Saab 9-3 2.2TiD, važiuojant užgeso ir daugiau nesiveda

saab
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 78
Užsiregistravo: 2009 Gru 04, 10:41
Miestas: Ignalina

Standartinė saab » 2011 Vas 24, 10:47

Khary rašė:Ko tais rodos jog tik du cilindrai nori dirbt...Dizelio kvapo kartu su dumais nėra? Gal forsunkės gliučina...kompresija matavais kada ? Beje,kada filtrai keisti?

Tai vat ir man atrodo kad tik pora cilindru nori dirbt?dėl dyzelio kvapo db negaliu pasakyti, filtrai visi keisti prieš žiemą,kompresija nematuota, forsunkės irgi netikrintos, bet auto buvo prie kompo jungta, tai nieko neparodė...
saab
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 78
Užsiregistravo: 2009 Gru 04, 10:41
Miestas: Ignalina

Standartinė saab » 2011 Vas 24, 10:49

saab rašė:
Khary rašė:Ko tais rodos jog tik du cilindrai nori dirbt...Dizelio kvapo kartu su dumais nėra? Gal forsunkės gliučina...kompresija matavais kada ? Beje,kada filtrai keisti?

Tai vat ir man atrodo kad tik pora cilindru nori dirbt?dėl dyzelio kvapo db negaliu pasakyti, filtrai visi keisti prieš žiemą,kompresija nematuota, forsunkės irgi netikrintos, bet auto buvo prie kompo jungta, tai nieko neparodė...

Ir dar, o negali būti degimas blogas?
Bllin
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 19
Užsiregistravo: 2011 Sau 26, 02:08
Miestas: Vilnius

Re: Saab 9-3 2.2TiD, važiuojant užgeso ir daugiau nesiveda

Standartinė Bllin » 2011 Vas 24, 10:56

Vidma rašė:Sveiki
Atsirado tokia problema, bevažiuojant užgeso saabas ir nebesiveda, nei su starteriu, nei iš traukimo. Tuo metu lenkiau kita automobili, tai ir akseleratoriaus buvo daugiau nuspausta ir tuo metu uzgeso. Kuro tikrai yra, signalizacija tik tokia gamykline, jei taip galima išsireikšti. Kokios viso to galimos bėdos? Šią mašiną turiu vos tris dienas tai net nenumanau kuriam gale ieškot bėdos :shock:

Gal masina jau vaziuoja? Kas pagelbejo sutvarkant lektuveli?
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2011 Vas 24, 12:54

Girdėjau variantų jog nudusus įtempėjams degimas pabėga,bet tuomet čiauditu netik prie tokių šalčių...plius būna jog ir kvapas iš glušiarkos dizelio pareina...Gali pamėgint pas rimtus specus užvažiuot...tegu pažiūri...
Kalbėjau su uošviu dar dėl tavo saabo-siūlo kuro sistemą prapūsti,jei dizelis buvo piltas nekokybiškas,tai greičiausiai bus užsikišus iki filtro...ir filtrą pasikeist,bet sakai jok jie nauji....Jaučiu be rimtesnės diagnostikos neapseisi.. :( O likusios žvakės tikrai geros -kaista galiukas iki baltumo?
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
saab
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 78
Užsiregistravo: 2009 Gru 04, 10:41
Miestas: Ignalina

Standartinė saab » 2011 Vas 24, 13:06

Khary rašė:Girdėjau variantų jog nudusus įtempėjams degimas pabėga,bet tuomet čiauditu netik prie tokių šalčių...plius būna jog ir kvapas iš glušiarkos dizelio pareina...Gali pamėgint pas rimtus specus užvažiuot...tegu pažiūri...
Kalbėjau su uošviu dar dėl tavo saabo-siūlo kuro sistemą prapūsti,jei dizelis buvo piltas nekokybiškas,tai greičiausiai bus užsikišus iki filtro...ir filtrą pasikeist,bet sakai jok jie nauji....Jaučiu be rimtesnės diagnostikos neapseisi.. :( O likusios žvakės tikrai geros -kaista galiukas iki baltumo?

Žvakės tai tikrai geros(kaista galiukas)tiesa pas mane neveikia lauko temperatūros daviklis...gal jis kažką sudaro? :) nes kažkaip keista, kai prie kokiu -14\15 laipsnių vedasi normaliai, o kai būna apie 20 nenori vestis...
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2011 Vas 24, 13:31

Pala pala, prie -20 kiek laiko dega spyruoklė (žvakių kaitinimo lemputė) ?
Šaip gali pamėginti atjungt (jei akūmas geras-antifrizo temperatūros daviklį-fiškė prie termostato iš viršaus) ir tuomet pats kaitinsi žvakęs ,kiek norėsi-šiap geriau 30s neviršyt.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
saab
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 78
Užsiregistravo: 2009 Gru 04, 10:41
Miestas: Ignalina

Standartinė saab » 2011 Vas 24, 13:53

Khary rašė:Pala pala, prie -20 kiek laiko dega spyruoklė (žvakių kaitinimo lemputė) ?
Šaip gali pamėginti atjungt (jei akūmas geras-antifrizo temperatūros daviklį-fiškė prie termostato iš viršaus) ir tuomet pats kaitinsi žvakęs ,kiek norėsi-šiap geriau 30s neviršyt.

