Raimax, pirkaus naują prieš variklio kapitalinį Ir jau kartą valiaus. Man sakė, kad ~15-20k ir užsikiša jis ir reikia vėl pravalyt (z**s...).
Na po DPF iškastravimo tai lb pasikeitė mašina. Gyvesnė. Response visai kitas
Galvojau ir aš čipuot, bet kažkaip ir galios užtenka ir nesinori nemalonumų tolimesnių (intercooleris, šlangos, tie patys purkštukai, kurie prieš dar sakė, kad venas šlubuoja)...
O koks nors mafas negali būt irgi pagedęs?
Jaučiu, kad problematinis šio varianto perprogramavimas turės įtakos.
1.9 TiD 110kw sakė be problemų išsiima dpf ir pan. Su šituo tai biški pavargo chebra...
Dar galvoju, mačiau kad saturarion dpf filtro kompe įkaltas didelis. Tai gal pastoviai perpylinėja kurą galvodamas, kad reikia valytis Bet kad sąnaudos nėr baisios.
150km/h važiuojant 7,5.
120km/h - ~6 kažkur.
Mieste nuo kojos, tarp 8,1 iki 9,6.
Viskas apie 1.9 TiD
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 268
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 19:42
- Miestas: Vilnius
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 33
- Užsiregistravo: 2013 Sau 14, 11:18
Re: Viskas apie 1.9 TiD
Jei meta juodą dūmą gerai paspaudus, gali būti plyšusi intercoolerio žarna (nesenai apturėjau tokį dalyką), arba parts intercooleris prakiuręs, šiap perjungiant pavaras dėl to nemanau kad turėtų mest dūmą.
SAAB 9-3 2.2 TiD MY2004
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: Viskas apie 1.9 TiD
Paduodamas vamzdelis, kuo abejoju. Arba per pačia forsunkę varo.
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: Viskas apie 1.9 TiD
Nemanau kad vamzdelis bus nepriveržtas, bet jei atsargiai pamėginsi paveržti - nieko blogo nebus. Tik nepresistenk
Teko matyti prancūzui HDI varikliui, kai saliarka sunkdavosi pro purkštuko šoną, ten kur atsisuka apatinė dalis. Ar čia taip - nežinau.
Bet tai visumoj neturėtų turėti įtakos ar pilnas bakas ar tuščias. O pavaikius - savaime aišku, gali labiau skverbtis nei ant idle. Nes slėgis bent 5kartus skiriasi.
O taip, išputinėk tą kurą, su kokiu "riebalų valikliu" išsausink tą vietą, ir bandyk stebėti. Jei ką abratkes, kuro paduodamą paviniok į kokią servetėlę, kad aiškiai matytum jei būtų nukritęs lašas...
Teko matyti prancūzui HDI varikliui, kai saliarka sunkdavosi pro purkštuko šoną, ten kur atsisuka apatinė dalis. Ar čia taip - nežinau.
Bet tai visumoj neturėtų turėti įtakos ar pilnas bakas ar tuščias. O pavaikius - savaime aišku, gali labiau skverbtis nei ant idle. Nes slėgis bent 5kartus skiriasi.
O taip, išputinėk tą kurą, su kokiu "riebalų valikliu" išsausink tą vietą, ir bandyk stebėti. Jei ką abratkes, kuro paduodamą paviniok į kokią servetėlę, kad aiškiai matytum jei būtų nukritęs lašas...
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 268
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 19:42
- Miestas: Vilnius
Re: Viskas apie 1.9 TiD
Marke 9-3 rašė:Jei meta juodą dūmą gerai paspaudus, gali būti plyšusi intercoolerio žarna (nesenai apturėjau tokį dalyką), arba parts intercooleris prakiuręs, šiap perjungiant pavaras dėl to nemanau kad turėtų mest dūmą.
O jei intercooleris/žarna praplyšusi, tai dūmina prie bet kokių apsukų? t.y nuo nulio iki viršaus?
