Puslapis 23

Parašytas: 2010 Gru 30, 08:22
AUGIS
Pirmiausiai reiktų įsitikint ar tikrai per kamštį. Jeigu tikrai tai graičiausiai sistemoje susitaro per didelis spaudimas. Priežastim gali būti galvutės tarpinė (patyriau praktiškai) tiek skyčio perkaitimas ir užvirimas pvz nesuveikiant ventiliatoriui -čia teorinė mano prielaida.

Re: SAAB 9-5 3.0 TDI. Ausinimo skyscio beda

Parašytas: 2010 Gru 30, 08:33
bremigijus
Na pas mane buvo panaši bėda - leido aušinimo skystį važiuojant. Kai auto neužvesta nebuvo jokios balos, niekur neleisdavo. Nuvažiuoji keliolika km, SID'as praneša, kad nebėra aušinimo skysčio.

Aeropoly pasakė, jog pompa ir paprašė 5 Daukantų. Tada nuvariau pas meistrą, tai sakė, kad užtenka pakeisti tik tarpinę prie pompos, nes sena kai parodė - visa sueižėjus ir lūžinėjo. Bet tuo pačiu pakeitė ir pompą, nes senos pompos guoliai dirbo su garsu, tai sakė metų bėgy reikės keisti, o ardymo daug. Viskas kainavo 3 Daukantus.

P.S. Gal ir ne į temą, bet gal bus aiškesnė situacija. Kai atsirado ši bėda, buvo pakeistas termostatas (termostatą keičiau Aeropoly). Tik išvažiavau iš serviso ir pravažiavus apie > 20 km prasidėjo ši bėda.

Parašytas: 2010 Gru 30, 09:28
Dudutis
Leidzia pro kamsteli skysti, neduodant varikliui dideliu apsuku, t.y. iki 1900-2000 skyscio nepurskia, davus didesne apkrova varikliui, purskimas pro issipletimo indo dankteli prasideda momentaliai.
Jei kas susidurete, kiek gali kainuoti variklio tarpines keitimas su galvos slifavimu? Ir ka galetume rekomenduoti?

Parašytas: 2010 Gru 30, 09:34
Perkūnas
Dudutis rašė:Pirminis leidimo pozymis yra pro bakelio dangteli. Leidzia buten vaziuojant. Stovint automobiliui, susilus varikliui neleidzia, nuvaziavus apie 50 km, issipletimo bakelis istusteja. Visas skystis iseina lauk.
Pati kamsti keitei ? Ar vaziuojant,ar stovint su ijungtu varikliu - turetu matytis skyscio nutekejimas...,nors kartais,buna sunku pastebeti.Jei tarpine pradegus - daugetu tepalo.Jei begtu pro kamsti,tik uzgesinus varikli - trukus galva,varo dujas i ausinimo skysti,kyla slegis.

Parašytas: 2010 Gru 30, 09:54
Rudik
Edgaras' rašė:Kelintų čia metų audi ir kas per transmisija, kad daugiau nei kanistras pilas tepalo? Ar čia dvigubintas piltuvas - pusė klientui o pusė sau...


gerų metų A6, greičiausiai tiptronic (nesigilinau)....yra kažkokios vibracijos, žmogus nuvarė į servisą, o ten sako kad reikėtu pradžiai tepaliukus pakeist, o pagal gamintoja, tai darosi du kartus (2 kart po 6 ltr.)....į klausima ar tikrai padės,- atsake, kad buvo penki panašus atvejai, dviem padėjo triem ne... :!:
atsiprašau už "ne į tema" :roll:

Parašytas: 2010 Gru 30, 10:26
Perkūnas
rudik900 rašė:gerų metų A6, greičiausiai tiptronic (nesigilinau)....yra kažkokios vibracijos, žmogus nuvarė į servisą, o ten sako kad reikėtu pradžiai tepaliukus pakeist, o pagal gamintoja, tai darosi du kartus (2 kart po 6 ltr.)....į klausima ar tikrai padės,- atsake, kad buvo penki panašus atvejai, dviem padėjo triem ne... :!:
atsiprašau už "ne į tema" :roll:
Ar tiptronic,ar kitoks -onic - jokio skirtumo,cia tik kiekvieno gamintojo uzpatentuotas valdymo pavadinimas.Su pacia deze,tai neturi nieko bendro.Tos pacios dezes(gamintojas ZF,ar AISIN,ar ...) ejo/eina i daugeli skirtingu gamintoju automobiliu.
Cituoju : " 12 litrų po 180 lt" ,ar klaida ivelei,ar....?Neteko ,su tiek kainuojanciu tepalu, susidurti.

