Pasidalinkite šio auto pliusais ir minusais, rašykite savo auto duomenis, ką keitėte, ką norėtumėte tobulinti
prašau rašyti tų kurie naudojasi šiuo auto, turi pažystamų kurie naudojasi šiuo meno kūriniu ar yra susidurę su juo.
Forumus esu skaitęs tad neprašau, kad koks pašalinis komentuotų
Mano saab'e 95 '03 yra kolkas viskas orginalas, ypač malonūs sportinis vairas, priekinės sportinės sėdynės
Keisti nauji R17 ratai, naujas BOSH akumuliatorius, pridėtas kablys, autonominis šildymas (orginalas iš kito saab'o)
Mano manymu apie auto kolkas po 8 menesių (>20k km) vartojimo yra labai patenkinta. Daugiausia servise buvau dėl savo poreikių ar klaidų. Šiaip manau šie automobiliai yra labai lepūs juos turi prižiurėti kaip merginas ir nieko negali atidėti rytdienai.
Garso izoliacija gera važiuojant girdi tik pro šali lekiantį vėją. Šilto variklio darbo beveik nesigirdi būnant net prie mašinos, apie tolesnius atstumus tai nėra nė ką kalbėti tikrai negirdėsit.
Rymčiausias mano gedimas (vien dėl to kad pyliau nelegalų kurą) pateko vandens į baką tai teko šiek tiek žvilktelti į variklį, tad nieko blogo negaliu pasakyti kolkas viskas gerai.
Automobilio trauka tikrai daugiau nei pakankama spustelėjus akseleratoriaus pedalą iki dugno iškart prispaudžia prie sėdynės
Apetitas šio tipo automobilio sakyčiau tikrai nėra labai didelis daugiausia teko paskaičiuoti 8,2l/km važiuota buvo visaip net ir traukiant kita auto
Minusai dėl auto valytuvu nėra suderinta švaistosi kaip nori pasigarsinus iš garsiakalbių gridisi vibracija
Netolymoje ateityje plaunuoju keisti auto diskus nes jau yra nusidėvęję, isidėti kompiuterį, keisti apšvietimo leputes į LED'us taipogi garso aparatūra
Laukiu jūsų nuomonių
Nuomonės apie SAAB 9-5 3.0 TiD
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 41
- Užsiregistravo: 2011 Vas 06, 00:39
- Miestas: Klaipeda Plunge
Nuomonės apie SAAB 9-5 3.0 TiD
SAAB 9-5 3,0TID '03 Vector
dream car:
SAAB PhoeniX
Saab 9-5 Aero 2.8Turbo6 V6 XWD Sedan
dream car:
SAAB PhoeniX
Saab 9-5 Aero 2.8Turbo6 V6 XWD Sedan
- Atoms
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 651
- Užsiregistravo: 2007 Gru 20, 22:17
- Miestas: Vilnius
Keista čia ta apklausa. Turite kolega tokį patį 9-5 kaip ir visi kiti analogiški, dar ir su nelabai vykusiu varikliu, apie kurį jau ne viena tema prikalbėta ir beveik visi su juo susidūrę sako, kad atgal tokio jau neimtų. O dėl kolonėlių tai arba jos paplyšę, arba duryse pašalinių daiktų yra arba durų apdailas reik paveržt ir niekas ten nevibruos.
Gero važinėjimo ir duok die nebrangaus remonto.
Gero važinėjimo ir duok die nebrangaus remonto.
SAAB 9-5 2.3t AT '02
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 41
- Užsiregistravo: 2011 Vas 06, 00:39
- Miestas: Klaipeda Plunge
- trulikas
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 888
- Užsiregistravo: 2007 Rgp 20, 17:56
- Miestas: Vilnius
- Contact:
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 41
- Užsiregistravo: 2011 Vas 06, 00:39
- Miestas: Klaipeda Plunge
- trulikas
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 888
- Užsiregistravo: 2007 Rgp 20, 17:56
- Miestas: Vilnius
- Contact:
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 197
- Užsiregistravo: 2007 Gru 29, 20:00
- Miestas: Siauliai
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 41
- Užsiregistravo: 2011 Vas 06, 00:39
- Miestas: Klaipeda Plunge
Sorry uz kvailuma bet variklis isniekur nieko neuzsilenjia, aisku sio tipo variklio uzsilenkimo tikimybe labai didele
Gal jus galite paaiskinti kodel jis uzsilenkia,
kiek skaiciau svaistukle is nepritaikyto metalo prie sio galingo variklio
dar kiek teko girdeti silpnai dirzai laiko tai
tai viska priziurint nemanau kad galetu buti kokiu problemu
Gal jus galite paaiskinti kodel jis uzsilenkia,
kiek skaiciau svaistukle is nepritaikyto metalo prie sio galingo variklio
dar kiek teko girdeti silpnai dirzai laiko tai
tai viska priziurint nemanau kad galetu buti kokiu problemu
SAAB 9-5 3,0TID '03 Vector
dream car:
SAAB PhoeniX
Saab 9-5 Aero 2.8Turbo6 V6 XWD Sedan
dream car:
SAAB PhoeniX
Saab 9-5 Aero 2.8Turbo6 V6 XWD Sedan
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 37
- Užsiregistravo: 2010 Spa 20, 13:02
ziurint kas kaip vazhineja koks seimininkas buvo jei ne is pirmu ranku jau pirktas ir panasei... nu bet as turiu toki modeli buna ir paspaudziu taip rimciau kada reikia labai ir kaip daug kas mineta siame forume apie sio tipo modeli nieko nepasireiskia tfu tfu tfu neskaitant kas savaime susidevi kaip visose masinose tai butu kaladeles padangos dirzai ir panasei tad nereikia ju cia taip baidytis jau
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 41
- Užsiregistravo: 2011 Vas 06, 00:39
- Miestas: Klaipeda Plunge
rolka nu mano auto tai pirmas seimininkas buvo studentas matyt eksplotacija neatitiku lukesciu didmestyje tai pardave (as antras seimininkas) o siaip pagal serviso knygele matyti svedai dar ja naudojosi. As irgi taipogi kolkas rimtu problemu neturejau.