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 33
- Užsiregistravo: 2013 Sau 14, 11:18
Re: Viskas apie 1.9 TiD
na ramiai važiuojant per veidrodėlius dūmo gal ir nematysi, nebent iš paskos važiuojantys, o davus anglių staigiai, tai prie bet kokių apsukų dūmai pasipila.
SAAB 9-3 2.2 TiD MY2004
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: Viskas apie 1.9 TiD
Ar nereiktu nuosekliai problemu spresti? Pradziai issigydyt viena, paskui kita. Tarkim pradedant nuo is kazkur begancio ant variklio dyzelio, kad veltui cia nepilstyt is tusio i kiaura ir paskui suzinot, kad tai viena beda buvo.
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
Re: Viskas apie 1.9 TiD
Kukiz rašė:Marke 9-3 rašė:Jei meta juodą dūmą gerai paspaudus, gali būti plyšusi intercoolerio žarna (nesenai apturėjau tokį dalyką), arba parts intercooleris prakiuręs, šiap perjungiant pavaras dėl to nemanau kad turėtų mest dūmą.
O jei intercooleris/žarna praplyšusi, tai dūmina prie bet kokių apsukų? t.y nuo nulio iki viršaus?
Jei pas tave su čipsu, nekreipk dėmėsio į tą juodulį iš išangės. Pas mano kolega IV golpas (trys raudonos 110kw standarte) pačipintas iki kažkas ~200 ag plius minus 15ag, (čipinta ant stendo, tiek kiek galima iki mėlyno dūmo.) tai bet kokia pavarą, nuo bet kokių apsukų užmetus anglių metą didelį juodą debesį....ps- kad sulyginau su guoliu - nesvarbu- čisų prišėrtas yra čipsų prišertas... programos neoriginalios ir tiek- juodulys neišvengiamas.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 268
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 19:42
- Miestas: Vilnius
Re: Viskas apie 1.9 TiD
Khary900 rašė:Kukiz rašė:Marke 9-3 rašė:Jei meta juodą dūmą gerai paspaudus, gali būti plyšusi intercoolerio žarna (nesenai apturėjau tokį dalyką), arba parts intercooleris prakiuręs, šiap perjungiant pavaras dėl to nemanau kad turėtų mest dūmą.
O jei intercooleris/žarna praplyšusi, tai dūmina prie bet kokių apsukų? t.y nuo nulio iki viršaus?
Jei pas tave su čipsu, nekreipk dėmėsio į tą juodulį iš išangės. Pas mano kolega IV golpas (trys raudonos 110kw standarte) pačipintas iki kažkas ~200 ag plius minus 15ag, (čipinta ant stendo, tiek kiek galima iki mėlyno dūmo.) tai bet kokia pavarą, nuo bet kokių apsukų užmetus anglių metą didelį juodą debesį....ps- kad sulyginau su guoliu - nesvarbu- čisų prišėrtas yra čipsų prišertas... programos neoriginalios ir tiek- juodulys neišvengiamas.
Tai siūlot ignoruor juodumą ir pofig Man tai baisu kad galiu pamiršti TA.
Beje, ta stora žarna į variklį einanti.. Ten neturi būt didelio slėgio? nes su dviem pirštais aš ją lengvai paspaudžiu ant užvesto variklio
P.S pas mane nėr čipo..
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
Re: Viskas apie 1.9 TiD
Paprašyk, jog kas gazą paspaustu- o tu mamėgink tuo metu paspaut ją dviem pirštais... Pasikartosiu-jei čipuotas (ir jei dar normaliai, o ne sustumiau naują programą ir pofik), tai juodas dūmas normalu, kadangi tuba nespėja užpūsti (turbo lagas) pagal tavo purkštukų patobulintas korekcijas. Gamykloje juk viską sukoreguoja pagal tavo turba ir visus kitus parametrus, o jų juk daug.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 268
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 19:42
- Miestas: Vilnius
Re: Viskas apie 1.9 TiD
Jo, paprašiau, kieta šlanga, viskas gūd .