Ten su ta lempute irgi įdomiai...ji prie -20 dega 10-15s. Bet kai pridedi indikatoriu prie žvakės laido tai dar indikatorius panašiai apie 10-15s. nors spyruoklė jau buna išsijungus. Žodžiu užvedu taip: įjungiu degimą palaukiu kol užges spiralė, tada dar palaukiu kokiu 10-15s. ir vedu:)
Vartotojo avataras
trulikas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 2007 Rgp 20, 17:56
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė trulikas » 2011 Vas 24, 13:55

o jeigu ijungtum degima, palauktum kol pakais zvakes(uzges spirale), tada isjungtum degima ir vel ijungtum ir pakartotum procedura ir vestum?
automobilių serviso paslaugos vilniuje
+3706636keturi964
saab
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 78
Užsiregistravo: 2009 Gru 04, 10:41
Miestas: Ignalina

Standartinė saab » 2011 Vas 24, 14:00

trulikas rašė:o jeigu ijungtum degima, palauktum kol pakais zvakes(uzges spirale), tada isjungtum degima ir vel ijungtum ir pakartotum procedura ir vestum?

Sakai pora kartu pakaitinti? :) aš tik vieno nesuprantu?kodėl kai užgęsta spiralė visviena dar kaitina žvakes.:)kad ir tam pačiam golfe lauki kol kaukštels rėlė:)
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2011 Vas 24, 14:07

Blin,tai kaip ir su kaitinimu viskas tvarkoj-aš asmeniškai niekad ilgiau nelaikiau daugiau nei dega spyralė-jei reikia pasuku iš naujo raktelį ir viskas,nors naudos mažai-žvakės ilgo kaitimo-30s :roll:
Jei likusios žvakės tikrai geros,tuomet šis veiksnys 100% atkrenta ,nes pas mane panašu laiką kaitina..Blin prie -20 kai nesikuria,tai čia kompresija,akūmas silpnas-dizelia ypač reiklus jam-atrodo suka varikli normaliai,bet....purkštukai arba degimas,dėlto tamstos mašinai labai abejoju,ypač jei nesmaugi variklio.Nors dėl viso pikto pasižiūrėk filtrą-prie tokios tem.dizelis visvien tirštėja-gal kokio parafino pilnas?Blin čia pygiausias variantas remonto būtu...
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
saab
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 78
Užsiregistravo: 2009 Gru 04, 10:41
Miestas: Ignalina

Standartinė saab » 2011 Vas 24, 14:18

Khary rašė:Blin,tai kaip ir su kaitinimu viskas tvarkoj-aš asmeniškai niekad ilgiau nelaikiau daugiau nei dega spyralė-jei reikia pasuku iš naujo raktelį ir viskas,nors naudos mažai-žvakės ilgo kaitimo-30s :roll:
Jei likusios žvakės tikrai geros,tuomet šis veiksnys 100% atkrenta ,nes pas mane panašu laiką kaitina..Blin prie -20 kai nesikuria,tai čia kompresija,akūmas silpnas-dizelia ypač reiklus jam-atrodo suka varikli normaliai,bet....purkštukai arba degimas,dėlto tamstos mašinai labai abejoju,ypač jei nesmaugi variklio.Nors dėl viso pikto pasižiūrėk filtrą-prie tokios tem.dizelis visvien tirštėja-gal kokio parafino pilnas?Blin čia pygiausias variantas remonto būtu...

Na rytoj pabandysiu pakaitinti pora kartu žvakes(kaitinsiu tik tiek kol dega spiralė)ir vesti:)O kaip forsunkes ir kompresija tikrint?daug reikalu?:)
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2011 Vas 24, 14:23

Varyk į patikimą servisą...Dėl kompresijos reikalų daug nėra,su forsunkėm reikės šiokio tokio ardymo,nes jie galvutės viduj sėdi ir stendo.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
saab
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 78
Užsiregistravo: 2009 Gru 04, 10:41
Miestas: Ignalina

Standartinė saab » 2011 Vas 24, 14:32

Khary rašė:Varyk į patikimą servisą...Dėl kompresijos reikalų daug nėra,su forsunkėm reikės šiokio tokio ardymo,nes jie galvutės viduj sėdi ir stendo.

Na gal ir reiks kada pasitikrinti:)
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2011 Vas 24, 14:51

Taip jau yra su tais dizeliais...kol važiuoja toj viskas gerai,o kai prasideda bėdos-vargo vakarienė kol surandama priežastis....
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
saab
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 78
Užsiregistravo: 2009 Gru 04, 10:41
Miestas: Ignalina

Standartinė saab » 2011 Vas 24, 15:07

Khary rašė:Taip jau yra su tais dizeliais...kol važiuoja toj viskas gerai,o kai prasideda bėdos-vargo vakarienė kol surandama priežastis....

Tai nėra man ten lb jau didelės bėdos:) kad ir prasčiau vedasi...svarbu kad išviso užsiveda:)))pernai su tokiu užsivedimu prie 35 šalčio užsivedė:))))turbūt dėka gero akumo:)nes tiek sukiau kad turbūt cilindrai spėjo apšilti.:)praeis šalčiai ir baigsis bėdos su užsivedimu:)))šiaip norisi auto susitvarkyt kad nereikėtu kankinti:)

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 8 ir 0 svečių