Kiek teko dometis tai 3.0TiD ISUZU D-MAX gaminys ir niekas negali pasakyti kodel saab ju atsisake tik jie patysm bet paziurekite i isuzu automobilius jie toliau su siuo varykliu vazineja ir leidziami nauji modeliai matyt broko klaida istaise
P.S. Dabar 2011 ISUZU gaminys net siuo pavadinimu D-MAX
Kiek teko dometis tai 3.0TiD ISUZU D-MAX gaminys ir niekas negali pasakyti kodel saab ju atsisake tik jie patysm bet paziurekite i isuzu automobilius jie toliau su siuo varykliu vazineja ir leidziami nauji modeliai matyt broko klaida istaise
P.S. Dabar 2011 ISUZU gaminys net siuo pavadinimu D-MAX
SAAB 9-5 3,0TID '03 Vector
dream car:
SAAB PhoeniX
Saab 9-5 Aero 2.8Turbo6 V6 XWD Sedan
dream car:
SAAB PhoeniX
Saab 9-5 Aero 2.8Turbo6 V6 XWD Sedan
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1107
- Užsiregistravo: 2008 Spa 07, 14:17
- Contact:
SAAB variklis stovi ne isilgai (kaip rekomendavo Isuzu), bet skersai, ir 3 cilindrai, kurie randasi arciau salono visada gauna maziau ausinimo, tai viena is priezasciu. Kita beda - pirmais gamybos metais buvo klaidingai pazymetos tepalo lygio matuokles, ir tepalo variklyje visada trukdavo - dai dar viena problema, del kurios V6 daznai pagaudavo "klyna".
9-5 2,3t MY02
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 41
- Užsiregistravo: 2011 Vas 06, 00:39
- Miestas: Klaipeda Plunge
utah dekuj uz informacija dabar zinosiu
Del tepalo galiu nesijaudinti kai pyliau tepala pazirejau internete kad reikia ar 7 ar 8 litrus nepamenu tiksliai tai max pripyliau tai tiek ir rode
Mano sios akimirkos nuomone del ausinima galima isspresti sia problema gi prie tu 3 cilindru galima prideti koki cooler'y ar fan'a, aisku butu geriausia blower'y bet nebutu tiek vietos
Del tepalo galiu nesijaudinti kai pyliau tepala pazirejau internete kad reikia ar 7 ar 8 litrus nepamenu tiksliai tai max pripyliau tai tiek ir rode
Mano sios akimirkos nuomone del ausinima galima isspresti sia problema gi prie tu 3 cilindru galima prideti koki cooler'y ar fan'a, aisku butu geriausia blower'y bet nebutu tiek vietos
SAAB 9-5 3,0TID '03 Vector
dream car:
SAAB PhoeniX
Saab 9-5 Aero 2.8Turbo6 V6 XWD Sedan
dream car:
SAAB PhoeniX
Saab 9-5 Aero 2.8Turbo6 V6 XWD Sedan
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 128
- Užsiregistravo: 2010 Lie 25, 21:17
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
utah rašė:SAAB variklis stovi ne isilgai (kaip rekomendavo Isuzu), bet skersai, ir 3 cilindrai, kurie randasi arciau salono visada gauna maziau ausinimo, tai viena is priezasciu. Kita beda - pirmais gamybos metais buvo klaidingai pazymetos tepalo lygio matuokles, ir tepalo variklyje visada trukdavo - dai dar viena problema, del kurios V6 daznai pagaudavo "klyna".
Toks jausmas, kad tas motoras butu oru ausinamas ... Pas siolaikiniu masinu, yra labai anksta po kapotu, ir pas isilgai stovinciu ir skersai... O jeigu ausinimo "rubashke" per maza padare, tai kaip nemontuok, visa laika bus ant rybos... Japona mat'...
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių