Toks įdomus pastebėjimas po vakarykštės kelionės tamsoje. Kas 80-90 sekundžių, akimirkai, vos vos prigęsta šviesos. Pagal skydelio voltmetrą įtampa krenta nuo 13.8-13.9 iki 12.6. Toks jausmas, kad atjungtų generatorių.
Ar čia toks krovimo principas, ar pirmieji sistemos gedimo požymiai?
Klausimai apie mano Saab 9000 2,3 eco power
- Edgaras'
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 910
- Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
- Miestas: Panevėžys-Kaunas
- epka
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 133
- Užsiregistravo: 2007 Bir 25, 17:29
- Miestas: Kaunas
Edgaras' rašė:Toks įdomus pastebėjimas po vakarykštės kelionės tamsoje. Kas 80-90 sekundžių, akimirkai, vos vos prigęsta šviesos. Pagal skydelio voltmetrą įtampa krenta nuo 13.8-13.9 iki 12.6. Toks jausmas, kad atjungtų generatorių.
Ar čia toks krovimo principas, ar pirmieji sistemos gedimo požymiai?
Pas mane tai sviesos prigesta kai ventiliatorius isijungia, ypac kai A/C ijungtas
SAAB 99T
- Edgaras'
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 910
- Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
- Miestas: Panevėžys-Kaunas
- Maximus
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 494
- Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
- Miestas: Vilnius
- Contact:
1. generatoriaus tablete (reik matuot itampa be sviesu, generatoriuj, akume, dar galima isvalyti kontaktus oksidavusius)Edgaras' rašė:...akimirkai, vos vos prigęsta šviesos...
2. sviesos reles (galima profilaktiskai aplituoti pagrindinius kontaktus, galima isidet kitas pabandymui)
Edgaras' rašė:Klausimas 1.
turbo/apc rodyklė smarkios apkrovos metu(dugnas) prigula iki 3 valandos. Atjungus apc (saugiklio pagalba), nenueina toliau geltona/raudona. Ar kiauras vožtuvas, ar čia overboostas taip veikia?
Klausimas 2.
Antifrizo temperatūros rodyklė skydelyje nepakyla aukščiau pusėsseptyntos/aštuntos valandos. Variklis būna tikrai sušilęs, jungiasi ventiliatorius. O pradeda kilti ne nuo mėlyno brūkšnelio apačios, o dar už jo.
Ar daviklis parinktas netinkamas, ar darbinė temperatūra suprantama kaip rodyklė žemiau vidurio ir nustos ieškot sliekų subinėj?
1. Rodykle truputi dreba boostinant / ant laisvu?
Ar buvo patikrintas bazinis slegis?
2. Ar greit susyla masina, ar is ventiliacijos angu prie nustatytos "HI" temperaturos eina karstas oras?
Kokia radiatoriaus ir jo storos zarnos temperatura masinai pilnai susilus?
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
- Edgaras'
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 910
- Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
- Miestas: Panevėžys-Kaunas
[quote="Maximus"]1. generatoriaus tablete (reik matuot itampa be sviesu, generatoriuj, akume, dar galima isvalyti kontaktus oksidavusius)
Šiaip jokių problemų su akumo sodinimu, užkūrimu ir pan. Gal iš tikro ventiliatorius junginėjosi, nes prigesimo laikas kaip užprogramuotas, vienodas...
2. sviesos reles (galima profilaktiskai aplituoti pagrindinius kontaktus, galima isidet kitas pabandymui)
Perlituota ir sutvarkyta. Po to karto kai per duobę pravažiavus šviesos dingo, apsiimiau
1. Rodykle truputi dreba boostinant / ant laisvu?
Ar buvo patikrintas bazinis slegis?
Drebėjimo nepastebėjau, o rodyklė (apc saugiklį išėmus) tvarkingai laikosi viduriuke. Neturiu monometro slėgio patikrinimui...
2. Ar greit susyla masina, ar is ventiliacijos angu prie nustatytos "HI" temperaturos eina karstas oras?
Kokia radiatoriaus ir jo storos zarnos temperatura masinai pilnai susilus?
Sušyla greitai, oras eina karštas, žarnos irgi karštos (termostatas pakeistas, veikia, niekas neužsikimšę).
Skaičiau jog paskutinių metų 9000'ukuose tas daviklis jungiasi "per kompą", o nebe tiesiai prie rodyklės kaip anksčiau, todėl ir parodymai kreivi būna. Pvz man buvo variantas, kad nukrito per du milimetrus iškarto, o paskiau palengva pakilo.
P.S. Ačiū už susidomėjimą
Šiaip jokių problemų su akumo sodinimu, užkūrimu ir pan. Gal iš tikro ventiliatorius junginėjosi, nes prigesimo laikas kaip užprogramuotas, vienodas...
2. sviesos reles (galima profilaktiskai aplituoti pagrindinius kontaktus, galima isidet kitas pabandymui)
Perlituota ir sutvarkyta. Po to karto kai per duobę pravažiavus šviesos dingo, apsiimiau
1. Rodykle truputi dreba boostinant / ant laisvu?
Ar buvo patikrintas bazinis slegis?
