Dujų įranga

pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Re:

Standartinė pjezo » 2016 Lap 17, 09:05

Haro rašė:[
Zvakes dujoms yra su iridiniais, platininiais elektrodais, bet irgi vokieciu puslapi raso LPG o pas amerikiecius tos pacios zvakes jau super tuning.. ir suprask zmogus kad gudras, kam tos zvakes sukurtos.


Jos sukurtos uždegti mišinį nepalankiomis sąlygomis.
Tiek LPG tiek "tiuninti" varikliai turi tą pačią problemą- sunkiau užsidegantį mišinį.
Dujos natūraliai sunkiau užsidega, "tiunintuose" varikliuose sukeliamas slėgis- pasekoje ko ir gi mišinys sunkiau užsidega.
Ir vienu ir kitu atveju- degimo kamerose būna aukštesnė temperatūra.
Va tam jos ir sukurtos.

Iridžio žvakes jau senokai naudoju, pradžioje į 9000 sukau, dabar į 9-5.
Abiem naudoju BCPR7EIX (būna tiesiog BCPR7EIX, būna BCPR7EIX11- skirtumas, kad pas BCPR7EIX tarpelis jau gamykliškai 0,8 pas BCPR7EIX11 - tarpelis 1,1)
Pas 9000 keisdavau kas 35 tūkst km.
Keisdamas variklio alyva apžiūrėdavau ir reguliuodavau tarpelį.
Mažiausias leistinas tarpelis darbui su DI 0,8. .
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 20 ir 0 svečių