Parašytas: 2010 Gru 30, 10:42
AUGIS
Dudutis rašė:Leidzia pro kamsteli skysti, neduodant varikliui dideliu apsuku, t.y. iki 1900-2000 skyscio nepurskia, davus didesne apkrova varikliui, purskimas pro issipletimo indo dankteli prasideda momentaliai.
Jei kas susidurete, kiek gali kainuoti variklio tarpines keitimas su galvos slifavimu? Ir ka galetume rekomenduoti?

Man keitė galvutės tarpinę Panerių servisiuke, padarė neblogai, kainavo 943 litus tame tarpe darbai 400 litu kitka prekės.

Parašytas: 2010 Gru 30, 10:46
Rudik
ten oficialus servisas....matyt ant tepalo kanistros bus AUDI užrašas... :?
už SAAB POWER STEERING FLUID paskutini karta pas atstovus mokejau 90 lt. už pradaryta ir biški nupilta ipakavimą....SPEEDPARTS'e toks tepalas apie 85 SEK :o

Parašytas: 2010 Gru 30, 11:23
Perkūnas
rudik900 rašė:ten oficialus servisas....matyt ant tepalo kanistros bus AUDI užrašas... :?
už SAAB POWER STEERING FLUID paskutini karta pas atstovus mokejau 90 lt. už pradaryta ir biški nupilta ipakavimą....SPEEDPARTS'e toks tepalas apie 85 SEK :o
Aeropoly pirkau 1l ,tai gerai nepamenu,bet ~ 50-60 Lt. kainavo.

Parašytas: 2010 Gru 30, 11:33
Rudik
Dėl bajerio duosiu maža palyginimą, 85 SEK = 4 puodeliai kavos.... :)

Parašytas: 2010 Gru 30, 12:32
einys
Dudutis rašė:Leidzia pro kamsteli skysti, neduodant varikliui dideliu apsuku, t.y. iki 1900-2000 skyscio nepurskia, davus didesne apkrova varikliui, purskimas pro issipletimo indo dankteli prasideda momentaliai.
Jei kas susidurete, kiek gali kainuoti variklio tarpines keitimas su galvos slifavimu? Ir ka galetume rekomenduoti?
Temk i servisa ir gali ieskot kito motoro. Tarpines pakeitimas nebeisgydys. Tas pats pas mane buvo.

Parašytas: 2010 Gru 30, 12:41
utah
einys rašė:Temk i servisa ir gali ieskot kito motoro. Tarpines pakeitimas nebeisgydys. Tas pats pas mane buvo.
taip drastiškai negąsdink žmogaus :lol: gal lengviau išsispręs problema, ko ir linkėčiau.

Parašytas: 2010 Gru 30, 17:25
Dudutis
Buvau pas Daudrių. Problema nuo variklio. Beardant bus matyt daugiau...
Pradinis variantas taprinė. Jei nebus motore daugiau bėdų. Kaina prasideda nuo 1.000,- Lt iki 7.000,- Lt.
Išskrodus variklį bus matyti, verta jį tvarkyti ar ne...

Na nebent kas nors dar turi kokių patarimų

Parašytas: 2010 Gru 30, 18:53
trulikas
kai bus aisku kas per gedimas ir kokia remonto kaina, pasakyk, pabandysim kazkiek kaina susvelnint :)

Parašytas: 2010 Gru 30, 19:08
Edgaras'
Reikėtų garbės lentą 3.0 TiD'iniams sukurt...