Drebėjimo nepastebėjau, o rodyklė (apc saugiklį išėmus) tvarkingai laikosi viduriuke. Neturiu monometro slėgio patikrinimui...
2. Ar greit susyla masina, ar is ventiliacijos angu prie nustatytos "HI" temperaturos eina karstas oras?
Kokia radiatoriaus ir jo storos zarnos temperatura masinai pilnai susilus?
Sušyla greitai, oras eina karštas, žarnos irgi karštos (termostatas pakeistas, veikia, niekas neužsikimšę).
Skaičiau jog paskutinių metų 9000'ukuose tas daviklis jungiasi "per kompą", o nebe tiesiai prie rodyklės kaip anksčiau, todėl ir parodymai kreivi būna. Pvz man buvo variantas, kad nukrito per du milimetrus iškarto, o paskiau palengva pakilo.
P.S. Ačiū už susidomėjimą
Laguna II 3.0 V6 '01 AT
EX:
9000 Aero 2.3T 165kW B234R '98 (MY97) MT
9000 Aero 2.0T 136kW B204L '94 MT
9000 2.3t 143kW B234L '91 AT
Įvairios 9000 dalys >> PM
EX:
9000 Aero 2.3T 165kW B234R '98 (MY97) MT
9000 Aero 2.0T 136kW B204L '94 MT
9000 2.3t 143kW B234L '91 AT
Įvairios 9000 dalys >> PM
- Edgaras'
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 910
- Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
- Miestas: Panevėžys-Kaunas
Kas bus toks geras ir protingas (greičiausiai Maximus) ir pasakys vidinį APC silikoninių šlangučių diametrą?
Paprastų vakuuminių žinau kad 3-4 mm (imsiu 3mm).
Paprastų vakuuminių žinau kad 3-4 mm (imsiu 3mm).
Laguna II 3.0 V6 '01 AT
EX:
9000 Aero 2.3T 165kW B234R '98 (MY97) MT
9000 Aero 2.0T 136kW B204L '94 MT
9000 2.3t 143kW B234L '91 AT
Įvairios 9000 dalys >> PM
EX:
9000 Aero 2.3T 165kW B234R '98 (MY97) MT
9000 Aero 2.0T 136kW B204L '94 MT
9000 2.3t 143kW B234L '91 AT
Įvairios 9000 dalys >> PM
- Maximus
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 494
- Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Edgaras' rašė:Kas bus toks geras ir protingas (greičiausiai Maximus) ir pasakys vidinį APC silikoninių šlangučių diametrą?
Paprastų vakuuminių žinau kad 3-4 mm (imsiu 3mm).
Ačiū, ačiū
6 mm
galima dėti ~5.5 mm - blogiau nebus
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Sveiki. Mano Saabui kartais užeina keistas reiškinys. Gal nutuoksit kas čia per velnias. Užvedant variklį retai, bet pasitaiko, kad šauna motoras prieš pat jam užsivedant. Pokšteli ir užsikuria. Reiškinys labai retas (gal tris ar keturis kartus buvo nutikę) ir nestiprus, bet pagalvojau, kad reiktų pasiaiškinti kas čia per fokusas ir ar nekenksmingas.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
- trulikas
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 888
- Užsiregistravo: 2007 Rgp 20, 17:56
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
- Edgaras'
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 910
- Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
- Miestas: Panevėžys-Kaunas
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Edgaras' rašė:O tikrai variklis? Ne koks katalizatorius (jei dar yra)...
Geras klausimas . Katalizatoriaus nėra. O kaip jis gali šaudyti? Sunku suprasti kai sėdi mašinoj, uždarytomis durimis ir langais. Gal ir per dusliką šaudo, bet taip neturėtų būti. Sakau, gal kokia DI rodo kažkokius ženklus.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
O gazas dugnas trauka gera? Nepradeda saudyt jei taip kokiu 2 iki 100 ir atleidi gaza? Nra trukciojimo prie aukstu sukiu?
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
sarasand rašė:O gazas dugnas trauka gera? Nepradeda saudyt jei taip kokiu 2 iki 100 ir atleidi gaza? Nra trukciojimo prie aukstu sukiu?
Trauka - gera, trūkčiojimų nepastebėjau, nešaudo ir atleidus gazą prie labai aukštų sūkių.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: Klausimai apie mano Saab 9000 2,3 eco power
Sveiki. Noriu truputį informacijos. Atsitiko šiandien keistas dalykas pakeitus varikliui alyvą. Užvedus variklį po kokios minutės per duslintuvą apsipylė mašina mėlynais dūmais. Aišku, reiškia, kad dega tepalas. Po kokių 5 min dūmas baigėsi ir daugiau nebedūmina. Įdomu pasidarė, kaip tepalas galėjo atsidurti degimo kameroje. Visa procedūra vyko servise prie mano akių.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 11 ir 0 svečių