Pas mane nėr čipo, dėl to tas dūminimas keistas. Išvarysiu į kelionę biški, tai po jos lėksiu, kad patikrintų intercoolerį.
Beje, šnekėjau su vienu žmogeliu iš vaduvos, tai sakė kad čipuojant Galingas įmonėje nuo 1.8 bar turbų slėgį sumažina iki 1.4 ir žaidžia su kuro padavimu per purkštukus.. Ar tikrai įmanoma numetus tiek slėgio išgauti papildomus 30kw ir 80nM?
Pas mane nėr čipo, dėl to tas dūminimas keistas. Išvarysiu į kelionę biški, tai po jos lėksiu, kad patikrintų intercoolerį.
Beje, šnekėjau su vienu žmogeliu iš vaduvos, tai sakė kad čipuojant Galingas įmonėje nuo 1.8 bar turbų slėgį sumažina iki 1.4 ir žaidžia su kuro padavimu per purkštukus.. Ar tikrai įmanoma numetus tiek slėgio išgauti papildomus 30kw ir 80nM?
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Re: Viskas apie 1.9 TiD
0,4 nemažas intervalas. Nežinau kaip dėl 80Nm, bet nemanau, kad protingi žmonys mūčins variklį ir tiek užriebins mišinį, kad be perstojo kamuoliuosis juodais dūmais. Trumpėja ir tarnavimo laikas (variklio), nes dyzelinis variklis, kol nedūmina- tol jis saugus. Bet gal reikėtų pašnekėt būtent su tais, kas perprogramuoja, o ne per sugedusį telefoną. Jei jie nenori atskleisti kokių gudrybių, bet nenori ir pasiųsti toliau savo pažįstamų, tai geriau pasako kokią nesamonę ir abi pusės lieka patenkintos.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 24
- Užsiregistravo: 2013 Sau 20, 18:02
Re: Viskas apie 1.9 TiD
Sveiki gal kam yra buve P242F-75 kalidele ? su op-comu padariau regeneracija, taciau regeneracija jau buvo pries kokius 500km daryta. Padarius regeneracija raso, jog Diesel Particulate Filter Saturation,70 % nu kiek aeropoli kazkada klausiau tai jie sako mes kai padarom regeneracija 30% laisvo buna nu tai kaip supratau ir pas mane dabar tas 30% yra. Nejaugi per 500km uzsikiso ar cia kokie sensoriai pajauna gryba. ps. kai ismeta sita klaida sidas rodo limited performance ir automobilis taip svelniai tariant netraukia. Ir dar, auto beges apie 300 tukstanciu 2007metu z19dt motoru. laukiu atsakymu
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: Viskas apie 1.9 TiD
liuti5 rašė:Sveiki gal kam yra buve P242F-75 kalidele ? su op-comu padariau regeneracija, taciau regeneracija jau buvo pries kokius 500km daryta. Padarius regeneracija raso, jog Diesel Particulate Filter Saturation,70 % nu kiek aeropoli kazkada klausiau tai jie sako mes kai padarom regeneracija 30% laisvo buna nu tai kaip supratau ir pas mane dabar tas 30% yra. Nejaugi per 500km uzsikiso ar cia kokie sensoriai pajauna gryba. ps. kai ismeta sita klaida sidas rodo limited performance ir automobilis taip svelniai tariant netraukia. Ir dar, auto beges apie 300 tukstanciu 2007metu z19dt motoru. laukiu atsakymu
senstant DPF'ui, t.y. jam vis daugiau užsikišant ir tos regeneracijos dažnėja, nes jis jau pats nebeišsidegina iki tokio lygio koks buva naujas. Koks diferencialinis slėgis?
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 24
- Užsiregistravo: 2013 Sau 20, 18:02
Re: Viskas apie 1.9 TiD
Differential Pressure Diesel Particulate Filter,-2 kPa
Differential Pressure Diesel Particulate Filter,0.41 V
Diesel Particulate Filter Saturation,70 %
Differential Pressure Diesel Particulate Filter,0.41 V
Diesel Particulate Filter Saturation,70 %
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių