Saab 9-5 "bolt mod"
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
Re: Saab 9-5 "bolt mod"
Išdegtų, esu taip daręs. Tik turi palikti EVAP vožtuvą pajungtą, kad nemestų klaidos.
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 321
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 20, 12:48
- Miestas: Elektrenai
Re: Saab 9-5 "bolt mod"
Marrat rašė:Išdegtų, esu taip daręs. Tik turi palikti EVAP vožtuvą pajungtą, kad nemestų klaidos.
Gal turi koke schemute kur ten ka atjungt ir ka uzglusint?
Romėns V6 24V
KAI MOTERIS IŠMOKS REMONTUOTI KELIUS TADA AŠ JAI VĖL LEISIU VAIRUOTI!!!
KAI MOTERIS IŠMOKS REMONTUOTI KELIUS TADA AŠ JAI VĖL LEISIU VAIRUOTI!!!
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
Re: Saab 9-5 "bolt mod"
O tai pas Tave yra bėda kažkokia - siurbia ar leidžia orą per vožtuvą? Tiesiog paimi žarnelę, einančią nuo droselio sklendės, ir atjungi ją nuo EVAP vožtuvo ir ją užkemši, kad nesiurbtų oro. Visą kitą palieki, kaip buvo.
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
- lukosenka
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 45
- Užsiregistravo: 2014 Bir 22, 21:52
- Miestas: Vilnius
Re: Saab 9-5 "bolt mod"
Nu vyrukai, kas pagelbės dėl turbinos slėgio?
Žodžiu situacija tokia, kad buvo idealiai traukianti mašina, turbinos rodyklė sustodavo ties raudonu. Gerai užspaudus gazą antru, trečiu, nulėkė mano vakuminės šlangutės, nuo "coolant by pass valve" (kur prie firewallo) ir nuo "by pass control valve", užsidegė check engine, nebeputė šilto oro. Tada susijungiau kaip man atrodė turi būt checkas užgeso, šilta. Bėda ta, kad mašina nebetraukia, buka.. Tada sumainiau tas nukritusias šlangutes ir pajungiau kitaip, vis tiek mašina buka :/ Žodžiu dabar sujungęs viską pagal šią schemą kur yra video. Bet nesuprantu tik vieno ,kodėl pas mane nėra tokio daikto kuris yra video vaizduojamas po "coolant by pass valve". Plius radau tokią jungtį laisvą pas save
Gal kažką pamečiau po akseleravimo?
https://youtu.be/-lxAJb-Flik?t=1m26s
Žodžiu situacija tokia, kad buvo idealiai traukianti mašina, turbinos rodyklė sustodavo ties raudonu. Gerai užspaudus gazą antru, trečiu, nulėkė mano vakuminės šlangutės, nuo "coolant by pass valve" (kur prie firewallo) ir nuo "by pass control valve", užsidegė check engine, nebeputė šilto oro. Tada susijungiau kaip man atrodė turi būt checkas užgeso, šilta. Bėda ta, kad mašina nebetraukia, buka.. Tada sumainiau tas nukritusias šlangutes ir pajungiau kitaip, vis tiek mašina buka :/ Žodžiu dabar sujungęs viską pagal šią schemą kur yra video. Bet nesuprantu tik vieno ,kodėl pas mane nėra tokio daikto kuris yra video vaizduojamas po "coolant by pass valve". Plius radau tokią jungtį laisvą pas save
Gal kažką pamečiau po akseleravimo?
https://youtu.be/-lxAJb-Flik?t=1m26s
SAAB 9-5 AERO MY00
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 127
- Užsiregistravo: 2014 Bir 11, 16:49
Re: Saab 9-5 "bolt mod"
Prie ugniasienes yra recirkuliacinio valdymo voztuvas.
Coolant bypass valve yra zemiau.
Nuo sklendes kaires slangele eina i voztuvo kaire.
Sklendes apatine eina i voztuvu dangteli (voztuvelis i sklende atsidaro).
Nuo kolektoriaus vakumas eina i voztuvo desine, ant slangeles stovi trisakis. Ant slangeles kuri nueina i apacia stovi voztuvelis, gal ji ne taip pastatei?
Nuo voztuvo vidurio slangele eina i recirkuliacini voztuva.
Coolant bypass valve yra zemiau.
Nuo sklendes kaires slangele eina i voztuvo kaire.
Sklendes apatine eina i voztuvu dangteli (voztuvelis i sklende atsidaro).
Nuo kolektoriaus vakumas eina i voztuvo desine, ant slangeles stovi trisakis. Ant slangeles kuri nueina i apacia stovi voztuvelis, gal ji ne taip pastatei?
Nuo voztuvo vidurio slangele eina i recirkuliacini voztuva.
9-5 B205R+ AT
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Saab 9-5 "bolt mod"
Pamirskit jus ta voztuva, nereikalingas daigtas isvis.
Taip pajungi ir vaziuoja kaip vejas
PS fiskes nuo voztuvo neatjungineti.
Taip pajungi ir vaziuoja kaip vejas
PS fiskes nuo voztuvo neatjungineti.
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
- lukosenka
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 45
- Užsiregistravo: 2014 Bir 22, 21:52
- Miestas: Vilnius
Re: Saab 9-5 "bolt mod"
Pats taip pasidaręs?
Tipo kur raudona prie gazo sklendės užaklint ir oranžine su raudona nebereikalinga, pravedama naujai žalia?
Tipo kur raudona prie gazo sklendės užaklint ir oranžine su raudona nebereikalinga, pravedama naujai žalia?
SAAB 9-5 AERO MY00
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Saab 9-5 "bolt mod"
Taip pasidares ir jau ne pirmai masinai. Supratai teisingai, Raudona ir oranzine naikini, skyle uzglusini, zalia pravedi nauja. Davikli palieky prijungta.
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
Re: Saab 9-5 "bolt mod"
sarasand rašė:Taip pasidares ir jau ne pirmai masinai. Supratai teisingai, Raudona ir oranzine naikini, skyle uzglusini, zalia pravedi nauja. Davikli palieky prijungta.
O BypasValve palikai tokioj pat padėtyje kaip ir buvo?
Manau, po perdarymo, jį reikėtų apversti ir statyti taip kaip jis stovi pas 9000.
Kažkuriam užsienio forume skaičiau kad keičiant valdymą, tiesiogiai nuo slėgio, apeinant el. vožtuvą- bovas verčiamas (statomas kaip stovi pas 9000).
Sau dar nepasidariau, žiemą traukos daug nereikia, bet atšilus ketinu tąip pat perdaryti
Tad skaitausi po mažumą...
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Saab 9-5 "bolt mod"
Jo tiesa, as apvertes, bet bandziau ir neapvertes, tai nepastebejau skirtumo.
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: Saab 9-5 "bolt mod"
sarasand rašė:Jo tiesa, as apvertes, bet bandziau ir neapvertes, tai nepastebejau skirtumo.
Tai ir nera jokio skirtumo... tai ir nenuostabu, kad nepastebejai..
- lukosenka
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 45
- Užsiregistravo: 2014 Bir 22, 21:52
- Miestas: Vilnius
Re: Saab 9-5 "bolt mod"
o kaip su cooling bypass valve? į kur lieka pajungtas jis?
SAAB 9-5 AERO MY00
- Mark
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 302
- Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- lukosenka
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 45
- Užsiregistravo: 2014 Bir 22, 21:52
- Miestas: Vilnius
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 6 ir 0 svečių