Ar visų vamzdžių (vakuumų ir kt.) sujungimai tvarkoj?
Ar buvo atjungtas akumas ir nuresetintas kompas?
Kompresiją pamatuoti būtų neprošal.
Dar klausimas - avariniu būdu dujom dabar griebia?
P.s. Holo... visai ten ne Holo, o magnetoelekrtinis (Variable Reluctance Sensor). Jų veikimo principai skiriasi. Holo buvo montuojami tik į Trionic5.2; naujesniuose Trionic5.5 ir 7 jau yra magnetoelektriniai.
Šiltas sunkiai kuriasi 9-5 2.3/ šaltas be problemų.
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
Re: Šiltas sunkiai kuriasi 9-5 2.3/ šaltas be problemų.
Kompresija šiaip sau nedingsta ir dar per porą dienų ...Tai ir nematau prasmės matuot...Užsikurtu ant dviejų, ar triejų, jei bent vienam butų dingusi dėl tarkim bėdų su vožtuvais.
Matuok temperaturinio varžas su testeriu Tavo vietoj dar pažiūrėčiau kaip su kibirkštim, neįsukęs žvakių į galvą. Jog DI keitei, dar ne viskas šiuo atveju. Gal kur pravodkėj bėdos...buvo čia pas mane panašus atvejis prieš kelis mėnesiu-simptomai kaip holo...diagnostika rodė visai ką kitą...radom trečia-buvo laidas "nuvibravęs" Ne- SAAB, bet tiesiog.
Keista , jog CE nedega, tokia pas tave užsidega, kai jungi degimą, ar ne?
Dar mintis liaudžiai, kaip su oro sklende, ji negali būt galus atidavusi? Juk kai ji nusprogsta, tai ir ten baikų būna su kurimusi.
Matuok temperaturinio varžas su testeriu Tavo vietoj dar pažiūrėčiau kaip su kibirkštim, neįsukęs žvakių į galvą. Jog DI keitei, dar ne viskas šiuo atveju. Gal kur pravodkėj bėdos...buvo čia pas mane panašus atvejis prieš kelis mėnesiu-simptomai kaip holo...diagnostika rodė visai ką kitą...radom trečia-buvo laidas "nuvibravęs" Ne- SAAB, bet tiesiog.
Keista , jog CE nedega, tokia pas tave užsidega, kai jungi degimą, ar ne?
Dar mintis liaudžiai, kaip su oro sklende, ji negali būt galus atidavusi? Juk kai ji nusprogsta, tai ir ten baikų būna su kurimusi.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 82
- Užsiregistravo: 2008 Gru 01, 09:21
- Miestas: Vilnius
Re: Šiltas sunkiai kuriasi 9-5 2.3/ šaltas be problemų.
Prikeliu temą.
Pas mane lyg kažkiek panaši situacija, bet ir skiriasi. 2001 m. 9-5, 125 kw automatas be dujų. Kartais kuriasi labai sunkiai ir kartu išmeta baltų dūmų, kurie eina ne ilgiau 5 sek. po užkūrimo. Toks sunkus kūrimasis būna tiek ant šaltos, ilgiau pastovėjusios, tiek ir ant šiltos. Užkūrus, išjungus ir vėl užkūrus, kuriasi be problemų. Dažnai kuriasi iš pusės pasukimo ir be dūmų. Vienu žodžiu labai aiškių požymių, kada kursis sunkia, nepastebėjau. Ant laisvų dirba puikiai, gal tik kažkur nežymiai pagalvė vibruoja. Tepalai ir aušinimo skystis akivaizdžiai nedingsta, o ir problemą stebiu tik kelis mėnesius kol kas. Jokių klaidų nerodo, ABS blokas ką tik atrestauruotas, žvakės nedaug dar pralėkę, tepalai keisti neseniai, nauji indėklai, karteris pravalytas. Iš duslintuvo kažkokia neįprasta smarvė neina.
Jei galėtumėt pavardint dalykus, kuriuos reiktų prasičekint ar kaip būtų greičiau galima rast sprendimą, būčiau dėkingas.
Pas mane lyg kažkiek panaši situacija, bet ir skiriasi. 2001 m. 9-5, 125 kw automatas be dujų. Kartais kuriasi labai sunkiai ir kartu išmeta baltų dūmų, kurie eina ne ilgiau 5 sek. po užkūrimo. Toks sunkus kūrimasis būna tiek ant šaltos, ilgiau pastovėjusios, tiek ir ant šiltos. Užkūrus, išjungus ir vėl užkūrus, kuriasi be problemų. Dažnai kuriasi iš pusės pasukimo ir be dūmų. Vienu žodžiu labai aiškių požymių, kada kursis sunkia, nepastebėjau. Ant laisvų dirba puikiai, gal tik kažkur nežymiai pagalvė vibruoja. Tepalai ir aušinimo skystis akivaizdžiai nedingsta, o ir problemą stebiu tik kelis mėnesius kol kas. Jokių klaidų nerodo, ABS blokas ką tik atrestauruotas, žvakės nedaug dar pralėkę, tepalai keisti neseniai, nauji indėklai, karteris pravalytas. Iš duslintuvo kažkokia neįprasta smarvė neina.
Jei galėtumėt pavardint dalykus, kuriuos reiktų prasičekint ar kaip būtų greičiau galima rast sprendimą, būčiau dėkingas.
SAAB 9-3 '00 2.0t B204E
SAAB 9-5 '01 2.3t B235E
SAAB 9-5 '01 2.3t B235E
- i4rilu
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 266
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
- Miestas: Kaunas
Re: Šiltas sunkiai kuriasi 9-5 2.3/ šaltas be problemų.
Kuro slėgio reguliatorius (FPR) leak'ina? Nusimauk vakumo šlangelę ir pabandyk papūsti / patraukti.
EX SAAB 9-5 SE FPT, B205E (141 kW), '98, MT, LPG, baltas
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 82
- Užsiregistravo: 2008 Gru 01, 09:21
- Miestas: Vilnius
Re: Šiltas sunkiai kuriasi 9-5 2.3/ šaltas be problemų.
i4rilu rašė:Kuro slėgio reguliatorius (FPR) leak'ina? Nusimauk vakumo šlangelę ir pabandyk papūsti / patraukti.
Reiks patikrint. Dar prie to paties - šitas reguliatorius gali būti kaltas dėl kartais be priežasties didesnių kuro sąnaudų?
SAAB 9-3 '00 2.0t B204E
SAAB 9-5 '01 2.3t B235E
SAAB 9-5 '01 2.3t B235E
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: Šiltas sunkiai kuriasi 9-5 2.3/ šaltas be problemų.
Neblogai rašė:i4rilu rašė:Kuro slėgio reguliatorius (FPR) leak'ina? Nusimauk vakumo šlangelę ir pabandyk papūsti / patraukti.
Reiks patikrint. Dar prie to paties - šitas reguliatorius gali būti kaltas dėl kartais be priežasties didesnių kuro sąnaudų?
Taip.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių