregistravo: 2013 Sau 19, 19:20
- Miestas: Klaipėda
- Contact:
Re: Viskas apie 2.2 TiD
Degimo kampą techas rodo tik programinį. Kiek teko domėtis ir matyt, tai būna, kad alkūninis per porą centimetrų net nusisukęs. O tas tikrai duoda didelį skirtumą užsivedimui ir dūmijimui. Siurblys kurą išpurškia jau besileidžiant stūmokliui, ko pasekoje sunkiai užsiveda ir užvedus gali dūmus mesti. Nuvaryk pas normalius dyzelistus, kurie sustatytų variklį "ant mietkių" mechaniškai. Jei variklis mechaniškai stovi tiksliai kaip turi būti, to pakanka, kad mašina vestųsi kaip iš gamyklos. Jei ir jie pasakys, kad degimas geras, tada reikia ieškoti kitos problemos.
O atjungus daviklį kompas galvoja, kad yra labai žema temperatūra, labai užriebina kuro mišinį, tuo pačiu programiškai paankstina kuro išpurškimą, dar ir žvakės karštos, tai aišku, kad lengviau mišinys užsidega
O atjungus daviklį kompas galvoja, kad yra labai žema temperatūra, labai užriebina kuro mišinį, tuo pačiu programiškai paankstina kuro išpurškimą, dar ir žvakės karštos, tai aišku, kad lengviau mišinys užsidega
SAAB 9-5 Estate 2.2TiD MY05
- Rolkis
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 27
- Užsiregistravo: 2013 Bal 24, 16:44
Re: Viskas apie 2.2 TiD
interkuleris svarus, o kaip turbina gali buti atvirksciai pajumgta?
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 8 ir 0 svečių